Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
ik moet nog een was draaien... ga dat nu maar doen dan...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Oja ik ging de was ophangen.
klopt, de oude staat erin...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet nog een was draaien... ga dat nu maar doen dan...
Oh, en bij mij zijn de vlakken tussen de UI's nog steeds wit?
Gefelicteerdquote:
Yep!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
klopt, de oude staat erin...
is ded nieuwe klaar? dan plak ik die erin
de vlakjes zijn nu wel zwart, mijn icoontje ook trouwnesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef eer-ik het volgende:
ohja, ik zal 'm even quoten.
Iemand was te snel met de OP, nou staat de 'oude' erin
Met witte vlakjes, en zonder buzzer z'n icoontje
ik ben gewoon lief....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef BrandX het volgende:
vuile smiley spammers!
![]()
Dit is een serieuze SC ja!![]()
Misschien kan ik een 1px breed lijntje om het vak heenmaken waar de UI's instaan...quote:
ik ben gek op smilies...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef eer-ik het volgende:
JJ, jij weet ook altijd wel raar met die smilies he
M'n pagina wordt er heelmaal traag van
ik krijg adhd van al die smiliesquote:
wow....en ik denken dt ie niet mooier kon....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef BrandX het volgende:
Hé de OP ziet er stukken strakker uit zo!
Nu wel weer , sorry ongelukjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef MPG het volgende:
Ik had m goed MET buzzer zn icoon, maar mag m niet meer aanpassen... Boem?
dankjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Een hele kudde smileys
...ben blij voor je....
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
Zeg JJ, ik was laatst in frankrijk, en daar had ik een Pain Americain besteld, om eens te kijken wat dat was..
Toen kreeg ik patat, een brok vlees, en sla, op een stokbrood
Maar nou heb ik dat verder nog nooit ergens gezien (behalve op meerdere plekken in frankrijk) dus vroeg ik me af of het niet gewoon toevallig een franse creatie is...
Weet je dat toevallig?
heb jij dan voorkeuren dan..?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
Ben ik nu al verhuisd bij die icoontjes? Er waren voorkeuren uitgesproken over plaatsen naast mij?
TT heet datquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwens ..je OP-zin is wel vet....![]()
Ik niet.quote:
Ik vind de volgorde wel prima zo eigenijk. Is de volgorde van binnenkomst!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
Ben ik nu al verhuisd bij die icoontjes? Er waren voorkeuren uitgesproken over plaatsen naast mij?
eerst haal je gif eraf, en nou 'vergeet' je ook al de punt erachter te zetten!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef boem-dikkie het volgende:
OPMERKING:![]()
Mensen die dingen anders willen in de OP moeten dit maar even veranderen in de Wiki! 14
Op de eerste 9 na, wel jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik vind de volgorde wel prima zo eigenijk. Is de volgorde van binnenkomst!![]()
14.gifquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik vind de volgorde wel prima zo eigenijk. Is de volgorde van binnenkomst!![]()
Ik sta al heel dicht bij jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
wel grappig dat ze het dan een Pain Americain noemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis idd een Franse Creatie...beetje vreemd maar wel leker......![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis idd een Franse Creatie...beetje vreemd maar wel leker......![]()
Ja.quote:
het gaat om het snap elementquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eerst haal je gif eraf, en nou 'vergeet' je ook al de punt erachter te zetten!
Je moet niet luier worden boem..
Verder ben ik het volledig met je eens.
Ja kijk maar uit.quote:
ik ook....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:43 schreef BrandX het volgende:
Ik vind mijn plekkie in de OP ook wel prima
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo daar ben ik ook weer! Deeltje 17 is volledig langs mij heen gegaan zie ik net. Ik ga eerst ff een lekker bakkie Senseo pakken!![]()
Die staat bij ons op de TU/e in de kantine op de bekertjes van DEquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwens ..je OP-zin is wel vet....![]()
dat hoeft ook niet, voor een doorgewinterde user als ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het gaat om het snap elementgeen zin om [[url= blalalala a ]afbeelding[/url]] te doen
haha.
Doewd, Eindhoven?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Die staat bij ons op de TU/e in de kantine op de bekertjes van DE
Waarvoorquote:
WTF.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Die staat bij ons op de TU/e in de kantine op de bekertjes van DE
Ja zo heet dat dorp rond de TU jaquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, voor een doorgewinterde user als ik
Maar die nieuwe gaf als antwoord op jou (toen je 14. zei), 42.
't spijt me zeer, maar 42.gif ken ik niet
Straks haal ik nog uit.quote:
Tja..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WTF........en ik denken dat jij zo creatief was....
![]()
Ik heb op de Markt op school gezeten in Eindhovenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef cablegunmaster het volgende:
Senseo FTW !! ^^
Gewoonte als mensen te dichtbij komen staan in het usericoontjes stukje.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef cablegunmaster het volgende:
Senseo FTW !! ^^
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En er is welgeteld 1 iemand die mij begroet!![]()
Wel de allerleukste natuurlijk
Het DE apparaat bij ons op school (werk voor mij dus) tankt hendig ranzige koffie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..], liever een verse pot koffie uit bijvoorbeeld een DE machine
het is ook niet 42.gif, maar gewoon 42!quote:
Ow, ok.. dan zal ik maar op mijn plekje blijven hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoonte als mensen te dichtbij komen staan in het usericoontjes stukje.
ik zal het wel ff uitgebreid schrijvenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....GEEN beledigingen he.....
![]()
hoi frits.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En er is welgeteld 1 iemand die mij begroet!![]()
Wel de allerleukste natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo daar ben ik ook weer! Deeltje 17 is volledig langs mij heen gegaan zie ik net. Ik ga eerst ff een lekker bakkie Senseo pakken!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zal het wel ff uitgebreid schrijven
het was helemaal geeen belediging het was een ode aan mijn Senseo apparaat..
FTW = For the Win FTL = For the lose
SENSEO FTW !!!!![]()
2 x 12.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is ook niet 42.gif, maar gewoon 42!![]()
Ga nou niet zeggen dat jullie cultuurbarbaren niet weten wat 42 is!!!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ok.. dan zal ik maar op mijn plekje blijven he![]()
23 + 1.quote:
BARBAAR het is het antwoord op alles 42 zie hitchikers guide to the galaxyquote:
2 x 12 ook.quote:
Ik vind HGTTG een kutfilm, vandaar dat ik het niet weet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
BARBAAR het is het antwoord op alles 42 zie hitchikers guide to the galaxy
Daarnaast ik heb een koffie hater in deze kamer onbekeer baar >.> mag hem niet meppen...
quote:
GEENquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef cablegunmaster het volgende:
aaah ff een vraag , hoeveel suiker en melk in je koffie / thee ^^
Kuukse dat vind ik alleen van melkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
GEENpure verkrachting van je koffie.
42quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is ook niet 42.gif, maar gewoon 42!![]()
Ga nou niet zeggen dat jullie cultuurbarbaren niet weten wat 42 is!!!![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind HGTTG een kutfilm, vandaar dat ik het niet weet.
Bah bah bah.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske dat vind ik alleen van melkben zoete kauw
veel melk en 2 suiker...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef cablegunmaster het volgende:
aaah ff een vraag , hoeveel suiker en melk in je koffie / thee ^^
Yes actually i doquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
42![]()
So long, and thanks for the fish!
you got a towel with you?
Daarom moet je het BOEK ook lezenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind HGTTG een kutfilm, vandaar dat ik het niet weet.
Wat mij betreft niet.quote:
nee hoor, helemaal niet!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet je het BOEK ook lezen
Of ben ik nu aan het vloeken?
hmhmquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
Koffie drink ik btw ZWART en STERK... geen vervuiling met melk of suiker voor mij![]()
stoere kerel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
Koffie drink ik btw ZWART en STERK... geen vervuiling met melk of suiker voor mij![]()
Vogons?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet!
die aliens... zyloms of zoeits toch?ff googlen....
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Trouwens alleen melk in de koffie, suiker wordt me te zoet
![]()
Dat zei jij hé. Niet ikquote:
ik vind dat het afbreuk doet aan de smaakquote:
Fijn dat er ook mensen zijn die er op vooruit gaan dankzij Fok!.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^
Thanks![]()
maar het typen gaat wel achteruit...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^
Thanks![]()
Te luiquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fijn dat er ook mensen zijn die er op vooruit gaan dankzij Fok!.
Ik zei hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef BrandX het volgende:
Don't panic!
42: The Answer to the Great Question Of Life, The Universe, And Everything. The problem is that nobody really knows what the question is
Vogons! zo heten die creepy giga aliens!
I'm just a sweet lady....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
ik vind dat het afbreuk doet aan de smaak
Ik heb hem zelfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
42!!!!! jij wint een boekhelaas geef ik hem niet want ik wil hem zelf nog lezen
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar het typen gaat wel achteruit...![]()
Ik denk dat ik donderdag bij het postings topic bijna ergens bovenaan sta. Gisteren had ik nog 3400 posts; nu al bijna 3500. En begin van de week 3100quote:
ieder zijn smaak.... Thee drink ik wel met suiker btwquote:
Ik haat die ruige toetsen die op een normaal toetsenbord zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugmaar daar zit geen internet op ik haat deze vlakke toetsen.
Thee met suikerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
ieder zijn smaak.... Thee drink ik wel met suiker btw
Doe mij maar zo'n ouderwets jaren 80 IBM toetsenbord, lekker degelijk, is wel nodig met mijn mokerslagen op de toetsenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat die ruige toetsen die op een normaal toetsenbord zitten
Geef mij maar laptop toetsen, sowieso geef mij maar een laptop.
beetje buiten fokken in de zomer
ik heb alleen een laptop...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugmaar daar zit geen internet op ik haat deze vlakke toetsen.
Rokenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga nu ff buiten smoken ^^ bad for health i dont give a *****
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga nu ff buiten smoken ^^ bad for health i dont give a *****
haha, wij hebben op de thuisPC nog zo'n toetsenbord met van die 1cm hoge toetsen zo'n beetje..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n ouderwets jaren 80 IBM toetsenbord, lekker degelijk, is wel nodig met mijn mokerslagen op de toetsen
Maar ik rook nietquote:
doedoei...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Heilig vloekwoord, het is al 9 uur geweest. Ik ga verkassen.
Tot straks
Ohwja nee ok. Dat van de zwarte thee is je dan vergeven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik rook niet
(suiker btw alleen in de zwarte thee, alle andere thee ook zonder suiker)
Ik ben bij mijn latop juist bang dat ik die tere toetsjes afbreek, terwijl mijn laptop toch zwaar degelijk is, een val van 1 meter hoogte overleefde hij zonder probsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, wij hebben op de thuisPC nog zo'n toetsenbord met van die 1cm hoge toetsen zo'n beetje..
Vind ik echt zwaar hard zuigen, helemaal sinds ik deze toetsen gewend ben.
dankjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohwja nee ok. Dat van de zwarte thee is je dan vergeven.
resp. lekker en kutquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet op het moment broodje met Roomkaas. En deed net mijn enkel ONTZETTEND PIJN!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet op het moment broodje met Roomkaas. En deed net mijn enkel ONTZETTEND PIJN!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:09 schreef eer-ik het volgende:
we zijn nog nooit met z'n allen tegelijk in een topic geweest he...
Kopje koffie drinken wil wel eens helpenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:06 schreef boem-dikkie het volgende:
dank.
Heb met training vorige week te hard geschopt denk ik en mn scheen + enkel doen als ik bepaalde bewegingen maak of er op bepaalde plekjes op druk echt super pijn, nog nooit zo'n pijn gevoeld, kan er dan gewoon helemaal niet meer op staan ofzo![]()
precies...dus zijn we NIET compleet..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
ik mis OA, die kerel met die B2 UI, crossover, erkel, lenny, indahnesia, sander, persoon met deze UI: [afbeelding], en de eigernaar van deze [afbeelding]
Die mis ik allemaal
niet bepaald iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies...dus zijn we NIET compleet..![]()
wat dan....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef buzzer het volgende:
Iik zit ff een lijstje te maken wie ik allemaal gemeet heb, zijn we alweer een deel verder
En een droevig berichtr in het stichting Fok topic
Is dat zo'n grote lijst dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef buzzer het volgende:
Iik zit ff een lijstje te maken wie ik allemaal gemeet heb, zijn we alweer een deel verder
En een droevig berichtr in het stichting Fok topic
dat viel me niet tegen inderdaad. Het is alweer bijna 7 jaar geledenquote:
een van de stichting is overleden... zie de link in mijn sig...quote:
das idd erg droevig......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
een van de stichting is overleden... zie de link in mijn sig...
nee, wel Fred die het gepost heeft..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef eer-ik het volgende:
ik heb het gelezen net idd...
Zwaar vervelend.
heb je de persoon in kwestie ook echt ontmoet of niet?
Asje!quote:
Fred is van FOK zelf toch..quote:
Kijk maar even in de OP van dat topic. Fred en Hans zijn bestuursleden. Die hebben ElisaB en ik ontmoet bij de uitreiking. HEt meiske met de rode haren (Eline) heb ik aan de telefoon gehad. Sjeen heeft wel een paar keer een patient opgezocht in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fred is van FOK zelf toch..
Of begrijp ik het nu verkeerd...
Mooi wel dat ie ook hier komt, in dat topic.
Fijn dat ie laat weten hoe het ervoor staat.
Maar je hebt hem wel ontmoet..
Wel meerdere mensen ook toch?
Ik dacht daar ooit beelden van gezien te hebben...
Dat openoffice werkt best prima hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef OA het volgende:
Op 2/3 van deel 18 alweer![]()
@ Kuukske: we zouden hier geen Maikuuuuuuuuuuuuuuuul taal bezigen![]()
@ BrandX: office wordt helemaal niks...![]()
@eer-ik: openoffice heb ik al eens gedownload. Ga het maar weer installeren...![]()
@iedereen: waar gaat het momenteel over en wat heb ik gemist...![]()
Ik word gemist!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
ik mis OA,....
Eigenlijk is alles dat niet van Micrquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat openoffice werkt best prima he
Ik vind het sowieso een relaxeter programma dan gewoonFFICE
Heb je office via de legale wegen verkregen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef buzzer het volgende:
OA: Open office werkt prima vind ik, ik heb het nog steeds draaien. Inmiddels wel vergezeld van Office 2007, maar ik heb het zeker een jaarlang alleen gebruikt.
Daarom gebruik ik ook een Macquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles dat niet van Micr$
ft is beter...
![]()
Ik zie voorlopig ook geen reden om over te stappen naar gewoon office, ook al staat het hier wel opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef buzzer het volgende:
OA: Open office werkt prima vind ik, ik heb het nog steeds draaien. Inmiddels wel vergezeld van Office 2007, maar ik heb het zeker een jaarlang alleen gebruikt.
Ik was trouwens even m'n broeder aan het helpen met een sollicitatiebref schrijvenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie voorlopig ook geen reden om over te stappen naar gewoon office, ook al staat het hier wel op
Stond er standaard al op, lekker laten staan
Mocht ik het oooooooit een keer nodig hebben...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je office via de legale wegen verkregen?![]()
da's een best maaltijdjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was trouwens even m'n broeder aan het helpen met een sollicitatiebref schrijven![]()
Ook even gegeten.. een snelle hap... gerookte kip met mango en sla + ciabatta![]()
eigenlijk pure nieuwsgierigheid... Ik moet zeggen dat het er wel mooier uitziet, maar dat ik het niet gebruiksvriendelijker vind worden eigenlijk.. Dus voor het standraard werk gebruik ik nog steeds OOquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie voorlopig ook geen reden om over te stappen naar gewoon office, ook al staat het hier wel op
Stond er standaard al op, lekker laten staan
Mocht ik het oooooooit een keer nodig hebben...
Wat is de reden dat je toch 07 ernaast bent gaan draaien?
OS's heb ik ook altijd via de legale wegen verkregen, zaten veelal bij aanschaf al bij het apparaatquote:
eeuhm... wat is legaal ?komt niet in mijn abc voor behalve dingen die ik echt waardeer zoals mijn counting crows muziek collectiequote:
Ok, goeie reden om dan OO nog te blijven gebruiken iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
eigenlijk pure nieuwsgierigheid... Ik moet zeggen dat het er wel mooier uitziet, maar dat ik het niet gebruiksvriendelijker vind worden eigenlijk.. Dus voor het standraard werk gebruik ik nog steeds OO
dat werkt ook prima, alleen miste ik wel het originele acces (gebruik ik op mijn werk ook regelmatig)..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, goeie reden om dan OO nog te blijven gebruiken idd
Ik vind het ook vaak erg omslachtig werken, excel bijvoorbeeld, ik moet daar allemaal rare dingen doen om hetzelfde te bereiken wat ik in OO al gefixed had
Hier op de Mac ziet het er allemaal compleet anders uit dan onder XP trouwens..
Zelfs gewoon word...
helemaal gelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, goeie reden om dan OO nog te blijven gebruiken idd
Ik vind het ook vaak erg omslachtig werken, excel bijvoorbeeld, ik moet daar allemaal rare dingen doen om hetzelfde te bereiken wat ik in OO al gefixed had
Hier op de Mac ziet het er allemaal compleet anders uit dan onder XP trouwens..
Zelfs gewoon word...
Enge Burenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand nog een leuke muziek suggestie?
Dan ga ik even wat 'kopen' daarvan
waarover twijfel je ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat werkt ook prima, alleen miste ik wel het originele acces (gebruik ik op mijn werk ook regelmatig)..
Nu zit ik te twijfelen over Vista...
Ik denk dat ik blij ben dat ik niet over hoef te stappen naar dat vista...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat werkt ook prima, alleen miste ik wel het originele acces (gebruik ik op mijn werk ook regelmatig)..
Nu zit ik te twijfelen over Vista...
Counting Crows? met het album Hard Candyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand nog een leuke muziek suggestie?
Dan ga ik even wat 'kopen' daarvan
ik ga over een week of aan een nieuwe pjoeter, maar ik twijfel ik direkt Vista laat installeren of dat ik voorlopig nog even met mijn Xp met Vistalook blijf werkenquote:
Enge Buren?quote:
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helemaal gelijkwat je "gratis " krijgt is ook zonde om te vervangen
we zijn nederlanders of niet
uiterlijk is mij verder worst. (die Vistalook heb ik ook genomen omdat de menuutjes er gelijk een stuk beter uitzien) het gaat mij om de extra features die er eventueel wel of niet in Visdta zitten, en ik ben nog steeds nbiet overtuigd van de toegevoegde waardequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij ben dat ik niet over hoef te stappen naar dat vista...
Het ziet er best geinig uit, maar ik heb geen reet aan die graphics.
Ik wil gewoon dat m'n OS fatsoenlijk werkt, ipv dat het er sappig uitziet.
Wat zijn je vooornaamste redenen om over te stappen dan...
nou kabuntu lijkt op vista en draait iets lichterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga over een week of aan een nieuwe pjoeter, maar ik twijfel ik direkt Vista laat installeren of dat ik voorlopig nog even met mijn Xp met Vistalook blijf werken
het is Nederlandstalig (de groep bestaat echt) Ik luister er nog wel eens naarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enge Buren?
Nooit van gehoord...
Zelfs vrij vertaald naar het engels zegt het me niks
Wat voor muziek maken die?
ik heb de iso van Ubuntu net gebrand van de week, ik ben alleen te laf om met installeren te beginnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou kabuntu lijkt op vista en draait iets lichtermss een aanrader
![]()
![]()
Kubuntuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou kabuntu lijkt op vista en draait iets lichtermss een aanrader
![]()
![]()
Ik heb nog wel 4 officiele cd's voor je...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb de iso van Ubuntu net gebrand van de week, ik ben alleen te laf om met installeren te beginnen
Ik ga er eens naar op zoekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is Nederlandstalig (de groep bestaat echt) Ik luister er nog wel eens naar
blue screen -> vaak hardwareprobleem.... al eens Memtest gedaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens wel een vervelend probleem...
Heb sinds kort een legale versie van XP draaien... nee, dat is niet het hoofdprobleem...![]()
Als ik een aantal dingen tegelijk doe (en ook soms als ik niets doe) dan schakelt de comp gewoon uit en krijg ik een mooi blauw scherm met een aantal mededelingen waar ik helemaal niet op zit te wachten...![]()
BSOD, wat zijn precies die meldingenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef OA het volgende:
Heb sinds kort een legale versie van XP draaien... nee, dat is niet het hoofdprobleem...![]()
Als ik een aantal dingen tegelijk doe (en ook soms als ik niets doe) dan schakelt de comp gewoon uit en krijg ik een mooi blauw scherm met een aantal mededelingen waar ik helemaal niet op zit te wachten...![]()
dit is de vader van ons hondje (maar dat is echt 100% gelijkenis, echt twee druppels water die tweequote:
yep... geen errors... niets te vinden...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
blue screen -> vaak hardwareprobleem.... al eens Memtest gedaan?
Hoe zijn je temperaturen? Al eens naar gekeken?quote:
He ja lekker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
BROODJE BAPAOO!!!, BROODJE BAPAUPAUP
whehe, ik vind het wel geinig die shit van enge buren
was het eerste wat mij ook tebinnen schoot. Mijn geheugen wordt ook brakkig, dus het moet het nog even 6 weken volhoudenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
blue screen -> vaak hardwareprobleem.... al eens Memtest gedaan?
BSOD idd...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
BSOD, wat zijn precies die meldingen?
BSODquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef OA het volgende:
55 graden max... ongeveer...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe zijn je temperaturen? Al eens naar gekeken?
Pizza Calzone is hun bekendste nummerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
BROODJE BAPAOO!!!, BROODJE BAPAUPAUP
whehe, ik vind het wel geinig die shit van enge buren
JOYquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik zal nog eens mijn hond spammen dan:
[afbeelding]
Mischien dat die hondenfoto's meer in jouw straatje passenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt me te technisch nu.
Broodje bapao met kaas eroverheen, dat is lekkerquote:
die is ook cutequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik zal nog eens mijn hond spammen dan:
[afbeelding]
Is dat een cover van Se bastasse una canzone?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Pizza Calzone is hun bekendste nummer
poepig hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
Cute.
Ja, hondjes, liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mischien dat die hondenfoto's meer in jouw straatje passen
das een redelijk normale temperatuur voor een pc als het rond de 60 - 70 word is het toch wat critical ...quote:
LIEF!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef OA het volgende:
ik spam m'n katten wel even...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07122/P1070185.JPG]afbeelding][/url]
Mehn, kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef buzzer het volgende:
Die van ons heeft gisteren voor het eerst gezwommen, alleen jammer dat dat in een enorme modderplas in het bos was.... Wat zag ze eruit
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat een cover van Se bastasse una canzone?
er staat van alles op hun site; http://www.engeburen.nl/mp3/index.htmlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Pizza Calzone is hun bekendste nummer
Op de deleteknop drukken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef OA het volgende:
Maar... iemand enig idee wat ik nou eens zou kunnen proberen zodat de BSOD's verdwijnen...![]()
quote:
Een Kuukske... vast ook liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik spam even Starbucks dan.
[afbeelding]
Oh en mezelf.
Daar heb ik er ook nog 2 vanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef OA het volgende:
ik spam m'n katten wel even...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07122/P1070185.JPG]afbeelding][/url]
dat is het voordeel van labradors: op laten droeg, afstoffen en klaar... Van de week willen we haar echt voor de eerste keer laten zwemmen in schoon water.. Ze heeft er nu de leeftijd voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mehn, kan me er iets bij voorstellen. Moet grote schoonmaakklus geweest zijn?
Niet?quote:
Dan ken ik het nummerquote:
Ah ok. Ik ben zo'n keffer van een Jack Russel gewend. Nouja, gewend. Euh, ze is alweer 7 jaar dood. Maar dat was altijd meteen in bad dat beestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is het voordeel van labradors: op laten droeg, afstoffen en klaar... Van de week willen we haar echt voor de eerste keer laten zwemmen in schoon water.. Ze heeft er nu de leeftijd voor
nee...quote:
Alt F4 dan.quote:
Dat wou ik zeggen.quote:
mss helpt het een herinstallatie over je oude installatie te doenquote:
Ja duhquote:
Alle mogelijke updates heb ik al binnen gehaald...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mss helpt het een herinstallatie over je oude installatie te doendaarnaast heb je ook kans op updates van windows meestal verhelpen die je probleem als je ff het bestand kan laten zien
op welke hij vastloopt
( meestal driver conflicten ) direct x updatenof anders , ik kan er wel eens naar kijken
ik vind het geen probleem
ik vraag er geen vergoeding voor ( mss 1 biertje
) beschouw het maar als vrienden dienstje
![]()
herinstallatie windows xp raad ik je dan aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
Alle mogelijke updates heb ik al binnen gehaald...![]()
Hij loopt op de meest gekke momenten vast, soms zelfs al tijdens het opstarten...![]()
direct x... zal er eens naar kijken...
Kan het niet gewoon aan het ram geheugen liggen... ???
Het is trouwens niet echt vastlopen, maar hij gaat gewoon meteen op blauw...![]()
quote:
Nee, daar waarderen ze onze koffiepraat vast nietquote:
Maar dit is toch gewoon standaard 'onder-de-koffie-praat'!?!?!quote:
Way back dudequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus , ben even 4 minuten weg en meteen BATS![]()
ben er weer dus!
check je PM evenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus , ben even 4 minuten weg en meteen BATS![]()
ben er weer dus!
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?quote:
Ik zat ook al zo te denken jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef buzzer het volgende:
Toen ze nog in het kattenmandje paste:
[afbeelding]
GMTA.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?
quote:
quote:
Je mag ook wel gewoon blijven zitten waar je zit.quote:
Not me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
en dit topic is ook al weer bijna vol deel 19 ? anyone
de laatste die hierin post moet dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Go ahead!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
hehe, eindelijk iemand die het er mee eens isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
We zijn trouwens bijna in een nieuw deel. En zullen we hanteren dat diegene die de laatste post heeft gewoon een nieuw deel maakt en anders maar iemand PM'd ?
Hendig sjiek geregeldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
We zijn trouwens bijna in een nieuw deel. En zullen we hanteren dat diegene die de laatste post heeft gewoon een nieuw deel maakt en anders maar iemand PM'd ?
Volgens mij al eerder afgesproken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |