Nou dat valt vies tegen als je echt op zoek bent naar een specifiek model. Ik wilde een 68 er net als die uit de film blade. Dus met 4 ronde achterlichten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef Darkomen het volgende:
tvptje![]()
Trouwens er zijn genoeg opknapbare chargers te vinden, maaruh, ligt eraan wat je ervoor wilt betalen.
Ik zou zeggen kijk in de winkel naar het blad Chroom en vlammen, en kr8
Staan er zat in.
Succes met opknappen!
goed, ben nu weer ffkes aant lurken op fokquote:
Terug Vind Post zodat ie in je active topics blijft staanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:04 schreef menmul het volgende:
wat is tvp?????
Opschieten met die verbouwing en die kever fotogeniek makenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Terug Vind Post zodat ie in je active topics blijft staan
heel mooi project!
Mijn vriend heeft in 5 jaar tijd een Corvette Stingray 1975 helemaal gerestaureerd helaas niet meer in ons bezit maar we mogen er wel nog altijd gebruik van maken als we dat willen en nu hebben we een Kevertje uit 85 die we liefdevol restaureren gaat alleen errrrrrrrrg langzaam i.v.m. verbouwing
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:43 schreef Boswachter het volgende:
tof ding, alleen wel jammer dat het een automaat is.
Het verschil tussen automaat en schakel is niet alleen cruise en race, imo. Met schakel ben je gewoon meer betrokken bij de rij-ervaring. dus ook een stuk cruisen kan zo veel plezanter zijn als je van auto's houdt. Ikzelf geniet van het schakelen (als ik me er bewust van ben).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.
Zoals je ziet ben ik er nog niet helemaal uit.
Amerikanen horen in mijn ogen per definitie automaten te zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik weet ook nog niet of ik er een schakelbak van ga maken of niet. Er komt een nieuwe motor in en een nieuwe versnellingsbak. Dan heb ik de keuze om er een schakelbak van te maken zonder er extra moeite voor te doen. Maar van de andere kant is het geen "race auto" maar een "cruise auto" en dan is een automaat toch wel makkelijker.
Zoals je ziet ben ik er nog niet helemaal uit.
Dat is voor de meeste het probleem denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:22 schreef WhiteAssNigga het volgende:
TVP, dit wil ik echt wel volgen, ben zelf ook helemaal gek van amerikaanse auto's. Zou alleen willen dat ik ook het geld had om het te betalen...
Ja dit soort projecten ga je niet redden met een gezin met 2 kinderen.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:00 schreef boegschroef het volgende:
In totaal ben ik straks rond de 35.000 tot 40.000 euro kwijt. Maar dit komt ook omdat de nieuwe motor alleen al 11.000 gaat kosten.
Ik heb voordat ik begon aan de auto besloten dat ik nog thuis bleef wonen tot de auto af was. Omdat mijn ouders de inverstering in de mustang een goed idee vonden hoef ik geen geld thuis af te geven waardoor ik gratis woon. Hierdoor heb ik veel geld over voor de mustang.
In grote lijnen komt het hierop neer:quote:Op maandag 26 maart 2007 14:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Oh man, ik ben jaloers.Hartstikke mooie mustang.
Wat voor een motor komt er in?
Daar ben ik het wel en niet mee eens om de simpele reden. Voor een betere basis betaal je meer. En omdat ik de auto toch in een perfecte staat wil brengen was ik toch van plan om bijna alles te vernieuwen. Dus met een betere auto om mee te starten moest ik een hoop spullen die nog redelijk zijn ook vervangen terwijl je er wel voor betaald had. En de verborgen roestplekken vind je echt alleen maar als je de auto echt helemaal uit elkaar haalt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:17 schreef UberPhreak het volgende:
hrm, misschien beter een andere basis zoeken als ik het zo zie, als je er een importeerd uit californie ofzo heb je zeker te weten een stuk minder roest door het warme weer daar!
Zo te zien een mustang fastbackquote:Op maandag 26 maart 2007 19:37 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
Wat staat hier op de achtergrond voor auto? de middelste bedoel ik ...
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:28 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Zo te zien een mustang fastback
Dat is het "eindresultaat", ts heeft helemaal geen auto gerestaureerd![]()
Busted!
Dacht het niet..... ik ben redelijk bekend met alle mustang verkopers in nederland en belgie en had al eens van ze gehoord. Maar kijk maar op de site de goedkoopste is 17.500 euro en die is ook in zeer slechte staat al te zien van de foto's. Laat staan hoe hij er in het echt uit ziet en onder het plaatwerk. Vergeet niet dat de mijne er van buiten al veel beter uit zag dan die op geevers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef beschuit het volgende:
http://www.geevers-classics.nl/
Voor advies, onderdelen of een betere basis
Hoho.... 5 jaar langer toen ik 20 was, dat is dus tot mijn 25ste en dat is volgend jaar al. Waarom..... waarom nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Imho beetje vreemde keuze om 5 jaar langer bij papa en mama te blijven wonen om een auto te restaureren. Tuurlijk is het mooi, geweldig, vet en alles, maar weegt dat voor jou op tegen het tot-je-dertigste-bij-papa-en-mama-blijven-wonen? Geen flame ofzo, ik probeer me alleen in te leven in jouw situatie..
Verders heel vet projectje, voorzover dat nog niet duidelijk was!
En die heb ik dus ook absoluut niet...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:04 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste het probleem denk ik.
Daarbij heb je ook nog de nodige ruimte nodig.
Ok, tof. Misschien had ik er inderdaad hetzelfde over gedacht in jouw situatie. Niet dat ik een slechte band heb met mijn ouders, integendeel. ligt ook anders ivm studeren en partner.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:15 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Hoho.... 5 jaar langer toen ik 20 was, dat is dus tot mijn 25ste en dat is volgend jaar al. Waarom..... waarom niet
Als ik ergens geen zin in heb dan is het om in mijn uppie ergens te gaan wonen. Ik ben blij dat als ik thuis kom van het werk dat er iemand thuis is. Daarnaast (en dit is niet opschepperig bedoeld!!!) mijn ouders hebben een redelijk groot huis (21meter breed, 18 meter diep, 2 verdiepingen) Ik heb een compleet eigen verdieping voor mezelf en dat is dus 378 m2 voor mezelf. Dat hebben niet veel mensen van mijn leeftijd.
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. En ik kan me voorstellen dat andere er anders over denken. Maar ik kan extreem goed opschieten met mijn ouders en ik ben graag thuis.
Dat laatstequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef .bakvis. het volgende:
Super project, mooi om te zien hoe je de auto in orginele staat trugbrengt (met wat moderne modificaties teminste). Alleen wat ik wel jammer vind i dat je niet de hele auto gestript hebt en de pure body helemaal hebt laten spuiten (binnen en buiten). Of was deze harde zwarte laag puur voor de nieuwe delen en word de rest t.z.t. nog gespoten?
Verder Ga zo door!!!![]()
verkapte tvp btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |