quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
houden jullie me nou voor het ootje of hebben jullie echt wat tegen mij?
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
Duidelijk. Je bent een kloonquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
Haha, wat ben jij grappig!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Wat heb ik gedaan dan?
je shift loopt te etteren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef Lariekoek het volgende:
VoLGuS mIj Is JuH KeYbOaRdJuH KaPoT WaNt JuH TyPt NiEt SoWww!!!111!!!
Pl@yA PimPquote:
quote:
Komt door de knakworsten die vewerkt zijn in een bedrijf waar ze ook pinda's verwerken.quote:
oOOw, DuS dIt Is LeUK?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
NeEj HoOr.
SoW TyPuH iS HarStiKkUh HiP!
Doe het dan goed prutser.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje metBrEeZaH?
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me eigenljik af: is het niet heel erg vermoeiend om steeds met hoofdletters tussendoor te typen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te scheren, da;s toch net zoiets als rascisme??
niet lager dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje met?
Wat is dit hier onder dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef Viswijfje het volgende:
breezersletten bestaan niet, is gewoon verzonnen om dat ze je toch ergens op moeten pakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |