Zet haar er maar bij in fok!wikiquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:15 schreef santax het volgende:
Trust me, vorige week was het ook zo, toen is die tijd ook omgezet daar. Er is nu een uur minder verschil ten opzichte van ons doordat zij een nieuwe zomertijd hanteren. Er staat ook gewoon: airing now.
plaatje heb ik al voor je, die past dan mooi in de OPquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:18 schreef santax het volgende:
Ok zal ik doen
Even kijken of ik dat plaatje van haar in de ligstoel zo vind of dat ik hem moet rippenWant in het laatste geval zal ik het morgen doen
![]()
ik zie het toch zelf zegquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:15 schreef santax het volgende:
Trust me, vorige week was het ook zo, toen is die tijd ook omgezet daar. Er is nu een uur minder verschil ten opzichte van ons doordat zij een nieuwe zomertijd hanteren. Er staat ook gewoon: airing now.
Ahh thanks, past er inderdaad mooi bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
plaatje heb ik al voor je, die past dan mooi in de OP
[afbeelding]
Wat zag je vorige week dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik zie het toch zelf zeg
ik zie nu echt scrubs en niet southpark
Ik hoop dat ik geen fouten heb gemaaktquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
plaatje heb ik al voor je, die past dan mooi in de OP
[afbeelding]
Tja op de fora die ik nauwlettend in de gaten hoor krjig ik geen berichten dat ie niet nu bezig zou zijn (bijna afgelopen zelfs). Dus ik weet het niet, we zullen het zo zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:23 schreef __Saviour__ het volgende:
vorige week keek ik gewoon via download naderhand
ik dacht aan cartmanquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef slindenau het volgende:
Prachtig dat einde ja...ik dacht dat het een hond was ofzo. Geweldig
.
Was zon beetje het enige moment dat ik echt moest lachen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:18 schreef Sethje het volgende:
zegt mr garrison "today we gonna talk about a big problem"
en cartman "yeah the jew problem, good we finally gonna do something about it"
quote:Hoe die luis praatte vond ik wel heerlijk
quote:"I have... I have Aids"
quote:zegt mr garrison "today we gonna talk about a big problem"
en cartman "yeah the jew problem, good we finally gonna do something about it"
De hoogtepunten van de afleveringquote:en jimmy "yeah we gonna f-f-f-f-f-f-f-fuck him up"
Dit vond ik ook erg goed bedacht! Alleen vond ik het vaak dat ze deden alsof ze nog nooit een haardroger hadden meegemaakt, en wat als hij naar de kapper ging, daar moeten ze dan toch ook iets van merken?quote:(de vergelijking tussen luizen - mensenhoofd en mensen - aarde en hoe wij die gebruiken)
Net als vorige imo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Guerra het volgende:
Matig seizoen tot nu toe.
Ik zeg alleen dat het 'minder' is dan de vorige...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef Helo het volgende:
gefeliciteerd dat jullie in 3 afleveringen het hele season slechtste tot nu toe kunnen noemen, staat het je niet aan kap dan met kijken.![]()
![]()
![]()
Verder echt geweldige aflevering, mooiste vondt ik de scene vanuit THE THING echt super gaaf gedaan, ik zag het bijna meteen dat het die films was. Verder was cartman sterk en ook het met de luizen.
The baby![]()
![]()
Cheney lijkt me.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef Kipman het volgende:
Die luis benadrukt wel vaak het woord 'Vice President' als hij 'm aansprak. Zou dat nog een soort van verwijzing zijn naar Al Gore of Dick Cheney?
Volgens wikipedia is het een verwijzing naar The Day After Tomorrowquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef Kipman het volgende:
Die luis benadrukt wel vaak het woord 'Vice President' als hij 'm aansprak. Zou dat nog een soort van verwijzing zijn naar Al Gore of Dick Cheney?
eh...daar waar geen beharing meer is wellicht?quote:
helemaal mee eens, maar nog steeds is het leukquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Net als vorige imo.
Ik kijk nu veel oude afleveringen en die zijn gewoon veel beter.... seizoen 4 tm 9 zijn veel beter als 10 en 11 tot nu toe.
Maar das mijn mening.
Moest wel lachen om het einde
daar heb je vast lang over nagedachtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
eh...daar waar geen beharing meer is wellicht?
Je bedoelt de zoveelste geslaagde poging om te laten zien hoe maf en irritant die milieumalloten zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
De verkapte kritiek op ons gebruik van de aarde was wel leuk gevonden.
Voor de rest nogal een tamme aflevering, het einde was dan weer wel leuk
Vorige vond ik ook niet zo heel sterk, maar deze vind ik tot nu toe weer net zo goed als de eerdere seizoenen. South Park bewijst dat iets na 10 seizoenen net zo leuk kan blijven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Net als vorige imo.
Ik kijk nu veel oude afleveringen en die zijn gewoon veel beter.... seizoen 4 tm 9 zijn veel beter als 10 en 11 tot nu toe.
Maar das mijn mening.
Moest wel lachen om het einde
Ze zaten nu hoog in het haar, daarom waaide ze weg door de haardroger.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef Xurk het volgende:
Dit vond ik ook erg goed bedacht! Alleen vond ik het vaak dat ze deden alsof ze nog nooit een haardroger hadden meegemaakt, en wat als hij naar de kapper ging, daar moeten ze dan toch ook iets van merken?
Vroeger was ie wat actiever in de aflevering idd. Nu is butters veel meer een hoofdpersoon dan kenny aan het worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef sinterklaaskapoent... het volgende:
ben hem (nu) pas aan het kijken
"and this is exactely what kenny would do, stand here and do nothing"
kenny doet ook eigenlijk nooit wat
'quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
kenny is waardeloos. vroeger was het onverstaanbaar zijn een leuk grapje, maar met zo'n karakter kun je echt helemaal niks doen, ook niet qua karakterontwikkeling
Die adopteert alleen maar kinderen ipv zelf iets met dr doos te doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, waarom nou weer angelina jolie, slaat dat nog ergens op?
Vind je? Ik vind het elke aflevering beter worden tbh, die met Jesse Jackson vond ik weinig aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef Toon_Tetten het volgende:
minste van dit seizoen tot nu toe
had ik juist niet verwachtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:42 schreef PeRi het volgende:
En voorspelbaar dat ze allemaal luizen hadden.
TIMMY TIMMYquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:52 schreef xFriendx het volgende:
Nu de twee gehandicapten bij de Crips.
jammer dat bij die aflevering op allsp het geluid niet synchroon looptquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:52 schreef xFriendx het volgende:
Nu de twee gehandicapten bij de Crips.
zo een gedoe met torrents enzo, ik wil gewoon een aflevering kijken waneer ik er zin in hebquote:Op zondag 25 maart 2007 14:19 schreef slindenau het volgende:
...ik ga het niet nog een keer zeggen: download ze gewoon zelf.
Branden op DVD enzo. En neem de .rm bestanden van 37mb per stukquote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vind ik dan weer zonde van mijn schijfruimte, ik heb maar 80 GB in totaal ofzo
quote:This Week on South Park 1104 The Snuke
Episode 1104A brand new South Park episode airs this Wednesday, 10PM Eastern on Comedy Central. Episode 1104 The Snuke:
Hillary Clinton is in town for a big campaign rally. Cartman follows a lead on a possible terrorist attack.
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:25 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag had ik mijn laptop meegenomen naar school. In de kantine even 2 southpark afleveringen gekeke. Komt er een Jood binnengelopen en gaat vlakbij ons zitten. Ging Cartman net los op Kyle."Stupid Jew" en dergelijke.
Dit gaat dus de 24-afleveringen worden, neem ik aan?quote:
blijkbaar wel ja. dat kan gaaf worden!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dit gaat dus de 24-afleveringen worden, neem ik aan?
Middelbare schoolquote:Op maandag 26 maart 2007 11:25 schreef PieterBas het volgende:
Vrijdag had ik mijn laptop meegenomen naar school...
Niks mis meequote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou inderdaad... S11 is tot nu toe echt een Cartman seizoen...
Of Kenny! Die is al lang niet meer geweest (laatste keer met die psp-aflevering dacht ik)quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
een aflevering waarin een ander karakter centraal staat zou ook wel weer eens leuk zijn. Butters ofzo. Of Timmy/Jimmy.
Jimmy is gaaf!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
een aflevering waarin een ander karakter centraal staat zou ook wel weer eens leuk zijn. Butters ofzo. Of Timmy/Jimmy.
Volgens mij komt het uit de eerste aflevering, Cartman got an anal probe.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef Agiath het volgende:
Ik zoek de aflevering met deze quote, waarin Mr. Garrison zegt:
"You go to hell! You go to hell and you die!"
Het zit al een tijdje in me hoofd maar ik weet niet meer uit welke ep het komt![]()
quote:Cartman suspects the new Muslim student is behind a terrorist threat. The clock is ticking as the citizens prepare for Hillary Clinton’s big campaign rally. Every minute counts as Cartman uses his own methods to interrogate the suspect. But could the plan to target Hillary Clinton be just the tip of the iceberg?
Die blijft geniaal jahquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef Frenkel het volgende:
Gisteren op the box Jennifer Lopez aflevering weer,
Taco Taco Burito!
Cross reference that with YouTube and MySpacequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef naittun1 het volgende:
En voor ALLE informatie ook internet gebruiken
Dat mis ik ook hoor, dat had je dus vooral in de eerste seizoenen, en in seizoen 6 ook. Maar nu wat minder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:01 schreef belanov het volgende:
Redelijke aflevering, dit seizoen is in ieder geval beter dan het vorige tot nu toe. Toch mis ik de laatste tijd steeds vaker het good ol' South Park, met Chef, Jesus, een Kenny die nog wel eens wat deed en Mr. (en dus niet Mrs.) Garisson.... Afleveringen die enkel om de 4 jongetjes gingen en hun wereldje in plaats van alle politieke statements. Maar aan de reacties hier te zien ben ik zo'n beetje de enige
Zullen ook nog wel komen. Maar deze was ook geniaalquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:01 schreef belanov het volgende:
Redelijke aflevering, dit seizoen is in ieder geval beter dan het vorige tot nu toe. Toch mis ik de laatste tijd steeds vaker het good ol' South Park, met Chef, Jesus, een Kenny die nog wel eens wat deed en Mr. (en dus niet Mrs.) Garisson.... Afleveringen die enkel om de 4 jongetjes gingen en hun wereldje in plaats van alle politieke statements. Maar aan de reacties hier te zien ben ik zo'n beetje de enige
Om deze episode echt te waarderen moet je 24 ook kennen. Kijk je dat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef hornage het volgende:
ik vond hem goed in elkaar zitten, maar om nou te zeggen dat ik keihard heb moeten lachen. Nee, dat niet
Hey, een medestanderquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef Kadoc het volgende:
Jammer dat ik niet weet hoe 24 verder gaat, dan had ik de parodie vast wat leuker gevonden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Are you serious ?
If i wasn't serious would i be talking like this ?
Like what ?
Whispering, but whispering really loudly for dramatic effect.
Oh jeez
Hihi, kijk een 24-populistquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:53 schreef VoreG het volgende:
Kut aflevering. Niemand beledigd ongestraft 24.
24 doet het zelf ook gewoon in dit seizoenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:53 schreef VoreG het volgende:
Kut aflevering. Niemand beledigd ongestraft 24.
Vertel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie ziet naast 24 ook een Prison Break parodie? Of ben ik de enige?
Die ringtone heb ik al een hele tijd, ik greep de hele aflevering naar mijn mobiel. Wel erg goede aflevering voor mij als Hillary-hater en 24-kijker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Saekerhett het volgende:
Is die ringtone ergens te downloaden in polyfoon?
Dat had meer met de 24 plotlijnen te maken dan met de werkelijke secret service...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:13 schreef L-IS het volgende:
echt geniaalhele secret service op de hak genomen!
![]()
Polyfoon... wat voor koelkast heb je wel nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Saekerhett het volgende:
Is die ringtone ergens te downloaden in polyfoon?
je vergeet de holy clitorisquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:56 schreef LuukBes het volgende:
Oprah's muts laatst. Vorige keer Angelina Jolie met haar luizenmuts. En nu Hillary's fluit. Ze zijn wel lichtelijk obsessed met pussy. Volgens mij vergeet ik dan nog een aantal pussy-afleveringen.
De balls-photo scene en 'not sending any of my men in there' opmerking was hilarisch.
quote:Kyle: Look, we already have the guy's blog. Maybe we can find an address and check it out on MapQuest.
New Agent: We do this my way! I'm the one in charge!
Kyle: (he and Stan look at each other) ...Not anymore you're not.
New Agent: Oh, snap. (walks off dejected)
quote:Cartman: Do you know what this is?! This... is apple juice. It gives super bad farts.
Female Agent: Did he just inject himself with apple juice?
quote:Alan Thompson: I'm the head of the CIA. You can tell me.
Cartman: I said I will only talk to the president.
Alan Thompson: Look, if you have information of a threat, you should-
Cartman: Lalalalalala-
Alan Thompson: I will have you arrested for it-
Cartman: Lalalalala...Can't hear you...only the president...lalalalalala.
Whehe, gepwnt door soutparkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:45 schreef Xurk het volgende:
Ik vond 'm geweldig, maar als Engelsman moest ik toch even niet lachen bij die zelfmoord van de koningin... oei
Ik ken 24 amper, heel af en toe half een aflevering gezien, maar dat was genoeg voor mij om deze parodie te bevatten en van te genieten. En tis eigenlijk ook een parodie op zoveel van dat soort series en films, vooral het gedoe rond de zaak overnemen door hogere autoriteiten zie je in veel dingen terugquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om deze episode echt te waarderen moet je 24 ook kennen. Kijk je dat?
quote:"Coming to Iran" April 4, 2007 1105 158
For their achievement in honor roll, the kids go to Dubai for spring break until a boat ride soon turns into an international incident with Iran.
Ophef in de Britse media?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:39 schreef Roi het volgende:
Jammer dat ik het plot al gehoord had op RTL Boulevard
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:37 schreef Roi het volgende:
[..]
Jaquote:
South Park ontziet echt niemand. Dus vroeg of laat komt een moment dat je ergens echt niet mee kan lachen he.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:45 schreef Xurk het volgende:
Ik vond 'm geweldig, maar als Engelsman moest ik toch even niet lachen bij die zelfmoord van de koningin... oei
quote:CONTROVERSIAL cartoon show South Park has reached its sickest point yet - by showing the Queen blowing her own brains out with a handgun.
Ja, het is south park, come on!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:41 schreef MaxC het volgende:
't zou mijn niet boeien als het Beatrix was. Alleen maar grappig
Boeiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat was op zich wel schokkend, stel je voor dat het Beatrix was. Maar ik blijf erbij, als je eenmaal grenzen gaat stellen aan humor, blijft er al snel niets meer over.
Alleen Trix is niet zo heel bekend in the Statesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Boeie
Van mij mogen ze Trix ook zo wel afbeelden
Een aflevering met Hugo Chávez en George W. Bush lijkt me ook wel wat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:35 schreef sjeppert het volgende:
wanneer zouden ze de Argentijnse president belachelijk gaan maken??![]()
dat zou geweldig zijn
Hij zat er schijnbaar wel een paar seconden in de achtergrond in, volgens TV.comquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
trouwens, weer geen glimp van kenny opgevangen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Elke keer dat die 24 ringtone kwam.. dacht ik dat mijn telefoon ging
Helaasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen Trix is niet zo heel bekend in the States![]()
waarschijnlijk gaan ze dan seks hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:18 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Een aflevering met Hugo Chávez en George W. Bush lijkt me ook wel wat.
Die is nu op the boxquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Hijacking het volgende:
taste like crab talk like people
crab people crab people![]()
South Park is gayquote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
welke aflevering is dat ook alweer met crab people?
ben benieuwdquote:1105 - Fantastic Easter Special
Airdate: 2007-04-04
Determined to get the real story behind why he has to decorate eggs for Easter, Stan falls in with an eccentric society that guards a legendary secret.
Huh, ze zouden toch dat Iran gedoe doenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=yuZ_dWoix68quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
welke aflevering is dat ook alweer met crab people?
Die titel doet me denken aan een aflevering als Christmas Critters Special...quote:
Dat van Iran had ik van Wikipediaquote:Op maandag 2 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Huh, ze zouden toch dat Iran gedoe doen
Of zouden ze niet aandurven met berichten van de laatste tijd...
Met Pennsylvania Dutch zullen ze vast wel de Amish gemeenschap bedoelenquote:Op maandag 2 april 2007 18:20 schreef Kipman het volgende:
Gaat het erop lijken dat Nederland belachelijk gemaakt gaat worden? Dan ga ik niet kijken, hoor. Iran prima, maar van Nederland blijven ze af!
Er zaten hier en daar vast wel wat Nederlanders tussen, maar de meeste Amish kwamen uit Duitsland en Zwitserland. De meesten spreken ook een oud Duitse taal. Ze wonen vooral In Pennsylvania, waar je een stukje Dutch Country hebt. Maar hier blijkt wel weer dat Dutch en Deutsch makkelijk door elkaar gehaald wordenquote:Op maandag 2 april 2007 18:38 schreef J.Herrer het volgende:
En wat dan nog als het over Nederland ging? Dat is toch alleen maar leuk?
Komen die Amishmeuk oorspronkelijk uit Nederland dan? Passen lijkt wel erg Nederlands
Jupquote:Op maandag 2 april 2007 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
De south park aflevering heeft geen reet met NL te maken, ze hebben gewoon de doosjes van de meest beroemde paaseifabriek uit amerika genomen lijkt mij![]()
quote:Stan just wants someone to explain what eggs have to do with Jesus dying for his sins. Determined to get the real story behind all of the eggs and bunnies that are part of the Easter ritual, Stan and Kyle fall in with an eccentric society that guards a legendary secret.
Kiefer doet wel een gastrol als Jack in seizoen 18 van The Simpsons.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Heerlijke 24 parodie
Ooit hoop ik dat de echte makers van 24 eens een spoof aflevering maken met de echte acteurs, sets en noem maar op en zichzelf dan compleet belachelijk durven maken
samen met Chloequote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kiefer doet wel een gastrol als Jack in seizoen 18 van The Simpsons.
blood orgie...quote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Die titel doet me denken aan een aflevering als Christmas Critters Special...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |