Nee, nou en?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef paradoXical het volgende:
wat erg dit!
datzijn gewoon fotos uit profieltjes, weten die meisjes wel dat ze hier staan???
Heel goed, knul. Dat je dat maar weet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Stofje, zó vaak heb je het niet gezegd. Ik kijk zelf gewoon graag in dat topic en ik kijk zelf graag naar jouw posts op dit forum. Wat jij zoal op dit forum schrijft is namelijk van onschatbare waarde, je verrijkt mijn wereldbeeld met je briljante posts. Sorry dat ik je postgedrag in twijfel trok.
Jij heb dit topic KAPOT gemaaktquote:
weet ik veelquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heel goed, knul. Dat je dat maar weet.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef paradoXical het volgende:
Dit topic was al kapot op het moment dat het geceerd werd.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nee, nou en?![]()
Elke domme kutweet dat zodra je beeldmateriaal openbaar publiceert op het internet, er iemand mee aan de grabbel kan gaan. So what, daar kicken ze alleen maar op 14.gif
maak je geen zorgenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Strychnine het volgende:
Oke, oke, ik zal aardig zijn en proberen om me tot het IQ van VW te verlagen en het uit te leggen (ja, ik ben erg lief)
Een breezerslet is dus niet persé iemand die breezer lekker vind, breezersletten zijn vaak jonge meisjes die in msn taal schrijven, en die zichzelf graag hoerig kleden en er ouder uit proberen te zien. Die meisjes zijn van de breezergeneratie.
Dat is een breezermeisje.
Dus iemand die wel eens een breezer drinkt is niet automatisch een breezerslet.
Graag gedaan
Hou je dan stilquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
t lijk wel alsof jullie alleen maar erger worden door wat ik zeg![]()
ik doe me best maar afentoe zit iets me gewoon hoog en dan moet t er uitquote:
goed ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Strychnine het volgende:
Oke, oke, ik zal aardig zijn en proberen om me tot het IQ van VW te verlagen en het uit te leggen
Niet zo kritisch zijn wil jequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
goed idee
wat wilde ik nou zeggen???
nou jah
neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |