Ben je dan de hele tijd thuis?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
Verdorie. Ik ben vandaag begonnen met lijnen, en heb mezelf al 4x bij de keukenkast weg moeten sleuren. Wie komt me redden?
Halloquote:Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
ik eet ook gezond: ik bestel nu groentekrokketten in de snackbar
de volgende redder! Welkom!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben je dan de hele tijd thuis?
een baggeraarquote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wie ben jij?
Nee. Vanaf half vijf. Eerst gegeten,, en daarna al 4x langs de keukenkasten geweest. Mijn eerste pond wortels is op nu. En ik hoef ook even niet meerquote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben je dan de hele tijd thuis?
Niet dus. Vandaag gewoon gewerkt hoor. En op het werk zeker 20x langs de grote gevulde snoeppot gelopen zonder erin te duikenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar waarom ben je dan de hele tijd thuis?
'k Ben vandaag bijna van m'n stokje gegaan omdat ik te weinig had gegeten
Z'n grote mond dicht naaien ,of het help is punt 2.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is die tandarts bij wonderer aan het doen eigenlijk dat het zo lang duurt?
Wortelsquote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
En intussen heb ik weer de hik..
Wat is dat toch met mij en wortels?
Oh, je hebt gewoon een eetprobleemquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb geen last van hongergevoel. Ik eet uit gewoonte, en als troost. Afleren dus.
Jaja jij dacht een zondag lurkende lemming ,maar goed heb niet veel tijd, maar blijf nog ff.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Dat ik nog blij zou zijn om jou her te zien
Nee dat is gemeen. Hoi blauwoogje, welkom terug.
En idd, ze kunnen naaien aan wonderer wat ze willen, dat helpt niet. En dat zouden we ook niet willen ook.
Au!quote:
Eerlijk gezegd wel ja... Maar het is hier gezellig hequote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Jaja jij dacht een zondag lurkende lemming ,maar goed heb niet veel tijd, maar blijf nog ff.
By the way je leest m'n naam goed![]()
Hoezo dacht je dat ik een lurker was, das Interessant.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja... Maar het is hier gezellig he
Ik kwam ook maar kijken en hang nu ook al 17 topics hier. Mij raken ze niet kwijt, of ze moeten het topic opheffen
Sorryquote:
Geeft niks. De waarheid kan soms hard zijn, maar ik kan er wel tegen hoorquote:
Gewoon, gevoelsmatig. Je manier van posten denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat ik een lurker was, das Interessant.
Of hebben jullie hier veel last van.
Maar ik heb zo iets van laat ze lurken,het is een openbaar medium.
Misschien leren ze er van, of nieuwsgierig! So what [als ze zich gedragen]
Gr Blue-ei![]()
Kwestie van oefenen misschien van mijn kant,al jullie schrijven nog al eens in abracadabra taal,quote:Op maandag 19 maart 2007 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gewoon, gevoelsmatig. Je manier van posten denk ik.
Huh? Ik zit nou juist bij jou alles zes keer te lezen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:48 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen misschien van mijn kant,al jullie schrijven nog al eens in abracadabra taal,
dit komt denk ik omdat jullie elkaar iets langer kennen.Waarschijnlijk ""onbewust"" om vreemden te filteren
![]()
![]()
![]()
Waarom bijna? Hoe was 300?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:41 schreef wonderer het volgende:
Gesjopt en daarna naar de film (dat had ik toch gezegd, we zouden naar 300).
Keukenspullen gekocht en bijna een hele geile leren jas.
Waarom niet verder vertellen? Is toch niks om je voor te schamen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
Pssst. Niet verder vertellen, maaar ik hèb me net een hagelbui op mijn flikker gehad!
Nee. Maar er is één persoon die daar heel hard om zal moeten lachen. En dat gun ik hem nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet verder vertellen? Is toch niks om je voor te schamen?
Ik zie jou helemaal niet als maatje L!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
De kraag was te stug en dicht zat ie net een stukje te strak. En er was geen L beschikbaar, helaas (ik probeerde een M was prima werkt voor een lente/zomerjas omdat ie lekker strak op mijn lichaam aansluit met alleen een t-shirt eronder. Voor winterdingen heb ik wel een L nodig.)
Dan is het maar goed dat jij dit topic niet geopend hebtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Wat vergeten?
ik open sowieso nooit topics.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij dit topic niet geopend hebt
Niet? Ook niet als je weet dat ik als het koud is een t-shirt, coltrui/shirt met lange mouwen en een fleece(achtig) overhemd draag? Daar moet die jas wel overheen kunnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zie jou helemaal niet als maatje L!
Jij had toch het meet-topic geopend? #101?quote:
Ik heb een tiental topics geopendquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij had toch het meet-topic geopend? #101?
Misschien dat nu zijn kwartje valtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij had toch het meet-topic geopend? #101?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |