Ja in principe wel, en als je eraan houdt, gaat 't goed misquote:Op zondag 25 maart 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er regels? De rest weet natuurlijk wat ie moet doen, maar ik niet. Waar moet ik heen? Watkan je allemaal zegge,...
je klinkt nu net als zo'n blonde del met teveel beltegoedquote:Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij moet gewoon jezelf zijn en dan komt 't echt helemaal goed.
Lekker cliche maar het is echt zo, je bent gewoon een leuke gozert dus het komt echt wel goed.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
je klinkt nu net als zo'n blonde del met teveel beltegoed
Als antwoord op mijn "Ik snap die laatste zin niet (en ik weiger mijn eventuele haarkleur daarbij te betrekkenquote:Goh ja wonderer, ik vergeet alsmaar dat je een vrouw bent, ik wil je nu niet beledigen maar ergens gaandeweg moet ik die beslissing genomen hebben. Mental note !!! Excuses hiervoor. Er zijn heus wel slimme blondines te vinden me dunkt. En dan nog, blondines krijgen vaak de hoofdrol te spelen in mijn droomwereld.
Heel hard slaan, schoppen werkt vaak beter.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef wonderer het volgende:
Seriously... wat moet ik doen zodat mensen hun kop een keer houden?
"Schijnbaar is het een zwaar acceptatieproces".quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als antwoord op mijn "Ik snap die laatste zin niet (en ik weiger mijn eventuele haarkleur daarbij te betrekken)."
Seriously... wat moet ik doen zodat mensen hun kop een keer houden?
En nog wat voor Maedelquote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef maedel het volgende:
[..]
"Schijnbaar is het een zwaar acceptatieproces".
Evnetueel gevolgd door "knaapje", "Knul" , of woorden van gelijke strekking.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het komt door dat ge-gozert, right.
Yeah, I guess. Die opmerking over haarkleur ging trouwens over het feit dat op dat forum er regelmatig met "ik ben blond" wordt gesmeten als er een vraag wordt gesteld. Alsof je een excuus moet hebben om iets niet te weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef maedel het volgende:
[..]
"Schijnbaar is het een zwaar acceptatieproces".
Evnetueel gevolgd door "knaapje", "Knul" , of woorden van gelijke strekking.
Slaap lekker Vanitasquote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik moet naar bed :-/
Truste
Daaromquote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Dan drink je het toch niet, als je het niet lekker vindt?
Om er bij te horenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:14 schreef wonderer het volgende:
Als ik daar het antwoord op wist...
zal ik hier maar wijselijk mijn mond houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:02 schreef Sitethief het volgende:
Hoi allemaal, verjaardag gehad enzoo, ik kan té goed tegen alcohol, terwijl ik van de meese soorten niet echt geniet, alleen heel goed bier, hele goede wijn, of pure whisky. Best wel dom....
Maar goed, ik was niet zo lam als mijn huisgenoot die net van de shop kwam.
Ik dacht net, waar blijft die koffie...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe je nog mee met een nieuw rondje verse koffie ?
ik hoorde ook zo ietsquote:Op maandag 26 maart 2007 09:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht net, waar blijft die koffie...
Op Radio Veronica is iemand uitgeroepen tot homo van het jaar![]()
Ik denk dat de bakker daar anders over denkt.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:17 schreef wonderer het volgende:
Sowieso mensen die dat voor anderen willen beslissen... je maakt toch zeker zelf wel uit of je wel of geen gebakje neemt en om welke reden? Jezus.
ach ja, de dames hebben de zender afgelopen 3 weken stiekum veranderd hierquote:Op maandag 26 maart 2007 10:08 schreef maedel het volgende:
Jij luistert naar dezelfde zender.
Nou niet omdat hij homo was, maar meer omdat hij een eikel ofzo was geloof ik. Er was in ieder geval helemaal niks geëmancipeerts aan.![]()
Nou wij zijn hier nog hartstikke ouderwets met een gewone transistor en geen webstationquote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef maedel het volgende:
ik vind de dj's echt om te huilen bij veronica, maar de muziek vind ik eigenlijk helemaal goed.
dus, ik heb zo'n handig volume wieltje op mijn toetsenbord, dat ik ook gebruik als er eentje begint te praten
Ja, da's lammigheid van mij hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou wij zijn hier nog hartstikke ouderwets met een gewone transistor en geen webstation![]()
538 zit op 102quote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, da's lammigheid van mij hoor
Zitten die trouwens ook in de ether?
Op kantoor kan ik trouwens behalve skyradio niks ontvangen.
ja zie je, ik was dat ook een keer aan het doen, en toen had ik ineens die antenne in mijn handquote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
538 zit op 102
moet wel zeggen dat antenne van de radio tegen het ijzeren kozijn geplaatst is voor een betere ether ontvangst
Ik moet in zulke sitatuties dan altijd aan mijn leraar Fotografie denkenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef maedel het volgende:
[..]
ja zie je, ik was dat ook een keer aan het doen, en toen had ik ineens die antenne in mijn hand![]()
Dat is er idd een om te onthouden.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moet in zulke sitatuties dan altijd aan mijn leraar Fotografie denken
Die sprak de wijze woorden het gaat of gemakkelijk of niet, daar komt geen lomp geweld aan te pas![]()
Van de zenuwen of ben je gewoon zomaar niet lekker?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Buikpijnen.
Zeker van de zenuwen. Er is vrijwel nooit iets mis met mijn buik, maar tegen stress en zenuwen kan 't arme ding niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van de zenuwen of ben je gewoon zomaar niet lekker?
* Twisted_fok aait over buikje van Erik.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker van de zenuwen. Er is vrijwel nooit iets mis met mijn buik, maar tegen stress en zenuwen kan 't arme ding niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |