quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Etenhelaas moeti k wachten tot mijn ouders etc Thuis zijn
HONGER
:D:D
nee .... en trouwens LEES DE OPquote:
Als je iemand niet op die manier aan mag spreken is het Sebasser wel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee .... en trouwens LEES DE OPen welkom hier
![]()
eten staat al klaar maar je mag niet aanvallen eer iedereen thuis is . Regels zijn Regels![]()
hoezoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je iemand niet op die manier aan mag spreken is het Sebasser wel!
Hoi Sebasser
Ik heb je toch al in minstens 3 andere topics gezien, waarvan jij minstens 1 keer op mij hebt gereageerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo?? hij is de onbekende sneuter die ik niet ken
![]()
Hoi frits.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je iemand niet op die manier aan mag spreken is het Sebasser wel!
Hoi Sebasser
heb je een nieuwe UI ?:) kan het me zo ff niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb je toch al in minstens 3 andere topics gezien, waarvan jij minstens 1 keer op mij hebt gereageerd.
Ja, sinds vanmorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je een nieuwe UI ?:) kan het me zo ff niet herinneren.![]()
wel raar, dat ik je al in 3 topics ben tegen gekomen maar er geen flauw idee van heb waarvandaan en hoe etcquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, sinds vanmorgen.
Mijn oude, mijn eerste.
Ik ben dan ook een hele serieuze user.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wel raar, dat ik je al in 3 topics ben tegen gekomen maar er geen flauw idee van heb waarvandaan en hoe etcdman ben nog maar 18 maar mijn geheugen laat me in de steek. was blijkbaar niet zo grappig
![]()
Dat doe je goed.quote:Geregistreerd op: dinsdag 20 maart 2007 @ 09:41
Laatste bezoek: 9 seconden geleden.
Aantal posts: 477 (gemiddeld 142 per dag)
PI's ? wat is dat? als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:35 schreef Sebasser het volgende:
En gebruik PI's.
Posticon'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
PI's ? wat is dat? als ik vragen mag.

131303, toffe reeks.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, en wie is de nieuwe nu dan???
maar dat kost tijd en zoveel tijd heb ik niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef eer-ik het volgende:
Zeg CGM, lees dit stukje literatuur eens door
Scheelt een hoop vragen
Dan verwijs ik je vanaf nu elke keer daarheen als je een vraag hebt die met de FAQ opgelost kan wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar dat kost tijd en zoveel tijd heb ik niet...nou typische luiheid PI's zijn niet altijd nodig
![]()
Is dat erg?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef JDude het volgende:
Kuukske, erkel en ik zijn volgens mij de enige met een 5-cijferig userID hier.
Ja man! Newbies hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef eer-ik het volgende:
Is dat erg?
ik weet mijne wel uit m'n hoofd
dat probleem heeft zich net opgelostquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je vanaf nu elke keer daarheen als je een vraag hebt die met de FAQ opgelost kan worden
Je moet toch wachten tot je eten klaar is toch?
Kan je best even wat doorlezen
Kijk uit hoor, anders gooi ik je uit de OP.quote:
tot snel ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef eer-ik het volgende:
anyway...
Ik ga douchen en bier drinken
Tot ooit.
HF! latersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef eer-ik het volgende:
anyway...
Ik ga douchen en bier drinken
Tot ooit.
Zo koud buiten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef crossover het volgende:
Damn ik ben lam
Dalijk ff m'n dag vertellen als mijn vingers zijn opgewarmd.
15/20 min gefietst. Valt toch nog best tegen.quote:
Handschoenen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:24 schreef crossover het volgende:
[..]
15/20 min gefietst. Valt toch nog best tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |