God, wat ben jij dom zegquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Yozzz het volgende:
Pics?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omg kut TS
Omg, dat shirt!quote:
of oprottenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Yozzz het volgende:
Pics?
Kleurt mooi bij d'r tatoequote:Omg, dat shirt!
+quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
+quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:18 schreef Viswijfje het volgende:
je zou willen dat je mij kon hebben!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
houden jullie me nou voor het ootje of hebben jullie echt wat tegen mij?
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
Duidelijk. Je bent een kloonquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
Haha, wat ben jij grappig!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Wat heb ik gedaan dan?
je shift loopt te etteren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef Lariekoek het volgende:
VoLGuS mIj Is JuH KeYbOaRdJuH KaPoT WaNt JuH TyPt NiEt SoWww!!!111!!!
Pl@yA PimPquote:
quote:
Komt door de knakworsten die vewerkt zijn in een bedrijf waar ze ook pinda's verwerken.quote:
oOOw, DuS dIt Is LeUK?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
NeEj HoOr.
SoW TyPuH iS HarStiKkUh HiP!
Doe het dan goed prutser.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje metBrEeZaH?
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me eigenljik af: is het niet heel erg vermoeiend om steeds met hoofdletters tussendoor te typen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te scheren, da;s toch net zoiets als rascisme??
niet lager dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje met?
Wat is dit hier onder dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef Viswijfje het volgende:
breezersletten bestaan niet, is gewoon verzonnen om dat ze je toch ergens op moeten pakken![]()
da's een viswijf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat is dit hier onder dan?
[afbeelding]
maar t zou toch onzin zijn als ik nou ineens wat anders ga drinken omdat ik anders uitgescholden kan worden!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef wieringer het volgende:
sorry ik kan hier ook niks van maken.
zie het als een modegril, over 10 jaar hebben we breezerSletten. en zijn er vast weer nieuwe drankjes voor de sletjes.
Een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef SaferSephy het volgende:
IK.WIL.JE.SLAAN
Wanneer komt er nu eens een verbod op domme mensen
Ja. Drink accuzuur. Doos.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar t zou toch onzin zijn als ik nou ineens wat anders ga drinken omdat ik anders uitgescholden kan worden!?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf.![]()
Neeeeee, MecDonnols heppie mieow met cola light, JeWeEtToGgGgGquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje met?
Kerel, jij plaatst die link vaak..quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Stofje het volgende:
Voor goede breezersletten moet je in dit topic zijn. Afbeeldingen van schaarsgeklede, minderjarige breezersletten en omdat het foto's zijn, praten ze ook niet.
Opzoek naar nieuw ruk materiaal...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kerel, jij plaatst die link vaak..
Dit is toch de eerste keer? Of de tweede keer al?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kerel, jij plaatst die link vaak..
Nou, stiekem denk ik zelfs meer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is toch de eerste keer? Of de tweede keer al?
Vuile leugenaar! Als jij me meer dan twee verschillende quotes kan geven, waarin ik die link gegeven heb, krijg jij van mij een biertje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, stiekem denk ik zelfs meer.
Ik ga al die quotes uit kuttopics niet vissen voor een glas ghb met bierquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vuile leugenaar! Als jij me meer dan twee verschillende quotes kan geven, waarin ik die link gegeven heb, krijg jij van mij een biertje.
Nee, nou en?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef paradoXical het volgende:
wat erg dit!
datzijn gewoon fotos uit profieltjes, weten die meisjes wel dat ze hier staan???
Heel goed, knul. Dat je dat maar weet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Stofje, zó vaak heb je het niet gezegd. Ik kijk zelf gewoon graag in dat topic en ik kijk zelf graag naar jouw posts op dit forum. Wat jij zoal op dit forum schrijft is namelijk van onschatbare waarde, je verrijkt mijn wereldbeeld met je briljante posts. Sorry dat ik je postgedrag in twijfel trok.
Jij heb dit topic KAPOT gemaaktquote:
weet ik veelquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heel goed, knul. Dat je dat maar weet.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef paradoXical het volgende:
Dit topic was al kapot op het moment dat het geceerd werd.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nee, nou en?![]()
Elke domme kutweet dat zodra je beeldmateriaal openbaar publiceert op het internet, er iemand mee aan de grabbel kan gaan. So what, daar kicken ze alleen maar op 14.gif
maak je geen zorgenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Strychnine het volgende:
Oke, oke, ik zal aardig zijn en proberen om me tot het IQ van VW te verlagen en het uit te leggen (ja, ik ben erg lief)
Een breezerslet is dus niet persé iemand die breezer lekker vind, breezersletten zijn vaak jonge meisjes die in msn taal schrijven, en die zichzelf graag hoerig kleden en er ouder uit proberen te zien. Die meisjes zijn van de breezergeneratie.
Dat is een breezermeisje.
Dus iemand die wel eens een breezer drinkt is niet automatisch een breezerslet.
Graag gedaan
Hou je dan stilquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
t lijk wel alsof jullie alleen maar erger worden door wat ik zeg![]()
ik doe me best maar afentoe zit iets me gewoon hoog en dan moet t er uitquote:
goed ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Strychnine het volgende:
Oke, oke, ik zal aardig zijn en proberen om me tot het IQ van VW te verlagen en het uit te leggen
Niet zo kritisch zijn wil jequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
goed idee
wat wilde ik nou zeggen???
nou jah
neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |