Enge Buren?quote:
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helemaal gelijkwat je "gratis " krijgt is ook zonde om te vervangen
we zijn nederlanders of niet
uiterlijk is mij verder worst. (die Vistalook heb ik ook genomen omdat de menuutjes er gelijk een stuk beter uitzien) het gaat mij om de extra features die er eventueel wel of niet in Visdta zitten, en ik ben nog steeds nbiet overtuigd van de toegevoegde waardequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij ben dat ik niet over hoef te stappen naar dat vista...
Het ziet er best geinig uit, maar ik heb geen reet aan die graphics.
Ik wil gewoon dat m'n OS fatsoenlijk werkt, ipv dat het er sappig uitziet.
Wat zijn je vooornaamste redenen om over te stappen dan...
nou kabuntu lijkt op vista en draait iets lichterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga over een week of aan een nieuwe pjoeter, maar ik twijfel ik direkt Vista laat installeren of dat ik voorlopig nog even met mijn Xp met Vistalook blijf werken
het is Nederlandstalig (de groep bestaat echt) Ik luister er nog wel eens naarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enge Buren?
Nooit van gehoord...
Zelfs vrij vertaald naar het engels zegt het me niks
Wat voor muziek maken die?
ik heb de iso van Ubuntu net gebrand van de week, ik ben alleen te laf om met installeren te beginnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou kabuntu lijkt op vista en draait iets lichtermss een aanrader
![]()
![]()
Kubuntuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou kabuntu lijkt op vista en draait iets lichtermss een aanrader
![]()
![]()
Ik heb nog wel 4 officiele cd's voor je...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb de iso van Ubuntu net gebrand van de week, ik ben alleen te laf om met installeren te beginnen
Ik ga er eens naar op zoekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is Nederlandstalig (de groep bestaat echt) Ik luister er nog wel eens naar
blue screen -> vaak hardwareprobleem.... al eens Memtest gedaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens wel een vervelend probleem...
Heb sinds kort een legale versie van XP draaien... nee, dat is niet het hoofdprobleem...![]()
Als ik een aantal dingen tegelijk doe (en ook soms als ik niets doe) dan schakelt de comp gewoon uit en krijg ik een mooi blauw scherm met een aantal mededelingen waar ik helemaal niet op zit te wachten...![]()
BSOD, wat zijn precies die meldingenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef OA het volgende:
Heb sinds kort een legale versie van XP draaien... nee, dat is niet het hoofdprobleem...![]()
Als ik een aantal dingen tegelijk doe (en ook soms als ik niets doe) dan schakelt de comp gewoon uit en krijg ik een mooi blauw scherm met een aantal mededelingen waar ik helemaal niet op zit te wachten...![]()
dit is de vader van ons hondje (maar dat is echt 100% gelijkenis, echt twee druppels water die tweequote:
yep... geen errors... niets te vinden...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
blue screen -> vaak hardwareprobleem.... al eens Memtest gedaan?
Hoe zijn je temperaturen? Al eens naar gekeken?quote:
He ja lekker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
BROODJE BAPAOO!!!, BROODJE BAPAUPAUP
whehe, ik vind het wel geinig die shit van enge buren
was het eerste wat mij ook tebinnen schoot. Mijn geheugen wordt ook brakkig, dus het moet het nog even 6 weken volhoudenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
blue screen -> vaak hardwareprobleem.... al eens Memtest gedaan?
BSOD idd...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
BSOD, wat zijn precies die meldingen?
BSODquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:52 schreef OA het volgende:
55 graden max... ongeveer...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe zijn je temperaturen? Al eens naar gekeken?
Pizza Calzone is hun bekendste nummerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
BROODJE BAPAOO!!!, BROODJE BAPAUPAUP
whehe, ik vind het wel geinig die shit van enge buren
JOYquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik zal nog eens mijn hond spammen dan:
[afbeelding]
Mischien dat die hondenfoto's meer in jouw straatje passenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt me te technisch nu.
Broodje bapao met kaas eroverheen, dat is lekkerquote:
die is ook cutequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik zal nog eens mijn hond spammen dan:
[afbeelding]
Is dat een cover van Se bastasse una canzone?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Pizza Calzone is hun bekendste nummer
poepig hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
Cute.
Ja, hondjes, liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mischien dat die hondenfoto's meer in jouw straatje passen
das een redelijk normale temperatuur voor een pc als het rond de 60 - 70 word is het toch wat critical ...quote:
LIEF!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef OA het volgende:
ik spam m'n katten wel even...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07122/P1070185.JPG]afbeelding][/url]
Mehn, kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef buzzer het volgende:
Die van ons heeft gisteren voor het eerst gezwommen, alleen jammer dat dat in een enorme modderplas in het bos was.... Wat zag ze eruit
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat een cover van Se bastasse una canzone?
er staat van alles op hun site; http://www.engeburen.nl/mp3/index.htmlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Pizza Calzone is hun bekendste nummer
Op de deleteknop drukken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef OA het volgende:
Maar... iemand enig idee wat ik nou eens zou kunnen proberen zodat de BSOD's verdwijnen...![]()
quote:
Een Kuukske... vast ook liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik spam even Starbucks dan.
[afbeelding]
Oh en mezelf.
Daar heb ik er ook nog 2 vanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef OA het volgende:
ik spam m'n katten wel even...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07122/P1070185.JPG]afbeelding][/url]
dat is het voordeel van labradors: op laten droeg, afstoffen en klaar... Van de week willen we haar echt voor de eerste keer laten zwemmen in schoon water.. Ze heeft er nu de leeftijd voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mehn, kan me er iets bij voorstellen. Moet grote schoonmaakklus geweest zijn?
Niet?quote:
Dan ken ik het nummerquote:
Ah ok. Ik ben zo'n keffer van een Jack Russel gewend. Nouja, gewend. Euh, ze is alweer 7 jaar dood. Maar dat was altijd meteen in bad dat beestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is het voordeel van labradors: op laten droeg, afstoffen en klaar... Van de week willen we haar echt voor de eerste keer laten zwemmen in schoon water.. Ze heeft er nu de leeftijd voor
nee...quote:
Alt F4 dan.quote:
Dat wou ik zeggen.quote:
mss helpt het een herinstallatie over je oude installatie te doenquote:
Ja duhquote:
Alle mogelijke updates heb ik al binnen gehaald...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mss helpt het een herinstallatie over je oude installatie te doendaarnaast heb je ook kans op updates van windows meestal verhelpen die je probleem als je ff het bestand kan laten zien
op welke hij vastloopt
( meestal driver conflicten ) direct x updatenof anders , ik kan er wel eens naar kijken
ik vind het geen probleem
ik vraag er geen vergoeding voor ( mss 1 biertje
) beschouw het maar als vrienden dienstje
![]()
herinstallatie windows xp raad ik je dan aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
Alle mogelijke updates heb ik al binnen gehaald...![]()
Hij loopt op de meest gekke momenten vast, soms zelfs al tijdens het opstarten...![]()
direct x... zal er eens naar kijken...
Kan het niet gewoon aan het ram geheugen liggen... ???
Het is trouwens niet echt vastlopen, maar hij gaat gewoon meteen op blauw...![]()
quote:
Nee, daar waarderen ze onze koffiepraat vast nietquote:
Maar dit is toch gewoon standaard 'onder-de-koffie-praat'!?!?!quote:
Way back dudequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus , ben even 4 minuten weg en meteen BATS![]()
ben er weer dus!
check je PM evenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus , ben even 4 minuten weg en meteen BATS![]()
ben er weer dus!
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?quote:
Ik zat ook al zo te denken jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef buzzer het volgende:
Toen ze nog in het kattenmandje paste:
[afbeelding]
GMTA.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?
quote:
quote:
Je mag ook wel gewoon blijven zitten waar je zit.quote:
Not me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
en dit topic is ook al weer bijna vol deel 19 ? anyone
de laatste die hierin post moet dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Go ahead!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
hehe, eindelijk iemand die het er mee eens isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
We zijn trouwens bijna in een nieuw deel. En zullen we hanteren dat diegene die de laatste post heeft gewoon een nieuw deel maakt en anders maar iemand PM'd ?
Hendig sjiek geregeldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
We zijn trouwens bijna in een nieuw deel. En zullen we hanteren dat diegene die de laatste post heeft gewoon een nieuw deel maakt en anders maar iemand PM'd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |