Nou dat valt vies tegen als je echt op zoek bent naar een specifiek model. Ik wilde een 68 er net als die uit de film blade. Dus met 4 ronde achterlichten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef Darkomen het volgende:
tvptje![]()
Trouwens er zijn genoeg opknapbare chargers te vinden, maaruh, ligt eraan wat je ervoor wilt betalen.
Ik zou zeggen kijk in de winkel naar het blad Chroom en vlammen, en kr8
Staan er zat in.
Succes met opknappen!
goed, ben nu weer ffkes aant lurken op fokquote:
Terug Vind Post zodat ie in je active topics blijft staanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:04 schreef menmul het volgende:
wat is tvp?????
Opschieten met die verbouwing en die kever fotogeniek makenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Terug Vind Post zodat ie in je active topics blijft staan
heel mooi project!
Mijn vriend heeft in 5 jaar tijd een Corvette Stingray 1975 helemaal gerestaureerd helaas niet meer in ons bezit maar we mogen er wel nog altijd gebruik van maken als we dat willen en nu hebben we een Kevertje uit 85 die we liefdevol restaureren gaat alleen errrrrrrrrg langzaam i.v.m. verbouwing
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:43 schreef Boswachter het volgende:
tof ding, alleen wel jammer dat het een automaat is.
Het verschil tussen automaat en schakel is niet alleen cruise en race, imo. Met schakel ben je gewoon meer betrokken bij de rij-ervaring. dus ook een stuk cruisen kan zo veel plezanter zijn als je van auto's houdt. Ikzelf geniet van het schakelen (als ik me er bewust van ben).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.
Zoals je ziet ben ik er nog niet helemaal uit.
Amerikanen horen in mijn ogen per definitie automaten te zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.
Zoals je ziet ben ik er nog niet helemaal uit.
Dat is voor de meeste het probleem denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:22 schreef WhiteAssNigga het volgende:
TVP, dit wil ik echt wel volgen, ben zelf ook helemaal gek van amerikaanse auto's. Zou alleen willen dat ik ook het geld had om het te betalen...
Ja dit soort projecten ga je niet redden met een gezin met 2 kinderen.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:00 schreef boegschroef het volgende:
In totaal ben ik straks rond de 35.000 tot 40.000 euro kwijt. Maar dit komt ook omdat de nieuwe motor alleen al 11.000 gaat kosten.
Ik heb voordat ik begon aan de auto besloten dat ik nog thuis bleef wonen tot de auto af was. Omdat mijn ouders de inverstering in de mustang een goed idee vonden hoef ik geen geld thuis af te geven waardoor ik gratis woon. Hierdoor heb ik veel geld over voor de mustang.
In grote lijnen komt het hierop neer:quote:Op maandag 26 maart 2007 14:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Oh man, ik ben jaloers.Hartstikke mooie mustang.
Wat voor een motor komt er in?
Daar ben ik het wel en niet mee eens om de simpele reden. Voor een betere basis betaal je meer. En omdat ik de auto toch in een perfecte staat wil brengen was ik toch van plan om bijna alles te vernieuwen. Dus met een betere auto om mee te starten moest ik een hoop spullen die nog redelijk zijn ook vervangen terwijl je er wel voor betaald had. En de verborgen roestplekken vind je echt alleen maar als je de auto echt helemaal uit elkaar haalt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:17 schreef UberPhreak het volgende:
hrm, misschien beter een andere basis zoeken als ik het zo zie, als je er een importeerd uit californie ofzo heb je zeker te weten een stuk minder roest door het warme weer daar!
Zo te zien een mustang fastbackquote:Op maandag 26 maart 2007 19:37 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
Wat staat hier op de achtergrond voor auto? de middelste bedoel ik ...
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:28 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Zo te zien een mustang fastback
Dat is het "eindresultaat", ts heeft helemaal geen auto gerestaureerd![]()
Busted!
Dacht het niet..... ik ben redelijk bekend met alle mustang verkopers in nederland en belgie en had al eens van ze gehoord. Maar kijk maar op de site de goedkoopste is 17.500 euro en die is ook in zeer slechte staat al te zien van de foto's. Laat staan hoe hij er in het echt uit ziet en onder het plaatwerk. Vergeet niet dat de mijne er van buiten al veel beter uit zag dan die op geevers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef beschuit het volgende:
http://www.geevers-classics.nl/
Voor advies, onderdelen of een betere basis
Hoho.... 5 jaar langer toen ik 20 was, dat is dus tot mijn 25ste en dat is volgend jaar al. Waarom..... waarom nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Imho beetje vreemde keuze om 5 jaar langer bij papa en mama te blijven wonen om een auto te restaureren. Tuurlijk is het mooi, geweldig, vet en alles, maar weegt dat voor jou op tegen het tot-je-dertigste-bij-papa-en-mama-blijven-wonen? Geen flame ofzo, ik probeer me alleen in te leven in jouw situatie..
Verders heel vet projectje, voorzover dat nog niet duidelijk was!
En die heb ik dus ook absoluut niet...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:04 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste het probleem denk ik.
Daarbij heb je ook nog de nodige ruimte nodig.
Ok, tof. Misschien had ik er inderdaad hetzelfde over gedacht in jouw situatie. Niet dat ik een slechte band heb met mijn ouders, integendeel. ligt ook anders ivm studeren en partner.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:15 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Hoho.... 5 jaar langer toen ik 20 was, dat is dus tot mijn 25ste en dat is volgend jaar al. Waarom..... waarom niet
Als ik ergens geen zin in heb dan is het om in mijn uppie ergens te gaan wonen. Ik ben blij dat als ik thuis kom van het werk dat er iemand thuis is. Daarnaast (en dit is niet opschepperig bedoeld!!!) mijn ouders hebben een redelijk groot huis (21meter breed, 18 meter diep, 2 verdiepingen) Ik heb een compleet eigen verdieping voor mezelf en dat is dus 378 m2 voor mezelf. Dat hebben niet veel mensen van mijn leeftijd.
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. En ik kan me voorstellen dat andere er anders over denken. Maar ik kan extreem goed opschieten met mijn ouders en ik ben graag thuis.
Dat laatstequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef .bakvis. het volgende:
Super project, mooi om te zien hoe je de auto in orginele staat trugbrengt (met wat moderne modificaties teminste). Alleen wat ik wel jammer vind i dat je niet de hele auto gestript hebt en de pure body helemaal hebt laten spuiten (binnen en buiten). Of was deze harde zwarte laag puur voor de nieuwe delen en word de rest t.z.t. nog gespoten?
Verder Ga zo door!!!![]()
verkapte tvp btw
ik zou het wel tof vinden als er mooie plaatjes komen van een auto die helemaal klaar isquote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef No-Zem het volgende:
Alleen de body ziet er al top uit, wil je hem vóór de zomer klaar hebben of is dat niet haalbaar ?
Zelf ben ik gek op een Mach-1, alleen zou ik geen keus kunnen maken tussen een '70er of een '73er
Maar ik heb nog bedenktyd, want ik moet nog sparen![]()
Ik blijf dit zeker volgen.... TVP.
Tsja, de neus van de 70er, en de kont van een 73erquote:Op woensdag 4 april 2007 09:42 schreef boegschroef het volgende:
Als je de Mach-1 is zeker mooi. Maar ik vind de '70er veel mooier dan degene uit '73. Maar helaas zijn ze ook een stuk duurder dan de '73er.
450Nm, wat moet je ermeequote:Op woensdag 4 april 2007 11:14 schreef boegschroef het volgende:
koppel zal rond de 450 komen te liggen.
Het is geen revisie maar een compleet nieuwe motor. Met alleen maar nieuwe onderdelen (zelfs het onderblok). Het is geweldig dat je tegenwoordig nog steeds nieuwe onderdelen kan kopen voor een auto uit 1966.
Ik ga het blok zelf bouwen met hulp van een mustang specialist uit belgie.
450 Nmquote:Op woensdag 4 april 2007 11:14 schreef boegschroef het volgende:
koppel zal rond de 450 komen te liggen.
Het is geen revisie maar een compleet nieuwe motor. Met alleen maar nieuwe onderdelen (zelfs het onderblok). Het is geweldig dat je tegenwoordig nog steeds nieuwe onderdelen kan kopen voor een auto uit 1966.
Ik ga het blok zelf bouwen met hulp van een mustang specialist uit belgie.
Klinkers van je oprit uit de grond trekkenquote:
hoho het is een amerikaan he 450 Lb Ft = 610 Nmquote:
Excusesquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef boegschroef het volgende:
[..]
hoho het is een amerikaan he 450 Lb Ft = 610 Nm![]()
Mag ik gokken Boeg ?quote:
Afgelopen weekend reed er nog een witte NL Mustang (jou modelletje ongeveer) op de ring rond, het kán dus welquote:Op woensdag 4 april 2007 12:30 schreef boegschroef het volgende:
Ik kan het volgend jaar pas vertellen helaas. Het blok wordt er pas in de volgende winter gebouwd.
Maar het is geen auto met een top wegligging en ze is behoorlijk zwaar. Dus leuk voor de sprint maar met bochtwerk kun je niet veel doen. Het is gewoon leuk dat je straks op de snelweg iemand kunt inhalen
daarvoor ben ik bezig met een ander projectquote:Op woensdag 4 april 2007 12:40 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Afgelopen weekend reed er nog een witte NL Mustang (jou modelletje ongeveer) op de ring rond, het kán dus welMaar goed, ik had al begrepen dat je iets anders ging versieren voor op het circuit
![]()
[afbeelding]
De GT heeft geen andere achterlichten dan de normale. Maar ik denk dat je de shelby lichten bedoelt uit het '67 type (De brede achterlichten)quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:46 schreef MikeyMan het volgende:
Komen er ook de GT achterlichten in?
Die waren van een ander type auto toch?
Wel erg vet
Niet zoveel denk ik. Al zal hij wel duur zijn, of veel kosten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef ReckonN het volgende:
Hoe duur kost zo'n '70-er Mustang als de jouwe wel niet?
70quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef ReckonN het volgende:
Hoe duur kost zo'n '70-er Mustang als de jouwe wel niet?
Pimp my wreckz y00h!quote:Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef OG-Loco het volgende:
[afbeelding]. Maar inderdaad, dan wijk je af van de originele auto...
Daar in Heusden-Zolder ligt zeker ook een mustang garage? (woon in belgie, meen me zoiets te herinneren)quote:Op zondag 15 april 2007 18:02 schreef boegschroef het volgende:
[..]
70.......... ze is uit 66
maar zo'n auto als hij klaar is (met de nieuwe motor) kost ongeveer en schrik niet.... 40.000 euro's. Daar gaan ze de deur voor uit... Maar zelf heb ik er toch wel meer aan besteed maar na zo'n dag als vandaag (een hele grote mustang meeting in heusden-zolder) is het de moeite en kosten waard.
Dat klopt het was daar ook voor de deur.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef Kizim het volgende:
[..]
Daar in Heusden-Zolder ligt zeker ook een mustang garage? (woon in belgie, meen me zoiets te herinneren)
Ja, maar ik vroeg me dus af of een shelby variant daar wat minder last van heeftquote:Op woensdag 18 april 2007 19:27 schreef jovink het volgende:
als i 1 uit 2007 komt lijkt me dat er aardig wat plastic inzit ja
waarom denk je dat die autos gratis bij een happy meal krijgtquote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef boegschroef het volgende:
De shelby ziet er goed uit maar van dichtbij merk je idd dat er heel veel plastic op zit. Zeker als je in de auto gaat zitten. Kleine dingen zoals de ventilatie roosters zien er goedkoop uit.
Het is tegenwoordig niet veel meer dan een bodykit en een snellere motor.
supervet!quote:Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef OG-Loco het volgende:
[afbeelding]. Maar inderdaad, dan wijk je af van de originele auto...
Nieuwe cameraquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:07 schreef boegschroef het volgende:
Wat me opvalt is dat elke foto die ik neem, dan lijkt het wel alsof de auto of heel vies, of beschadigd is. Dit komt volgensmij omdat de auto juist te veel blinkt.
Zoals op de laatste foto:
het lijkt net alsof de motorkap heel vies is --> reflectie van de bomen
De zijkant lijkt bobbelig en vies --> Reflectie van de auto erlangs.
Weet iemand wat je hier tegen kan doen behalve de auto niet op te poetsen?
gepolariseerd UV-filter op je lensquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:07 schreef boegschroef het volgende:
Wat me opvalt is dat elke foto die ik neem, dan lijkt het wel alsof de auto of heel vies, of beschadigd is. Dit komt volgensmij omdat de auto juist te veel blinkt.
Zoals op de laatste foto:
het lijkt net alsof de motorkap heel vies is --> reflectie van de bomen
De zijkant lijkt bobbelig en vies --> Reflectie van de auto erlangs.
Weet iemand wat je hier tegen kan doen behalve de auto niet op te poetsen?
stukje Wiki over zonnebrillen ... verhaal gaat gewoon op voor camera'squote:Polaroid
Polaroid lenzen bevatten naast een UV-filter ook een polarisatiefilter. Hierdoor bestaat het licht dat de drager waarneemt vooral uit verticaal gepolariseerd licht.
Het voordeel van het wegfilteren van de horizontaal gepolariseerde lichtstralen heeft te maken met de reflectie van licht. Als licht op bijvoorbeeld water valt dan zal een deel van dat licht reflecteren en een ander deel zal worden geabsorbeerd. De verhoudingen hiertussen zijn afhankelijk van de hoek waaronder dat licht invalt op het water. Een belangrijker verschijnsel hierbij is dat de mate waarin gereflecteerd licht horizontaal gepolariseerd wordt groter is dan de mate waarin dit verticaal gepolariseerd wordt.
Hierdoor zal gereflecteerd licht enerzijds worden gefilterd door het polarisatie filter en anderzijds door de getinte glazen.
Toch jammer van zo'n auto he...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef boegschroef het volgende:
De shelby ziet er goed uit maar van dichtbij merk je idd dat er heel veel plastic op zit. Zeker als je in de auto gaat zitten. Kleine dingen zoals de ventilatie roosters zien er goedkoop uit.
Het is tegenwoordig niet veel meer dan een bodykit en een snellere motor.
had je geen rvs gevlochten remslangen? Die zijn misschien minder origneel, maar wel veiligerquote:Op zondag 22 april 2007 12:58 schreef boegschroef het volgende:
dank je allemaal.... gisteren middag had ik wel even de schrik van mijn leven. Ik rij netjes 70 mijl (+-120) op de snelweg. Kom ik bij de afrit om af te slaan trap ik door de rem heen. 1 van de remleidingen is kapot gesprongen. Gelukkig heb ik een gescheiden rem systeem waardoor mijn voorremmen nog wel werkte maar geen achter remmen en ook geen druk op het pedaal.
Dus slecht remmend de auto aan de kant gezet en op laten slepen. Thuis gekomen blijk 1 beugel zijn afgebroken waardoor de flexibele remleiding op de uitlaat was gevallen. Daardoor is de leiding gesmolten en geknapt. Dus nu net een nieuwe leiding gehaalt en zometeen monteren.
Maar ik kan je vertellen op zo'n moment krijg je het behoorlijk warm in de auto.
Als de isolatie van de RVS leidingen af smelt zijn ook die niet meer "water"dichtquote:Op zondag 22 april 2007 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had je geen rvs gevlochten remslangen? Die zijn misschien minder origneel, maar wel veiliger
Benzine die te warm wordt?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:19 schreef boegschroef het volgende:
Met zo'n auto blijf je altijd bezig denk ik maar dat is niet erg
Met het warme weer van de afgelopen dagen/weken begint de auto start problemen te vertonen. Met name met een warme motor.
Maar het kind heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:39 schreef boegschroef het volgende:
Dit weekend nog naar een meeting geweest. Een mooie foto van de auto al zeg ik het zelf:
[afbeelding]
Ook heb ik veel complimenten gekregen maar ik erger me aan de mensen die om alles lopen te zeuren. Er lopen op meeting mensen bij die gaan zeuren dat er een klein pitje in mijn chroomwerk zit... Of als het kind zegt "kijk pap dat is nou een mooie auto", waarop pa zegt.... "wha ziet er leuk uit maar het rijdt voor geen meter"... hoe kan pa weten hoe mijn auto rijdt!!!???
Ik ben blij met mijn auto
Kind en pa hebben die zinnetjes ingestudeerdquote:
Hehe..quote:Op maandag 30 juli 2007 12:54 schreef B_BOY het volgende:
mensen zijn altijd jaloers denk ik als ze zoiets zeggen. rijd pa naderhand niet weg in zijn opel astra????
oke ik ben eerlijk der zijn vast heel veel auto's die stukken comfortabeler zijn of weet ik wat.
maar van deze krijg je tenminste een stijve pik als je er allen al naar kijkt.
Waar laat je de motor bouwen? En waarom heb je er voor gekozen om een motor te laten bouwen en niet een compleet blok te nemen van bijv. Roush of Ford Racing Parts?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef boegschroef het volgende:
Ik ben ook enorm trots op mijn auto zeker aangezien ik er zo veel werk in gestoken heb. Het is ook een auto die ik waarschijnlijk nooit meer zal verkopen. Ik zeg waarschijnlijk want uiteindelijk heeft alles een prijs.
Als er hier mensen zijn die ooit naar meetings gaan en mij daar zien, kom dan ook een praatje maken als je me ziet.
De nieuwe motor is klaar wordt er waarschijnlijk volgende maand ingelegd en heeft op het blok gemeten 684 pk en iets meer dan 500 nm. Ik heb een aantal foto´s laten maken van de opbouw van het blok. ) Ik heb de bouw ervan maar toegelaten aan de professionals. Ik wilde het zelf doen maar wegens het gebrek aan ervaring en de kans dat ik iets fout doe toch maar uitbesteed. Dit gaat inhouden dat ik toch zeker 500+ aan pk's over heb aan de achterwielen. Dit is allemaal gedaan ZONDER de supercharger die ik eerst wilde hebben. Om toch wat meer orginaliteit onder de kap te houden. Het nieuwe blok ziet er bijna hetzelfde uit als een orgineel.
Ik heb zelf nog geen Mustang, maar wil een 65er cabrio. Ik hoop dat ik die dit jaar nog kan aanschaffen. Heb de Mustanggarage ook gemailed, maar weet niet of ze die dingen op NL kenteken zetten ook. Ik wil het liefst een mustang met een erg goede basis.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef boegschroef het volgende:
Het blok laat ik bouwen door een mustang specialist in belgie. (De mustanggarage) Ik heb zeer veel vertrouwen in hun en ze hebben me tot nu toe uitstekend geholpen. Ze zijn meestal wel ietsjes duurder dan andere maar dat is het zeker waard. Je krijgt een geweldige service voor terug. De keuze om het blok te bouwen is zodat ik wat meer keus heb in de onderdelen.
Het probleem van een "crate engine" is dat je hem niet echt kunt samen stellen zoals je zelf wilt. Daarnaast is het met garantie ook wat lastiger. Als er iets mis gaat kun je niet even het blok terug sturen.
Ik mail je vanavond eventjes, thanks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:49 schreef boegschroef het volgende:
ik stuur je even een pm
Hondaatjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:18 schreef GenesiZ het volgende:
Wat voor auto heb je Googol ?
[..]
Ik mail je vanavond eventjes, thanks.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:46 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ga eerst even kijken voor dat vliegveldje en dan laat ik het even weten. Het moeten uiteraard wel fatsoenlijke auto's zijn. Geen honda civicjes met gepimpte stalen velgen
Gooi 't anders ook ff bij FOT als mini-meet erin, dan krijg je meer fotografen en evt. wat modellen erbij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
edit: maar zat liefhebbers hier met auto's in betere (fotografeerbare) staat. Mini-meet = zat foto's voor jou.
Kijken of ik Deep, Fili en de Skyline ook mee kan krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef dheruer het volgende:
Wat voor wagens zoek je verder??Belgie is alweer tijdje geleden dus als t beetje in de buurt van Antwerpen is maak ik r ook ff een dagje van
En als t dan mogelijk is om ff te spelen op een vliegveld.................
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef GenesiZ het volgende:
Als het op de openbare weg gaat gebeuren, dan mag je doen en laten wat je wilt.
Dan kan deep meteen nieuwe rubbers monterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kijken of ik Deep, Fili en de Skyline ook mee kan krijgen
Als ik het filmpje vergelijk met de foto's dan zou ik zeggen bij hem op de opritquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:26 schreef Houniet het volgende:
Tering.
Gast, waar is dat filmpje opgenomen dan?
Omg dave .. wist niet dat je autofreak was xDquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik het filmpje vergelijk met de foto's dan zou ik zeggen bij hem op de oprit
Boegschroef: Ga je binnenkort nog richting roda stadion?
Hahaha, man, je zou mijn oude car moeten zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg dave .. wist niet dat je autofreak was xD
Ik kom dan ook mee ^^ ik MOET mee dan .
enne Boegschroef.. fantastisch project. Heb het net vanaf pagina 1 helemaal gelezen.
T heeft ook een fantastisch resultaat gegeven!
Kwam em toevallig tegen en was benieuwdquote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef boegschroef het volgende:
Lol, dat heeft niet echt iets met de auto te maken en is ook alweer 2 jaar geleden...
Maar goed, het valt niet mee om een leuke vrouw te vinden die ook mijn gehobby met auto's kan waarderen. Waardoor ik op het moment weer vrijgezel ben....
Mooie kick, ik ben ook wel benieuwd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |