Nou ja.. hij is op slot omdat ik allereerst dacht dat het weer zo'n "GATVERDAMME, BEN IK WEER EVEN IN NEDERLAND, ik moet even pimpen met mijn verblijf in het buitenland topic' was..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom is hij op slot en wat moet ik editten?
Beter..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef Sala-adin het volgende:
Zo goed?
Niet onterecht omdat er dus eerst LPG in je OP stond. En LPG in een diesel tanken is ook gewoon onmogelijk, en daarom mijn slot en de reactie dat het onzin was. En verder snap ik de klacht ook niet, je collega heeft verkeerd getankt en jij opend er een topic over... Nogal krom, vind je ook niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:09 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Kan mijn topic aub open?
Lach hier mijn collega uit..
ik open een thread als ik telefoontje van collega krijg die bij tankstation staat en verkeerd spul in diesel gegooid heeft. Ik open het topic, type 'lpg' bij gebrek aan info en vervolgens blijkt het om euro98 te gaan. Paar reacties in de thread gingen al gelijk er op in, ik krijg verdere info, edit en zie vervolgens een lock 'omdat het dus kant en klare onzin is'.
Nogal erg flauw. en onterecht.
Aub open.
Jammer voor je.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:09 schreef postmortum het volgende:
ik wil ff klagen dat ik te weinig stemmen krijg voor de userfotoverkiezing, maar ik durf eg geen topic over te openen![]()
ik probeer het al niet eens meerquote:Op woensdag 13 december 2006 20:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jammer voor je.
En dat topic zou ook zo dicht gaan.
Ik dacht dat ik een ander topic open had staan, het is tenslotte nog vroeg he.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:44 schreef tonks het volgende:
Wtf ben jij voor mens janetje. iedereen is voor de grap landen aan het raden en ik zeg iets en je gaat het meteen editten met een zeer beledigend bericht.
.
NIET VERDER VERTELLEN..quote:Op donderdag 14 december 2006 08:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een ander topic open had staan, het is tenslotte nog vroeg he.
En ik ben in feite een heel lief mens hoor.
Adblocker promoten, vinden we niet zo leukquote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef Xenth het volgende:
Kan je me uitleggen waarom mijn post geëdit is ?
De installateur is geweest en het bleken uiteindelijk afvalstoffen te zijn die niet werden afgevoerd. Daar kwam dus ook de gaslucht vandaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Biogarde het volgende:
TS: Mocht je nog iets van je willen laten horen, doe dit dan in ons feedback-topic.
Dan kunnen we even kijken of we dit topic kunnen opschonen en ontslotten.
Nu gaat het over aanstekers
Oi, da's niet zo bestquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:26 schreef User_Name het volgende:
[..]
De installateur is geweest en het bleken uiteindelijk afvalstoffen te zijn die niet werden afgevoerd. Daar kwam dus ook de gaslucht vandaan.
Ook zei hij erbij dat de kans op koolstofmonoxidevergiftiging erg groot was omdat ik op zolder slaap en die stoffen zo m'n kamer binnen kwamen.
Conclusie:
Ketel afvoer verstopt, veel te lang mee gewacht en dus was er kans op koolstofmonoxide vergiftiging.
je had dood kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:26 schreef User_Name het volgende:
[..]
De installateur is geweest en het bleken uiteindelijk afvalstoffen te zijn die niet werden afgevoerd. Daar kwam dus ook de gaslucht vandaan.
Ook zei hij erbij dat de kans op koolstofmonoxidevergiftiging erg groot was omdat ik op zolder slaap en die stoffen zo m'n kamer binnen kwamen.
Conclusie:
Ketel afvoer verstopt, veel te lang mee gewacht en dus was er kans op koolstofmonoxide vergiftiging.
Hij zou nog even open kunnen zodat ik bovenstaande er nog in kan zettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oi, da's niet zo best![]()
Ben blij dat het goed is afgelopen!
Wil je het topic open hebben of gesloten houden?
Ik kan het voor je opschonen, zodat je eventueel je verhaal kan doen.
Gaslucht, en wat doen ze!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:30 schreef User_Name het volgende:
[..]
Hij zou nog even open kunnen zodat ik bovenstaande er nog in kan zetten
Inderdaadquote:
Soempie is lief hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:29 schreef Biogarde het volgende:
Ben je klaar Soempie? Je posts zijn topic-verklotend.
Als ie slaapt.quote:
zequote:
hetquote:
Pics!quote:
Mja, hoe minder aandacht er gegeven wordt aan zulke scams, hoe beter.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:57 schreef luciferist het volgende:
mensen die gratis kado's weggeven
is gesloten, maar had er zelf geen baat bij.
stond een link op marktplaats met een ref nummer, heb extra in het topic geen ref nummer gegeven.
laat maar dicht hoor
daarom mag hij ook dichtblijvenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mja, hoe minder aandacht er gegeven wordt aan zulke scams, hoe beter.
Refferer of niet.
Nou, vertel het eens..quote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
Klacht: Modjes die mij topic sluiten en niet zeggen WAAROM!!![]()
Wat een humor..quote:Op maandag 18 december 2006 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Eikelpiercing zit vast tussen de deur
Waarom is die dicht ?
Nee.quote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef postmortum het volgende:
janetje mag ik jou msn
ze heeft geen relatiequote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
ja en ik ook. Dat zei je in mijn topic namelijk.
Gewoon een topic sluiten omdat jij zo'n hand-vasthoudert bent.![]()
![]()
Maar wel 2 vibrators in het nachtkastje hebben staanquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar wel 2 vibrators in het nachtkastje hebben staan![]()
Vrouwen zijn schijnheilig. "Hou eens op met dat praten over sex" en "kunnen jullie het nergens anders over hebben" en dan zelf wel 2 van die 18 inchers naast de bed hebben liggen![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
ja en ik ook. Dat zei je in mijn topic namelijk.
Gewoon een topic sluiten omdat jij zo'n hand-vasthoudert bent.![]()
![]()
Zeg, ik ben je hond niet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef postmortum het volgende:
Fok!kers die allochtonen moeten afkraken op de FP schoon die eens op of sluit hem
Niks mis met praten over seks.quote:Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar wel 2 vibrators in het nachtkastje hebben staan![]()
Vrouwen zijn schijnheilig. "Hou eens op met dat praten over sex" en "kunnen jullie het nergens anders over hebben" en dan zelf wel 2 van die 18 inchers naast de bed hebben liggen![]()
Ook ik ben je hond niet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:55 schreef postmortum het volgende:
[quote]Op maandag 18 december 2006 19:53 schreef Janetje het volgende:
[
Zeg, ik ben je hond niet.
Ik zal zo eens kijken.
[..]
ik bedoelde iedere willeukeurige mod hoor![]()
nou zegquote:
Je wilt bier drinken maar je vrienden zijn er niet?quote:Op maandag 18 december 2006 20:03 schreef Unity het volgende:
Bier.
Wat is dan precies het verschil tussen deze klacht en alle andere klachten dat mijn topic gesloten moet worden en die talloze andere even onzinnige topics niet? Wat is onzinnig? Wat is zinnig? Wat is de zin van het leven? En wie zijn jullie om die zin van het leven vast te leggen? Wie ben ik? Wie zijn wij? Schandalig, daar komt het op neer.
Ik ga een beetje zo'n lang lulverhaal in een topic over 'kleine klachten' zetten waar toch niemand het leest, ja dahaaag! En dan wordt zo'n prachttopic nog gesloten ook! Schandalig. Verplaats 'm dan naar onzin ofzo.
Misschien moet ik het aardig vragen. Mag mijn topic weer open en/of naar onzin worden verplaatst?
Jaja, was ook maar grapje. Moest gewoon ff reagerenquote:Op maandag 18 december 2006 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou zeg![]()
gedraag ik me een keer, is het weer niet goed![]()
nou ja het is je vergevenquote:Op maandag 18 december 2006 20:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, was ook maar grapje. Moest gewoon ff reageren
Thanks, ik wou even zeiken.quote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wilt bier drinken maar je vrienden zijn er niet?
Oh absoluut topicwaardig en het lokt ook ándere reacties uit dan "Hahaha.. TS heeft geen vrienden, de n00b..."
Ik kan vragen of ze 'm willen hebben in ONZ.. maar daar word je alleen maar gebashed en uitgelachen hoor, net als in dit topic dat ik net gesloten heb.
Nou staat er toch, hij sloot mij uber topic en zei niet wrm!!!quote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef Janetje het volgende:
Nou, vertel het eens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |