quote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat zou pas het ultieme toffe zijn!
Ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we een geheime handdruk maken!
"Beker met warme melk aanreikt"quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Buikpijnen.
of weer opknippen en 2 verhalen er van maken, ?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:48 schreef wonderer het volgende:
Je wil Erik aan het nekken krijgen?
Ik heb verdorie al 15000 woorden en het verhaal is nog niet af.... hoe moet dat toch?
ja en het is weer net als voor de vakantiequote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef DR34M3R het volgende:
Hela!
En ik lekker thuis. Daar heb ik tenminste wel tijd voor jequote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en het is weer net als voor de vakantie
ik zit nog te fokken op kantoor![]()
![]()
![]()
arme jij,quote:Op maandag 26 maart 2007 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik lekker thuis. Daar heb ik tenminste wel tijd voor je
Hey mop! Heb je me gemist?quote:
Oh ja zo'n heel jong ding geloof ikquote:Op maandag 26 maart 2007 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, die heeft maar een uurtje gekregen van me. En de middagpauze.
We hebben een nieuwe op de afdeling sinds vorige week woensdag die ik aan het inleren ben, maar eerlijk... Het gaat heel veel tijd en energie kosten ben ik bang![]()
Ooooohhhh nee! We hebben nog steeds maar 1 broekie op de afdeling en dat is die figuur uit het H-topic!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja zo'n heel jong ding geloof ik
Ik heb wel weer duf liggen dromen vannacht... *zucht* Niks bijzonders verder, alleen viel het me op dat lopen in dromen lastig blijft... zelfs al word ik niet door een monster achternagezeten, het was echt alsof ik door dik water waadde. Nogal frustrerend want ik realiseerde me het ook op dat moment, maar dat kwam, dacht ik, dat ik al zo'n eind gelopen had en mijn benen waren moe.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:36 schreef DR34M3R het volgende:om het goed te maken dan... Het had weinig gescheeld of ik had je vannacht nog opgezocht
Niks bijzonders, ik vind het gewoon leuk om met je te praten en dat kon niet gister.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:40 schreef DR34M3R het volgende:
Maar wonderer, vertel eens, wat had (heb) je op je lever?
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks bijzonders, ik vind het gewoon leuk om met je te praten en dat kon niet gister.
Gezien.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
En voor de nieuwsgierigen, er staat een foto van Brad in mijn fobo
Oktober was het he?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
En voor de nieuwsgierigen, er staat een foto van Brad in mijn fobo
De eerste twee letters?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
Welk stukje van "afblijven" begrijp je niet?
En ik wil alle versies!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef wonderer het volgende:
Jullie mogen de onbewerkte versie lezen, maar dan wil ik niks horen als er uiteindelijk geschrapt gaat worden
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, stuurme toch maar di onberwerkteversie. Ik wil verdomme gewoon arthur lezen.
meld zichquote:Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
In dat geval moeten jullie je inbox in de gaten houden, want de aanbieding geldt natuurlijk alleen voor fans
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
Echt leuk, op de schutting aan de overkant zat een eekhoorntje heel bedaard een nootje te eten. Hij schrok zelfs niet toen ik het raam opendeed om foto's te maken. Heb er iets van 50 gemaakt geloof ik
Prioriteiten, ik begrijp het. Zorg ervoor dat hij het naar zijn zin heeftquote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, straks, Arthur is even aan het neuken, dat moet eerst af.
Dan is de lol er voor mij meteen af. Nee, er gaat iets heel gemeens gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Prioriteiten, ik begrijp het. Zorg ervoor dat hij het naar zijn zin heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |