hier: [Lesbeau] #102 - Nee, dat vergeten we niet!quote:
Wat is er gebeurd met "zo oud als je je voelt?".quote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Geb. Datum 1973-00-00
Het is een jongeren forum! maar jij mag blijven lurke
quote:
En nou kappen of ik geef je aan Wonderer.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Geb. Datum 1973-00-00
Het is een jongeren forum! maar jij mag blijven lurke
*klauwen vijl*quote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
En nou kappen of ik geef je aan Wonderer.![]()
Je bent scherp vandaag,Chapeauquote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
hier: [Lesbeau] #102 - Nee, dat vergeten we niet!
En volgens mij viel hier het kwartje van de "quote:
Ik heb ook net mijn nagels gevijld.quote:
Niet doen brrrrrrrquote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
En nou kappen of ik geef je aan Wonderer.![]()
Misschien doe ik zelfs wel inspiratie op. *writersblock heeft*quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een ideale zondag hier vandaag.
*dikke knuffel geef*quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien doe ik zelfs wel inspiratie op. *writersblock heeft*
Het beste topic van de dag. Welkom,maar netjes blijven.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een ideale zondag hier vandaag.
nou, ik vroeg me net echt even af wat het was. Het klonk heel erg.quote:
Ja doe eens lief dan...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Het beste topic van de dag. Welkom,maar netjes blijven.![]()
quote:
Dat schreef ik netquote:"Ik heb je gemist," mompelde hij tegen ******s nek terwijl hij hem stevig vasthield.
ben je gek joh, ik ben nog niet eens op dreef.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
Nog even maedel, en je bent je titel kwijt
Mocht je nog eens vast zitten: there's more where that came from!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
ben je gek joh, ik ben nog niet eens op dreef.
Ik wil nou onderhand wel weten of blauwoogje een pot is ja of nee.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ze zit nog in de kast. Ze is de vriendin van dat viswijf. Let op mijn woorden!
Ben de hele dag al lief ,op dit topic .quote:
Ik weet niet wat ik met Fuijkschot moetquote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mocht je nog eens vast zitten: there's more where that came from!
Wat is dat eigenlijk met jouw homepage?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Ben de hele dag al lief ,op dit topic na?.
oke,ik heb me kostelijk vermaakt met jullie,
kom er eerlijk voor uit![]()
O nee niet met dat viswijf... moet er niet aan denken wat een plebsquote:Op zondag 18 maart 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ze zit nog in de kast. Ze is de vriendin van dat viswijf. Let op mijn woorden!
Nietsquote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk met jouw homepage?
*nog meer knuffels uitdeel*quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met Fuijkschot moet
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
<zucht> ik wil een verse
Ja, maar dat blijkt nogal onrealistisch te zijn. Ik heb wel een idee maar da's lang zo leuk niet. Dinsdag maar even kijken, ik kan me nu toch niet concentreren.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*nog meer knuffels uitdeel*
Ik dacht dat je dat al helemaal uitgedacht had? Ik was er al zo nieuwsgierig naar
Succesquote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef wonderer het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts. *bibber en beef*
laat je vriendin een ketting met een cijferslot erop zetten waarvan jij de code niet weetquote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
Verdorie. Ik ben vandaag begonnen met lijnen, en heb mezelf al 4x bij de keukenkast weg moeten sleuren. Wie komt me redden?
Ik zou niet weten hoe we een ketting erop of erom moesten krijgen... Niet omdat ik een vrouw ben, maar gewoon omdat het niet kan.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
laat je vriendin een ketting met een cijferslot erop zetten waarvan jij de code niet weet
*zucht*quote:Op maandag 19 maart 2007 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet niet te variëren met gezonde dingen, want die wortels ben je na een kilo ook wel zat. En gelukkig zijn er enorm veel lekkere dingen. Het wordt nu lente, dus het fruit komt ook weer. Lekker aardbeitjes
, kersen, druiven.
Oeh, en lekkere groenten, paprika's, komkommer, tomaten (kersomaten zijn zo lekker snackbaar).
Die vind ik alleen lekker als het heel heet is buiten. En dat is het niet echt nu..quote:Op maandag 19 maart 2007 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Om waterijsjes te bestellen natuurlijk, die zijn zo slecht nog niet. Behalve dan wat betreft suiker, maar voor de rest is het gewoon water.
Vertel mij wat,ik was bijna bevroren toen ik op school aankwam. Kut zeg, tegen het vriespunt aan. En ik moet straks nog weg. En kom 's nachts pas terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die vind ik alleen lekker als het heel heet is buiten. En dat is het niet echt nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |