Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Ja, daarom deed ik het maar eens.quote:
Is dit het inlossen van je straf..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bwaaah.. die zooi is echt niet te pruimen
Ik geloof dat ik mijn lesje wel geleerd heb![]()
Hendig sjiek.quote:
Zeg dat wel. Ik was zelfs al aan het hobbienquote:
That's me!quote:
Nee je bent hendigquote:
Done!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef OA het volgende:
Jdude, gebruik anders deze OP![]()
Die is wel normaal
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef erkel het volgende:
Wiki-masters MPG of eer-ik moeten de chaos maar ff herstellen dan, of zijn ze daar al mee bezig?
Boem schijnt er ook goed in te zijn...!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef erkel het volgende:
Wiki-masters MPG of eer-ik moeten de chaos maar ff herstellen dan, of zijn ze daar al mee bezig?
Netjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind bovenstaande OP er goed bij staan. We hebben geen externe helpdesk nodig zo te zien.
![]()
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
Mag ik ook in de OP?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben nog op de beurs, wat een rust hier, heb maar even draadloze netwerk aangemeld![]()
Naast mij dan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Acceptabelquote:
Dat dacht ikquote:
Dat betekent dat eer-ik of Crossover moet verhuizen...quote:
Nou dan gaat die van B2 weg, en zetten we daar eer-ik neer. Cross mag blijven staan want die heeft een toffe avatarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Dat betekent dat eer-ik of Crossover moet verhuizen...![]()
Lijkt mij dat de plek van B2 kan worden ingenomen...die is hier tenslotte nooit meer...
![]()
Vindt eer-ik vast niet erg om naar de top van de bovenste gelederen te verhuizen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou dan gaat die van B2 weg, en zetten we daar eer-ik neer. Cross mag blijven staan want die heeft een toffe avatar.
Moet daar over gestemt worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Dat betekent dat eer-ik of Crossover moet verhuizen...![]()
Lijkt mij dat de plek van B2 kan worden ingenomen...die is hier tenslotte nooit meer...
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet daar over gestemt worden?![]()
Hebben we al een vergader-protocol?![]()
Wie doet dan de notulen?![]()
Wordt de stem-zwaarte bepaald door het aantal posts?![]()
Hebben we al een Slow-chat statuut waar deze bestuurlijke dingen in geregeld worden?![]()
Saaaaaaai....![]()
quote:Bij deze is de stemronde voorbij...
Voor: Kuukske, JDude, OA
Tegen: -----
Graag!quote:
Jippieee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Notulen. CHECK!
Actielijst: JD op icoonplaatjeslijstding, naast Kuukske.
De voorzitter sloot af met koffie![]()
Ja, meer dan 10 minuten vergaderen is nooit nodig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jippieee!
Dat is nog s effectief vergaderen!![]()
![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja, meer dan 10 minuten vergaderen is nooit nodig.
Dat is toch ook het belangrijkste van een vergadering?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, meer dan 10 minuten vergaderen is nooit nodig.
Er wordt meer koffie gezopen dan wat anders.
Vergaderen is de meest nutteloze tijdsbesteding op kantoor. Altijd maar ouwehoeren, niks besluitenquote:
Koffiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vergaderen is de meest nutteloze tijdsbesteding op kantoor. Altijd maar ouwehoeren, niks besluiten.
En wij arme secretaresses maar notuleren.
Kuukske in d'r sjieke kantooroutfitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffiedrinken en naar de benen
van de secretaresse kijken. Ik vind vergaderen leuk!
![]()
Heb ik promotie gemaakt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Naar de ganz geile voorzitter kijken is ook niet bevorderlijk voor een accuraat verslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |