abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 10:27:22 #151
36898 Kizim
Life is Music
pi_48450977
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:02 schreef boegschroef het volgende:

[..]

70 .......... ze is uit 66

maar zo'n auto als hij klaar is (met de nieuwe motor) kost ongeveer en schrik niet.... 40.000 euro's. Daar gaan ze de deur voor uit... Maar zelf heb ik er toch wel meer aan besteed maar na zo'n dag als vandaag (een hele grote mustang meeting in heusden-zolder) is het de moeite en kosten waard.
Daar in Heusden-Zolder ligt zeker ook een mustang garage? (woon in belgie, meen me zoiets te herinneren)
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
pi_48472309
jezus wat mooi en knapo dat je dat allemaal zelf kunt
  woensdag 18 april 2007 @ 19:22:34 #153
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_48473932
Supermooie auto!!

tevens tvp
joyridin' with police cars
pi_48474007
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef Kizim het volgende:

[..]

Daar in Heusden-Zolder ligt zeker ook een mustang garage? (woon in belgie, meen me zoiets te herinneren)
Dat klopt het was daar ook voor de deur.

Hier is een foto van mijn auto bij de meeting:

En nog een foto van de auto die ernaast stond. Dit was een echte shelby gt500 uit 2007 met slechts 130 mijl op de teller:
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  woensdag 18 april 2007 @ 19:26:01 #155
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48474068
die nieuwe shelby he, is dat niet een enorm plasticen wagen van binnen?
Ik zag laatst bij hessing een 'gewone' mustang staan, en ik vond dat er verschrikkelijk veel plastic inzat... Zo te zien is dat bij jouw variant niet zo, maar ik vroeg me af of het bij die shelby was aangepakt
Signature.
pi_48474119
als i 1 uit 2007 komt lijkt me dat er aardig wat plastic inzit ja
  woensdag 18 april 2007 @ 19:29:42 #157
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48474241
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:27 schreef jovink het volgende:
als i 1 uit 2007 komt lijkt me dat er aardig wat plastic inzit ja
Ja, maar ik vroeg me dus af of een shelby variant daar wat minder last van heeft
Signature.
pi_48475402
De shelby ziet er goed uit maar van dichtbij merk je idd dat er heel veel plastic op zit. Zeker als je in de auto gaat zitten. Kleine dingen zoals de ventilatie roosters zien er goedkoop uit.
Het is tegenwoordig niet veel meer dan een bodykit en een snellere motor.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:06:09 #159
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48478553
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef boegschroef het volgende:
De shelby ziet er goed uit maar van dichtbij merk je idd dat er heel veel plastic op zit. Zeker als je in de auto gaat zitten. Kleine dingen zoals de ventilatie roosters zien er goedkoop uit.
waarom denk je dat die autos gratis bij een happy meal krijgt
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:09:19 #160
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_48551314
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef OG-Loco het volgende:
[afbeelding]
. Maar inderdaad, dan wijk je af van de originele auto...
supervet!
pi_48564592
Wat me opvalt is dat elke foto die ik neem, dan lijkt het wel alsof de auto of heel vies, of beschadigd is. Dit komt volgensmij omdat de auto juist te veel blinkt.

Zoals op de laatste foto:
het lijkt net alsof de motorkap heel vies is --> reflectie van de bomen
De zijkant lijkt bobbelig en vies --> Reflectie van de auto erlangs.

Weet iemand wat je hier tegen kan doen behalve de auto niet op te poetsen?
pi_48564660
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:07 schreef boegschroef het volgende:
Wat me opvalt is dat elke foto die ik neem, dan lijkt het wel alsof de auto of heel vies, of beschadigd is. Dit komt volgensmij omdat de auto juist te veel blinkt.

Nieuwe camera
pi_48567986
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:07 schreef boegschroef het volgende:

gepolariseerd UV-filter op je lens

quote:
Polaroid

Polaroid lenzen bevatten naast een UV-filter ook een polarisatiefilter. Hierdoor bestaat het licht dat de drager waarneemt vooral uit verticaal gepolariseerd licht.

Het voordeel van het wegfilteren van de horizontaal gepolariseerde lichtstralen heeft te maken met de reflectie van licht. Als licht op bijvoorbeeld water valt dan zal een deel van dat licht reflecteren en een ander deel zal worden geabsorbeerd. De verhoudingen hiertussen zijn afhankelijk van de hoek waaronder dat licht invalt op het water. Een belangrijker verschijnsel hierbij is dat de mate waarin gereflecteerd licht horizontaal gepolariseerd wordt groter is dan de mate waarin dit verticaal gepolariseerd wordt.

Hierdoor zal gereflecteerd licht enerzijds worden gefilterd door het polarisatie filter en anderzijds door de getinte glazen.
stukje Wiki over zonnebrillen ... verhaal gaat gewoon op voor camera's
Calm down, please!
  FOK!fotograaf zaterdag 21 april 2007 @ 14:06:20 #164
73911 ultra_ivo
pi_48570442
Klopt. Polafilter is eigenlijk altijd nodig als je foto's wilt nemen van een auto in de zon.
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:24:07 #165
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_48570875
Heel mooi werk boegschroef!

Asmooh, als je meeleest, dit is misschien een topic om eens door te spitten
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:54:30 #166
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_48574666
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef boegschroef het volgende:
Toch jammer van zo'n auto he...
Wat dat betreft heb je een goed model
Signature.
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:10:18 #167
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_48578104
Echt respect

Ik wil zelf nog is een Dodge Challenger '70-'73 gaan opknappen. Maarja dat zeggen alle lutsers het echt doen is een 2de, daarom respect
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:36:53 #168
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_48578908
net het topic ff doorgelezen, omg... wat een supergaaf project man!
pi_48594572
dank je allemaal.... gisteren middag had ik wel even de schrik van mijn leven. Ik rij netjes 70 mijl (+-120) op de snelweg. Kom ik bij de afrit om af te slaan trap ik door de rem heen. 1 van de remleidingen is kapot gesprongen. Gelukkig heb ik een gescheiden rem systeem waardoor mijn voorremmen nog wel werkte maar geen achter remmen en ook geen druk op het pedaal.

Dus slecht remmend de auto aan de kant gezet en op laten slepen. Thuis gekomen blijk 1 beugel zijn afgebroken waardoor de flexibele remleiding op de uitlaat was gevallen. Daardoor is de leiding gesmolten en geknapt. Dus nu net een nieuwe leiding gehaalt en zometeen monteren.

Maar ik kan je vertellen op zo'n moment krijg je het behoorlijk warm in de auto.
pi_48595367
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:58 schreef boegschroef het volgende:
dank je allemaal.... gisteren middag had ik wel even de schrik van mijn leven. Ik rij netjes 70 mijl (+-120) op de snelweg. Kom ik bij de afrit om af te slaan trap ik door de rem heen. 1 van de remleidingen is kapot gesprongen. Gelukkig heb ik een gescheiden rem systeem waardoor mijn voorremmen nog wel werkte maar geen achter remmen en ook geen druk op het pedaal.

Dus slecht remmend de auto aan de kant gezet en op laten slepen. Thuis gekomen blijk 1 beugel zijn afgebroken waardoor de flexibele remleiding op de uitlaat was gevallen. Daardoor is de leiding gesmolten en geknapt. Dus nu net een nieuwe leiding gehaalt en zometeen monteren.

Maar ik kan je vertellen op zo'n moment krijg je het behoorlijk warm in de auto.
had je geen rvs gevlochten remslangen? Die zijn misschien minder origneel, maar wel veiliger
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 22 april 2007 @ 16:05:02 #171
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_48601575
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

had je geen rvs gevlochten remslangen? Die zijn misschien minder origneel, maar wel veiliger
Als de isolatie van de RVS leidingen af smelt zijn ook die niet meer "water"dicht

Heb ook zo'n idee dat z'n flexibele leidingen RVS gevlochten zijn ^^
Calm down, please!
pi_48643457
Idd, ook de gevlochten RVS leidingen kunnen blijkbaar smelten. Maar het is ondertussen weer gemaakt en het remt weer perfect
pi_48677052
Komt er misschien nog een filmpje met een ronkende moter erop?
pi_48678363
die kan ik wel maken dus die komt eraan binnen nu en een weekje
pi_48717586
Toppie!
pi_49025188
Onze Mustang uit '66 ligt nog helemaal uit elkaar. Zijn nu 1,5 jaar bezig... Duurt lang, maar dan heb je ook wat! Ja toch?

Hoe is het nu met jou project? Nog bezig en nog zin?

Groetjes,
pi_49069512
Met zo'n auto blijf je altijd bezig denk ik maar dat is niet erg

Met het warme weer van de afgelopen dagen/weken begint de auto start problemen te vertonen. Met name met een warme motor. De auto is weer in de wax gezet en staat nu binnen. Aangezien het de komende tijd weer gaat regenen zal het weer even duren voordat de mustang het daglicht weer ziet. Het filmpje moet nog even wachten omdat de auto nu helemaal niet meer aan wil slaan. Het is een combinatie van een slechte ontsteking en een slechte accu. Maar aangezien de nieuwe motor in aanbouw is wilde ik zo min mogelijk geld steken in de huidige motor.

Mijn project is ook uitgesmeert over een paar jaar maar als hij klaar is weet ik zeker dat je er van kan genieten
  maandag 7 mei 2007 @ 13:31:50 #178
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_49098163
Ik ben zelf ook wel fan van de de Obsidian look

verkapte tvp
pi_49316303
Machtig mooi Naast het feit dat ik de oudere modellen mooier vind dan de nieuwe shelby gt die we ook eerder voorbij hebben zien komen, geeft het feit dat je dit project volledig zelf hebt aangepakt ook veel meer voldoening! Iedere vent met 30-40k kan aan een volledig opgeknapte mustang komen, of die nu 40 of 1 jaar oud is. Alleen jij kan zeggen dat je het ook zelf gedaan hebt!
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_49325946
Mn droomwagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')