Een aflevering met Hugo Chávez en George W. Bush lijkt me ook wel wat.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:35 schreef sjeppert het volgende:
wanneer zouden ze de Argentijnse president belachelijk gaan maken??![]()
dat zou geweldig zijn
Hij zat er schijnbaar wel een paar seconden in de achtergrond in, volgens TV.comquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
trouwens, weer geen glimp van kenny opgevangen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Elke keer dat die 24 ringtone kwam.. dacht ik dat mijn telefoon ging
Helaasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen Trix is niet zo heel bekend in the States![]()
waarschijnlijk gaan ze dan seks hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:18 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Een aflevering met Hugo Chávez en George W. Bush lijkt me ook wel wat.
Die is nu op the boxquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Hijacking het volgende:
taste like crab talk like people
crab people crab people![]()
South Park is gayquote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
welke aflevering is dat ook alweer met crab people?
ben benieuwdquote:1105 - Fantastic Easter Special
Airdate: 2007-04-04
Determined to get the real story behind why he has to decorate eggs for Easter, Stan falls in with an eccentric society that guards a legendary secret.
Huh, ze zouden toch dat Iran gedoe doenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=yuZ_dWoix68quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
welke aflevering is dat ook alweer met crab people?
Die titel doet me denken aan een aflevering als Christmas Critters Special...quote:
Dat van Iran had ik van Wikipediaquote:Op maandag 2 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Huh, ze zouden toch dat Iran gedoe doen
Of zouden ze niet aandurven met berichten van de laatste tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |