Dat was dus diegene die ik al een tijdje in mijn hoofd hadquote:
En wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:17 schreef Sebasser het volgende:
fipo
Bedank je vaker mensen als ze een fipo hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Bedankt sebas.
Ik moet zeggen, de timing is perfectquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was dus diegene die ik al een tijdje in mijn hoofd had
Je hebt de lente in je kopquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De buitenlucht, ben nu helemaal in de war.
Nou al? Goh, wat is die tijd omgevlogen zeg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de timing is perfect
Want je weet wie morgenochtend terugkomt toch?
oh, zit het in Sebas' hoofd, daarom is het hier nog zo koud.quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh, zit het in Sebas' hoofd, daarom is het hier nog zo koud.
Laat de lente eens vrij, Sebas!
Brand los. Zal ik nog een blunder vertellen? Zeg nooit "hoor!" aan het eind van een Engelse zin. Want dat klinkt in het Engels heeeeeel andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
En ik had het er vandaag nog over dat ik mijn eigen stuntels eens in mijn weblog moest gaan verwoorden. Maar dat kan nu dus ook hier
hear?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brand los. Zal ik nog een blunder vertellen? Zeg nooit "hoor!" aan het eind van een Engelse zin. Want dat klinkt in het Engels heeeeeel anders
Heb je dat eens gedaan dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brand los. Zal ik nog een blunder vertellen? Zeg nooit "hoor!" aan het eind van een Engelse zin. Want dat klinkt in het Engels heeeeeel anders
Heb je geluk dat je het tegen Brad had..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
Ja, gisteren"I'm not THAT stupid, hoor!"
Brad keek me zo aan van "wtf??"
Yeah, dat welquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb je geluk dat je het tegenBrad had..
Ik kan meerdere dingen bedenken die harder aankomen en minder zeer doen voor jezelf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat gips komt lekker aan als je iemand er een ram mee geeft
Goed hé?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
Dat komt omdat sebasser iedereen op het verkeerde been gezet heeft
quote:
auw!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik sneed mezelf net open aan het ijzeren zaagje van de huishoudfolie
Ik vroeg me al af waar je ineens gebleven was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik was even douchenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je ineens gebleven was.
Je bent toch niet expres blunders aan het begaan om maar OT te blijven?
huh?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
O, je hoefde er niet mee naar de EHBO?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was even douchenEn nee, dat gaat helemaal vanzelf, die blunders
Is niet zo lastig hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
Oh, en ik heb net een been onthaard en Brad mag vanavond lekker de andere doen, kutwerkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |