Daar heb ik er ook nog 2 vanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef OA het volgende:
ik spam m'n katten wel even...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07122/P1070185.JPG]afbeelding][/url]
dat is het voordeel van labradors: op laten droeg, afstoffen en klaar... Van de week willen we haar echt voor de eerste keer laten zwemmen in schoon water.. Ze heeft er nu de leeftijd voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mehn, kan me er iets bij voorstellen. Moet grote schoonmaakklus geweest zijn?
Niet?quote:
Dan ken ik het nummerquote:
Ah ok. Ik ben zo'n keffer van een Jack Russel gewend. Nouja, gewend. Euh, ze is alweer 7 jaar dood. Maar dat was altijd meteen in bad dat beestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is het voordeel van labradors: op laten droeg, afstoffen en klaar... Van de week willen we haar echt voor de eerste keer laten zwemmen in schoon water.. Ze heeft er nu de leeftijd voor
nee...quote:
Alt F4 dan.quote:
Dat wou ik zeggen.quote:
mss helpt het een herinstallatie over je oude installatie te doenquote:
Ja duhquote:
Alle mogelijke updates heb ik al binnen gehaald...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mss helpt het een herinstallatie over je oude installatie te doendaarnaast heb je ook kans op updates van windows meestal verhelpen die je probleem als je ff het bestand kan laten zien
op welke hij vastloopt
( meestal driver conflicten ) direct x updatenof anders , ik kan er wel eens naar kijken
ik vind het geen probleem
ik vraag er geen vergoeding voor ( mss 1 biertje
) beschouw het maar als vrienden dienstje
![]()
herinstallatie windows xp raad ik je dan aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
Alle mogelijke updates heb ik al binnen gehaald...![]()
Hij loopt op de meest gekke momenten vast, soms zelfs al tijdens het opstarten...![]()
direct x... zal er eens naar kijken...
Kan het niet gewoon aan het ram geheugen liggen... ???
Het is trouwens niet echt vastlopen, maar hij gaat gewoon meteen op blauw...![]()
quote:
Nee, daar waarderen ze onze koffiepraat vast nietquote:
Maar dit is toch gewoon standaard 'onder-de-koffie-praat'!?!?!quote:
Way back dudequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus , ben even 4 minuten weg en meteen BATS![]()
ben er weer dus!
check je PM evenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus , ben even 4 minuten weg en meteen BATS![]()
ben er weer dus!
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?quote:
Ik zat ook al zo te denken jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef buzzer het volgende:
Toen ze nog in het kattenmandje paste:
[afbeelding]
GMTA.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Way back? Of je even ver weg gaat zitten Boem?
quote:
quote:
Je mag ook wel gewoon blijven zitten waar je zit.quote:
Not me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
en dit topic is ook al weer bijna vol deel 19 ? anyone
de laatste die hierin post moet dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Go ahead!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef cablegunmaster het volgende:
hehe, eindelijk iemand die het er mee eens isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
We zijn trouwens bijna in een nieuw deel. En zullen we hanteren dat diegene die de laatste post heeft gewoon een nieuw deel maakt en anders maar iemand PM'd ?
Hendig sjiek geregeldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
We zijn trouwens bijna in een nieuw deel. En zullen we hanteren dat diegene die de laatste post heeft gewoon een nieuw deel maakt en anders maar iemand PM'd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |