quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
een punt dan slaat het lidwoord op punt. Het hele punt, dan slaat het lidwoord op hele...
Het is een geuzennaamquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie noemt zichzelf überhaupt viswijf.. wat voor zelfbeeld heb je dan
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie noemt zichzelf überhaupt viswijf.. wat voor zelfbeeld heb je dan
Viswijf + stoer + breezerquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik verkoop vis dus me vriendinnen noemden me al afentoe zo voor de gein, ik vind t wel stoer
![]()
gewoon me voornaam is ook zo saai hee
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Viswijf + stoer + breezer
Je bent er gewoon zelf éénHoeveel mannen verwerk jij per weekend?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef Nielsch het volgende:
Ga eens hockey spelen en bier drinken; dan ben je tenminste geen breezahsletje meer maar een hockeysletje. En dat is altijd nog net even iets beter.
Breezerb0y to the rescuequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef melluk het volgende:
ach jongens doe eens lief tegen viswijffie...![]()
![]()
ze wil alleen maar opkomen voor de dames hoor...![]()
ze is zelf geen breezah en heeft een hoog IQ dus laat haar met rust![]()
eej wat jij bitch mij!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef furian het volgende:
melluk bitch.. maak je avatar niet zo fucking lang gekte..
ik zag 1 mooi plaatje en dacht die komt zo wel weer.. [afbeelding] duurde gewoon een halve minuut ofzo [afbeelding]
Waarom typ je niet gewoon de smilie inplaats van afbeelding toevoegen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef furian het volgende:
lmao.. hijs echt irritantduurt veel te lang (A) [afbeelding]
Laatstequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef Baret het volgende:
Of ts is een kutkloon! Of een zeikwijf met een iq van 20.
omgquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef furian het volgende:
lmao.. ik kende hem niet uit mijn hoofd (A) hahahahaha
Dan blijft er oplossing over, krassen emt die hap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Laatste
[..]
omg
en donder op met die msn smilies!
alhoewel ik dat betwijfel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef m-ice het volgende:
geniale topic![]()
en zij maar serieus blijven![]()
Lekker! Biertje? Dan kom ik er gezellig bij zitten!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef isama het volgende:
*popcorn pakt
wat een emoticonsquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef furian het volgende:
ach.. zolang haar mossel maar niet naar vis stinkt kan ik het er wel op doen hoor, desnoods met zak over het hoofd [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja merk hetquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef Strychnine het volgende:
Jammer, zo mis je toch weer de sensatie van de dag
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef kebabkever het volgende:
[..]
wat een emoticons![]()
Kijk-mij-nou-eens-neuken-voor-het-vaderlandb0y![]()
Ik wil niet weten waar die vis is geweest!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:33 schreef tweakdsl het volgende:
Je moet de vis die je verkoopt beter wassen, die ruikt naar kut!![]()
![]()
Ik drink me niet kapot en msnen doe ik ook maar afentoequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: Het woord 'breezersletje' hoeft toch niet meteen te verwijzen naar meisjes die zich kapot drinken en zich uitdagend aankleden? Een andere betekenis is ook: 'meisje zonder enig intellect en die alleen de tijd doodt met MSN'.
Net zoals McJob: een nutteloze baan zonder toekomstperspectief. Ik vind niet dat zulke woorden uit het woordenboek gehaald moeten worden, ik zie het meer aan als taalverrijking.
Nee maar je voelt je wel lekker aangesprokenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik drink me niet kapot en msnen doe ik ook maar afentoe![]()
ja nogal duuh dit is mijn topic hee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee maar je voelt je wel lekker aangesproken![]()
Bedoelde dat je je aangesproken voelt op breezahsnolquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja nogal duuh dit is mijn topic hee!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja nogal duuh dit is mijn topic hee!
Ik hoop van wel, desnoods maak ik wel een vervolg topicquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Strychnine het volgende:
Krijgen we straks ook een deel2 van deze discussie?
*crosses fingers*
en 3 en 4 en 5 enzovoortsquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Strychnine het volgende:
Krijgen we straks ook een deel2 van deze discussie?
*crosses fingers*
Mooi, dan ben je mijn heldquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, desnoods maak ik wel een vervolg topic![]()
thnxquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bedoelde dat je je aangesproken voelt op breezahsnol![]()
heb jij dan niks geleerd en gelezen van wat ik heb gezegd??quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
thnx
Is visje ff stukkie zwemmen ofzo. Of is ze naar de supermarkt om die slettendrank te halen![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Je reacties zijn om te gillen Vismuts
Ik oowk niequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik word van jullie anders ook nie blij soms
![]()
O wat dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
denk dat maar lekker, ik weet wel beter
![]()
Geloof dat er genoeg mensen hier echt tranen van het lachen in hun ogen hebben.........ik ga nu ff geld verdienen en lees vanavond weer ff mee. Al zal er dan wel een 2de topic zijn!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik word van jullie anders ook nie blij soms
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
O wat dan?
Your picture says more then a thousand words!
Nog zo'n Breezerpinoquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
EvEn EeN TvP PlAaTsEn
Ducktape?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
you say it best when you say nothing at al!!
Van jouwquote:
Laat me je boodschappenlijstje radenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
kut ik moet nog boodschappen doen
doegiezz dan maar
4 sixpack breezer en nieuwe maand voorraad morning after pillenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Laat me je boodschappenlijstje raden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |