Wat mij betreft niet.quote:
nee hoor, helemaal niet!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet je het BOEK ook lezen
Of ben ik nu aan het vloeken?
hmhmquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
Koffie drink ik btw ZWART en STERK... geen vervuiling met melk of suiker voor mij![]()
stoere kerel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
Koffie drink ik btw ZWART en STERK... geen vervuiling met melk of suiker voor mij![]()
Vogons?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet!
die aliens... zyloms of zoeits toch?ff googlen....
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Trouwens alleen melk in de koffie, suiker wordt me te zoet
![]()
Dat zei jij hé. Niet ikquote:
ik vind dat het afbreuk doet aan de smaakquote:
Fijn dat er ook mensen zijn die er op vooruit gaan dankzij Fok!.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^
Thanks![]()
maar het typen gaat wel achteruit...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
btw mijn sociale leven gaat er wel op vooruit ik kan veel sneller antwoorde nverzinnen nu ik op dit orum zit ^^
Thanks![]()
Te luiquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fijn dat er ook mensen zijn die er op vooruit gaan dankzij Fok!.
Ik zei hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef BrandX het volgende:
Don't panic!
42: The Answer to the Great Question Of Life, The Universe, And Everything. The problem is that nobody really knows what the question is
Vogons! zo heten die creepy giga aliens!
I'm just a sweet lady....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
ik vind dat het afbreuk doet aan de smaak
Ik heb hem zelfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
42!!!!! jij wint een boekhelaas geef ik hem niet want ik wil hem zelf nog lezen
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar het typen gaat wel achteruit...![]()
Ik denk dat ik donderdag bij het postings topic bijna ergens bovenaan sta. Gisteren had ik nog 3400 posts; nu al bijna 3500. En begin van de week 3100quote:
ieder zijn smaak.... Thee drink ik wel met suiker btwquote:
Ik haat die ruige toetsen die op een normaal toetsenbord zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugmaar daar zit geen internet op ik haat deze vlakke toetsen.
Thee met suikerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
ieder zijn smaak.... Thee drink ik wel met suiker btw
Doe mij maar zo'n ouderwets jaren 80 IBM toetsenbord, lekker degelijk, is wel nodig met mijn mokerslagen op de toetsenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat die ruige toetsen die op een normaal toetsenbord zitten
Geef mij maar laptop toetsen, sowieso geef mij maar een laptop.
beetje buiten fokken in de zomer
ik heb alleen een laptop...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat het een labtop is .DARN wil mijn eigen pc terugmaar daar zit geen internet op ik haat deze vlakke toetsen.
Rokenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga nu ff buiten smoken ^^ bad for health i dont give a *****
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga nu ff buiten smoken ^^ bad for health i dont give a *****
haha, wij hebben op de thuisPC nog zo'n toetsenbord met van die 1cm hoge toetsen zo'n beetje..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n ouderwets jaren 80 IBM toetsenbord, lekker degelijk, is wel nodig met mijn mokerslagen op de toetsen
Maar ik rook nietquote:
doedoei...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Heilig vloekwoord, het is al 9 uur geweest. Ik ga verkassen.
Tot straks
Ohwja nee ok. Dat van de zwarte thee is je dan vergeven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik rook niet
(suiker btw alleen in de zwarte thee, alle andere thee ook zonder suiker)
Ik ben bij mijn latop juist bang dat ik die tere toetsjes afbreek, terwijl mijn laptop toch zwaar degelijk is, een val van 1 meter hoogte overleefde hij zonder probsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, wij hebben op de thuisPC nog zo'n toetsenbord met van die 1cm hoge toetsen zo'n beetje..
Vind ik echt zwaar hard zuigen, helemaal sinds ik deze toetsen gewend ben.
dankjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohwja nee ok. Dat van de zwarte thee is je dan vergeven.
resp. lekker en kutquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet op het moment broodje met Roomkaas. En deed net mijn enkel ONTZETTEND PIJN!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet op het moment broodje met Roomkaas. En deed net mijn enkel ONTZETTEND PIJN!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:09 schreef eer-ik het volgende:
we zijn nog nooit met z'n allen tegelijk in een topic geweest he...
Kopje koffie drinken wil wel eens helpenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:06 schreef boem-dikkie het volgende:
dank.
Heb met training vorige week te hard geschopt denk ik en mn scheen + enkel doen als ik bepaalde bewegingen maak of er op bepaalde plekjes op druk echt super pijn, nog nooit zo'n pijn gevoeld, kan er dan gewoon helemaal niet meer op staan ofzo![]()
precies...dus zijn we NIET compleet..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
ik mis OA, die kerel met die B2 UI, crossover, erkel, lenny, indahnesia, sander, persoon met deze UI: [afbeelding], en de eigernaar van deze [afbeelding]
Die mis ik allemaal
niet bepaald iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies...dus zijn we NIET compleet..![]()
wat dan....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef buzzer het volgende:
Iik zit ff een lijstje te maken wie ik allemaal gemeet heb, zijn we alweer een deel verder
En een droevig berichtr in het stichting Fok topic
Is dat zo'n grote lijst dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef buzzer het volgende:
Iik zit ff een lijstje te maken wie ik allemaal gemeet heb, zijn we alweer een deel verder
En een droevig berichtr in het stichting Fok topic
dat viel me niet tegen inderdaad. Het is alweer bijna 7 jaar geledenquote:
een van de stichting is overleden... zie de link in mijn sig...quote:
das idd erg droevig......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
een van de stichting is overleden... zie de link in mijn sig...
nee, wel Fred die het gepost heeft..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef eer-ik het volgende:
ik heb het gelezen net idd...
Zwaar vervelend.
heb je de persoon in kwestie ook echt ontmoet of niet?
Asje!quote:
Fred is van FOK zelf toch..quote:
Kijk maar even in de OP van dat topic. Fred en Hans zijn bestuursleden. Die hebben ElisaB en ik ontmoet bij de uitreiking. HEt meiske met de rode haren (Eline) heb ik aan de telefoon gehad. Sjeen heeft wel een paar keer een patient opgezocht in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fred is van FOK zelf toch..
Of begrijp ik het nu verkeerd...
Mooi wel dat ie ook hier komt, in dat topic.
Fijn dat ie laat weten hoe het ervoor staat.
Maar je hebt hem wel ontmoet..
Wel meerdere mensen ook toch?
Ik dacht daar ooit beelden van gezien te hebben...
Dat openoffice werkt best prima hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef OA het volgende:
Op 2/3 van deel 18 alweer![]()
@ Kuukske: we zouden hier geen Maikuuuuuuuuuuuuuuuul taal bezigen![]()
@ BrandX: office wordt helemaal niks...![]()
@eer-ik: openoffice heb ik al eens gedownload. Ga het maar weer installeren...![]()
@iedereen: waar gaat het momenteel over en wat heb ik gemist...![]()
Ik word gemist!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
ik mis OA,....
Eigenlijk is alles dat niet van Micrquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat openoffice werkt best prima he
Ik vind het sowieso een relaxeter programma dan gewoonFFICE
Heb je office via de legale wegen verkregen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef buzzer het volgende:
OA: Open office werkt prima vind ik, ik heb het nog steeds draaien. Inmiddels wel vergezeld van Office 2007, maar ik heb het zeker een jaarlang alleen gebruikt.
Daarom gebruik ik ook een Macquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles dat niet van Micr$
ft is beter...
![]()
Ik zie voorlopig ook geen reden om over te stappen naar gewoon office, ook al staat het hier wel opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:36 schreef buzzer het volgende:
OA: Open office werkt prima vind ik, ik heb het nog steeds draaien. Inmiddels wel vergezeld van Office 2007, maar ik heb het zeker een jaarlang alleen gebruikt.
Ik was trouwens even m'n broeder aan het helpen met een sollicitatiebref schrijvenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie voorlopig ook geen reden om over te stappen naar gewoon office, ook al staat het hier wel op
Stond er standaard al op, lekker laten staan
Mocht ik het oooooooit een keer nodig hebben...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je office via de legale wegen verkregen?![]()
da's een best maaltijdjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was trouwens even m'n broeder aan het helpen met een sollicitatiebref schrijven![]()
Ook even gegeten.. een snelle hap... gerookte kip met mango en sla + ciabatta![]()
eigenlijk pure nieuwsgierigheid... Ik moet zeggen dat het er wel mooier uitziet, maar dat ik het niet gebruiksvriendelijker vind worden eigenlijk.. Dus voor het standraard werk gebruik ik nog steeds OOquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie voorlopig ook geen reden om over te stappen naar gewoon office, ook al staat het hier wel op
Stond er standaard al op, lekker laten staan
Mocht ik het oooooooit een keer nodig hebben...
Wat is de reden dat je toch 07 ernaast bent gaan draaien?
OS's heb ik ook altijd via de legale wegen verkregen, zaten veelal bij aanschaf al bij het apparaatquote:
eeuhm... wat is legaal ?komt niet in mijn abc voor behalve dingen die ik echt waardeer zoals mijn counting crows muziek collectiequote:
Ok, goeie reden om dan OO nog te blijven gebruiken iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
eigenlijk pure nieuwsgierigheid... Ik moet zeggen dat het er wel mooier uitziet, maar dat ik het niet gebruiksvriendelijker vind worden eigenlijk.. Dus voor het standraard werk gebruik ik nog steeds OO
dat werkt ook prima, alleen miste ik wel het originele acces (gebruik ik op mijn werk ook regelmatig)..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, goeie reden om dan OO nog te blijven gebruiken idd
Ik vind het ook vaak erg omslachtig werken, excel bijvoorbeeld, ik moet daar allemaal rare dingen doen om hetzelfde te bereiken wat ik in OO al gefixed had
Hier op de Mac ziet het er allemaal compleet anders uit dan onder XP trouwens..
Zelfs gewoon word...
helemaal gelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, goeie reden om dan OO nog te blijven gebruiken idd
Ik vind het ook vaak erg omslachtig werken, excel bijvoorbeeld, ik moet daar allemaal rare dingen doen om hetzelfde te bereiken wat ik in OO al gefixed had
Hier op de Mac ziet het er allemaal compleet anders uit dan onder XP trouwens..
Zelfs gewoon word...
Enge Burenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand nog een leuke muziek suggestie?
Dan ga ik even wat 'kopen' daarvan
waarover twijfel je ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat werkt ook prima, alleen miste ik wel het originele acces (gebruik ik op mijn werk ook regelmatig)..
Nu zit ik te twijfelen over Vista...
Ik denk dat ik blij ben dat ik niet over hoef te stappen naar dat vista...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat werkt ook prima, alleen miste ik wel het originele acces (gebruik ik op mijn werk ook regelmatig)..
Nu zit ik te twijfelen over Vista...
Counting Crows? met het album Hard Candyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand nog een leuke muziek suggestie?
Dan ga ik even wat 'kopen' daarvan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |