God, wat ben jij dom zegquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Yozzz het volgende:
Pics?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omg kut TS
Omg, dat shirt!quote:
of oprottenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Yozzz het volgende:
Pics?
Kleurt mooi bij d'r tatoequote:Omg, dat shirt!
+quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
+quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:18 schreef Viswijfje het volgende:
je zou willen dat je mij kon hebben!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
houden jullie me nou voor het ootje of hebben jullie echt wat tegen mij?
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
Duidelijk. Je bent een kloonquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
Haha, wat ben jij grappig!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Wat heb ik gedaan dan?
je shift loopt te etteren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef Lariekoek het volgende:
VoLGuS mIj Is JuH KeYbOaRdJuH KaPoT WaNt JuH TyPt NiEt SoWww!!!111!!!
Pl@yA PimPquote:
quote:
Komt door de knakworsten die vewerkt zijn in een bedrijf waar ze ook pinda's verwerken.quote:
oOOw, DuS dIt Is LeUK?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
NeEj HoOr.
SoW TyPuH iS HarStiKkUh HiP!
Doe het dan goed prutser.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje metBrEeZaH?
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me eigenljik af: is het niet heel erg vermoeiend om steeds met hoofdletters tussendoor te typen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te scheren, da;s toch net zoiets als rascisme??
niet lager dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje met?
Wat is dit hier onder dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef Viswijfje het volgende:
breezersletten bestaan niet, is gewoon verzonnen om dat ze je toch ergens op moeten pakken![]()
da's een viswijf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat is dit hier onder dan?
[afbeelding]
maar t zou toch onzin zijn als ik nou ineens wat anders ga drinken omdat ik anders uitgescholden kan worden!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef wieringer het volgende:
sorry ik kan hier ook niks van maken.
zie het als een modegril, over 10 jaar hebben we breezerSletten. en zijn er vast weer nieuwe drankjes voor de sletjes.
Een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef SaferSephy het volgende:
IK.WIL.JE.SLAAN
Wanneer komt er nu eens een verbod op domme mensen
Ja. Drink accuzuur. Doos.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar t zou toch onzin zijn als ik nou ineens wat anders ga drinken omdat ik anders uitgescholden kan worden!?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf.![]()
Neeeeee, MecDonnols heppie mieow met cola light, JeWeEtToGgGgGquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje met?
Kerel, jij plaatst die link vaak..quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Stofje het volgende:
Voor goede breezersletten moet je in dit topic zijn. Afbeeldingen van schaarsgeklede, minderjarige breezersletten en omdat het foto's zijn, praten ze ook niet.
Opzoek naar nieuw ruk materiaal...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kerel, jij plaatst die link vaak..
Dit is toch de eerste keer? Of de tweede keer al?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kerel, jij plaatst die link vaak..
Nou, stiekem denk ik zelfs meer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is toch de eerste keer? Of de tweede keer al?
Vuile leugenaar! Als jij me meer dan twee verschillende quotes kan geven, waarin ik die link gegeven heb, krijg jij van mij een biertje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, stiekem denk ik zelfs meer.
Ik ga al die quotes uit kuttopics niet vissen voor een glas ghb met bierquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vuile leugenaar! Als jij me meer dan twee verschillende quotes kan geven, waarin ik die link gegeven heb, krijg jij van mij een biertje.
Nee, nou en?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef paradoXical het volgende:
wat erg dit!
datzijn gewoon fotos uit profieltjes, weten die meisjes wel dat ze hier staan???
Heel goed, knul. Dat je dat maar weet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Stofje, zó vaak heb je het niet gezegd. Ik kijk zelf gewoon graag in dat topic en ik kijk zelf graag naar jouw posts op dit forum. Wat jij zoal op dit forum schrijft is namelijk van onschatbare waarde, je verrijkt mijn wereldbeeld met je briljante posts. Sorry dat ik je postgedrag in twijfel trok.
Jij heb dit topic KAPOT gemaaktquote:
weet ik veelquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heel goed, knul. Dat je dat maar weet.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef paradoXical het volgende:
Dit topic was al kapot op het moment dat het geceerd werd.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nee, nou en?![]()
Elke domme kutweet dat zodra je beeldmateriaal openbaar publiceert op het internet, er iemand mee aan de grabbel kan gaan. So what, daar kicken ze alleen maar op 14.gif
maak je geen zorgenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Strychnine het volgende:
Oke, oke, ik zal aardig zijn en proberen om me tot het IQ van VW te verlagen en het uit te leggen (ja, ik ben erg lief)
Een breezerslet is dus niet persé iemand die breezer lekker vind, breezersletten zijn vaak jonge meisjes die in msn taal schrijven, en die zichzelf graag hoerig kleden en er ouder uit proberen te zien. Die meisjes zijn van de breezergeneratie.
Dat is een breezermeisje.
Dus iemand die wel eens een breezer drinkt is niet automatisch een breezerslet.
Graag gedaan
Hou je dan stilquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
t lijk wel alsof jullie alleen maar erger worden door wat ik zeg![]()
ik doe me best maar afentoe zit iets me gewoon hoog en dan moet t er uitquote:
goed ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Strychnine het volgende:
Oke, oke, ik zal aardig zijn en proberen om me tot het IQ van VW te verlagen en het uit te leggen
Niet zo kritisch zijn wil jequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
goed idee
wat wilde ik nou zeggen???
nou jah
neuken?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Strychnine het volgende:
Oke, oke, ik zal aardig zijn en proberen om me tot het IQ van VW te verlagen en het uit te leggen (ja, ik ben erg lief)
Kan je nou verdomme echt met niks beters komen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef KritischeMassa het volgende:
bier hoer
Amaze mequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ech niet dom ofzo
![]()
![]()
![]()
heb meer in me mars dan je zou weten!
mars sletquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Kan je nou verdomme echt met niks beters komen?
Ik heb zelf geen last van de discrimenatie hoor, ik doe dit omdat ik het voor andere meisjes kei lullig vindquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef Strychnine het volgende:
Tja, je moet je gewoon niet van alles wat aantrekken. En het zegt ook wel wat over jou als je je aangesproken voelt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef Strychnine het volgende:
@KM, je gaat al vooruit
@VW; je hebt het inderdaad al ver geschopt, je bent net nieuw op het forum en nu al een legende (en niet in je eigen voordeel geloof ik)
* Strychnine is gewoon de hele punt kwijtquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef KritischeMassa het volgende:
ze heeft wel een ver punt
het is hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
* Strychnine is gewoon de hele punt kwijt
(ik heb een woord gevonden wat raar klinkt met welk lidwoord dan ook
De hele punt...
Het hele punt...
Een hele punt...
Dat dacht ik dus ook, maar 'een hele punt' klinkt weer voor geen meter.quote:
het kan en een ook dan toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar 'een hele punt' klinkt weer voor geen meter.
Verdikkeme, heb ik weer wat om over na te denken vanavond in bed. Ik had net mijn vorige filosofie opgelost.
jaja vanavond denk jij gewoon aan viswijffiequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Verdikkeme, heb ik weer wat om over na te denken vanavond in bed. Ik had net mijn vorige filosofie opgelost.
* Strychnine is je bij deze uitspraak zojuist kwijtgeraakt....quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het kan en een ook dan toch?
met hele voor het en heel bij een?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
jaja vanavond denk jij gewoon aan viswijffie
lekker breezersletje
niets mis met me iq dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef Strychnine het volgende:
[..]
* Strychnine is je bij deze uitspraak zojuist kwijtgeraakt....
de ethiekquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Je bent blijkbaar te stom om te begrijpen dat het breezerslettendom meer is dan alleen breezers drinken. Het begrijp behelst ook het hoerige, sletterige en vooral domme gedrag na het tot dronkenschap toe nuttigen van breezers en andere mierzoete mixdrankjes, zoals te zien in de tientallen breezerslettentopics die al op FOK! geopend zijn. Verder was er ergens zo'n groot fotoboek met Amerikaanse breezerslettenfoto's, maar ik heb daar de link niet van. Iemand anders hier vast wel, je kunt erop wachten.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ech niet dom ofzo
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen last van de discrimenatie hoor, ik doe dit omdat ik het voor andere meisjes kei lullig vind![]()
Ik zeg dat ze uit Rottuhdam komt, even zonder in het profiel te kijken...quote:
dat woordje "me" in me mars is a dead give awayquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze uit Rottuhdam komt, even zonder in het profiel te kijken...
Ben je dyslectisch dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ech niet dom ofzo
![]()
![]()
![]()
quote:
Dit zijn niet zo maar typefouten, dit zijn structurele typefouten omdat je niet anders weet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik typ soms wel heel snel en dan maak ik wel eens een foutje![]()
typEfouten?? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit zijn niet zo maar typefouten, dit zijn structurele typefouten omdat je niet anders weet.
Maar geeft niet hoor, al doende leert men..
Dat hoor je ook niet, dat lees je naarmate je meer boeken/artikelen/studiemateriaal tot je opneemt. Het internet is gewoon een godganse taalverloedering aan het worden... En "Ons mam" zeggen ze alleen in Brabant... Maar jij bent iemand die van Brabant naar Zuid-Holland is verkast geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
typEfouten?? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen![]()
maar mischien spreek je wel dialect, mijn 'ons mam' vonden sommige ook al niet goed
wehehehe verloederdequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
tot je opneemt
Ik nomineer deze zin voor understatement van de week.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik typ soms wel heel snel en dan maak ik wel eens een foutje![]()
OMG, OMG, OMG je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
wehehehe verloederde
ik roep contaminatie
Wil je alsjeblieft al je vingers eraf snijden zodat je niet meer kan typen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar mischien spreek je wel dialect, mijn 'ons mam' vonden sommige ook al niet goed
je hebt een aardige breezerslet gehalte hoor!!quote:
Diskremenasie ik seg t je!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
een punt dan slaat het lidwoord op punt. Het hele punt, dan slaat het lidwoord op hele...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik schrijf zelf ook altijd typfout, maar ik heb toevallig de laatste keer met het nederlands dictee (dat wat op tv komt, met politici, acteurs, noem het maar op) en daar 'leerde' ik dat typefout inderdaad met een e is. Al pas ik deze regel nog niet vaak toe, omdat het naar mijn idee toch niet lekker 'bekt' en ik het eigenlijk ook nooit iemand zie schrijven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ja, maar het is het dan 'een hele' of 'de hele'quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
een punt dan slaat het lidwoord op punt. Het hele punt, dan slaat het lidwoord op hele...
wees daar maar niet bang voorquote:
We vinden je allemaal heel lief hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
een punt dan slaat het lidwoord op punt. Het hele punt, dan slaat het lidwoord op hele...
Het is een geuzennaamquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie noemt zichzelf überhaupt viswijf.. wat voor zelfbeeld heb je dan
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie noemt zichzelf überhaupt viswijf.. wat voor zelfbeeld heb je dan
Viswijf + stoer + breezerquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik verkoop vis dus me vriendinnen noemden me al afentoe zo voor de gein, ik vind t wel stoer
![]()
gewoon me voornaam is ook zo saai hee
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Viswijf + stoer + breezer
Je bent er gewoon zelf éénHoeveel mannen verwerk jij per weekend?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef Nielsch het volgende:
Ga eens hockey spelen en bier drinken; dan ben je tenminste geen breezahsletje meer maar een hockeysletje. En dat is altijd nog net even iets beter.
Breezerb0y to the rescuequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef melluk het volgende:
ach jongens doe eens lief tegen viswijffie...![]()
![]()
ze wil alleen maar opkomen voor de dames hoor...![]()
ze is zelf geen breezah en heeft een hoog IQ dus laat haar met rust![]()
eej wat jij bitch mij!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef furian het volgende:
melluk bitch.. maak je avatar niet zo fucking lang gekte..
ik zag 1 mooi plaatje en dacht die komt zo wel weer.. [afbeelding] duurde gewoon een halve minuut ofzo [afbeelding]
Waarom typ je niet gewoon de smilie inplaats van afbeelding toevoegen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef furian het volgende:
lmao.. hijs echt irritantduurt veel te lang (A) [afbeelding]
Laatstequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef Baret het volgende:
Of ts is een kutkloon! Of een zeikwijf met een iq van 20.
omgquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef furian het volgende:
lmao.. ik kende hem niet uit mijn hoofd (A) hahahahaha
Dan blijft er oplossing over, krassen emt die hap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Laatste
[..]
omg
en donder op met die msn smilies!
alhoewel ik dat betwijfel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef m-ice het volgende:
geniale topic![]()
en zij maar serieus blijven![]()
Lekker! Biertje? Dan kom ik er gezellig bij zitten!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef isama het volgende:
*popcorn pakt
wat een emoticonsquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef furian het volgende:
ach.. zolang haar mossel maar niet naar vis stinkt kan ik het er wel op doen hoor, desnoods met zak over het hoofd [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja merk hetquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef Strychnine het volgende:
Jammer, zo mis je toch weer de sensatie van de dag
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef kebabkever het volgende:
[..]
wat een emoticons![]()
Kijk-mij-nou-eens-neuken-voor-het-vaderlandb0y![]()
Ik wil niet weten waar die vis is geweest!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:33 schreef tweakdsl het volgende:
Je moet de vis die je verkoopt beter wassen, die ruikt naar kut!![]()
![]()
Ik drink me niet kapot en msnen doe ik ook maar afentoequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: Het woord 'breezersletje' hoeft toch niet meteen te verwijzen naar meisjes die zich kapot drinken en zich uitdagend aankleden? Een andere betekenis is ook: 'meisje zonder enig intellect en die alleen de tijd doodt met MSN'.
Net zoals McJob: een nutteloze baan zonder toekomstperspectief. Ik vind niet dat zulke woorden uit het woordenboek gehaald moeten worden, ik zie het meer aan als taalverrijking.
Nee maar je voelt je wel lekker aangesprokenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik drink me niet kapot en msnen doe ik ook maar afentoe![]()
ja nogal duuh dit is mijn topic hee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee maar je voelt je wel lekker aangesproken![]()
Bedoelde dat je je aangesproken voelt op breezahsnolquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja nogal duuh dit is mijn topic hee!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja nogal duuh dit is mijn topic hee!
Ik hoop van wel, desnoods maak ik wel een vervolg topicquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Strychnine het volgende:
Krijgen we straks ook een deel2 van deze discussie?
*crosses fingers*
en 3 en 4 en 5 enzovoortsquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Strychnine het volgende:
Krijgen we straks ook een deel2 van deze discussie?
*crosses fingers*
Mooi, dan ben je mijn heldquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, desnoods maak ik wel een vervolg topic![]()
thnxquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bedoelde dat je je aangesproken voelt op breezahsnol![]()
heb jij dan niks geleerd en gelezen van wat ik heb gezegd??quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
thnx
Is visje ff stukkie zwemmen ofzo. Of is ze naar de supermarkt om die slettendrank te halen![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Je reacties zijn om te gillen Vismuts
Ik oowk niequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik word van jullie anders ook nie blij soms
![]()
O wat dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
denk dat maar lekker, ik weet wel beter
![]()
Geloof dat er genoeg mensen hier echt tranen van het lachen in hun ogen hebben.........ik ga nu ff geld verdienen en lees vanavond weer ff mee. Al zal er dan wel een 2de topic zijn!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik word van jullie anders ook nie blij soms
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
O wat dan?
Your picture says more then a thousand words!
Nog zo'n Breezerpinoquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
EvEn EeN TvP PlAaTsEn
Ducktape?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
you say it best when you say nothing at al!!
Van jouwquote:
Laat me je boodschappenlijstje radenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
kut ik moet nog boodschappen doen
doegiezz dan maar
4 sixpack breezer en nieuwe maand voorraad morning after pillenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Laat me je boodschappenlijstje raden![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
4 sixpack breezer en nieuwe maand voorraad morning after pillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivre
Wat???quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink ech niet de hele dag breezers ofzow alleen soms bij t uitgaan
en dat van die pillen ga ik niet eens op in want ik weet echt wel hoe ik mezelf moet beschermen!
Ja, gewoon geen sex hebben. Zal vast niet zo moeilijk zijn, gezien de foto.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef Viswijfje het volgende:
want ik weet echt wel hoe ik mezelf moet beschermen!
Ja, je spoelt de cum er zeker elke keer met koud water uit! Dat helpt, écht!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink ech niet de hele dag breezers ofzow alleen soms bij t uitgaan
en dat van die pillen ga ik niet eens op in want ik weet echt wel hoe ik mezelf moet beschermen!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:31 schreef Strychnine het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]Ik was er al achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vanaf je eerste paar posts toen iedereen lol met om jou ging hebben.
Maar ik bleef toch hopen dat je een kloon was en dat het IQ van de gemiddelde fokker niet zo drastisch omlaag is gegaan.
Vivre
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik was er al achter
Al vanaf je eerste paar posts toen iedereen lol met om jou ging hebben.
Maar ik bleef toch hopen dat je een kloon was en dat het IQ van de gemiddelde fokker niet zo drastisch omlaag is gegaan.![]()
fout!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat geeft jou het recht om mij dom te vinden?
Heb je bij me in de klas gezeten nee toch?
woon je bij me in de buurt, nee!
ik zit nog niet een week op dit forum en je hebt je praatje al klaar terwijl je me me gewoon nouwelijks kent![]()
dit doe ik met jou soort mensen![]()
hmm je was me voorquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Strychnine het volgende:
Ik ken je inderdaad nouwelijks nauwelijks, maar je blijft jezelf telkens in een positie zetten waardoor je IQ nogal gelijk aan dat van een vis minder slim iemand lijkt te zijn.
Kijk eens even een beetje rationeel naar je post geschiedenis en je typfouten
Mijn soort mensen?
Jou jouw soort mensen maken het er zelf naar
Geregistreerd op: zaterdag 17 maart 2007 @ 18:58quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik zit nog niet een week op dit forum en je hebt je praatje al klaar terwijl je me me gewoon nouwelijks kent![]()
Zo dom ben je, zat we het na een week al door hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat geeft jou het recht om mij dom te vinden?
Heb je bij me in de klas gezeten nee toch?
woon je bij me in de buurt, nee!
Ik heb alle vertrouwen in je hoor, zeker met dit vergelijkingsmateriaal in dit topicquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Nollem het volgende:
Yepsdaar las ik overheen
dus ook een iq puntje minder voor mij
Dan houd ik er nog nog wel wat over Nee laat ik niet opscheppen hier
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Strychnine het volgende:
Ik ken je inderdaad nouwelijks nauwelijks, maar je blijft jezelf telkens in een positie zetten waardoor je IQ nogal gelijk aan dat van een vis minder slim iemand lijkt te zijn.
Kijk eens even een beetje rationeel naar je post geschiedenis en je typfouten
Mijn soort mensen?
Jou jouw soort mensen maken het er zelf naar
Nee, het draait ook om opmerkingen en statements die je maakt. Daarnaast werd de vraag aan je gesteld of je dyslectisch was, en jouw antwoord was dat je niet dyslectisch was maar gewoon te snel typte.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
iemands inteligentie ga je toch niet bepalen vanwege typfouten??
misschien ben ik wel gewoon dislectisch maar staan daar tegen over 1000 dingen die ik wel heel goed kan! alsof alles draait om taal en spelling![]()
Dyslectisch, we zullen het daar maar op houden danquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
misschien ben ik wel gewoon dislectisch maar staan daar tegen over 1000 dingen die ik wel heel goed kan! alsof alles draait om taal en spelling![]()
DAMN YOU !quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, het draait ook om opmerkingen en statements die je maakt. Daarnaast werd de vraag aan je gesteld of je dyslectisch was, en jouw antwoord was dat je niet dyslectisch was maar gewoon te snel typte.
En weer ging er een punt vanaf! My god!![]()
Nee, maar je kan wel veel halen uit schrijfstijl en vocabulaire (sorry, moeilijk woord; =woordenschat).quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nog 31 posts...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Strychnine het volgende:
Het is al bijna tijd voor topic nummer 2
Hebben jullie er ook al zo'n zin in?
Vis schoonmakenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef KritischeMassa het volgende:
ik hoop dat vw gaat opnoemen welke 1000 dingen ze wel heel goed kan
wehehehe
Nee man.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vis schoonmaken
1-kabeljauw
2-haring
3-sprot
4-....
[enz]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef KritischeMassa het volgende:
ik hoop dat vw gaat opnoemen welke 1000 dingen ze wel heel goed kan
wehehehe
Zal make-up opdoen ook in het lijstje voorkomen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee man..
Op 1 staat: breezers drinken.
Zei ze na 6 pagina'squote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen dan me te verdedigen tegen jullie!
Dat blijkt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen dan me te verdedigen tegen jullie!
gezien de foto in ieder geval batterijen verwisselenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zal make-up opdoen ook in het lijstje voorkomen?
Dan doet ze het beter dan ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
gezien de foto in ieder geval batterijen verwisselen
edit:
met 1 hand
ik dacht even 'die kent mij goed' maar je head het gewoon uit me profielquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
ze heeft geen zin in jongens die alleen maar kunnen lullen over tieten en neuken! ook niet in dat achterbakse gelul achter haar rug , dus als je wat van dr vind moet je t gewoon zeggen want ze is heus niet gek en komt er anders toch wel achter!
dan weten jullie dat ff
JA!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik dacht even 'die kent mij goed' maar je head het gewoon uit me profiel![]()
![]()
kutquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:12 schreef Strychnine het volgende:
Zit je nu wel op het goede account murpje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |