+1 informatiefquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
linkje naar het vorige deel [WFL Feedback #23] WFL-Klaagmuur - Hakotel sjel WFL.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Boomstam het volgende:
als je na de wapen van akersloot kijkt zie je duidelijk 3 eikels.
hmmmmmm.............
Ze staan voor Triggershot, Doffy en Boomstam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Boomstam het volgende:
als je na de wapen van akersloot kijkt zie je duidelijk 3 eikels.
hmmmmmm.............]
![]()
Omdat je het zo lief vroeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef OldJeller het volgende:
Doe eens een duidelijke openingspost, niet zo afraffelen hè; eerbied.
Islam topic is er voor een reden, om antwoord te krijgen op Islamitische vragen, daarom lijkt me mijn slotje prima, stel je vraag daar er zal op geen enkel manier bemiddeld worden met je vraag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:31 schreef Akkersloot het volgende:
protest tegen verwijzing naar je dooddoenertjes "centraal islam topic"
Wat was dan de blijde boodschap volgens de ingil = evangelie
De vorige vraag had je daar immers ook niet fatsoenlijk beantwoord (dat er pedofilie in de koran staat)./
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En maar even een crosspost:
Misschien dat jij met je "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" is "de definitie van zelfverdediging" beter op een fascistisch forum kan uithangen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jezus, Akkersloot, als het je niet bevalt hoe er hier met jouw topics wordt omgegaan, sodemieter dan lekker op naar een ander forum waar ze je gereutel en xenofobe geklets wel slikken. Stormfront
Jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:19 schreef Doffy het volgende:
Ah, Akkersloot's psychiatrische behandeling is weer in sessie, zie ik
Nee, je post weer eens off-topic en die off-topic reacties worden verwijderd.quote:Op zondag 25 maart 2007 07:58 schreef Akkersloot het volgende:
Ons fundamentalistje dat ooit een vervolg topic opende met aleen maar "en dus allah, jwhe en god zijn dus de zelfde" en inmiddels fokmod is, is hier weer erg partijdig bezig.
Hoofddoeken oorspronkelijk gedragen door prostituees?
Er staat wel een komma tussen, hoor. Dus niet dat ik Akkersloot als Jezus aanspreek. Even voor de duidelijkheidquote:
dat zou helemaal over de top zijn jaquote:Op zondag 25 maart 2007 15:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er staat wel een komma tussen, hoor. Dus niet dat ik Akkersloot als Jezus aanspreek. Even voor de duidelijkheid
Hoe kan een reactie op een post voor de eerste keer off-topic zijn. M.a.w. was KB niet het eerst off topic. Maar wacht. KB schreef natuurlijk een stelling waar jullie het mee eens zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, je post weer eens off-topic en die off-topic reacties worden verwijderd.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kan een reactie op een post voor de eerste keer off-topic zijn. M.a.w. was KB niet het eerst off topic. Maar wacht. KB schreef natuurlijk een stelling waar jullie het mee eens zijn.![]()
Volgens die logica zou alleen een OP nog off-topic kunnen zijn en dat is iets dat dan ook weer niet echt kan.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kan een reactie op een post voor de eerste keer off-topic zijn.
Dat is al de 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000ste keer dat je een plaatje van calimero post!.quote:
Mooi. Kun je even ALLE keren citeren dat ik dat gedaan heb? Bovendien: argumenten tegen Akkersloot? Jij komt hier niet zo vaak, zeker?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef BIQUOTA het volgende:
[..]
Dat is al de 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000ste keer dat je een plaatje van calimero post!.
Heb je geen sterke argumenten ofzo? We hebben je plaatje onderhand genoeg gezien, stop eens daarmee, want op deze manier doorgaan maak je jezelf alleen maar belachelijk
Hoi, in je post eindigt het met een vraag en worden er schillende politieke en ideologische invloeden bij betrokken, was reeds eerder al gevraagd dit niet te doen, was dan ook niets met je vraag, maar manier van welke dingen je erbij betrekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef Masterix het volgende:
Ey triggershot, je hebt net een vraag van me weggehaald in een topic [Centraal] Vragen over de islam 4 over een stelling dat je als niet-moslim nu eenmaal bepaalde dingen niet kan weten of zo.
Dat snap ik niet. "edit: Lees mijn post nog eens." zeg je, dat heb ik gedaan, en dat niet alleen, ik heb dacht ik ook uitgelegd wat on-topic eraan is en dat het mij om een theologisch aspect gaat. Kan je je -ongetwijfeld terechte- besluit toelichten want mij is niet duidelijk wat daar wel en niet gepost kan worden.
Merçi.
Oké.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoi, in je post eindigt het met een vraag en worden er schillende politieke en ideologische invloeden bij betrokken, was reeds eerder al gevraagd dit niet te doen, was dan ook niets met je vraag, maar manier van welke dingen je erbij betrekt.
Als het nodig is kan ik het je sturen zonder dat het bij je aan staatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:41 schreef Masterix het volgende:
[..]
Oké.
Probeer ik het zometeen nog een keer.
Ik zal proberen mijn PM funcie eens aan te zetten, of gebruiken mods dat hier niet, bv om iets toe te lichten of zo?
Viel mij ook al op. Ik zal hem zo aanpassen, maar moet nog wel even bedenken wat ik er van ga maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:33 schreef Leven het volgende:
hoi, is het mogelijk de topic titel van het kruis 2 te veranderen? Zo begon het eerste topic, maar ondertussen is het een erg interessante dialoog geworden over de verschillen en overeenkomsten tussen moslims en christenen.
Je kunt je toch wel voorstellen dat zoiets flauw overkomt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef osho het volgende:
Tussen christendom en islam
volgens mij deed ik niet flauw...en daarop zei ik het ipv ja. je kunt het ook groter maken dan het is natuurlijk
Succes.quote:verder verveel ik me niet, ben daarnaast bezig met studeren voor een examen
natuurlijk, maar er werd ook gelachen en dat moet af en toe kunnen natuurlijk. anders wordt het allemaal zo serieus. daarna kunnen we gewoon weer ontopic wat mij betreftquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel voorstellen dat zoiets flauw overkomt?
[..]
bedankt !quote:Succes.
Wat lachen is nooit verkeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef osho het volgende:
[..]
natuurlijk, maar er werd ook gelachen en dat moet af en toe kunnen natuurlijk. anders wordt het allemaal zo serieus. daarna kunnen we gewoon weer ontopic wat mij betreft
[..]
bedankt !
te is nooit goed, behalve tevreden of tequilaquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat lachen is nooit verkeerd natuurlijk.Het leek alleen ietsje "te" melig te worden.
tegoed op de bankquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef osho het volgende:
[..]
te is nooit goed, behalve tevreden of tequila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |