quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh oh oh oh oh
![]()
Ik ben heel even weg en de op stort in elkaar!
![]()
![]()
Uit-gedouched, afgedroogd en aangekleed?quote:
Niet dan...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? dat ik zomaar beweringen doe en daardoor aan de lopende band bezemstelen kan vreten?![]()
Ja bijna, nog 2 uur en een kwartier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej OA, Kuukske en Juon, al bijna weekend?
wat er precies gebeurde...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh oh oh oh oh
![]()
Ik ben heel even weg en de op stort in elkaar!
![]()
![]()
De OP is volledig vernietigd....quote:
Kan zelf niet gitaar spelen ofzo, maar ziet er wel vet uit bij hem en hij kan het ook geweldig, is mijn leken oordeelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Canon D ik ken hemik denk dat ik deze al heb gezien
maar deze is leuker uitgevoerd
yep...helemaal klaar.....tandjes zijn ook gepoetst....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uit-gedouched, afgedroogd en aangekleed?![]()
Nog ruim 3 uur...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej OA, Kuukske en Juon , al bijna weekend?
De volgende dan maar zonder wiki OP.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
De OP is volledig vernietigd....![]()
Hoop dat eer-ik nog een back-up heeft...![]()
Ik heb eigenlijk al m'n werk al af.quote:
Kuukske we hebben nog een backup die staat in het begin van dit topic kun je die niet kopieren ? en plakken in de wikki ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De volgende dan maar zonder wiki OP.
OMG......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
had jij dan al 6 koffie gedronken voordat je tanden waren gepoetst....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...helemaal klaar.....tandjes zijn ook gepoetst.......moet alleen nog f mijn haar doen....
![]()
Maar gelukkig kan je tussen je 'drukke' werkzaamheden nog tijd vinden om hier te Fokkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja bijna, nog 2 uur en een kwartier.
Dat is 2 uur en een kwartier te lang
Ik ga mij binnenkort serieus verdiepen in web-page design. Roep mij er over een paar weken maar bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zoeen ambtenaar!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef erkel het volgende:
Maar gelukkig kan je tussen je 'drukke' werkzaamheden nog tijd vinden om hier te Fokken![]()
Ja goed hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Maar gelukkig kan je tussen je 'drukke' werkzaamheden nog tijd vinden om hier te Fokken![]()
ik poets mijn tanden 3x per dag....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
had jij dan al 6 koffie gedronken voordat je tanden waren gepoetst....![]()
ik kan al webpage designenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga mij binnenkort serieus verdiepen in web-page design. Roep mij er over een paar weken maar bij.![]()
Oh. Euh ja klopt. Volgens mij kan ik dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske we hebben nog een backup die staat in het begin van dit topic kun je die niet kopieren ? en plakken in de wikki ?![]()
Nou en?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
had jij dan al 6 koffie gedronken voordat je tanden waren gepoetst....![]()
Wiki is wel handigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kan al webpage designenalleen dit is een kwesite van terugzetten van een backup en wikippedia is niet handig om veranderingen terug te zetten. mijn dreamweaver wel
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
als het goed is is de wiki gefixt!!!!
Ik heb de versie van gisteren terug gezet
Hendig sjiek. Scheelt mij ook weer een hoop ge-emmer met meerdere vensters open.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
als het goed is is de wiki gefixt!!!!
Ik heb de versie van gisteren terug gezet
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou en?
Ik drink zelfs koffie tijdens het tandenpoetsen.![]()
Juonquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
hey erkel...![]()
...bijna weekend...
![]()
jaja..ik weet het...![]()
goediemiddagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....mijn derde held...
![]()
![]()
goedemiddag trouwens....![]()
Haha, ik heb toch al standaard tig tabs open, dus de wiki erbij of niet maakt niet zoveel uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hendig sjiek. Scheelt mij ook weer een hoop ge-emmer met meerdere vensters open.
julie denken vast dat ik elkde dag weekend heb....maar nee....quote:
Een echte vrouw kan multitasken.quote:
Idd....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef cablegunmaster het volgende:
wow... wat zeiden we over melden van wiki... etc blabla....^^ hahaha.... gaat weer soeps hier
Met een rietjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....en hoe krijg jij dat voor elkaar....
![]()
Ik geloof je wel hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
julie denken vast dat ik elkde dag weekend heb....maar nee.......ben druk bezig een baan te zoeken...
![]()
lijkt alleen niet zo ..maar tis echt...![]()
paar brieven de deur uit....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor![]()
![]()
Al wat sollicitaties kunnen regelen?
Mjah idd afwachten, nog maar even genieten dan van de vrijheid die je nu hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
paar brieven de deur uit.......afwachten...
![]()
vrijheid is leuk.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Mjah idd afwachten, nog maar even genieten dan van de vrijheid die je nu hebt![]()
Aah ok.. tjekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja instraling op afstand is de trick met die copiers van tegenwoordig. Bovendien houden ze van blond.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah ok.. tjek... misschien moet ik dan ook maar een lief blond meisje worden, dan werkt het wel meteen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah ok.. tjek... misschien moet ik dan ook maar een lief blond meisje worden, dan werkt het wel meteen
quote:
hulp nodig...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je spannende foto's? Dan moet ik al koffie-drinkend
tandenpoetsen
en daar een foto
van maken....
Dan kom ik ongeveer 6 handen tekort
![]()
Liggen er al ombouw-kits bij de drogist?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa.. denk dat dat iets teveel gedoe is... is een lieve blonde jongen ook goed voor een kopieerapparaat?quote:
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiërenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Liggen er al ombouw-kits bij de drogist?![]()
![]()
Heb je geen tweelingzus van kuukske in de aanbieding ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiëren
JJ.......................HELP!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hulp nodig......vraag je toch iemand.....
![]()
Oh, gezellig samen kopiërenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiëren
opzij opzij opzij..maak plaats maak plaats maak plaats....we hebben ongelofelijke haast..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ.......................HELP!![]()
![]()
Mijn ex kon het er prima op, met haar collegaquote:
en daarom is het dus je ex....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ex kon het er prima op, met haar collega![]()
![]()
![]()
dat zeg ik jaquote:
Dus het is nu je ex.quote:
ssst... ik heb het er later bij gezetquote:
Mijn welgemeend excuses JJquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en dan ook nog commentaar geven....
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en dan ook nog commentaar geven....
![]()
Nah dat is hier niet echt een optie. Bij jouw werk misschien wel?quote:
eigenlijk wel hé....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef hem een Thee-straf!
![]()
Och, dat ding staat slechts naast het kantoor van m'n afdelingshoofdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:11 schreef Kuukske het volgende:
Nah dat is hier niet echt een optie. Bij jouw werk misschien wel?
Misschien wilt die wel meedoenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dat ding staat slechts naast het kantoor van m'n afdelingshoofd.
quote:
quote:
whaaa.. dan begint mijn weekend dus later, wilde eigk zo ongeveer nu aan mn weekend beginnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je niet van me af.....
..dit wordt dus OOK een thee-straf....
![]()
![]()
![]()
![]()
10 KOPJES THEE ZONDER SUIKER MET VEEL MELK
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat vóór het weekend.....![]()
dat wrdt dus snel drinken hé...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
whaaa.. dan begint mijn weekend dus later, wilde eigk zo ongeveer nu aan mn weekend beginnen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ denkt ff na........en ja ik kan nadenken...
![]()
had je niet gedacht hé.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vol bewondering.
![]()
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat wrdt dus snel drinken hé...![]()
ik word lichtelijk misselijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je niet van me af.....
..dit wordt dus OOK een thee-straf....
![]()
![]()
![]()
![]()
10 KOPJES THEE ZONDER SUIKER MET VEEL MELK
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat vóór het weekend.....![]()
JJ, die straf is echt gemeen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat wrdt dus snel drinken hé...![]()
Ik denk zo weinig mogelijk.quote:
straf is nit bedoeld om leuk te zijn...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ, die straf is echt gemeen...
er komt zo een foto-reportage aan
ik denk dat ik niet denk.....zoiets....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk zo weinig mogelijk.Zonder succes overigens.
![]()
Gaat niet.quote:
Is dit het inlossen van je straf..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bwaaah.. die zooi is echt niet te pruimen
Ik geloof dat ik mijn lesje wel geleerd heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |