De OP van VW alias Viswijfje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
(Ja, ik ben dat soort mensenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat geeft jou het recht om mij dom te vinden?
Heb je bij me in de klas gezeten nee toch?
woon je bij me in de buurt, nee!
ik zit nog niet een week op dit forum en je hebt je praatje al klaar terwijl je me me gewoon nouwelijks kent![]()
dit doe ik met jou soort mensen![]()
Ook belangrijk om te weten mensen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
ze heeft geen zin in jongens die alleen maar kunnen lullen over tieten en neuken! ook niet in dat achterbakse gelul achter haar rug , dus als je wat van dr vind moet je t gewoon zeggen want ze is heus niet gek en komt er anders toch wel achter!
dan weten jullie dat ff
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lapo
neuhquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
Hey.. nu staan jullie hier!
die vorige stond toch in de klaagbaak?
neuh, hoeft niet..quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Strychnine het volgende:
Ik zal de OP even wat duidelijiker maken ok?
Ben je er nog steeds? We hebben je weg gestemt jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
Hey.. nu staan jullie hier!
die vorige stond toch in de klaagbaak?
waar gaat het over?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Viswijfje het volgende:
moet er bovenaan niet even een stukje uit de vorige topic zodat nieuwe mensen weten waar de discusie over gaat??
ik stem neequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef TryX het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds? We hebben je weg gestemt ja![]()
Je hebt er zelf om gevraagd he!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Viswijfje het volgende:
moet er bovenaan niet even een stukje uit de vorige topic zodat nieuwe mensen weten waar de discusie over gaat??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb hem al duidelijker gemaakt
Voor de fokkers die het gemist hebben.
* Strychnine heeft zojuist bewezen toch best aardig te zijn.
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!quote:
dat had ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik hier?
je heb helemaal gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |