Whehe, gepwnt door soutparkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:45 schreef Xurk het volgende:
Ik vond 'm geweldig, maar als Engelsman moest ik toch even niet lachen bij die zelfmoord van de koningin... oei
Ik ken 24 amper, heel af en toe half een aflevering gezien, maar dat was genoeg voor mij om deze parodie te bevatten en van te genieten. En tis eigenlijk ook een parodie op zoveel van dat soort series en films, vooral het gedoe rond de zaak overnemen door hogere autoriteiten zie je in veel dingen terugquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om deze episode echt te waarderen moet je 24 ook kennen. Kijk je dat?
quote:"Coming to Iran" April 4, 2007 1105 158
For their achievement in honor roll, the kids go to Dubai for spring break until a boat ride soon turns into an international incident with Iran.
Ophef in de Britse media?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:39 schreef Roi het volgende:
Jammer dat ik het plot al gehoord had op RTL Boulevard
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:37 schreef Roi het volgende:
[..]
Jaquote:
South Park ontziet echt niemand. Dus vroeg of laat komt een moment dat je ergens echt niet mee kan lachen he.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:45 schreef Xurk het volgende:
Ik vond 'm geweldig, maar als Engelsman moest ik toch even niet lachen bij die zelfmoord van de koningin... oei
quote:CONTROVERSIAL cartoon show South Park has reached its sickest point yet - by showing the Queen blowing her own brains out with a handgun.
Ja, het is south park, come on!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:41 schreef MaxC het volgende:
't zou mijn niet boeien als het Beatrix was. Alleen maar grappig
Boeiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat was op zich wel schokkend, stel je voor dat het Beatrix was. Maar ik blijf erbij, als je eenmaal grenzen gaat stellen aan humor, blijft er al snel niets meer over.
Alleen Trix is niet zo heel bekend in the Statesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Boeie
Van mij mogen ze Trix ook zo wel afbeelden
Een aflevering met Hugo Chávez en George W. Bush lijkt me ook wel wat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:35 schreef sjeppert het volgende:
wanneer zouden ze de Argentijnse president belachelijk gaan maken??![]()
dat zou geweldig zijn
Hij zat er schijnbaar wel een paar seconden in de achtergrond in, volgens TV.comquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
trouwens, weer geen glimp van kenny opgevangen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Elke keer dat die 24 ringtone kwam.. dacht ik dat mijn telefoon ging
Helaasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen Trix is niet zo heel bekend in the States![]()
waarschijnlijk gaan ze dan seks hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:18 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Een aflevering met Hugo Chávez en George W. Bush lijkt me ook wel wat.
Die is nu op the boxquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Hijacking het volgende:
taste like crab talk like people
crab people crab people![]()
South Park is gayquote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
welke aflevering is dat ook alweer met crab people?
ben benieuwdquote:1105 - Fantastic Easter Special
Airdate: 2007-04-04
Determined to get the real story behind why he has to decorate eggs for Easter, Stan falls in with an eccentric society that guards a legendary secret.
Huh, ze zouden toch dat Iran gedoe doenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=yuZ_dWoix68quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
welke aflevering is dat ook alweer met crab people?
Die titel doet me denken aan een aflevering als Christmas Critters Special...quote:
Dat van Iran had ik van Wikipediaquote:Op maandag 2 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Huh, ze zouden toch dat Iran gedoe doen
Of zouden ze niet aandurven met berichten van de laatste tijd...
Met Pennsylvania Dutch zullen ze vast wel de Amish gemeenschap bedoelenquote:Op maandag 2 april 2007 18:20 schreef Kipman het volgende:
Gaat het erop lijken dat Nederland belachelijk gemaakt gaat worden? Dan ga ik niet kijken, hoor. Iran prima, maar van Nederland blijven ze af!
Er zaten hier en daar vast wel wat Nederlanders tussen, maar de meeste Amish kwamen uit Duitsland en Zwitserland. De meesten spreken ook een oud Duitse taal. Ze wonen vooral In Pennsylvania, waar je een stukje Dutch Country hebt. Maar hier blijkt wel weer dat Dutch en Deutsch makkelijk door elkaar gehaald wordenquote:Op maandag 2 april 2007 18:38 schreef J.Herrer het volgende:
En wat dan nog als het over Nederland ging? Dat is toch alleen maar leuk?
Komen die Amishmeuk oorspronkelijk uit Nederland dan? Passen lijkt wel erg Nederlands
Jupquote:Op maandag 2 april 2007 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
De south park aflevering heeft geen reet met NL te maken, ze hebben gewoon de doosjes van de meest beroemde paaseifabriek uit amerika genomen lijkt mij![]()
quote:Stan just wants someone to explain what eggs have to do with Jesus dying for his sins. Determined to get the real story behind all of the eggs and bunnies that are part of the Easter ritual, Stan and Kyle fall in with an eccentric society that guards a legendary secret.
Kiefer doet wel een gastrol als Jack in seizoen 18 van The Simpsons.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Heerlijke 24 parodie
Ooit hoop ik dat de echte makers van 24 eens een spoof aflevering maken met de echte acteurs, sets en noem maar op en zichzelf dan compleet belachelijk durven maken
samen met Chloequote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kiefer doet wel een gastrol als Jack in seizoen 18 van The Simpsons.
blood orgie...quote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Die titel doet me denken aan een aflevering als Christmas Critters Special...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |