Dank... suiker smaakt btw toch beter in de theequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Trouwens:Thee met poeder melk
![]()
lieve schat....thee met melk in wat voor vorm dan ook is....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Trouwens:Thee met poeder melk
![]()
Ik ga es ff wikiën, eer-ik krijgt de plaats van B2, Jdude de plaats van eer-ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef erkel het volgende:
Wiki-masters MPG of eer-ik moeten de chaos maar ff herstellen dan, of zijn ze daar al mee bezig?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het is geen eis........het is een vanzelfsprekendheid......
![]()
Dit betekent dus dat de wiki tot nader orde VERBODEN TERREIN is voor alle andere koffieërs en niet-koffieërsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga es ff wikiën, eer-ik krijgt de plaats van B2, Jdude de plaats van eer-ik
en dat bepaal jij...?...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit betekent dus dat de wiki tot nader orde VERBODEN TERREIN is voor alle andere koffieërs en niet-koffieërs
14.gifquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga es ff wikiën, eer-ik krijgt de plaats van B2, Jdude de plaats van eer-ik
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit betekent dus dat de wiki tot nader orde VERBODEN TERREIN is voor alle andere koffieërs en niet-koffieërs
Willen jullie dan weer een vern**kte wiki?quote:
nee......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Willen jullie dan weer een vern**kte wiki?![]()
Je moet er ook rekening mee houden dat een miskentquote:
Ok, bij deze open ik de vergaderingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar moet netjes over vergadert worden!
![]()
U....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet er ook rekening mee houden dat een miskent![]()
talent de OP mooier en beter maakt.
![]()
SIR YES SIR....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, bij deze open ik de vergadering
Neem allemaal een bak koffie
Ik ga de wiki aanpassen, dat kan alleen als niemand anders dat tegelijk doet
dus wiki is verboden terrein
vergadering gesloten met koffie
Eesch!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, bij deze open ik de vergadering
Neem allemaal een bak koffie
Ik ga de wiki aanpassen, dat kan alleen als niemand anders dat tegelijk doet
dus wiki is verboden terrein
vergadering gesloten met koffie
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eesch!
(geen op of aanmerkingen)![]()
Ik moet nog ff op html studerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
U....?
JJ ligt in een deuk als dochterlief in haar jus d'orange zich verslkt......![]()
ze leeft nog.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet nog ff op html studerende komende weken.
Leeft dochterlief nog?![]()
Dat schijnt vanzelf over te gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze leeft nog.....![]()
...maar is helemaal rood aangelopen.....
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat schijnt vanzelf over te gaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
zie je wel?
Ik mag zo naar huis![]()
DoeiDoei!!!!!!
![]()
Boeoeoeoeoeoemmm...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er weer!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:59 schreef MPG het volgende:
Zo, zwarte blokje weer gefixt
nu icons verhuizen
dit is ook gefixtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
zo, icons verhuisd
nu linkjes fixen (onder elkaar zetten)
daarna links naar vorige delen fixen
Ja, ik hoorde dat iemand er met z'n tengels aan heeft gezetenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
ZO hehe, de wiki is weer volledig gefixt
de wiki is vrijgegeven, ik heb inmiddels een reservekopie van de goede wikitekst van vandaag
ja, maar ik heb alles weer gefixt, incl zwarte blokjes (die staan nu op mijn webspace)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat iemand er met z'n tengels aan heeft gezeten
Ik zal het fixen zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat die zwarte blokjes het niet meer deden
Oh, voor in de komende OP is het gefixed...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, maar ik heb alles weer gefixt, incl zwarte blokjes (die staan nu op mijn webspace)
juistem.. test de wiki maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, voor in de komende OP is het gefixed...
Geweldigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, voor in de komende OP is het gefixed...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:30 schreef eer-ik het volgende:
Oh, MPG, staan ook alle UI's er weer in?
Ik dacht nml dat het er meer waren.
@ JDude, je mag mijn plek kopen
in de wiki staat ze er toch ECHT in hoorquote:
Jdude wilde een plek naast z'n chickquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind mijn plek wel goedwat boeit die plek trouwens
?
JD wilde per se naast kuukskequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind mijn plek wel goedwat boeit die plek trouwens
?
dan is het goed....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In deze OP staat ze niet idd, maar in de nieuwe, gewijzigde OP wel
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jdude wilde een plek naast z'n chick
zóquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:36 schreef MPG het volgende:
ik sta toch dichterbij kuukske dan JD.... Mijn icon raakt haar icon, JD's icon zit er 60 pixels vanaf
thuis... lekkere koffiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zó! haha.
Bij ons op school trouwens, ranzige koffiegadver.
Ik zou niet weten waarom ik die zou verwijderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef MPG het volgende:
ik zit NIET in de wiki, maar doe me een lol, en verwijder GEEN br-tagjes
Ik haat datquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:41 schreef MPG het volgende:
dat is prima erik.... er zijn echter mensen die NIET weten hoe het werkt, en de hele shit weghalen en zo de hele wiki vern**ken
Idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:47 schreef MPG het volgende:
goed bezig... ik weet het ook erik, ik ben er net toch weer een flinke tijd mee bezig geweest....
Je moet ook instaan voor je fouten, je haalt er wel allemaal mensen mee bezig op deze manierquote:
Dat is waar... gelukkig kan ik nu een backup terugzetten als er weer iets loos isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet ook instaan voor je fouten, je haalt er wel allemaal mensen mee bezig op deze manier
Maar goed, 't is weer OP (check dit woordspeling) z'n pootjes terecht gekomen
![]()
Is goed, ik sodemieter die backup ook nog even een keer online, als backupquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is waar... gelukkig kan ik nu een backup terugzetten als er weer iets loos isik zal trouwens die 2 strepen weghalen in de backup, erik
Top.quote:
en als ze het niet gaan doen krijgen ze vna mij een aparte kamerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
JD wilde per se naast kuukske
als die icons vieze spelletjes gaan doen gaan ze uit elkaar![]()
staat ie al...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed, ik sodemieter die backup ook nog even een keer online, als backup![]()
waarom jat je de OP niet van een eerder gemaakt forum dat snapte ik niet :squote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Top.
Ik ram die wikitekst wel eventjes online, da's toch altijd het gemakkelijkst.
Mocht die ook nog eens een keer verneukt worden...
Heb je al een natte plek in je broek?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:36 schreef MPG het volgende:
ik sta toch dichterbij kuukske dan JD.... Mijn icon raakt haar icon, JD's icon zit er 60 pixels vanaf
Wij hebben die OP zelf gemaakt.... en de bedoeling is dattie uit de wiki gekopieerd wordt... maar dat ding moet wel onderhouden worden, dat doen vooral erik en ik... en anderen ook wel een beetjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom jat je de OP niet van een eerder gemaakt forum dat snapte ik niet :s
Nee hoor.. ik kan mezelf best onder controle houdenquote:
Boem. 14.gif, hoe was de beurs?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zó! haha.
Bij ons op school trouwens, ranzige koffiegadver.
en ik ben uit de op gegooidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben die OP zelf gemaakt.... en de bedoeling is dattie uit de wiki gekopieerd wordt... maar dat ding moet wel onderhouden worden, dat doen vooral erik en ik... en anderen ook wel een beetje
niet in de wiki als het goed isquote:
jawel, ik ben er net geruime tijd mee bezig geweestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Die wiki is nog niet helemaal zoals ' ie hoort te zijn of wel?
Wat is er niet goed aan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Die wiki is nog niet helemaal zoals ' ie hoort te zijn of wel?
Scherpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:05 schreef MPG het volgende:
ok.. NIEUW icon voor CGM moet er nog in
of CGM moet zn ouwe terug nemen
Doeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In de wiki ook
Hoi Lenny
Hoi OA
Doei iedereen, ben effe eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |