Nou, dan ben je tegen dinsdag wel leeg toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt nu gewoon al zenuwachtig. Nu al, en het is pas dinsdag.
Nou ik bedoelde meer qua darminhoudquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee hoor, van zenuwen heb ik een opuitputtelijke bron.
*kopje ontspannende thee geef*quote:
Ik ging er speciaal voor teruglezen omdat dit wel een hele intrigerende TT was/is.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ging er speciaal voor teruglezen omdat dit wel een hele intrigerende TT was/is.
Ahw, iig sterkte met het proberen in toom te houden van de zenuwen.
Ik zou er spontaan lesbeau voor willen worden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
AhaVrouwen willen gewoon waardering voor wat ze doen en wie ze zijn en dat er naar ze geluisterd wordt. Ik ben geen mannenhater, maar ik zou t anders aanpakken dan de meeste mannen die ik ken
En volgens mij ben jij nu net wat ze NIET nodig heeft om uit de kast te komenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben een goeie slotenmaker, zal ik even langskomen?![]()
Ach ja, als je er zin in hebt, ik houd je niet tegenquote:
jonge beesten zijn altijd wel lief. Definieer "straks"?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
verslag van een zwangere kat (straks foto's van kittens!) en een prachtig huisje waar ik heel jaloers op ben
Dat beest is uitgerekend op de 28ste.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jonge beesten zijn altijd wel lief. Definieer "straks"?
Dr34m3r, je bent gewoon de dagen aan het aftellen geweest totdat ik weer in het topic kon reagerenquote:
Zo erg was het helemaal nietquote:Op maandag 19 maart 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik hoorde vanmiddag de reclame voor de nieuwe Mr. Bean die eind deze week in première gaat:
Mr. Bean's Holiday.
Wie denkt er aan hetzelfde als ik?
Ja de tijd die vloog voorbijquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou al? Goh, wat is die tijd omgevlogen zeg.
Zeg euhm Sitethief,quote:
Jajaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg euhm Sitethief,
was het niet eigenlijk jullie beurt om afgelopen avond de groningen meet te organiseren van voor ons?
Nu heb ik van ellkende maar alle gemiste topics doorgespit![]()
*jaloers*quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de tijd die vloog voorbij
en ik heb niet eens aan een internet cafe gedacht
zelfs niet toen ik op dat vrijwel onbewoonde eiland was waar ik heerlijk een dag of 4 niets anders heb gedaan dan af en toe wat eten en in de hangmat liggen met een goed boek en 's avonds een paar gekoelde flessen bier van een halve liter drinken om het vochttekort aan te vullen![]()
Wij gingen elf uur slapen en Brad ligt nu ook nog in bed, die heeft zijn slaap hard nodig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ging om 22.30 slapen, en werd pas om 12.00 wakker.![]()
![]()
.
Maar dan mag ik je toch nog wel steeds zonnestraaltje blijven noemen ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:34 schreef DR34M3R het volgende:stel nou dat we dat echt zouden doen... Zou iemand hier het merken?
ja natuurlijk, gezien de tijden dat we posten
En nu ben je alles kwijt?quote:
kijk, en bij zulke buien ga ik dan weer niet zitten wachten in een hoekje tot ze over gedreven zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik ga morgen bij daglicht wel even foto's maken, het is echt leeg in de woonkamer nuWe kunnen seks hebben op de vloer, bij wijze van spreken
kwam seizoen 1 tegen bij prijzencirsus van V en D waar bijna alles een 3 voor de prijs van 2 stikker hadquote:Op zondag 25 maart 2007 01:29 schreef wonderer het volgende:
Wow, is dat op DVD? Mooi kadootje voor mijn moeder als ze jarig is
Ik wil Wet & Waan.
dan moet hij vast nog wel ergens leverbaar zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 01:42 schreef wonderer het volgende:
hm, mijn moeder is pas in september jarig
Of je hebt heel veel ruimte nodig, óf je hebt echt een heel kleine woning, óf het was een puinzooi...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik ga morgen bij daglicht wel even foto's maken, het is echt leeg in de woonkamer nuWe kunnen seks hebben op de vloer, bij wijze van spreken
oeh, ik weet wat je bedoelt!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Andere droom. Ik was van een plek op weg naar een andere plek. Het was zonsopkomst en de wolken waren roze-oranje-goud, adembenemend mooi. Ik zag ook in de verte futuristische/fantastische gebouwen van witte steen die ook opgloeiden in zachte pasteltinten. Ik haastte me over het pad tussen de velden door zodat ik op tijd thuis was en mijn camera kon pakken, want het was echt echt heel mooi. Aan het einde van het pad was de kust en ik dacht "wtf, ik woon helemaal niet aan de kust" maar iemand had wel een weggooicamera dus daar maar foto's mee gemaakt. Werkte natuurlijk niet, dat was wel jammer, maar jezus. Wat was dat mooi, zoiets heb ik nog nooit gedroomd.
Nou ja, het gevoel was "kut ik heb geen camera"quote:Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
oeh, ik weet wat je bedoelt!
Vasthouden dat gevoel.
ja, die potjes zijn eigenlijk best liefquote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef NanKing het volgende:
Bij hartstocht oid?
Aaaaaarrrggghhhh!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het gevoel was "kut ik heb geen camera"Maar het beeld hou ik wel vast ja
Ik heb een stukje van de eerste aflevering gezien, maar ik ben heel erg slecht in tv dingen volgen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, die potjes zijn eigenlijk best lief
Ik denk best positief, maar ik ben ook een realist. Ik heb genoeg dromen gehad waarbij ik het gevoel wel wilde/kon vasthouden waar ik nog met plezier aan terugdenk. Maar ik kan er ook niet meer van maken dan het was.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Aaaaaarrrggghhhh!
probeer nou eens positief te denken!![]()
Ja sorry, maar ik meende dat je het echt heel bijzonder vond...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Werkte natuurlijk niet, dat was wel jammer, maar jezus. Wat was dat mooi, zoiets heb ik nog nooit gedroomd.
Over 't algemeen nietquote:Op zondag 25 maart 2007 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik begin me serieus af te vragen of er "regels" verbonden zijn aan afspraakjes.
Ik weet eht dus niet. Ik weet helemaal niks. Ik voel me zo'n brugklasser die de eerste dag naar school moet. Zijn er regels? De rest weet natuurlijk wat ie moet doen, maar ik niet. Waar moet ik heen? Watkan je allemaal zegge,...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Over 't algemeen niet.
Wat voor dingen zit aan te denken dan?
Jij moet gewoon jezelf zijn en dan komt 't echt helemaal goedquote:Op zondag 25 maart 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet eht dus niet. Ik weet helemaal niks. Ik voel me zo'n brugklasser die de eerste dag naar school moet. Zijn er regels? De rest weet natuurlijk wat ie moet doen, maar ik niet. Waar moet ik heen? Watkan je allemaal zegge,...
Een grote vijver van onzekerheid waar ik als eenzaam goudvisje (met sluierstaart) in zwem.
Was het ook. Maar dat was niet het gevoel dat ik hadquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik meende dat je het echt heel bijzonder vond...
Wat kinky zegt.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij moet gewoon jezelf zijn en dan komt 't echt helemaal goed.
Lekker cliche maar het is echt zo, je bent gewoon een leuke gozert dus het komt echt wel goed.
Ja in principe wel, en als je eraan houdt, gaat 't goed misquote:Op zondag 25 maart 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er regels? De rest weet natuurlijk wat ie moet doen, maar ik niet. Waar moet ik heen? Watkan je allemaal zegge,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |