+1 informatiefquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
linkje naar het vorige deel [WFL Feedback #23] WFL-Klaagmuur - Hakotel sjel WFL.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Boomstam het volgende:
als je na de wapen van akersloot kijkt zie je duidelijk 3 eikels.
hmmmmmm.............
Ze staan voor Triggershot, Doffy en Boomstam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Boomstam het volgende:
als je na de wapen van akersloot kijkt zie je duidelijk 3 eikels.
hmmmmmm.............]
![]()
Omdat je het zo lief vroeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef OldJeller het volgende:
Doe eens een duidelijke openingspost, niet zo afraffelen hè; eerbied.
Islam topic is er voor een reden, om antwoord te krijgen op Islamitische vragen, daarom lijkt me mijn slotje prima, stel je vraag daar er zal op geen enkel manier bemiddeld worden met je vraag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:31 schreef Akkersloot het volgende:
protest tegen verwijzing naar je dooddoenertjes "centraal islam topic"
Wat was dan de blijde boodschap volgens de ingil = evangelie
De vorige vraag had je daar immers ook niet fatsoenlijk beantwoord (dat er pedofilie in de koran staat)./
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En maar even een crosspost:
Misschien dat jij met je "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" is "de definitie van zelfverdediging" beter op een fascistisch forum kan uithangen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jezus, Akkersloot, als het je niet bevalt hoe er hier met jouw topics wordt omgegaan, sodemieter dan lekker op naar een ander forum waar ze je gereutel en xenofobe geklets wel slikken. Stormfront
Jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:19 schreef Doffy het volgende:
Ah, Akkersloot's psychiatrische behandeling is weer in sessie, zie ik
Nee, je post weer eens off-topic en die off-topic reacties worden verwijderd.quote:Op zondag 25 maart 2007 07:58 schreef Akkersloot het volgende:
Ons fundamentalistje dat ooit een vervolg topic opende met aleen maar "en dus allah, jwhe en god zijn dus de zelfde" en inmiddels fokmod is, is hier weer erg partijdig bezig.
Hoofddoeken oorspronkelijk gedragen door prostituees?
Er staat wel een komma tussen, hoor. Dus niet dat ik Akkersloot als Jezus aanspreek. Even voor de duidelijkheidquote:
dat zou helemaal over de top zijn jaquote:Op zondag 25 maart 2007 15:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er staat wel een komma tussen, hoor. Dus niet dat ik Akkersloot als Jezus aanspreek. Even voor de duidelijkheid
Hoe kan een reactie op een post voor de eerste keer off-topic zijn. M.a.w. was KB niet het eerst off topic. Maar wacht. KB schreef natuurlijk een stelling waar jullie het mee eens zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, je post weer eens off-topic en die off-topic reacties worden verwijderd.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kan een reactie op een post voor de eerste keer off-topic zijn. M.a.w. was KB niet het eerst off topic. Maar wacht. KB schreef natuurlijk een stelling waar jullie het mee eens zijn.![]()
Volgens die logica zou alleen een OP nog off-topic kunnen zijn en dat is iets dat dan ook weer niet echt kan.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kan een reactie op een post voor de eerste keer off-topic zijn.
Dat is al de 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000ste keer dat je een plaatje van calimero post!.quote:
Mooi. Kun je even ALLE keren citeren dat ik dat gedaan heb? Bovendien: argumenten tegen Akkersloot? Jij komt hier niet zo vaak, zeker?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef BIQUOTA het volgende:
[..]
Dat is al de 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000ste keer dat je een plaatje van calimero post!.
Heb je geen sterke argumenten ofzo? We hebben je plaatje onderhand genoeg gezien, stop eens daarmee, want op deze manier doorgaan maak je jezelf alleen maar belachelijk
Hoi, in je post eindigt het met een vraag en worden er schillende politieke en ideologische invloeden bij betrokken, was reeds eerder al gevraagd dit niet te doen, was dan ook niets met je vraag, maar manier van welke dingen je erbij betrekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Masterix het volgende:
Ey triggershot, je hebt net een vraag van me weggehaald in een topic [Centraal] Vragen over de islam 4 over een stelling dat je als niet-moslim nu eenmaal bepaalde dingen niet kan weten of zo.
Dat snap ik niet. "edit: Lees mijn post nog eens." zeg je, dat heb ik gedaan, en dat niet alleen, ik heb dacht ik ook uitgelegd wat on-topic eraan is en dat het mij om een theologisch aspect gaat. Kan je je -ongetwijfeld terechte- besluit toelichten want mij is niet duidelijk wat daar wel en niet gepost kan worden.
Merçi.
Oké.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoi, in je post eindigt het met een vraag en worden er schillende politieke en ideologische invloeden bij betrokken, was reeds eerder al gevraagd dit niet te doen, was dan ook niets met je vraag, maar manier van welke dingen je erbij betrekt.
Als het nodig is kan ik het je sturen zonder dat het bij je aan staatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:41 schreef Masterix het volgende:
[..]
Oké.
Probeer ik het zometeen nog een keer.
Ik zal proberen mijn PM funcie eens aan te zetten, of gebruiken mods dat hier niet, bv om iets toe te lichten of zo?
Viel mij ook al op. Ik zal hem zo aanpassen, maar moet nog wel even bedenken wat ik er van ga maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:33 schreef Leven het volgende:
hoi, is het mogelijk de topic titel van het kruis 2 te veranderen? Zo begon het eerste topic, maar ondertussen is het een erg interessante dialoog geworden over de verschillen en overeenkomsten tussen moslims en christenen.
Je kunt je toch wel voorstellen dat zoiets flauw overkomt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef osho het volgende:
Tussen christendom en islam
volgens mij deed ik niet flauw...en daarop zei ik het ipv ja. je kunt het ook groter maken dan het is natuurlijk
Succes.quote:verder verveel ik me niet, ben daarnaast bezig met studeren voor een examen
natuurlijk, maar er werd ook gelachen en dat moet af en toe kunnen natuurlijk. anders wordt het allemaal zo serieus. daarna kunnen we gewoon weer ontopic wat mij betreftquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel voorstellen dat zoiets flauw overkomt?
[..]
bedankt !quote:Succes.
Wat lachen is nooit verkeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef osho het volgende:
[..]
natuurlijk, maar er werd ook gelachen en dat moet af en toe kunnen natuurlijk. anders wordt het allemaal zo serieus. daarna kunnen we gewoon weer ontopic wat mij betreft
[..]
bedankt !
te is nooit goed, behalve tevreden of tequilaquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat lachen is nooit verkeerd natuurlijk.Het leek alleen ietsje "te" melig te worden.
tegoed op de bankquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef osho het volgende:
[..]
te is nooit goed, behalve tevreden of tequila
een vraag, vol bagger, TS spoorloos.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"-" is een koppelteken.
Is de Bijbel-Koran een nieuw iets voor polytheïsten?
Leek het erop of ik wat op dat topic gaf?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een vraag, vol bagger, TS spoorloos.![]()
Ietsquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Leek het erop of ik wat op dat topic gaf?
Ik volg je niet, wat is je punt, moe enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[afbeelding] Nee, het ging om de Bijbel-Koran.
Bijbel-Koran.quote:
Want wát is een 'Bijbel-Koran'?quote:"-" is een koppelteken.
Is de Bijbel-Koran een nieuw iets voor polytheïsten?
Koran/Bijbel, zo goed?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef OldJeller het volgende:
Laat ik het nog een keer proberen dan.
In dat topic wat je sloot, postte je dit:
[..]
Bijbel-Koran.
BijbelstreepjeKoran.
Een streepje = - is een koppelteken, wat een verbinding is tussen een samengesteld woord.
Daarom zei ik:
[..]
Want wát is een 'Bijbel-Koran'? [afbeelding]
Late night moderating is niks voor jou.![]()
JA, DAAR GING HET DUS OM!!!quote:
Ik heb vrijstelling voor het denken na half 11quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
JA, DAAR GING HET DUS OM!!!
Nu is het ook niet meer leuk, na 10 posts met (pogingen tot) uitleg.
Nee, absoluut niet, je was afwezig, daarom ging het op slot, mits gewenst gaat het weer open, was een slotje om topic zuiver te houden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef Spiderman3 het volgende:
Triggershot(Moderator) - woensdag 28 maart 2007 @ 21:54
Ik ben er al,
Lees de bijbel-koran, slotje.
Nou zeg. Dan kan je wel op alles zo antwoorden. Ga naar de bieb, google het op, vraag het aan je meester. Ben serieus geinterseerd. Ik heb grote stukken van de bijbel en koran gelezen maar heb geen duidelijk antwoord kunnen vinden.
Maar ja jij bent de baas, jij bepaalt hier de regels.
Is het de bedoeling dat iemand er continu moet zijn, heb ook nog andere dingen te doen dan fok. Ik kan het ook niet helpen dat er er lollige comentaar zou komen, maar had gehoopt dat er onder de lolligen ook een enkele serieuze tussen zouden zitten. Maar ja je hebt gelijk voor serieuze antwoorden moet ik niet op fok zijn. Dus van mij mag die op slot blijven, ik google het wel op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, je was afwezig, daarom ging het op slot, mits gewenst gaat het weer open, was een slotje om topic zuiver te houden.
Nee het is inderdaad niet bedoeling dat je constant op fok bent, daar ging het niet om, het ging er om dat topic vol gebaggerd werd, nogmaals als jij als TS het weer open wilt zien gaat het gebeuren, jij bent baas over jouw topic.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef Spiderman3 het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat iemand er continu moet zijn, heb ook nog andere dingen te doen dan fok. Ik kan het ook niet helpen dat er er lollige comentaar zou komen, maar had gehoopt dat er onder de lolligen ook een enkele serieuze tussen zouden zitten. Maar ja je hebt gelijk voor serieuze antwoorden moet ik niet op fok zijn. Dus van mij mag die op slot blijven, ik google het wel op.
Ik ben bang dat het betreffende topic niet meer te redden is, tenzij alles verwijderd wordt. Het beste kun je denk ik een nieuw topic openen. Probeer in je OP ook op te nemen hoe jij er vanuit jouw levensovertuiging over denkt, dat spoor misschien ook anderen iets minder aan tot bagger.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:07 schreef Spiderman3 het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat iemand er continu moet zijn, heb ook nog andere dingen te doen dan fok. Ik kan het ook niet helpen dat er er lollige comentaar zou komen, maar had gehoopt dat er onder de lolligen ook een enkele serieuze tussen zouden zitten. Maar ja je hebt gelijk voor serieuze antwoorden moet ik niet op fok zijn. Dus van mij mag die op slot blijven, ik google het wel op.
De openingspost was van dergelijk nivieau en een dusdanig serieus dat je wel kon verwachten wat voor reacties er werden gepost. Ik vroeg mij in eerste instantie ook af hoe oud TS washoe serieus TS was met zijn topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het betreffende topic niet meer te redden is, tenzij alles verwijderd wordt. Het beste kun je denk ik een nieuw topic openen. Probeer in je OP ook op te nemen hoe jij er vanuit jouw levensovertuiging over denkt, dat spoor misschien ook anderen iets minder aan tot bagger.Voor de rest zullen Triggershot en ik ons best doen om snel in te grijpen wanneer er weer gebaggerd wordt.
Het valt mij ook op dat het in vrijwel ieder topic over geloof dezelfde kant dreigt op te gaan. Ik moet zeggen dat ik het lastig vind om goed te modereren, want veel reacties van niet-gelovenden zijn op zich valide te noemen, al worden ze vaak confronterender dan noodzakelijk geplaatst en hebben sommige users hun stokpaardjes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Al snap ik het volledig, maar het is frustrerend dat íeder potentieel interessant topic waarin er wat inhoudelijker over het christelijke geloof wordt gepraat binnen de kortste keren volledig versjteerd wordt door niet-gelovigen die het kennelijk nodig vinden om te pas en te onpas te ventileren hoe onzinnig ze het vinden als iemand gelooft. Wat mij betreft zou er veel strenger gemodereerd mogen worden om topics on-topic te houden.
Ok thanx voor de tipquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het betreffende topic niet meer te redden is, tenzij alles verwijderd wordt. Het beste kun je denk ik een nieuw topic openen. Probeer in je OP ook op te nemen hoe jij er vanuit jouw levensovertuiging over denkt, dat spoor misschien ook anderen iets minder aan tot bagger.Voor de rest zullen Triggershot en ik ons best doen om snel in te grijpen wanneer er weer gebaggerd wordt.
quote:Edit klaar dus
Trigger er staat Akkkersloot, met 3 k's dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik mag je doorzettingsvermogen wel, Akkkersloot.
donequote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:39 schreef Bloomsday het volgende:
Hallo, hallo. Mag het topic naar ONZ, zònder slotje? Dank.
Triggy heeft hem inmiddels gesloten geloof ik. Dank voor melden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:14 schreef SpecialK het volgende:
Eventjes tussendoor:
Puntje voor atheïsme
Dit kan niet de bedoeling zijn, toch? Dat dit nog geen slotje heeft. Iemand maakt een foutje... hoop ik.
Eigenlijk niet. Akkersloot is de plaatsbekleder van Groot Varken op aarde, dus dat kan heul niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pssst: Vanaf zondag een godsdienst forum. Hier zijn jullie wel voor, he?
Juist wel. Weet jij een betere manier om Groot Varken bekend te maken? Trigger doet het toch ook? Die sluit alle anti-islam topics en zo, zodat er alleen maar pro-islam hier gepraat wordt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Akkersloot is de plaatsbekleder van Groot Varken op aarde, dus dat kan heul niet.
Ow?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Trigger doet het toch ook? Die sluit alle anti-islam topics en zo, zodat er alleen maar pro-islam hier gepraat wordt?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pssst: Vanaf zondag een godsdienst forum. Hier zijn jullie wel voor, he?
De Plaatsvervanger van Groot Varken op aarde zegt het en DUS is het waar. En niet vragen om dat te bewijzen, want dat is Omkering van Bewijslast en daar heeft hij een Gebod tegen uitgevaardigd: Gij zult geen bewijzen aandragen.quote:
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De Plaatsvervanger van Groot Varken op aarde zegt het en DUS is het waar. En niet vragen om dat te bewijzen, want dat is Omkering van Bewijslast en daar heeft hij een Gebod tegen uitgevaardigd: Gij zult geen bewijzen aandragen.
Ik reageer daar als user, niet moderator, dus problemen met mij mogen richting mijn PM en mail, heeft dus niets met moderatie te maken. Enkel als motivering voor waarom ik zo reageer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:17 schreef Masterix het volgende:
Sorry triggershot, maar ik begrijp werkelijk niets van de manier waarop je tegenargumenten afwijst.
Hier bijvoorbeeld reageer je op een aanvulling van mij met "wel opletten hé. Ik mis inhoudelijkheid dus ik ga er niet verder op in."
Wat voor jou niet inhoudelijk is aan mijn vaststelling dat iemand uit het jaar 1000 onmogelijk concepten kan hanteren die pas honderden jaren later ontstaan zijn is mij een raadsel.
Vanaf zondag worden alle anti-Groot Varken topics gesloten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Juist wel. Weet jij een betere manier om Groot Varken bekend te maken? Trigger doet het toch ook? Die sluit alle anti-islam topics en zo, zodat er alleen maar pro-islam hier gepraat wordt?
Dankje, iedereen mag een mening verkondigen héquote:Op woensdag 4 april 2007 19:45 schreef Mokz het volgende:
Respect trigger, dat je zo rustig kan blijven met zoveel debielen in dit forum
Haha, inderdaad. Maar de lijn tussen trollen/flamen en mening is wel erg dun de laatste tijd.. helaas. Doei nuance, hallo generalisatie.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dankje, iedereen mag een mening verkondigen hé
helaas
Klopt, ik ben dan ook geen voorstander van het topic (lees: zoals het nu verloopt), maar dan krijg je het weer dat ik te selectief ben ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef Mokz het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar de lijn tussen trollen/flamen en mening is wel erg dun de laatste tijd.. helaas. Doei nuance, hallo generalisatie.
Ja, jammer dat je moslim bentquote:Op woensdag 4 april 2007 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan ook geen voorstander van het topic (lees: zoals het nu verloopt), maar dan krijg je het weer dat ik te selectief ben ofzo
quote:
Dan krijg ik weer ander gezeik over me heenquote:Zal ik anders voor vandaag even de fakkel overnemen en met slotjes gooien?
Haha, is ook nooit goed he!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
!
[..]
Dan krijg ik weer ander gezeik over me heen
Ja, aub zeg, geen andere soortgelijke topics... Zwermt er al van de levensbeschouwelijke topics, zoveel is momenteel wel genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:56 schreef Mokz het volgende:
[..]
Haha, is ook nooit goed he!Nou ja, je kan het beter openlaten, blijven ze tenminste op 1 plek ipv door het hele forum te zwermen.
Ik vind de W van WFL inderdaad nogal onderbezet.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, aub zeg, geen andere soortgelijke topics... Zwermt er al van de levensbeschouwelijke topics, zoveel is momenteel wel genoeg.
Doe er wat aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:03 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ik vind de W van WFL inderdaad nogal onderbezet.![]()
Het is geen argument, maar een verwijzing naar waar de argumenten staan.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef Mokz het volgende:
Is het niet mogelijk ze te leren dat 'ZIE VORIG TOPIC!111' geen argument is?
Ik kan niet zo 1-2-3 vinden waar jij het over hebt. Een korte verwijzing, quote of wat dan ook is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:48 schreef Masterix het volgende:
[..]
Het is geen argument, maar een verwijzing naar waar de argumenten staan.
Been there, done that, bought the T-shirt, wil niet nog een keer. Simpel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |