vehuisquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:14 schreef Homdeck het volgende:
jezus wat een pauperhuis huur ik. De muren zijn 2 centimeter dik. Heb vochtplekken in de slaapkamer waar ik al tig keer voor gebeld heb, maar wat niet opgelost wordt.
Ik heb net weer een groene substantie van de muren in de keuken staan poetsen, de afzuiging werkt blijkbaar ook voor geen meter. En ja, ik maak wel goed schoon, tis gewoon een kuthuis.
En als ik in bed lig hoor ik de buren snurken of neuken, het is net of ze naast me liggenIk wil een normaal huis
![]()
de wachtlijst is zo langquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:14 schreef Sebasser het volgende:
Dan zoek je een normaal huis.
ik ruk altijd mee, zodat het een soort van trio wordtquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:17 schreef Biogarde het volgende:
Dus als de buren klaar zijn met neuken, steek jij een sigaret op?
Je woont óók in Utrecht?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de wachtlijst is zo langIk sta wel ingeschreven
nee, daar had ik minder last van hijgende mannen en schimmelquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:18 schreef Soempie het volgende:
maar toch wel beter dan naast el rubio?![]()
![]()
Misschien kun je nog terugquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef Homdeck het volgende:
nee, daar had ik minder last van hijgende mannen en schimmel
ze zijn laatst een keer geweest en toen zeiden ze dat ik erg goedkoop huur en dat ik voor dat geld geen hoogste kwaliteit van de woning kan verwachten. Ze geven zelf ook toe dat de kwaliteit niet te best is, maar ik moet het er maar mee doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, de woningbouw kan of doet er niets mee?
leuk, zulke burenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee, daar had ik minder last van hijgende mannen en schimmel
ik bedoel de diversiteit aan mannen die bij mij buurvrouw over de vloer komtquote:
Ik had echt iets heel anders in gedachten, inderdaadquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik bedoel de diversiteit aan mannen die bij mij buurvrouw over de vloer komt![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:29 schreef Biogarde het volgende:
Ben je klaar Soempie? Je posts zijn topic-verklotend.
daar geloof ik helemaal niks vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |