lees de begin post en leg de EED af !!!! NOWquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef buzzer het volgende:
Ik koffie me helemaal sufIk denk dat ik de 10-15 per dag makkelijk haal
Je gaat nogal naar wat concerten zeker...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik luister Deftonester voorbereiding op het concert zondag
.
ik leef met je mee...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef MPG het volgende:
Nog 86 en ik krijg weer een kans
Ik hoef geen speciale JJ behandeling, ik w8 mn kans wel af, als het zo door gaat komt die zo'n 3 tot 4 keer per dag
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Buzz...heb jij de eed afgelegd....?![]()
Ja. Best wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat nogal naar wat concerten zeker...
IK GA NAAR PINK FLOYD EN THE RED CHILI PEPERS.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat nogal naar wat concerten zeker...
IK GA NAAR OPGEZWOLLE!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IK GA NAAR PINK FLOYD EN THE RED CHILI PEPERS.....![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
goedzo buzzertje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef buzzer het volgende:
eerst ff bidden
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef buzzer het volgende:
eerst ff bidden
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
uhhhh was ik gisteren niet heeeeel soepel met LVat een topic openen ?????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
TJA....dat is dan ook meteen 10 keer de Wees Gekoffied zeggen...![]()
![]()
![]()
Ik ga buiten in het park zitten bij Peppers in the Parkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IK GA NAAR PINK FLOYD EN THE RED CHILI PEPERS.....![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Dan krijg je ook een officieel welkom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef buzzer het volgende:
eerst ff bidden
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
Amen.
dankjequote:
primaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
nou buzz, ik prop je UI ook even in de OP als je 't niet erg vindt
Als je nou níet weggaat, kan jij het volgende topic openen, zal niet bijster lang meer durenquote:
is het trouwens niet mooi om die Witte stukjes tussen de UI's zwart te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
nou buzz, ik prop je UI ook even in de OP als je 't niet erg vindt
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef buzzer het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Goed punt, Boemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is het trouwens niet mooi om die Witte stukjes tussen de UI's zwart te maken![]()
Ik ga maar vast beginnen zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je nou níet weggaat, kan jij het volgende topic openen, zal niet bijster lang meer duren
Hmm, je moet er van houden...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is het trouwens niet mooi om die Witte stukjes tussen de UI's zwart te maken![]()
ik wilde ook maar oest toch een keuze maken...tja...maar ik heb ze al 3 keer gezien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef BrandX het volgende:
oh, en ik ga over een paar maandjes naar Genesis!!!
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
1 juni.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wilde ook maar oest toch een keuze maken...tja...maar ik heb ze al 3 keer gezien...![]()
...wanneer is het?
Zo Boem, of je even de OP wil veranderen jong!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef cablegunmaster het volgende:
boem verander de begin post of mag ik dat weer doen ?
Hé je moet niets.quote:
5 Mei Pink Floyd...26 Juni Red Hot...Genesis liveis echt vet..je zult zker niet teleurgesteld worden..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
1 juni.
Ik ga samen met een vriend. Ik heb ze nog nooit live gezien, dus ben helemaal blij!![]()
![]()
![]()
waat was jevraag ....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
ah, hier: [KOFFIE SC#15] Een dag zonder koffien, is een dag niet geleefd!
Daar staat 't
Tof, die modjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef boem-dikkie het volgende:nou dan doe ik het wel even. Wel veel werk aangezien kút kladblok niet mee werkt.
Brb dan![]()
Dat zou bruut zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet, als het niet te veel werk is? Ze moeten trouwens een grafische interface bouwen voor OP's
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
ik zou graag zien dat boem-dikke de OP ff aanpast, ik zit vol spanning te F5-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |