JUIST niet!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:02 schreef Sitethief het volgende:
Hoi allemaal, verjaardag gehad enzoo, ik kan té goed tegen alcohol, terwijl ik van de meese soorten niet echt geniet, alleen heel goed bier, hele goede wijn, of pure whisky. Best wel dom....
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie is terug!
*knipt stukje af*quote:
Nou ja, als vanitas me wondje noemt...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knipt stukje af*erop...
Beter zo?
Wat had je gedaan, schrijven is toch niet zo gevaarlijk?
zo lang mogelijk uitstellen dat hoogtepuntquote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, straks, Arthur is even aan het neuken, dat moet eerst af.
ja al een paar dagen, maar ja ik liep je telkens misquote:Op maandag 26 maart 2007 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie is terug!
Dat komt niet eens. Gemeen he?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo lang mogelijk uitstellen dat hoogtepunt![]()
stringetjes gewoon vervangen door hipstersquote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Stomme querystringetjes...
ik zou hem zo graag eens het nummer van korrelatie willen gevenquote:
Zo'n vermoeden kreeg ik al na je eerdere opmerking.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In het lesbeau topic...
Ja, alsof ie er met iemand over gaat pratenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou hem zo graag eens het nummer van korrelatie willen geven
of laten bellen met het omroeppastoraat, die dingen die had in in die tijd nog om de bevolking hun hart te kunnen laten luchten als er weer iets bijzonders op TV of op de radio was
Weet ik, maar deze kende ik nog nietquote:Op maandag 26 maart 2007 19:50 schreef wonderer het volgende:
Oh, heerlijk, dat soort dingenIs een hele site van.
het was eigenlijk best triest. Er zat een kerel, die 8 jaar getrouwd was geweest. Had vroeger altijd goed opgelet, altijd safe sex. Tijdens zijn huwelijk niet (wie wel?) en toen is zijn vent vreemdgegaan en heeft hem met HIV opgezadeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Was het leuk dan?
ALS je dan vreemd wilt gaan (waardeloos trouwens, ga dan eerst scheiden...), maar ALS... gebruik dan in DAT geval een condoom... Dan hoeft het IN het huwelijk niet..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
Overigens denk ik dat het ook flink voor spanningen zal zorgen: "Ja, ik wil met condoom neuken." "Waarom? We zijn getrouwd!" "Ik vertrouw je niet, misschien ga je wel vreemd en heb je HIV."
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:07 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, leuk dat je lid wordt van mijn site
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik zag de naam en dacht "men, wat een naam, hoe kan iemand die onthouden" en toen je e-mailadres
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:45 schreef wonderer het volgende:
vie lik sun?
Weet ik niet. Maar dat is wat ik dacht toen ik hem zag. Dat en "rare tijd voor een nieuw ID"
alstublieft mevouwquote:
Oehw! Succes en vooral veel plezier alvast lieverd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Over een uur wil ik toch echt wel onderweg zijn, maar mijne grote goedheid, ik zou willen dat ik de zenuwen thuis kon laten. Word er helemaal gestoord van!
kan je ze niet ergens neerleggen ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Over een uur wil ik toch echt wel onderweg zijn, maar mijne grote goedheid, ik zou willen dat ik de zenuwen thuis kon laten. Word er helemaal gestoord van!
Oh je gaat van te voren etenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk, al die mensen die op school goede adviezen gaan geven.
"Ja, wat trek je aan? Toch wel iets waar je geen zweetvlekken in ziet?"
"Wel je tanden poetsen en áltijd pepermuntjes bij de hand houden!"
"Waar ga je eten? Ik weet wel een romantisch plekje."
"Niet zenuwachtig zijn, nee echt niet zenuwachtig zijn!"
en stop die zenuwen gewoon in een bakje dat je in een plastic zak stopt en die zet je dan gewoon bij de Mac voor de deur neerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nah, ik denk dat ik dit keer op mezelf aangewezen ben, en dat het ook goed is om zelf te doen.
Ik weet zeker dat ik er goed aan doe, wat de afloop ook moge zijn.
quote:
Ja daar zal heus wel weer een historisch verantwoord verhaal achter schuilgaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
De Demer
Oeh, hoe spannend allemaal Erik!![]()
Wat ook leuk is, morgen ga ik voor het eerst met het vliegtuig op vakantie![]()
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
De Demer
Oeh, hoe spannend allemaal Erik!![]()
Naar een zonnig eiland!quote:
en waren de weersvooruitzichten nog wat beter geworden de afgelopen dagen ?quote:
Je vertrekt vanaf Welschap ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, het naastgelegen burgerluchtvaartvliegveld dan
En, zeker zo belangrijk, wanneer kom je terug?quote:
Eekhoorntjes zijn lief.quote:
Ik heb net een pretentieus verhaaltje gelezen over iemand die ze verzoop omdat ze zijn beukenootjes opatenquote:
Donald D?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net een pretentieus verhaaltje gelezen over iemand die ze verzoop omdat ze zijn beukenootjes opaten
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
Nee... geen Donald D
En je zoent me terwijl je naar vanitas gluurt? Lekker dan
Nee joh, dat heet (goh, verrassend!) Eindhoven Airport.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar zoals in een eerdere post al aangegeven weet ik niet zo heel veel over Eindhoven.
Ik was dus ook in de veronderstelling dat Welschap de naam van de burger luchthaven was
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee joh, dat heet (goh, verrassend!) Eindhoven Airport.
Welschap is de militaire basis.
Overigens heette het vroeger wel allemaal Welschap hoor
meeste linksequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
heb gekeken. Welke is de nieuwe?.
ja jammer hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Laat hier maar eens zien. Ben benieuwd. Het is zonde van de donkere achtergrond, je kunt de ketting niet helemaal goed zien zo nu.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik wist niet dat je uit de buurt kwam...
er is vast iets wat je leuk vind?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat een creatievelingen allemaal hier... Schrijven, schilderen, dichten, kettingen maken...
Ik heb dat niet....
ik BEN die steenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]Onder welke steen kom jij vandaan
![]()
![]()
Ik ben een rasechte Kempische.
Maar daar woon ik nu niet meer hoor
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er is vast iets wat je leuk vind?
en zo creatief ben ik ook weer niet hoor
het is allemaal al lang eens gedaan en zo
| Forum Opties | |
|---|---|