Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Ja, daarom deed ik het maar eens.quote:
Is dit het inlossen van je straf..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bwaaah.. die zooi is echt niet te pruimen
Ik geloof dat ik mijn lesje wel geleerd heb![]()
Hendig sjiek.quote:
Zeg dat wel. Ik was zelfs al aan het hobbienquote:
That's me!quote:
Nee je bent hendigquote:
Done!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef OA het volgende:
Jdude, gebruik anders deze OP![]()
Die is wel normaal
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef erkel het volgende:
Wiki-masters MPG of eer-ik moeten de chaos maar ff herstellen dan, of zijn ze daar al mee bezig?
Boem schijnt er ook goed in te zijn...!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef erkel het volgende:
Wiki-masters MPG of eer-ik moeten de chaos maar ff herstellen dan, of zijn ze daar al mee bezig?
Netjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind bovenstaande OP er goed bij staan. We hebben geen externe helpdesk nodig zo te zien.
![]()
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
Mag ik ook in de OP?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben nog op de beurs, wat een rust hier, heb maar even draadloze netwerk aangemeld![]()
Naast mij dan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Acceptabelquote:
Dat dacht ikquote:
Dat betekent dat eer-ik of Crossover moet verhuizen...quote:
Nou dan gaat die van B2 weg, en zetten we daar eer-ik neer. Cross mag blijven staan want die heeft een toffe avatarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Dat betekent dat eer-ik of Crossover moet verhuizen...![]()
Lijkt mij dat de plek van B2 kan worden ingenomen...die is hier tenslotte nooit meer...
![]()
Vindt eer-ik vast niet erg om naar de top van de bovenste gelederen te verhuizen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou dan gaat die van B2 weg, en zetten we daar eer-ik neer. Cross mag blijven staan want die heeft een toffe avatar.
Moet daar over gestemt worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Dat betekent dat eer-ik of Crossover moet verhuizen...![]()
Lijkt mij dat de plek van B2 kan worden ingenomen...die is hier tenslotte nooit meer...
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet daar over gestemt worden?![]()
Hebben we al een vergader-protocol?![]()
Wie doet dan de notulen?![]()
Wordt de stem-zwaarte bepaald door het aantal posts?![]()
Hebben we al een Slow-chat statuut waar deze bestuurlijke dingen in geregeld worden?![]()
Saaaaaaai....![]()
quote:Bij deze is de stemronde voorbij...
Voor: Kuukske, JDude, OA
Tegen: -----
Graag!quote:
Jippieee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Notulen. CHECK!
Actielijst: JD op icoonplaatjeslijstding, naast Kuukske.
De voorzitter sloot af met koffie![]()
Ja, meer dan 10 minuten vergaderen is nooit nodig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jippieee!
Dat is nog s effectief vergaderen!![]()
![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja, meer dan 10 minuten vergaderen is nooit nodig.
Dat is toch ook het belangrijkste van een vergadering?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, meer dan 10 minuten vergaderen is nooit nodig.
Er wordt meer koffie gezopen dan wat anders.
Vergaderen is de meest nutteloze tijdsbesteding op kantoor. Altijd maar ouwehoeren, niks besluitenquote:
Koffiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vergaderen is de meest nutteloze tijdsbesteding op kantoor. Altijd maar ouwehoeren, niks besluiten.
En wij arme secretaresses maar notuleren.
Kuukske in d'r sjieke kantooroutfitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffiedrinken en naar de benen
van de secretaresse kijken. Ik vind vergaderen leuk!
![]()
Heb ik promotie gemaakt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Naar de ganz geile voorzitter kijken is ook niet bevorderlijk voor een accuraat verslag.
De laarzen doen het 'm he?quote:
Weet ik niet? Heb je promotie gemaakt?quote:
Het lijkt hier wel een semi-privat-chat tussen JDude en Kuukske...quote:
JA TOT VOORZITTER!!!!!11einszweidreiquote:
Kunnen wij het helpen dat de rest zo stil isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een semi-privat-chat tussen JDude en Kuukske...![]()
![]()
Dat rokje anders ook welquote:
Ganz geilquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:58 schreef JDude het volgende:
[..]
JA TOT VOORZITTER!!!!!11einszweidrei.
Nou JD.. Behavequote:
Doei Kuukquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou JD.. Behave.
WEEEEEEEEEKEND![]()
Tot later peeps!
Tot zo JD
We zullen jullie de details maar besparenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef OA het volgende:
Gedragen jullie je een beetje in het weekend...![]()
![]()
Hai..quote:
Samenvatting:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog iets spannends gebeurd....?![]()
Hoiquote:
Ik kreeg net goed nieuws...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben het zat, ik wil naar huis!!!!![]()
.
.
*zucht*
ik geef je dan bij deze toestemming om naar huis te gaan.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben het zat, ik wil naar huis!!!!![]()
.
.
*zucht*
wat heb jij een lieve baas.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg net goed nieuws...![]()
Hoef hier niet tot half 6 te zitten, maar slechts tot half 5!!![]()
Nog 20 minuten tot aan het weekend!![]()
Dank jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik geef je dan bij deze toestemming om naar huis te gaan.....![]()
nee....nee...nou niet tegenstribbelen.....![]()
You luckyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg net goed nieuws...![]()
Hoef hier niet tot half 6 te zitten, maar slechts tot half 5!!![]()
Nog 20 minuten tot aan het weekend!![]()
dan kent ie mij ng niet........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar mijn baas stribbelt nu tegen, dat gaat niet goedkomen voor 5 uur.![]()
Baas...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat heb jij een lieve baas.....![]()
ohhh owkey....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Baas...![]()
gelukkig bepaal ik dat zelf...men is zo makkelijk hier....
![]()
m'n vriendin werkt een uur korter, dus zij is een uur eerder hier en ik ben dus ook een uur eerder weg...![]()
had je gezellig bezoek?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
had je gezellig bezoek?![]()
Of was het de belastinginspecteur....![]()
dus over een uur en 25 minuten.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben om 17.45u thuis.
Ik ben heeeeeel gezellig!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...mijn bezoek is ALTIJD gezelig.....
![]()
anders ben je niet welkom....![]()
quote:
Ik wil niet achterblijvenquote:
dan ben jij ook zeer zeker wekom....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil niet achterblijven![]()
Ik ben ook gezellig!
![]()
namen wil ik.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ik heb vandaag eer-ik gespammerd op z'n pm...over het falen van de OP...
nou ja, eigenlijk het falende handelen van bepaalde koffieleuten...
![]()
Krijg ik dan welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben jij ook zeer zeker wekom....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie PMquote:
Jan Piet Klaasquote:
Wat is dat nou voor een vraag...quote:
Zonder koffie???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie en koekjes toch....?![]()
dus anders zou je niet komen....?
gelukkig.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonder koffie???
mmmmmmmm![]()
Bij jou wel hoor
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonder koffie???
mmmmmmmm![]()
Bij jou wel hoor
![]()
Je hebt vast gelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
verrader... het is volkomen uitgesloten dat je geen koffie krijgt bij JJ...
![]()
Koffie drinken/krijgen is geen eis!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk, maar het is niet beleefd om eisen te stellen als je op bezoek komt.
![]()
het is geen eis.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk, maar het is niet beleefd om eisen te stellen als je op bezoek komt.
![]()
IK heb geen bewijs...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MPG het volgende:
Ik heb mijn straf uitgezeten en ga nu weekend vieren
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MPG het volgende:
Ik heb mijn straf uitgezeten en ga nu weekend vieren
Doedoei OA.....tot strax....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef OA het volgende:
Zo, het is mooi geweest voor vandaag!![]()
Genoeg gewerkt, lang genoeg hier gezeten en dus tijd voor het weekend!!!![]()
M'nstaat al te wachten!
Vanavond ben ik er natuurlijk weer!!![]()
En wat vindt iedereen dat leuk...![]()
Nou de groeten!![]()
Dank... suiker smaakt btw toch beter in de theequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Trouwens:Thee met poeder melk
![]()
lieve schat....thee met melk in wat voor vorm dan ook is....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Trouwens:Thee met poeder melk
![]()
Ik ga es ff wikiën, eer-ik krijgt de plaats van B2, Jdude de plaats van eer-ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef erkel het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het is geen eis........het is een vanzelfsprekendheid......
![]()
Dit betekent dus dat de wiki tot nader orde VERBODEN TERREIN is voor alle andere koffieërs en niet-koffieërsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga es ff wikiën, eer-ik krijgt de plaats van B2, Jdude de plaats van eer-ik
en dat bepaal jij...?...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit betekent dus dat de wiki tot nader orde VERBODEN TERREIN is voor alle andere koffieërs en niet-koffieërs
14.gifquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga es ff wikiën, eer-ik krijgt de plaats van B2, Jdude de plaats van eer-ik
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit betekent dus dat de wiki tot nader orde VERBODEN TERREIN is voor alle andere koffieërs en niet-koffieërs
Willen jullie dan weer een vern**kte wiki?quote:
nee......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Willen jullie dan weer een vern**kte wiki?![]()
Je moet er ook rekening mee houden dat een miskentquote:
Ok, bij deze open ik de vergaderingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar moet netjes over vergadert worden!
![]()
U....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet er ook rekening mee houden dat een miskent![]()
talent de OP mooier en beter maakt.
![]()
SIR YES SIR....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, bij deze open ik de vergadering
Neem allemaal een bak koffie
Ik ga de wiki aanpassen, dat kan alleen als niemand anders dat tegelijk doet
dus wiki is verboden terrein
vergadering gesloten met koffie
Eesch!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, bij deze open ik de vergadering
Neem allemaal een bak koffie
Ik ga de wiki aanpassen, dat kan alleen als niemand anders dat tegelijk doet
dus wiki is verboden terrein
vergadering gesloten met koffie
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eesch!
(geen op of aanmerkingen)![]()
Ik moet nog ff op html studerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
U....?
JJ ligt in een deuk als dochterlief in haar jus d'orange zich verslkt......![]()
ze leeft nog.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet nog ff op html studerende komende weken.
Leeft dochterlief nog?![]()
Dat schijnt vanzelf over te gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze leeft nog.....![]()
...maar is helemaal rood aangelopen.....
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat schijnt vanzelf over te gaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
zie je wel?
Ik mag zo naar huis![]()
DoeiDoei!!!!!!
![]()
Boeoeoeoeoeoemmm...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er weer!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:59 schreef MPG het volgende:
Zo, zwarte blokje weer gefixt
nu icons verhuizen
dit is ook gefixtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
zo, icons verhuisd
nu linkjes fixen (onder elkaar zetten)
daarna links naar vorige delen fixen
Ja, ik hoorde dat iemand er met z'n tengels aan heeft gezetenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
ZO hehe, de wiki is weer volledig gefixt
de wiki is vrijgegeven, ik heb inmiddels een reservekopie van de goede wikitekst van vandaag
ja, maar ik heb alles weer gefixt, incl zwarte blokjes (die staan nu op mijn webspace)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat iemand er met z'n tengels aan heeft gezeten
Ik zal het fixen zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat die zwarte blokjes het niet meer deden
Oh, voor in de komende OP is het gefixed...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, maar ik heb alles weer gefixt, incl zwarte blokjes (die staan nu op mijn webspace)
juistem.. test de wiki maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, voor in de komende OP is het gefixed...
Geweldigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, voor in de komende OP is het gefixed...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:30 schreef eer-ik het volgende:
Oh, MPG, staan ook alle UI's er weer in?
Ik dacht nml dat het er meer waren.
@ JDude, je mag mijn plek kopen
Neuh, da's allang besloten.quote:
in de wiki staat ze er toch ECHT in hoorquote:
Jdude wilde een plek naast z'n chickquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind mijn plek wel goedwat boeit die plek trouwens
?
JD wilde per se naast kuukskequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind mijn plek wel goedwat boeit die plek trouwens
?
dan is het goed....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In deze OP staat ze niet idd, maar in de nieuwe, gewijzigde OP wel
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jdude wilde een plek naast z'n chick
zóquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:36 schreef MPG het volgende:
ik sta toch dichterbij kuukske dan JD.... Mijn icon raakt haar icon, JD's icon zit er 60 pixels vanaf
thuis... lekkere koffiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zó! haha.
Bij ons op school trouwens, ranzige koffiegadver.
Ik zou niet weten waarom ik die zou verwijderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef MPG het volgende:
ik zit NIET in de wiki, maar doe me een lol, en verwijder GEEN br-tagjes
Ik haat datquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:41 schreef MPG het volgende:
dat is prima erik.... er zijn echter mensen die NIET weten hoe het werkt, en de hele shit weghalen en zo de hele wiki vern**ken
Idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:47 schreef MPG het volgende:
goed bezig... ik weet het ook erik, ik ben er net toch weer een flinke tijd mee bezig geweest....
Je moet ook instaan voor je fouten, je haalt er wel allemaal mensen mee bezig op deze manierquote:
Dat is waar... gelukkig kan ik nu een backup terugzetten als er weer iets loos isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet ook instaan voor je fouten, je haalt er wel allemaal mensen mee bezig op deze manier
Maar goed, 't is weer OP (check dit woordspeling) z'n pootjes terecht gekomen
![]()
Is goed, ik sodemieter die backup ook nog even een keer online, als backupquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is waar... gelukkig kan ik nu een backup terugzetten als er weer iets loos isik zal trouwens die 2 strepen weghalen in de backup, erik
Top.quote:
en als ze het niet gaan doen krijgen ze vna mij een aparte kamerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
JD wilde per se naast kuukske
als die icons vieze spelletjes gaan doen gaan ze uit elkaar![]()
staat ie al...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed, ik sodemieter die backup ook nog even een keer online, als backup![]()
waarom jat je de OP niet van een eerder gemaakt forum dat snapte ik niet :squote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Top.
Ik ram die wikitekst wel eventjes online, da's toch altijd het gemakkelijkst.
Mocht die ook nog eens een keer verneukt worden...
Heb je al een natte plek in je broek?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:36 schreef MPG het volgende:
ik sta toch dichterbij kuukske dan JD.... Mijn icon raakt haar icon, JD's icon zit er 60 pixels vanaf
Wij hebben die OP zelf gemaakt.... en de bedoeling is dattie uit de wiki gekopieerd wordt... maar dat ding moet wel onderhouden worden, dat doen vooral erik en ik... en anderen ook wel een beetjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom jat je de OP niet van een eerder gemaakt forum dat snapte ik niet :s
Nee hoor.. ik kan mezelf best onder controle houdenquote:
Boem. 14.gif, hoe was de beurs?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zó! haha.
Bij ons op school trouwens, ranzige koffiegadver.
en ik ben uit de op gegooidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben die OP zelf gemaakt.... en de bedoeling is dattie uit de wiki gekopieerd wordt... maar dat ding moet wel onderhouden worden, dat doen vooral erik en ik... en anderen ook wel een beetje
niet in de wiki als het goed isquote:
jawel, ik ben er net geruime tijd mee bezig geweestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Die wiki is nog niet helemaal zoals ' ie hoort te zijn of wel?
Wat is er niet goed aan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Die wiki is nog niet helemaal zoals ' ie hoort te zijn of wel?
Scherpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:05 schreef MPG het volgende:
ok.. NIEUW icon voor CGM moet er nog in
of CGM moet zn ouwe terug nemen
Doeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In de wiki ook
Hoi Lenny
Hoi OA
Doei iedereen, ben effe eten
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Etenhelaas moeti k wachten tot mijn ouders etc Thuis zijn
HONGER
:D:D
nee .... en trouwens LEES DE OPquote:
Als je iemand niet op die manier aan mag spreken is het Sebasser wel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee .... en trouwens LEES DE OPen welkom hier
![]()
eten staat al klaar maar je mag niet aanvallen eer iedereen thuis is . Regels zijn Regels![]()
hoezoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je iemand niet op die manier aan mag spreken is het Sebasser wel!
Hoi Sebasser
Ik heb je toch al in minstens 3 andere topics gezien, waarvan jij minstens 1 keer op mij hebt gereageerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo?? hij is de onbekende sneuter die ik niet ken
![]()
Hoi frits.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je iemand niet op die manier aan mag spreken is het Sebasser wel!
Hoi Sebasser
heb je een nieuwe UI ?:) kan het me zo ff niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb je toch al in minstens 3 andere topics gezien, waarvan jij minstens 1 keer op mij hebt gereageerd.
Ja, sinds vanmorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je een nieuwe UI ?:) kan het me zo ff niet herinneren.![]()
wel raar, dat ik je al in 3 topics ben tegen gekomen maar er geen flauw idee van heb waarvandaan en hoe etcquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, sinds vanmorgen.
Mijn oude, mijn eerste.
Ik ben dan ook een hele serieuze user.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wel raar, dat ik je al in 3 topics ben tegen gekomen maar er geen flauw idee van heb waarvandaan en hoe etcdman ben nog maar 18 maar mijn geheugen laat me in de steek. was blijkbaar niet zo grappig
![]()
Dat doe je goed.quote:Geregistreerd op: dinsdag 20 maart 2007 @ 09:41
Laatste bezoek: 9 seconden geleden.
Aantal posts: 477 (gemiddeld 142 per dag)
PI's ? wat is dat? als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:
En gebruik PI's.
Posticon'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
PI's ? wat is dat? als ik vragen mag.
131303, toffe reeks.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, en wie is de nieuwe nu dan???
maar dat kost tijd en zoveel tijd heb ik niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef eer-ik het volgende:
Zeg CGM, lees dit stukje literatuur eens door
Scheelt een hoop vragen
Dan verwijs ik je vanaf nu elke keer daarheen als je een vraag hebt die met de FAQ opgelost kan wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar dat kost tijd en zoveel tijd heb ik niet...nou typische luiheid PI's zijn niet altijd nodig
![]()
Is dat erg?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef JDude het volgende:
Kuukske, erkel en ik zijn volgens mij de enige met een 5-cijferig userID hier.
Ja man! Newbies hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef eer-ik het volgende:
Is dat erg?
ik weet mijne wel uit m'n hoofd
dat probleem heeft zich net opgelostquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je vanaf nu elke keer daarheen als je een vraag hebt die met de FAQ opgelost kan worden
Je moet toch wachten tot je eten klaar is toch?
Kan je best even wat doorlezen
Kijk uit hoor, anders gooi ik je uit de OP.quote:
tot snel ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef eer-ik het volgende:
anyway...
Ik ga douchen en bier drinken
Tot ooit.
HF! latersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef eer-ik het volgende:
anyway...
Ik ga douchen en bier drinken
Tot ooit.
Zo koud buiten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef crossover het volgende:
Damn ik ben lam
Dalijk ff m'n dag vertellen als mijn vingers zijn opgewarmd.
15/20 min gefietst. Valt toch nog best tegen.quote:
Handschoenen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:24 schreef crossover het volgende:
[..]
15/20 min gefietst. Valt toch nog best tegen.
quote:
Jij begrijpt mequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:25 schreef eer-ik het volgende:
ah, ik ga pas bijna weg
Ben je uit school de kroeg in gekacheld ofzo?
Jo zuipsequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef eer-ik het volgende:
Ok, nu ben ik wel echt weg
't bier moet weer vloeien.
Zuiplap!!!:Pquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef eer-ik het volgende:
Ok, nu ben ik wel echt weg
't bier moet weer vloeien.
Werd ik geroepen?quote:
Ja, genoeg in m'n buik. Verder nog wat in de koelkast.quote:
Grolsch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, genoeg in m'n buik. Verder nog wat in de koelkast.
mooi weer in het weekend....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgende week weer lekker weer, volgens Piet
en Piet kun je vertrouwen![]()
Nee man, ik ben van beneden de rivieren (lees: ik drink bavaria).quote:
Dat bier halen ze daar zeker ook uit de rivieren?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee man, ik ben van beneden de rivieren (lees: ik drink bavaria).
Oeps ik wijzigde per ongeluk jouw bericht ipv die van mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat bier halen ze daar zeker ook uit de rivieren?
Doe niet zo dom. Altijd dat gezeik weer over het ene pilsje niet lusten maar de ander wel. Komop man! Duidelijk dat iedereen zijn voorkeuren heeft, maar om nou zo'n provocerende smiley erachter te zetten..quote:
Dommelsch is toffer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeps ik wijzigde per ongeluk jouw bericht ipv die van mij.
Ik heb echt te veel op
En Bavaria is chill.
Talpaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Altijd dat gezeik weer over het ene pilsje niet lusten maar de ander wel. Komop man! Duidelijk dat iedereen zijn voorkeuren heeft, maar om nou zo'n provocerende smiley erachter te zetten..![]()
Senseoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef crossover het volgende:
Ja leuk laten we kotsen op merken die me niet bevallen!
ik ga pizza's halenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga vanavond ook maar eens een pilsje of wat nuttigen.
Avond ook!quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Pfew, ja ik ben ook moeLange dag, crematie enzo....
![]()
nu nog?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:13 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Avond ook!![]()
Zit nog steeds te koffiën, ben aan het werk![]()
ja, moet ook nog een uurtje of zes doorwerken, dus denk dat ik de bakkies nog wel nodig zal hebben...quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja, moet ook nog een uurtje of zes doorwerken, dus denk dat ik de bakkies nog wel nodig zal hebben...
Gezelligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
zo lang!
Ik drink eentje met je mee![]()
quote:
Ja, dat zal bestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:48 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Het is hier rustig vanavond..![]()
Iedereen is zeker uit...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ja, dat zal bestIk gaat zondag pas
![]()
Ga je morgen nog iets doen?quote:
Naar Brugge dus..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Nee, niet echtHet huis opruimen
Moet ook gebeuren hey
En jij?
Nee..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef erkel het volgende:
Brugge, leukWoon je vlak bij de grens dan OA?
Ik moet morgen werkenDat wordt weer slappe automaatkoffie drinken
en dan 's avonds even de stad in
![]()
Mjah ik drink het maar wel, geeft toch enigszins een opkikker. Misschien komt dat wel meer door de warmte, dan door de caffeïnequote:
Jij ook nog een goede-avond OAquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:15 schreef OA het volgende:
[..]
Nee..
Woon in Vlaardingen, dus zal wel 200+ km rijden zijn.![]()
Rond 9 uur vertrekken en aankomst rond half 12 denk ik!![]()
Automaatkoffie...![]()
zat op school altijd een metaalsmaak aan...
ja & ja...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Jij ook nog een goede-avond OA![]()
Ah ok, dat ligt toch in de buurt van Rotterdam? Feyenoord fan?![]()
Het feit dat je Feyenoord-fan bent, bewijst toch dat je juist wel om voetbal geeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
ja & ja...
alhoewel ik niet echt veel om voetbal geef...![]()
ik helpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:24 schreef erkel het volgende:
Zullen we dit topic nog ff volspammen, zodat ik een nieuwe aan kan maken ?![]()
300 km.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Het feit dat je Feyenoord-fan bent, bewijst toch dat je juist wel om voetbal geeftmisschien op het moment niet, tis bagger momenteel
![]()
Ik woon wel zo'n 300 km verderop, maar ben paar in de Kuip geweest![]()
ik heb er al een klaar staan...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:24 schreef erkel het volgende:
Zullen we dit topic nog ff volspammen, zodat ik een nieuwe aan kan maken ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |