Te vroeg in de middag nog, dat wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Gelukkig is het middag ja.
Ik vind deze wel iets mooier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja vond deze leuker dan die anderea Golden touch
![]()
Douche-ze!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga me dus nu eindeijk aankleden......eerst ff douchen...
..krijg zo bezoek dus moet er wel fatsoenlijk eruit zien...
![]()
Fix het wel ff , staat gelukkig een geschiedenis bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ligt het aan mij of is de wikipedia veranderd ? :S negatief zijnde dan .
Damn , of ik heb iets gedaan maar heeft er iemand nog een backup :$ foutje?
Eensch.quote:
JAquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
Kuukske, was je een beetje blij met de TT van deeltje 25?
En bovenal: Goeiemiddag allemaal
Kijk, daar doen we het voorquote:
Die wiki mag iedereen aan, ik heb hem opgezet, samen met eer-ik, en ook boem is vaste aanpasmedewerkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, Boemski is ook beheerder van dat OP gebeuren toch?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Ohw nouja. Ik kopieer hem wel gewoon. Ik heb immers voor kopieren gestudeerd.
Haha.. moeilijke studie? Ik heb nu namelijk ruzie met de multifunctionele copier/scanner hier..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Ohw nouja. Ik kopieer hem wel gewoon. Ik heb immers voor kopieren gestudeerd.
dan kun jij me vast wel ff komen helpen met dat ***CENSUUR***kopieerapparaat hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
Mwoah moeilijk is een groot woord. Het was wel HBO niveau.
Zet 'm opnieuw aan en uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
dan kun jij me vast wel ff komen helpen met dat ***CENSUUR***kopieerapparaat hier![]()
quote:
quote:
ik d8 eerst dat er koffie apparaat stond , mijn verbeelding begon al te denken met ideeen van spuitende melk en suiker etc ^^quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
dan kun jij me vast wel ff komen helpen met dat ***CENSUUR***kopieerapparaat hier![]()
Hee, gast, mijn koffie-apparaat doet wel wat ik wilquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik d8 eerst dat er koffie apparaat stond , mijn verbeelding begon al te denken met ideeen van spuitende melk en suiker etc ^^
quote:
Hij lijkt nu te doen wat ik wilquote:
Kinderen voor kinderen - als we jou niet hadden gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij lijkt nu te doen wat ik wil![]()
Als ik jou toch niet had!![]()
Kun je nagaan hoe hard JDude in zijn handjes wrijftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij lijkt nu te doen wat ik wil![]()
Als ik jou toch niet had!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Kun je nagaan hoe hard JDude in zijn handjes wrijft
Als dat niet de gelukkigste man op aarde is vraet ik unne bessemsteelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hard JDude in zijn handjes wrijft
Dan heb je geluk, laat die steel maar gewoon aan de bezem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
Als dat niet de gelukkigste man op aarde is vraet ik unne bessemsteel
neeeeee waar moet ik dan op vliegen ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat niet de gelukkigste man op aarde is vraet ik unne bessemsteel
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, laat die steel maar gewoon aan de bezem.
Dude?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, laat die steel maar gewoon aan de bezem.
Die gast kan leuk met een gitaar overweg, maar moet je dit maar eens luisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kTV1CcS53JQ&NR
wie zocht er ook alweer rustige muziek ? deze vond ik vet
Hoi Erkel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Die gast kan leuk met een gitaar overweg, maar moet je dit maar eens luisteren![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
eer-ik.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kTV1CcS53JQ&NR
wie zocht er ook alweer rustige muziek ? deze vond ik vet
Canon D ik ken hemquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Die gast kan leuk met een gitaar overweg, maar moet je dit maar eens luisteren![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Wat dacht jij dan? dat ik zomaar beweringen doe en daardoor aan de lopende band bezemstelen kan vreten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |