Nou, dan ben je tegen dinsdag wel leeg toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt nu gewoon al zenuwachtig. Nu al, en het is pas dinsdag.
Nou ik bedoelde meer qua darminhoudquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee hoor, van zenuwen heb ik een opuitputtelijke bron.
*kopje ontspannende thee geef*quote:
Ik ging er speciaal voor teruglezen omdat dit wel een hele intrigerende TT was/is.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ging er speciaal voor teruglezen omdat dit wel een hele intrigerende TT was/is.
Ahw, iig sterkte met het proberen in toom te houden van de zenuwen.
Ik zou er spontaan lesbeau voor willen worden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
AhaVrouwen willen gewoon waardering voor wat ze doen en wie ze zijn en dat er naar ze geluisterd wordt. Ik ben geen mannenhater, maar ik zou t anders aanpakken dan de meeste mannen die ik ken
En volgens mij ben jij nu net wat ze NIET nodig heeft om uit de kast te komenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben een goeie slotenmaker, zal ik even langskomen?![]()
Ach ja, als je er zin in hebt, ik houd je niet tegenquote:
jonge beesten zijn altijd wel lief. Definieer "straks"?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
verslag van een zwangere kat (straks foto's van kittens!) en een prachtig huisje waar ik heel jaloers op ben
Dat beest is uitgerekend op de 28ste.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jonge beesten zijn altijd wel lief. Definieer "straks"?
Dr34m3r, je bent gewoon de dagen aan het aftellen geweest totdat ik weer in het topic kon reagerenquote:
Zo erg was het helemaal nietquote:Op maandag 19 maart 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik hoorde vanmiddag de reclame voor de nieuwe Mr. Bean die eind deze week in première gaat:
Mr. Bean's Holiday.
Wie denkt er aan hetzelfde als ik?
Ja de tijd die vloog voorbijquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou al? Goh, wat is die tijd omgevlogen zeg.
Zeg euhm Sitethief,quote:
Jajaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg euhm Sitethief,
was het niet eigenlijk jullie beurt om afgelopen avond de groningen meet te organiseren van voor ons?
Nu heb ik van ellkende maar alle gemiste topics doorgespit![]()
*jaloers*quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de tijd die vloog voorbij
en ik heb niet eens aan een internet cafe gedacht
zelfs niet toen ik op dat vrijwel onbewoonde eiland was waar ik heerlijk een dag of 4 niets anders heb gedaan dan af en toe wat eten en in de hangmat liggen met een goed boek en 's avonds een paar gekoelde flessen bier van een halve liter drinken om het vochttekort aan te vullen![]()
Wij gingen elf uur slapen en Brad ligt nu ook nog in bed, die heeft zijn slaap hard nodig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ging om 22.30 slapen, en werd pas om 12.00 wakker.![]()
![]()
.
Maar dan mag ik je toch nog wel steeds zonnestraaltje blijven noemen ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:34 schreef DR34M3R het volgende:stel nou dat we dat echt zouden doen... Zou iemand hier het merken?
ja natuurlijk, gezien de tijden dat we posten
En nu ben je alles kwijt?quote:
kijk, en bij zulke buien ga ik dan weer niet zitten wachten in een hoekje tot ze over gedreven zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik ga morgen bij daglicht wel even foto's maken, het is echt leeg in de woonkamer nuWe kunnen seks hebben op de vloer, bij wijze van spreken
kwam seizoen 1 tegen bij prijzencirsus van V en D waar bijna alles een 3 voor de prijs van 2 stikker hadquote:Op zondag 25 maart 2007 01:29 schreef wonderer het volgende:
Wow, is dat op DVD? Mooi kadootje voor mijn moeder als ze jarig is
Ik wil Wet & Waan.
dan moet hij vast nog wel ergens leverbaar zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 01:42 schreef wonderer het volgende:
hm, mijn moeder is pas in september jarig
Of je hebt heel veel ruimte nodig, óf je hebt echt een heel kleine woning, óf het was een puinzooi...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik ga morgen bij daglicht wel even foto's maken, het is echt leeg in de woonkamer nuWe kunnen seks hebben op de vloer, bij wijze van spreken
oeh, ik weet wat je bedoelt!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Andere droom. Ik was van een plek op weg naar een andere plek. Het was zonsopkomst en de wolken waren roze-oranje-goud, adembenemend mooi. Ik zag ook in de verte futuristische/fantastische gebouwen van witte steen die ook opgloeiden in zachte pasteltinten. Ik haastte me over het pad tussen de velden door zodat ik op tijd thuis was en mijn camera kon pakken, want het was echt echt heel mooi. Aan het einde van het pad was de kust en ik dacht "wtf, ik woon helemaal niet aan de kust" maar iemand had wel een weggooicamera dus daar maar foto's mee gemaakt. Werkte natuurlijk niet, dat was wel jammer, maar jezus. Wat was dat mooi, zoiets heb ik nog nooit gedroomd.
Nou ja, het gevoel was "kut ik heb geen camera"quote:Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
oeh, ik weet wat je bedoelt!
Vasthouden dat gevoel.
ja, die potjes zijn eigenlijk best liefquote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef NanKing het volgende:
Bij hartstocht oid?
Aaaaaarrrggghhhh!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het gevoel was "kut ik heb geen camera"Maar het beeld hou ik wel vast ja
Ik heb een stukje van de eerste aflevering gezien, maar ik ben heel erg slecht in tv dingen volgen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, die potjes zijn eigenlijk best lief
Ik denk best positief, maar ik ben ook een realist. Ik heb genoeg dromen gehad waarbij ik het gevoel wel wilde/kon vasthouden waar ik nog met plezier aan terugdenk. Maar ik kan er ook niet meer van maken dan het was.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Aaaaaarrrggghhhh!
probeer nou eens positief te denken!![]()
Ja sorry, maar ik meende dat je het echt heel bijzonder vond...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Werkte natuurlijk niet, dat was wel jammer, maar jezus. Wat was dat mooi, zoiets heb ik nog nooit gedroomd.
Over 't algemeen nietquote:Op zondag 25 maart 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik begin me serieus af te vragen of er "regels" verbonden zijn aan afspraakjes.
Ik weet eht dus niet. Ik weet helemaal niks. Ik voel me zo'n brugklasser die de eerste dag naar school moet. Zijn er regels? De rest weet natuurlijk wat ie moet doen, maar ik niet. Waar moet ik heen? Watkan je allemaal zegge,...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Over 't algemeen niet.
Wat voor dingen zit aan te denken dan?
Jij moet gewoon jezelf zijn en dan komt 't echt helemaal goedquote:Op zondag 25 maart 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet eht dus niet. Ik weet helemaal niks. Ik voel me zo'n brugklasser die de eerste dag naar school moet. Zijn er regels? De rest weet natuurlijk wat ie moet doen, maar ik niet. Waar moet ik heen? Watkan je allemaal zegge,...
Een grote vijver van onzekerheid waar ik als eenzaam goudvisje (met sluierstaart) in zwem.
Was het ook. Maar dat was niet het gevoel dat ik hadquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik meende dat je het echt heel bijzonder vond...
Wat kinky zegt.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij moet gewoon jezelf zijn en dan komt 't echt helemaal goed.
Lekker cliche maar het is echt zo, je bent gewoon een leuke gozert dus het komt echt wel goed.
Ja in principe wel, en als je eraan houdt, gaat 't goed misquote:Op zondag 25 maart 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er regels? De rest weet natuurlijk wat ie moet doen, maar ik niet. Waar moet ik heen? Watkan je allemaal zegge,...
je klinkt nu net als zo'n blonde del met teveel beltegoedquote:Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij moet gewoon jezelf zijn en dan komt 't echt helemaal goed.
Lekker cliche maar het is echt zo, je bent gewoon een leuke gozert dus het komt echt wel goed.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
je klinkt nu net als zo'n blonde del met teveel beltegoed
Als antwoord op mijn "Ik snap die laatste zin niet (en ik weiger mijn eventuele haarkleur daarbij te betrekkenquote:Goh ja wonderer, ik vergeet alsmaar dat je een vrouw bent, ik wil je nu niet beledigen maar ergens gaandeweg moet ik die beslissing genomen hebben. Mental note !!! Excuses hiervoor. Er zijn heus wel slimme blondines te vinden me dunkt. En dan nog, blondines krijgen vaak de hoofdrol te spelen in mijn droomwereld.
Heel hard slaan, schoppen werkt vaak beter.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef wonderer het volgende:
Seriously... wat moet ik doen zodat mensen hun kop een keer houden?
"Schijnbaar is het een zwaar acceptatieproces".quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als antwoord op mijn "Ik snap die laatste zin niet (en ik weiger mijn eventuele haarkleur daarbij te betrekken)."
Seriously... wat moet ik doen zodat mensen hun kop een keer houden?
En nog wat voor Maedelquote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef maedel het volgende:
[..]
"Schijnbaar is het een zwaar acceptatieproces".
Evnetueel gevolgd door "knaapje", "Knul" , of woorden van gelijke strekking.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het komt door dat ge-gozert, right.
Yeah, I guess. Die opmerking over haarkleur ging trouwens over het feit dat op dat forum er regelmatig met "ik ben blond" wordt gesmeten als er een vraag wordt gesteld. Alsof je een excuus moet hebben om iets niet te weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef maedel het volgende:
[..]
"Schijnbaar is het een zwaar acceptatieproces".
Evnetueel gevolgd door "knaapje", "Knul" , of woorden van gelijke strekking.
Slaap lekker Vanitasquote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik moet naar bed :-/
Truste
Daaromquote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Dan drink je het toch niet, als je het niet lekker vindt?
Om er bij te horenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:14 schreef wonderer het volgende:
Als ik daar het antwoord op wist...
zal ik hier maar wijselijk mijn mond houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:02 schreef Sitethief het volgende:
Hoi allemaal, verjaardag gehad enzoo, ik kan té goed tegen alcohol, terwijl ik van de meese soorten niet echt geniet, alleen heel goed bier, hele goede wijn, of pure whisky. Best wel dom....
Maar goed, ik was niet zo lam als mijn huisgenoot die net van de shop kwam.
Ik dacht net, waar blijft die koffie...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe je nog mee met een nieuw rondje verse koffie ?
ik hoorde ook zo ietsquote:Op maandag 26 maart 2007 09:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht net, waar blijft die koffie...
Op Radio Veronica is iemand uitgeroepen tot homo van het jaar![]()
Ik denk dat de bakker daar anders over denkt.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:17 schreef wonderer het volgende:
Sowieso mensen die dat voor anderen willen beslissen... je maakt toch zeker zelf wel uit of je wel of geen gebakje neemt en om welke reden? Jezus.
ach ja, de dames hebben de zender afgelopen 3 weken stiekum veranderd hierquote:Op maandag 26 maart 2007 10:08 schreef maedel het volgende:
Jij luistert naar dezelfde zender.
Nou niet omdat hij homo was, maar meer omdat hij een eikel ofzo was geloof ik. Er was in ieder geval helemaal niks geëmancipeerts aan.![]()
Nou wij zijn hier nog hartstikke ouderwets met een gewone transistor en geen webstationquote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef maedel het volgende:
ik vind de dj's echt om te huilen bij veronica, maar de muziek vind ik eigenlijk helemaal goed.
dus, ik heb zo'n handig volume wieltje op mijn toetsenbord, dat ik ook gebruik als er eentje begint te praten
Ja, da's lammigheid van mij hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou wij zijn hier nog hartstikke ouderwets met een gewone transistor en geen webstation![]()
538 zit op 102quote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, da's lammigheid van mij hoor
Zitten die trouwens ook in de ether?
Op kantoor kan ik trouwens behalve skyradio niks ontvangen.
ja zie je, ik was dat ook een keer aan het doen, en toen had ik ineens die antenne in mijn handquote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
538 zit op 102
moet wel zeggen dat antenne van de radio tegen het ijzeren kozijn geplaatst is voor een betere ether ontvangst
Ik moet in zulke sitatuties dan altijd aan mijn leraar Fotografie denkenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef maedel het volgende:
[..]
ja zie je, ik was dat ook een keer aan het doen, en toen had ik ineens die antenne in mijn hand![]()
Dat is er idd een om te onthouden.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moet in zulke sitatuties dan altijd aan mijn leraar Fotografie denken
Die sprak de wijze woorden het gaat of gemakkelijk of niet, daar komt geen lomp geweld aan te pas![]()
Van de zenuwen of ben je gewoon zomaar niet lekker?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Buikpijnen.
Zeker van de zenuwen. Er is vrijwel nooit iets mis met mijn buik, maar tegen stress en zenuwen kan 't arme ding niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van de zenuwen of ben je gewoon zomaar niet lekker?
* Twisted_fok aait over buikje van Erik.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker van de zenuwen. Er is vrijwel nooit iets mis met mijn buik, maar tegen stress en zenuwen kan 't arme ding niet.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat zou pas het ultieme toffe zijn!
Ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we een geheime handdruk maken!
"Beker met warme melk aanreikt"quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Buikpijnen.
of weer opknippen en 2 verhalen er van maken, ?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:48 schreef wonderer het volgende:
Je wil Erik aan het nekken krijgen?
Ik heb verdorie al 15000 woorden en het verhaal is nog niet af.... hoe moet dat toch?
ja en het is weer net als voor de vakantiequote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef DR34M3R het volgende:
Hela!
En ik lekker thuis. Daar heb ik tenminste wel tijd voor jequote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en het is weer net als voor de vakantie
ik zit nog te fokken op kantoor![]()
![]()
![]()
arme jij,quote:Op maandag 26 maart 2007 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik lekker thuis. Daar heb ik tenminste wel tijd voor je
Hey mop! Heb je me gemist?quote:
Oh ja zo'n heel jong ding geloof ikquote:Op maandag 26 maart 2007 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, die heeft maar een uurtje gekregen van me. En de middagpauze.
We hebben een nieuwe op de afdeling sinds vorige week woensdag die ik aan het inleren ben, maar eerlijk... Het gaat heel veel tijd en energie kosten ben ik bang![]()
Ooooohhhh nee! We hebben nog steeds maar 1 broekie op de afdeling en dat is die figuur uit het H-topic!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja zo'n heel jong ding geloof ik
Ik heb wel weer duf liggen dromen vannacht... *zucht* Niks bijzonders verder, alleen viel het me op dat lopen in dromen lastig blijft... zelfs al word ik niet door een monster achternagezeten, het was echt alsof ik door dik water waadde. Nogal frustrerend want ik realiseerde me het ook op dat moment, maar dat kwam, dacht ik, dat ik al zo'n eind gelopen had en mijn benen waren moe.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:36 schreef DR34M3R het volgende:om het goed te maken dan... Het had weinig gescheeld of ik had je vannacht nog opgezocht
Niks bijzonders, ik vind het gewoon leuk om met je te praten en dat kon niet gister.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:40 schreef DR34M3R het volgende:
Maar wonderer, vertel eens, wat had (heb) je op je lever?
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks bijzonders, ik vind het gewoon leuk om met je te praten en dat kon niet gister.
Gezien.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
En voor de nieuwsgierigen, er staat een foto van Brad in mijn fobo
Oktober was het he?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
En voor de nieuwsgierigen, er staat een foto van Brad in mijn fobo
De eerste twee letters?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
Welk stukje van "afblijven" begrijp je niet?
En ik wil alle versies!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef wonderer het volgende:
Jullie mogen de onbewerkte versie lezen, maar dan wil ik niks horen als er uiteindelijk geschrapt gaat worden
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, stuurme toch maar di onberwerkteversie. Ik wil verdomme gewoon arthur lezen.
meld zichquote:Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
In dat geval moeten jullie je inbox in de gaten houden, want de aanbieding geldt natuurlijk alleen voor fans
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
Echt leuk, op de schutting aan de overkant zat een eekhoorntje heel bedaard een nootje te eten. Hij schrok zelfs niet toen ik het raam opendeed om foto's te maken. Heb er iets van 50 gemaakt geloof ik
Prioriteiten, ik begrijp het. Zorg ervoor dat hij het naar zijn zin heeftquote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, straks, Arthur is even aan het neuken, dat moet eerst af.
Dan is de lol er voor mij meteen af. Nee, er gaat iets heel gemeens gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Prioriteiten, ik begrijp het. Zorg ervoor dat hij het naar zijn zin heeft
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is de lol er voor mij meteen af. Nee, er gaat iets heel gemeens gebeuren
JUIST niet!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:02 schreef Sitethief het volgende:
Hoi allemaal, verjaardag gehad enzoo, ik kan té goed tegen alcohol, terwijl ik van de meese soorten niet echt geniet, alleen heel goed bier, hele goede wijn, of pure whisky. Best wel dom....
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie is terug!
*knipt stukje af*quote:
Nou ja, als vanitas me wondje noemt...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knipt stukje af*erop...
Beter zo?
Wat had je gedaan, schrijven is toch niet zo gevaarlijk?
zo lang mogelijk uitstellen dat hoogtepuntquote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, straks, Arthur is even aan het neuken, dat moet eerst af.
ja al een paar dagen, maar ja ik liep je telkens misquote:Op maandag 26 maart 2007 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie is terug!
Dat komt niet eens. Gemeen he?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo lang mogelijk uitstellen dat hoogtepunt![]()
stringetjes gewoon vervangen door hipstersquote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Stomme querystringetjes...
ik zou hem zo graag eens het nummer van korrelatie willen gevenquote:
Zo'n vermoeden kreeg ik al na je eerdere opmerking.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In het lesbeau topic...
Ja, alsof ie er met iemand over gaat pratenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou hem zo graag eens het nummer van korrelatie willen geven
of laten bellen met het omroeppastoraat, die dingen die had in in die tijd nog om de bevolking hun hart te kunnen laten luchten als er weer iets bijzonders op TV of op de radio was
Weet ik, maar deze kende ik nog nietquote:Op maandag 26 maart 2007 19:50 schreef wonderer het volgende:
Oh, heerlijk, dat soort dingenIs een hele site van.
het was eigenlijk best triest. Er zat een kerel, die 8 jaar getrouwd was geweest. Had vroeger altijd goed opgelet, altijd safe sex. Tijdens zijn huwelijk niet (wie wel?) en toen is zijn vent vreemdgegaan en heeft hem met HIV opgezadeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Was het leuk dan?
ALS je dan vreemd wilt gaan (waardeloos trouwens, ga dan eerst scheiden...), maar ALS... gebruik dan in DAT geval een condoom... Dan hoeft het IN het huwelijk niet..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
Overigens denk ik dat het ook flink voor spanningen zal zorgen: "Ja, ik wil met condoom neuken." "Waarom? We zijn getrouwd!" "Ik vertrouw je niet, misschien ga je wel vreemd en heb je HIV."
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:07 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, leuk dat je lid wordt van mijn site
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik zag de naam en dacht "men, wat een naam, hoe kan iemand die onthouden" en toen je e-mailadres
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:45 schreef wonderer het volgende:
vie lik sun?
Weet ik niet. Maar dat is wat ik dacht toen ik hem zag. Dat en "rare tijd voor een nieuw ID"
alstublieft mevouwquote:
Oehw! Succes en vooral veel plezier alvast lieverd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Over een uur wil ik toch echt wel onderweg zijn, maar mijne grote goedheid, ik zou willen dat ik de zenuwen thuis kon laten. Word er helemaal gestoord van!
kan je ze niet ergens neerleggen ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Over een uur wil ik toch echt wel onderweg zijn, maar mijne grote goedheid, ik zou willen dat ik de zenuwen thuis kon laten. Word er helemaal gestoord van!
Oh je gaat van te voren etenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk, al die mensen die op school goede adviezen gaan geven.
"Ja, wat trek je aan? Toch wel iets waar je geen zweetvlekken in ziet?"
"Wel je tanden poetsen en áltijd pepermuntjes bij de hand houden!"
"Waar ga je eten? Ik weet wel een romantisch plekje."
"Niet zenuwachtig zijn, nee echt niet zenuwachtig zijn!"
en stop die zenuwen gewoon in een bakje dat je in een plastic zak stopt en die zet je dan gewoon bij de Mac voor de deur neerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nah, ik denk dat ik dit keer op mezelf aangewezen ben, en dat het ook goed is om zelf te doen.
Ik weet zeker dat ik er goed aan doe, wat de afloop ook moge zijn.
quote:
Ja daar zal heus wel weer een historisch verantwoord verhaal achter schuilgaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
De Demer
Oeh, hoe spannend allemaal Erik!![]()
Wat ook leuk is, morgen ga ik voor het eerst met het vliegtuig op vakantie![]()
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
De Demer
Oeh, hoe spannend allemaal Erik!![]()
Naar een zonnig eiland!quote:
en waren de weersvooruitzichten nog wat beter geworden de afgelopen dagen ?quote:
Je vertrekt vanaf Welschap ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, het naastgelegen burgerluchtvaartvliegveld dan
En, zeker zo belangrijk, wanneer kom je terug?quote:
Eekhoorntjes zijn lief.quote:
Ik heb net een pretentieus verhaaltje gelezen over iemand die ze verzoop omdat ze zijn beukenootjes opatenquote:
Donald D?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net een pretentieus verhaaltje gelezen over iemand die ze verzoop omdat ze zijn beukenootjes opaten
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
Nee... geen Donald D
En je zoent me terwijl je naar vanitas gluurt? Lekker dan
Nee joh, dat heet (goh, verrassend!) Eindhoven Airport.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar zoals in een eerdere post al aangegeven weet ik niet zo heel veel over Eindhoven.
Ik was dus ook in de veronderstelling dat Welschap de naam van de burger luchthaven was
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee joh, dat heet (goh, verrassend!) Eindhoven Airport.
Welschap is de militaire basis.
Overigens heette het vroeger wel allemaal Welschap hoor
meeste linksequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
heb gekeken. Welke is de nieuwe?.
ja jammer hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Laat hier maar eens zien. Ben benieuwd. Het is zonde van de donkere achtergrond, je kunt de ketting niet helemaal goed zien zo nu.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik wist niet dat je uit de buurt kwam...
er is vast iets wat je leuk vind?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een creatievelingen allemaal hier... Schrijven, schilderen, dichten, kettingen maken...
Ik heb dat niet....
ik BEN die steenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]Onder welke steen kom jij vandaan
![]()
![]()
Ik ben een rasechte Kempische.
Maar daar woon ik nu niet meer hoor
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er is vast iets wat je leuk vind?
en zo creatief ben ik ook weer niet hoor
het is allemaal al lang eens gedaan en zo
Forum Opties | |
---|---|