Als je op de datum/tijd van je post klikt (of de link daarvan kopieert) dan gaat 'ie automatisch naar die post als je die link ergens post.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:31 schreef Jayhawk het volgende:
weet iemand hoe ik link naar een deel van een pagina waar bijvoorbeld een post van mij staat?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:43 schreef Etcetera het volgende:
het leren ging alleen niet echt geweldig (stom vak) tot m'n vriend de utp uit de laptop trok![]()
![]()
ja, happy happy joy joyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verder: erg rot dat hij zo laat mailt EtceteraLeuk, groepswerk.
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
Heb weer iets nieuws om m'n studiewerk uit te stellen...
[afbeelding]
Meneer zit in m'n kamer![]()
![]()
Mag hem weer vangen.![]()
hoe moet ik dit nou weer opvattenquote:
Of mensen bedreigenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
ik wilde net vragen inderdaad, waarom Boris maar drie pootjes heeft.
En ik had het over Nems mes en SOGMet een mes kun je bijvoorbeeld onkruid tussen de stoeptegels vandaan peuteren
quote:
Even de webcamstekker er uit halenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
Shit hee, ik wil iets scannen, maar als ik op het scan icoontje klik opent hij m'n webcam????
Denk eens na danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef Soempie het volgende:
al gedaan en dan zegt hij: unplugged.handig
en als je de scanner in de aansluiting plugt waar je webcam normaal inzit?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:00 schreef Soempie het volgende:
dag Nem
en ik snap niet wat je bedoelt. De stekker van m'n scanner zit er gewoon in namelijk
Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:11 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij groeit die boom onderin alleen nog in de breedte, en groeit hij in de lengterichting van bovenuit verder, waardoor het antwoord B zou zijn.
werkt ook niet. Had ik ook gelijk al geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en als je de scanner in de aansluiting plugt waar je webcam normaal inzit?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik weerGenoeg school gedaan voor vandaag
Dank jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hé, ook verhuisd naar de SC? Zag je al in de AKQ
Gezellig!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eigenlijk geen idee, maar een tvp is ook zo afgezaagd en ik weet inmiddels wat er in Cuijk zit dus daar hoef ik het ook niet meer over te hebben
voor altijd?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Mister1977 het volgende:
He jammer, Daphne is afgelopen.
Neenee, voor vandaag!quote:
INderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Neenee, voor vandaag!
Poeh, het idee alleen al.![]()
Beetje een obsessie voor je?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Neenee, voor vandaag!
Poeh, het idee alleen al.![]()
Ik zou haar niet mijn bed uitschoppen nee.quote:
Misschien is ze wel heel slecht in bedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mijn bed uitschoppen nee.![]()
Maar daar wil je dan gerust eerst achterkomen voor je daarover oordeelt hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel slecht in bed
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel slecht in bed
Nou, ik niet, maar ieder zijn ding hèquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar daar wil je dan gerust eerst achterkomen voor je daarover oordeelt hoor![]()
Uiteraard!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar daar wil je dan gerust eerst achterkomen voor je daarover oordeelt hoor![]()
Dat heb jij waarschijnlijk met *vul hier een man naar keuze in*quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, ik niet, maar ieder zijn ding hè
Nee, eigenlijk niet. Met mijn vriendje, als ik die eentje hebquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb jij waarschijnlijk met *vul hier een man naar keuze in*
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef Mister1977 het volgende:
Misschien is dat vriendje wel een celebrity!
Volgens mij heeft dat met je TWAIN source te maken. Kun je dat nergens instellen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
Shit hee, ik wil iets scannen, maar als ik op het scan icoontje klik opent hij m'n webcam????
Bij msn kom je uit bij je Winks. Bij Fok! is dat snelreageren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Bos81 het volgende:
MSN-N00bmodus: Wat gebeurt er bij ALT S ?
Zo vaak zit jij toch niet op fok?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij msn kom je uit bij je Winks. Bij Fok! is dat snelreageren.
En daarom typ ik het dus
Okeequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij msn kom je uit bij je Winks. Bij Fok! is dat snelreageren.
En daarom typ ik het dus
Nou, dat merk jij alleen niet. Is het genoeg als ik je vertel dat ik niet zo lang geleden op 1000 posts zat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo vaak zit jij toch niet op fok?![]()
Was ook sarcastisch hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, dat merk jij alleen niet. Is het genoeg als ik je vertel dat ik niet zo lang geleden op 1000 posts zat?
Alleen heb ik bijna toetsweek, dus dat wordt minder
Zie hier, de sneltoetsenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef Soempie het volgende:
heb je nog meer van die sneltoetsen voor fok?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
Is er ook een snellere manier om je cursor in het reageervakje te krijgen na Alt S? Want nu moet ik nog steeds met m'n muis klikken
Ik klik gewoon als een gek met m'n muis.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Hoe doe je dat dan altijd zo snel?
Feliquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef Soempie het volgende:
Ik had al gezien bij een zekere iemand () dat het sneller kon dan met de muis, maar diegene deed het zo snel dat ik het niet helemaal kon volgen
Nu kan ik het ook
wen je vanzelf aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef Soempie het volgende:
alleen betrapte ik me er net nog op dat ik nog wel naar de muis grijp en vervolgens denk: ohnee! alt s! Dat bespaart dan weer helemaal geen tijd
goed, toedeloe!
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef Soempie het volgende:
[..]oh!
en het gaat zo snel met alt S dat ik bepaalde posts over het hoofd zie.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef Mister1977 het volgende:
Whaaaah.
Miep miep zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooeeeeeeeeeeeeffffffffffffff
Daar ging Soempie door het topic.
Dan moet ik zoveel missen volgende weekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ja, nu gaan de topics vast twee keer zo snel![]()
Ja, als de stofwolk is opgetrokken is het topic alweer dicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ja, nu gaan de topics vast twee keer zo snel![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, als de stofwolk is opgetrokken is het topic alweer dicht.
Ik zei een uur geleden ook alquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Soempie het volgende:![]()
Maar hee, allemaal leuk en aardig, maar ik loop nu wel een half uur achter op m'n al dertig keer aangepaste planning van vandaag![]()
![]()
Succes met alle zooi Soempquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Soempie het volgende:![]()
Maar hee, allemaal leuk en aardig, maar ik loop nu wel een half uur achter op m'n al dertig keer aangepaste planning van vandaag![]()
![]()
Sssst!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe ziet je planning eruit Soempie? Doet je scanner het nu inmiddels?
hm om 9 uur wilde ik een stuk over Daltononderwijs af hebben en dan om 11 uur het laatste deel van de resultaten. Maar dat is nu een half uur verschoven, dus ben ik om half 12 pas klaar voor vandaag. Waarschijnlijk wordt het evengoed 1 uur, maar oke.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe ziet je planning eruit Soempie? Doet je scanner het nu inmiddels?
Lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alt+S werkt bij mij niet, dan wordt het overzichtje van feeds geopend.
Ik heb nu twee recepten hier liggen, een voor taart en een voor cake. Als ik ze allebei maak (en dan 1 exemplaar van ieder) heb ik een kilo pure chocola nodig
Maakt niet uit joh, ik klik wel lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lekker
als alt-s niet werkt, kun je instellinge veranderen
zoek het ff voor je op
Wassie geband?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
The unbanned has returned.
En waardoor dan wel?quote:
O jee.quote:
Tot over een weekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
sterf sheep
Schaap is nu een topicreport aan het invullen
Daar waren we al achter, we zijn alleen heel nieuwsgierig wat er eerst stondquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Plasterk het volgende:
Voor de liefhebbers:
Live Eredivisieverslagen #97
sterf gastquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar waren we al achter, we zijn alleen heel nieuwsgierig wat er eerst stond
In VBL nog wel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Plasterk het volgende:
Voor de liefhebbers:
Live Eredivisieverslagen #97
ja, daar wordt altijd vet gediscrimeerd en mensen doodverwenst, naja ze moest mij gewoon hebben.quote:
Ja, dat klopt. Daar werd eerst niet zo hard tegen opgetreden Daar lijkt nu verandering in te komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja, daar wordt altijd vet gediscrimeerd en mensen doodverwenst, naja ze moest mij gewoon hebben.
dat is hem nou juist, ik ben in staat om een topic te openen over dit overtrokken besluit. Ik vond een waarschuwing hier veel meer op zn plek.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dat is hem nou juist, ik ben in staat om een topic te openen over dit overtrokken besluit
doen, doen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dat is hem nou juist, ik ben in staat om een topic te openen over dit overtrokken besluit.
Precies, je had beter meteen na ingaan van je ban, kunnen mailen met een FA.quote:
heb ik gedaan:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, je had beter meteen na ingaan van je ban, kunnen mailen met een FA.
Niet lachen he om mijn tekstquote:Dat mag je vinden.
Groeten xxx
Op 18 maart 2007 15:22 schreef Plasterk het volgende:
Gezien mijn postgeschiedenis (voornamelijk in de Algemene Kennis Quiz) vind ik het onterecht om mij te bannen. Ik vind dat ik een voorbeeldige user ben die misschien een keer over de scheef is gegaan, ik vind het daarom onterecht dat ik een ban heb.
Op 18 maart 2007 15:19 schreef xxx het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:02 schreef Plasterk het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes?
koppeltjes, sterfgevallen enzo?
Okee, dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
heb ik gedaan:
[..]
Niet lachen he om mijn tekst
Voorbeeldige userquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef Plasterk het volgende:
[..]
heb ik gedaan:
[..]
Niet lachen he om mijn tekst
Zeer zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik wel volgens mij, ik kom bijna alleen hier. Nog nooit iets van een modje gehoord
braaf he
Ik heb ooit op m'n kop gekregen van Biogardequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik wel volgens mij, ik kom bijna alleen hier. Nog nooit iets van een modje gehoord
braaf he
quote:
Ik ben het met Plasterk eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou het niet weten. Wat vind je zelf?
Waarvoor dan? En wat liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ooit op m'n kop gekregen van Biogardevervolgens kwam Homdeck voor me op
![]()
Ik heb nog nooit in zoveel verschillende topics gereageerd op 1 dag.quote:
Ik reageerde in een topic van Homdeck en toen zei Bio dat m'n posts topicverklotend waren.quote:
linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik reageerde in een topic van Homdeck en toen zei Bio dat m'n posts topicverklotend waren.![]()
![]()
![]()
Soms wel inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef Plasterk het volgende:
wat leuk dat we voor elkaar opkomen, zo hoort t ook
[afbeelding]
Heb je daar ook voor op je flikker gehad?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef Etcetera het volgende:
lol @ soempie
ik schrik wel als ik op m'n donder krijg van een modje
laatst had ik het met iemand anders over downloaden van afleveringen van GA, zijn die posts verwijderdterwijl het gewoon een linje was naar wat ik aan B. heb uitgelegd
en die post is dus wel blijven staan
Dat was toen nog in het vorige topic, vonden ze waarschijnlijk niet de moeitequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef Etcetera het volgende:
neuh, niet eens een waarschuwing
d'r stond 'posts over downloaden verwijderd'that's all
oh en die uitleg van mij aan jou hebben ze blijkbaar gemist
Weebl And Bob?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:40 schreef Etcetera het volgende:
ja kangeen idee en boeit me ook niet echt
ik zou eigenlijk WAB kijken, maar heb geen zin
Inderdaad, gelukkig ben ik daar al jaren vanafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Wel veel mensen die eigenlijk wliden leren vandaag..
tentamenweken denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Wel veel mensen die eigenlijk wliden leren vandaag..
What About Brianquote:
ik ga altijd naar die andere. Achter de peperstraat. Of nouja, in de peperstraat, maar de ingang zit aan de andere kant.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:43 schreef Plasterk het volgende:
Gaan we een keer poolen bij Santana met de Groningers uit de SC?
ook goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ga altijd naar die andere. Achter de peperstraat. Of nouja, in de peperstraat, maar de ingang zit aan de andere kant.![]()
quote:
*auw*quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wilde vandaag niet gaan leren, maar heb toch geleerd.
Niet echt boeiende informatie, maar wel het tegenovergestelde van de meeste users hier
Soempie neemt gelijk een vaasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
die beker met smiley is trouwens een normaal formaat beker, maarja ik moet de halve nacht door
Je hebt nu vast wel notes achter je naam staanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef Etcetera het volgende:
neuh, niet eens een waarschuwing
d'r stond 'posts over downloaden verwijderd'that's all
oh en die uitleg van mij aan jou hebben ze blijkbaar gemist
Wooaah...lekkaaahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
die beker met smiley is trouwens een normaal formaat beker, maarja ik moet de halve nacht door
Erg leuk!quote:
Hijs fijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens...check deze eh..voetbalvader(Martin van Waardenberg): http://www.youtube.com/watch?v=yy8Cq9_uBrA
Hilarisch
Komt het de heren gelegen als ik even de tijgernoot promoot?quote:
Viel mee. Paracetamol helpt een hoopquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef Soempie het volgende:
Hee Nem, ging het wel met je oor? Lijkt me pijnlijk bij een concert
Okequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Viel mee. Paracetamol helpt een hoop
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:08 schreef Soempie het volgende:
Ik moet weer wachten tot het reclame is, hè, Nem![]()
Ja, en jawel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:21 schreef Soempie het volgende:
't is zeker weer begonnen???
Men, hopelijk is het iets op bijvoorbeeld sbs6, dan komt de reclame redelijk vlak achter elkaar
Dan bewaar je het voor morgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:27 schreef Soempie het volgende:
mocca..ligt wel wat zwaar op de maag Yur
Hoezo? Maar 1 smileybeker volquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Check die enorme pennencollectie op de achtergrond!
Schan-da-lig! En dat laat jij zomaar toe?quote:Op woensdag 21 maart 2007 04:19 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat heel veel quizers niet eens weten wie Asmo is
Hmm, ja, ik schaam me diepquote:Op woensdag 21 maart 2007 04:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Schan-da-lig! En dat laat jij zomaar toe?
hoe kun je daar achter komen danquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Je hebt nu vast wel notes achter je naam staan![]()
Schijn er 5 te hebben, best wel aardig voor 4 jaar Fok![]()
wat ik me afvroeg...studeer je toevallig kunstgeschiedenis? Of studeer je geschiedenis? Of?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
Op de een of andere manier klinkt dat zooooo bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |