Wat mij betreft niet.quote:
nee hoor, helemaal niet!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet je het BOEK ook lezen
Of ben ik nu aan het vloeken?
hmhmquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
Koffie drink ik btw ZWART en STERK... geen vervuiling met melk of suiker voor mij![]()
stoere kerel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
Koffie drink ik btw ZWART en STERK... geen vervuiling met melk of suiker voor mij![]()
Vogons?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet!
die aliens... zyloms of zoeits toch?ff googlen....
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Trouwens alleen melk in de koffie, suiker wordt me te zoet
![]()
Dat zei jij hé. Niet ikquote:
ik vind dat het afbreuk doet aan de smaakquote:
Fijn dat er ook mensen zijn die er op vooruit gaan dankzij Fok!.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^
Thanks![]()
maar het typen gaat wel achteruit...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^
Thanks![]()
Te luiquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fijn dat er ook mensen zijn die er op vooruit gaan dankzij Fok!.
Ik zei hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef BrandX het volgende:
Don't panic!
42: The Answer to the Great Question Of Life, The Universe, And Everything. The problem is that nobody really knows what the question is
Vogons! zo heten die creepy giga aliens!
I'm just a sweet lady....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
ik vind dat het afbreuk doet aan de smaak
Ik heb hem zelfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
42!!!!! jij wint een boekhelaas geef ik hem niet want ik wil hem zelf nog lezen
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar het typen gaat wel achteruit...![]()
Ik denk dat ik donderdag bij het postings topic bijna ergens bovenaan sta. Gisteren had ik nog 3400 posts; nu al bijna 3500. En begin van de week 3100quote:
ieder zijn smaak.... Thee drink ik wel met suiker btwquote:
Ik haat die ruige toetsen die op een normaal toetsenbord zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugmaar daar zit geen internet op ik haat deze vlakke toetsen.
Thee met suikerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
ieder zijn smaak.... Thee drink ik wel met suiker btw
Doe mij maar zo'n ouderwets jaren 80 IBM toetsenbord, lekker degelijk, is wel nodig met mijn mokerslagen op de toetsenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat die ruige toetsen die op een normaal toetsenbord zitten
Geef mij maar laptop toetsen, sowieso geef mij maar een laptop.
beetje buiten fokken in de zomer
ik heb alleen een laptop...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugmaar daar zit geen internet op ik haat deze vlakke toetsen.
Rokenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga nu ff buiten smoken ^^ bad for health i dont give a *****
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga nu ff buiten smoken ^^ bad for health i dont give a *****
haha, wij hebben op de thuisPC nog zo'n toetsenbord met van die 1cm hoge toetsen zo'n beetje..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n ouderwets jaren 80 IBM toetsenbord, lekker degelijk, is wel nodig met mijn mokerslagen op de toetsen
Maar ik rook nietquote:
doedoei...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Heilig vloekwoord, het is al 9 uur geweest. Ik ga verkassen.
Tot straks
Ohwja nee ok. Dat van de zwarte thee is je dan vergeven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik rook niet
(suiker btw alleen in de zwarte thee, alle andere thee ook zonder suiker)
Ik ben bij mijn latop juist bang dat ik die tere toetsjes afbreek, terwijl mijn laptop toch zwaar degelijk is, een val van 1 meter hoogte overleefde hij zonder probsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, wij hebben op de thuisPC nog zo'n toetsenbord met van die 1cm hoge toetsen zo'n beetje..
Vind ik echt zwaar hard zuigen, helemaal sinds ik deze toetsen gewend ben.
dankjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohwja nee ok. Dat van de zwarte thee is je dan vergeven.
resp. lekker en kutquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet op het moment broodje met Roomkaas. En deed net mijn enkel ONTZETTEND PIJN!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet op het moment broodje met Roomkaas. En deed net mijn enkel ONTZETTEND PIJN!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |