quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Strychnine het volgende:
Oke, oke, ik zal aardig zijn en proberen om me tot het IQ van VW te verlagen en het uit te leggen (ja, ik ben erg lief)
Kan je nou verdomme echt met niks beters komen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef KritischeMassa het volgende:
bier hoer
Amaze mequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ech niet dom ofzo
![]()
![]()
![]()
heb meer in me mars dan je zou weten!
mars sletquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Kan je nou verdomme echt met niks beters komen?
Ik heb zelf geen last van de discrimenatie hoor, ik doe dit omdat ik het voor andere meisjes kei lullig vindquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef Strychnine het volgende:
Tja, je moet je gewoon niet van alles wat aantrekken. En het zegt ook wel wat over jou als je je aangesproken voelt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef Strychnine het volgende:
@KM, je gaat al vooruit
@VW; je hebt het inderdaad al ver geschopt, je bent net nieuw op het forum en nu al een legende (en niet in je eigen voordeel geloof ik)
* Strychnine is gewoon de hele punt kwijtquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef KritischeMassa het volgende:
ze heeft wel een ver punt
het is hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
* Strychnine is gewoon de hele punt kwijt
(ik heb een woord gevonden wat raar klinkt met welk lidwoord dan ook
De hele punt...
Het hele punt...
Een hele punt...
Dat dacht ik dus ook, maar 'een hele punt' klinkt weer voor geen meter.quote:
het kan en een ook dan toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar 'een hele punt' klinkt weer voor geen meter.
Verdikkeme, heb ik weer wat om over na te denken vanavond in bed. Ik had net mijn vorige filosofie opgelost.
jaja vanavond denk jij gewoon aan viswijffiequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar 'een hele punt' klinkt weer voor geen meter.
Verdikkeme, heb ik weer wat om over na te denken vanavond in bed. Ik had net mijn vorige filosofie opgelost.
* Strychnine is je bij deze uitspraak zojuist kwijtgeraakt....quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het kan en een ook dan toch?
met hele voor het en heel bij een?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
jaja vanavond denk jij gewoon aan viswijffie
lekker breezersletje
niets mis met me iq dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef Strychnine het volgende:
[..]
* Strychnine is je bij deze uitspraak zojuist kwijtgeraakt....
de ethiekquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Je bent blijkbaar te stom om te begrijpen dat het breezerslettendom meer is dan alleen breezers drinken. Het begrijp behelst ook het hoerige, sletterige en vooral domme gedrag na het tot dronkenschap toe nuttigen van breezers en andere mierzoete mixdrankjes, zoals te zien in de tientallen breezerslettentopics die al op FOK! geopend zijn. Verder was er ergens zo'n groot fotoboek met Amerikaanse breezerslettenfoto's, maar ik heb daar de link niet van. Iemand anders hier vast wel, je kunt erop wachten.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ech niet dom ofzo
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen last van de discrimenatie hoor, ik doe dit omdat ik het voor andere meisjes kei lullig vind![]()
Ik zeg dat ze uit Rottuhdam komt, even zonder in het profiel te kijken...quote:
dat woordje "me" in me mars is a dead give awayquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze uit Rottuhdam komt, even zonder in het profiel te kijken...
Ben je dyslectisch dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ech niet dom ofzo
![]()
![]()
![]()
quote:
Dit zijn niet zo maar typefouten, dit zijn structurele typefouten omdat je niet anders weet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik typ soms wel heel snel en dan maak ik wel eens een foutje![]()
typEfouten?? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit zijn niet zo maar typefouten, dit zijn structurele typefouten omdat je niet anders weet.
Maar geeft niet hoor, al doende leert men..
Dat hoor je ook niet, dat lees je naarmate je meer boeken/artikelen/studiemateriaal tot je opneemt. Het internet is gewoon een godganse taalverloedering aan het worden... En "Ons mam" zeggen ze alleen in Brabant... Maar jij bent iemand die van Brabant naar Zuid-Holland is verkast geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
typEfouten?? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen![]()
maar mischien spreek je wel dialect, mijn 'ons mam' vonden sommige ook al niet goed
wehehehe verloederdequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
tot je opneemt
Ik nomineer deze zin voor understatement van de week.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik typ soms wel heel snel en dan maak ik wel eens een foutje![]()
OMG, OMG, OMG je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
wehehehe verloederde
ik roep contaminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |