Zonde, dit topic is geweldig om terug te lezen, veel leuke dingenquote:
Ik dacht al, boodschappen doen kost wel veel tijdquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
Zo daar ben ik weer
en Marc Marie was zo goed dat ik dus niet in slaap ben gevallen, ook al ben ik dan al 48 uur in touw![]()
Die knip actie van dromertquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonde, dit topic is geweldig om terug te lezen, veel leuke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
slaap lekker nanniequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef NanKing het volgende:
Ik ga douchen en mijn bedje opzoeken.
voor wie wil
.
Aha, je zit nog in de kast dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:23 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb zoveel respect voor vrouwen dat ik er geen relatie mee aan durf te gaan. Ik ben een moeilijk mens om mee samen te leven en alleen een rationeel denkende kerel houdt het met me uit.
Mogguh trouwens!
Ik ben een goeie slotenmaker, zal ik even langskomen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja en ze zijn de sleutel kwijt geraakt
Kleine meisjes geef ik een ballon en stuur ik terug naar der ouders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:13 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja jij bent er zoeentje hehehe.
"Zal ik jouw slotje eens even openen, klein meisje"
Neen, dat klopt. Met een lengte van 1.86 en een leeftijd van bijna 22, val ik net buiten die categorie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kleine meisjes geef ik een ballon en stuur ik terug naar der ouders.
Maar jij bent geen klein meisje meer,
1.86quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:21 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Neen, dat klopt. Met een lengte van 1.86 en een leeftijd van bijna 22, val ik net buiten die categorie.
Ze is maar 1.30, maar daar moet je haar niet mee pesten hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Zo klein? Das wel heul heul heul klein. Nee ik ben een grote meid.
Ach, da's helemaal niet waar man.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze is maar 1.30, maar daar moet je haar niet mee pesten hoor.
vind ze heel erg.
Jij bent ook schattigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:35 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Gewoon t spelletje meespelen![]()
Maar ik zei dus dat ik t schattig vind![]()
Sterkte ermee! Ga ik weer verder werken om jou te kunnen laten vergaderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:41 schreef maedel het volgende:
ik hoor het wel he, als jullie er uit zijn?![]()
Nu eerst vergaderen![]()
Van jullie belastingcenten!![]()
Met een jongen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof dat ik een afspraakje heb, eten en een film. Dinsdag.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ook nog eens.
Ik voel wel een geweldige topictitel aankomen anders. Is hij van Fok?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken 'm alleen nog van msn eigenlijk, maar hij's niet lelijk, en hij is heel lief wel enzo. En hij vind mij lief. En ik ben schijtzenuwachtig.
En ik durf en niet te veel van te hopen.
Gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt zenuwachtig. Damn, gaat vanalles door mijn hoofd op 't moment.
Suc6 7 en 8 Erikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Vertrouw er maar op dat ik jullie hier op de hoogte ga houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |