Omdat het dingen toch allemaal wat minder vanzelfsprekend maaktquote:
ik heb effe in je fobo gekeken, en ik zie dat je wel bier zuipt als een pot, maar dat het daar wel ophoudtquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef postmortum het volgende:
ik ben ook een lesbeau, ik val ook op vrouwen![]()
Nou ja, misschien is het wel allemaal heel spannend.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Omdat het dingen toch allemaal wat minder vanzelfsprekend maakt![]()
ja, ik heb ineens ook zin in bier eigenlijk...quote:
nee men , ik draag ook tuinbroeken en heb kort haar en haar onder mijn okselsquote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef maedel het volgende:
[..]
ik heb effe in je fobo gekeken, en ik zie dat je wel bier zuipt als een pot, maar dat het daar wel ophoudt![]()
nou, laat maar eens zien dan.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee men , ik draag ook tuinbroeken en heb kort haar en haar onder mijn oksels![]()
Leeftijd maakt toch niet uit om ergens van te kunnen genieten?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:13 schreef DR34M3R het volgende:
Mwah. Niet echt iets om over naar huis te schrijven. Ja, de badmeester, maar die is veeeeeeeeeel te jong voor me
Er zijn grenzen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leeftijd maakt toch niet uit om ergens van te kunnen genieten?
Maar anderen wellicht wel. En met "van kijken gaat niemand dood" weet je niet of je het over jezelf of over anderen hebt.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
Oh, heheh.
Maar als hij kijkt gaat hij niet dood. Tenzij hij in de spiegel kijkt.
en homo niet manlijk...........of manlelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lesbo's kunnen niet vrouwelijk zijn?
Weer wat nieuws.
Denk je dat echt? Of praat je nou maar een paar domme mensen na?>quote:Op zondag 18 maart 2007 19:46 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
en homo niet manlijk...........of manlelijk
lemmingquote:Op zondag 18 maart 2007 17:25 schreef postmortum het volgende:
ik ben ook een lesbeau, ik val ook op vrouwen![]()
Jezus wat reageer je snel, voel je je aangevallenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Of praat je nou maar een paar domme mensen na?>
Ja en nee. Dat homo's niet "mannelijk" (kunnen) zijn en lesbo's niet "vrouwelijk" is een belachelijk vooroordeel dat zo snel mogelijk de wereld uit moet.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Jezus wat reageer je snel, voel je je aangevallen
da's ervaring joh!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Jezus wat reageer je snel, voel je je aangevallen
Geb. Datum 1973-00-00quote:
Jij begon ,toch .quote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat homo's niet "mannelijk" (kunnen) zijn en lesbo's niet "vrouwelijk" is een belachelijk vooroordeel dat zo snel mogelijk de wereld uit moet.
Ik begon?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:01 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Jij begon ,toch .
Maar by the way je heb gelijk![]()
nou ja zeg?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Geb. Datum 1973-00-00
Het is een jongeren forum! maar jij mag blijven lurke
m'n excuusquote:Op zondag 18 maart 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
nou ja zeg?
Ik wil je best advies geven, maar als je zo gaat beginnen rot dan maar lekker op zeg...
ze is 21 en ze zegt meiden steeds interessanterder te vindenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het wel allemaal heel spannend.
Hoe oud is ze? (ik ben al jaren voorzien hoor, dus daarom vraag ik het niet)
Waarom denkt ze dat ze lesbisch is dan?
dat je het maar weetquote:
Niet's ,sorry dat ik je teleurstelquote:
interessanterder? of vond ze dat eigenlijk altijd al maar durfde dat niet te zeggen?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ze is 21 en ze zegt meiden steeds interessanterder te vinden![]()
We konden altijd zo lekker samen jongens kijken![]()
teleurstel?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:57 schreef maedel het volgende:
[..]
teleurstel?
Stiekem een dramaqueen? misschien
wanneer vul je je geboortedatum in?Nooit!Sorry
Lijk me niet anders had ik dat wel gewetenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:56 schreef maedel het volgende:
[..]
interessanterder? of vond ze dat eigenlijk altijd al maar durfde dat niet te zeggen?
ben je wel een pot?quote:
mmm jah, ik weet niet hoe jullie relatie is, maar sommige dingen vertel je ook niet tegen je beste vriendin hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Lijk me niet anders had ik dat wel geweten![]()
ja, jij zegt toch ook dat ik hier niet thuishoor?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:04 schreef Blue_ei het volgende:
[quote]Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
[..]
ben je wel een pot?
Is dat belangrijk,ben er toch niet minder om,of wel.![]()
waneerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, jij zegt toch ook dat ik hier niet thuishoor?
dit is de lesbeau reeks hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |