abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44544560
Samenvatting onderaan

Al die mensen die 'rita is het probleem' of 'balkenende II zorgt voor de problemen' roepen zijn een beetje dom. want dat heeft hier geen ene zak mee te maken. Als PvdA er zat of SP dan hadden ze nog steeds mobieltjes met hun muziek hard aan en vielen ze nog steeds oude mensen lastig. Dat gaat echt niet over door een beleid van een regering. Daar heb je acceptatie van de meeste buitenlanders voor nodig. Ze respecteren en accepteren nu alleen maar hun eigen volk en de Nederlanders hebben ze geen respect voor. OOK niet voor oudere mensen. En daar heb ik een schijt hekel aan. Zij mogen hier wonen dus respecteren en accepteren ze ons maar. En het moet van twee kanten komen maar een oud vrouwtje heeft hun echt niks misdaan.

Zo das dur uit

Samenvatting: kut buitenlanders moeten oprotten als ze (in ieder geval) onze ouderen niet kunnen of willen respecteren/accepteren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Narkie op 18-12-2006 18:09:05 ]
Als je het gevoel hebt dat je dood bent leef je nog.
Als allah machtig is moet je er niet te veel van eten.
pi_44544725
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Narkie het volgende:
Als PvdA er zat of SP dan hadden ze nog steeds mobieltjes met hun muziek hard aan en vielen ze nog steeds oude mensen lastig.

Ik heb VVD geen wet zien maken tegen muziek uit mobieltjes...jij?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_44544820
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:34 schreef Biogarde het volgende:
We houden het netjes!
pi_44544835
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:07 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik heb VVD geen wet zien maken tegen muziek uit mobieltjes...jij?
Nee dat hoeft ook niet, zoiets heet respect en inlevingsvermogen. Je zorgt dat anderen geen last van je hebben door muziek of wat dan ook als je in de bus zit en ze doen het alleen maar omdat ze stoer willen zijn en een reactie willen uitlokken door zich af te zetten tegen de 'Nederlanders' etc.
Als je het gevoel hebt dat je dood bent leef je nog.
Als allah machtig is moet je er niet te veel van eten.
pi_44544875
Ach mensen die vaker op fok komen en of sites als geen stijl weten dat er doorgaans nogal lomp gereageerd wordt.
Als je er rekening mee houdt is er niets aan het handje het is gewoon een vorm van digitale hangjongeren.
pi_44545116
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wie is hier nu hersenloos?

Racisme is een mooi woord voor onderscheid maken van mensen op basis van huiskleur of ras
Bijvoorbeeld dat ik mijn negerbuurman niet zou mogen gewoon omdat hij zwart is en zonder verdere reden.

Hier beoordelen sommige users bijvoorbeeld bepaalde marokkanen op basis van hun gedrag en niet op basis van huidskleur of wat dan ook. Is dat racisme? Neen!!

Denk voortaan even wat beter na voor dat je het woord racisme te pas en te onpas op internet kwakt. Want hiermee toon je alleen maar aan dat jij degene bent die hersenloos is.
Ga vooral even een discussie houden over de definitie van racisme. Als jij een pleurishekel aan moslims hebt omdat ze moslim zijn, ben je gewoon een racist. Dat jij een dikke Van Dale nodig hebt om aan te tonen dat je geen racist bent maar gewoon een pleurishekel aan moslims hebt, dan ben jij de enige die daar gelukkig wordt. De rest weet vast wel beter.
pi_44545133
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef wonko het volgende:
Vooral blijven trappen naar die mensen...je jaagt ze alleen maar nog verder de extreem-rechtse hoek in.
Ga je mij nu vertellen dat praten met die jongens zin heeft? Joh....zou dat dan toch ook bij moslimjongeren nog helpen?
  maandag 18 december 2006 @ 18:37:20 #58
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_44545654
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Als jij een pleurishekel aan moslims hebt omdat ze moslim zijn, ben je gewoon een racist.
Daar gaat het hier toch ook niet over snuggere.

OMG Laat ook maar.

En als ik een hekel aan christenen heb , wat dan?

Dat noemt een ander hersenloos.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_44545747
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:37 schreef cheqy het volgende:
Daar gaat het hier toch ook niet over snuggere.
Weet jij dan uberhaupt wel waar het in eerste instantie over ging? En begin niet over je "bepaalde marokkanen", tenzij je voor iedereen spreekt.
  maandag 18 december 2006 @ 18:43:07 #60
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_44545850
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Weet jij dan uberhaupt wel waar het in eerste instantie over ging? En begin niet over je "bepaalde marokkanen", tenzij je voor iedereen spreekt.
Ik zei ook bijvoorbeeld bepaalde marrokanen.
Gewoon om een voorbeeld te stellen. Voortaan ook ff beter lezen dus

Je maakt jezelf belachelijk.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_44545990
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:43 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik zei ook bijvoorbeeld bepaalde marrokanen.
Gewoon om een voorbeeld te stellen. Voortaan ook ff beter lezen dus

Je maakt jezelf belachelijk.
Druk op ctrl-f en tik "buitenlanders haten". Druk vervolgens op Enter.

Zie je het bericht staan? Goh, dat was het begin wat uiteindelijk resulteerde in "racisme = voor hersenlozen". Dat jij vervolgens een lulverhaal ophangt met racisme geldt niet voor bepaalde marokkanen blabla doet er niet eens toe. Je maakt jezelf belachelijk zo schat
  maandag 18 december 2006 @ 18:50:22 #62
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_44546066
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Narkie het volgende:
Samenvatting onderaan

Al die mensen die 'rita is het probleem' of 'balkenende II zorgt voor de problemen' roepen zijn een beetje dom. want dat heeft hier geen ene zak mee te maken. Als PvdA er zat of SP dan hadden ze nog steeds mobieltjes met hun muziek hard aan en vielen ze nog steeds oude mensen lastig. Dat gaat echt niet over door een beleid van een regering. Daar heb je acceptatie van de meeste buitenlanders voor nodig. Ze respecteren en accepteren nu alleen maar hun eigen volk en de Nederlanders hebben ze geen respect voor. OOK niet voor oudere mensen. En daar heb ik een schijt hekel aan. Zij mogen hier wonen dus respecteren en accepteren ze ons maar. En het moet van twee kanten komen maar een oud vrouwtje heeft hun echt niks misdaan.

Zo das dur uit

Samenvatting: kut buitenlanders moeten oprotten als ze (in ieder geval) onze ouderen niet kunnen of willen respecteren/accepteren.
En toch kan een regering heel veel doen, door het signaal dat ze afgeven. De manier waarop onze regering omgaat met bijvoorbeeld asielzoekers verdient nou ook niet echt de nobelprijs voor respect.

Ik quote even een willekeurige kneus: "de Islam is een achtelijke cultuur" moet je kijken hoeveel figuren daar achteraan zijn gehuppeld.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_44546116
quote:

Als jij een pleurishekel aan moslims hebt omdat ze moslim zijn, ben je gewoon een racist.
En wat ga jij dan doen ... ? PS. Waarom zo'n negatieve klank aan het woordje racist, ik zou bijvoorbeeld kiezen vadelandsliefend.
pi_44546205
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef -Angelus- het volgende:
En wat ga jij dan doen ... ?
Huh? Wat bedoel je?
  maandag 18 december 2006 @ 18:54:27 #65
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_44546206
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

En wat ga jij dan doen ... ? PS. Waarom zo'n negatieve klank aan het woordje racist, ik zou bijvoorbeeld kiezen vadelandsliefend.
Er is een verschil tussen nationalisme en racisme, maar doe eerst maar je best met Nederlands.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_44546359
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef t-8one het volgende:

Er is een verschil tussen nationalisme en racisme, maar doe eerst maar je best met Nederlands.
Chauvinisme is een vorm van racisme ... het benadrukken van de identiteit door de taal. Kortom je bent zelf geen haar beter dan die mensen waar tegen je zo hard tegen ingaat stumperd. Maar ga maar weer bomen knufellen homo.
pi_44546496
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef -Angelus- het volgende:
Chauvinisme is een vorm van racisme ... het benadrukken van de identiteit door de taal. Kortom je bent zelf geen haar beter dan die mensen waar tegen je zo hard tegen ingaat stumperd. Maar ga maar weer bomen knufellen homo.
Kortom? Mis ik wat? Wie zegt hier dat ie chauvinistisch is?

Daarbij is dat natuurlijk een lulvergelijking; dan kan je net zo goed stellen dat een varkenshaasje lekkerder vinden dan een runderlapje ook racistisch is. Die arme koe....
  maandag 18 december 2006 @ 19:08:27 #68
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_44546726
quote:

[..]

Van mij mag je die spelfouten maken hoor, maar als je zo vaderlandslievend bent mag ik toch op z'n minst van je verwachten dat je normaal kunt spellen? Of kom je m'n vooroordeel over nationalisten en racisten bevestigen?

Maar ik ga lekker knufellen
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_44546971
Wat bedoelen jullie eingelijk met allochtonen?

Iedereen die niet afokmstig is uit Nederland?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_44547068
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:14 schreef postmortum het volgende:
Wat bedoelen jullie eingelijk met allochtonen?

Iedereen die niet afokmstig is uit Nederland?
Dat is de gangbare definitie toch?
pi_44547078
=edit= ophouden met dat geflame.

[ Bericht 93% gewijzigd door Janetje op 18-12-2006 20:05:11 ]
pi_44547175
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat is de gangbare definitie toch?
en de 2de en de 3de genaratie zien jullie die nog als allochtoon of toch als autochtoon?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_44547193
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:19 schreef postmortum het volgende:
en de 2de en de 3de genaratie zien jullie die nog als allochtoon of toch als autochtoon?
Ik niet (ik zie ze wel als autochtoon dus), maar ik ben dan ook geen "jullie"
  maandag 18 december 2006 @ 19:29:26 #74
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_44547553
=edit=

[ Bericht 50% gewijzigd door Janetje op 18-12-2006 20:06:31 ]
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_44547826
=edit=

[ Bericht 99% gewijzigd door Janetje op 18-12-2006 20:06:20 ]
pi_44548736
En weer open..
Ophouden met het geflame en gezuig.

[ Bericht 85% gewijzigd door Janetje op 18-12-2006 20:08:25 ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_44549861
=Zeg, wat zei ik nou?=

[ Bericht 95% gewijzigd door Janetje op 18-12-2006 20:29:11 ]
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  maandag 18 december 2006 @ 20:38:00 #78
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44550296
niet de FP-ers zijn racistisch maar de meeste allochtonen met de islamitische cultuur.

als je bedenkt dat 80% fel anti homo is en dat ze vrouwen onderdrukken en dergelijke.

bedenk ook eens dat bepaalde groeperingen altijd tegen westerse fundamenten aan het schoppen zijn.

ikzelf ben trots op bepaalde waarden in nederland. trots dat vrouwen, homo's, gekleurden dezelfde rechten hebben als ieder ander.

een grote groep allochtonen is dat wat nederland zo bijzonder maakt kapot aan het maken.
en ja daarom haat ik die groep en zie ze het liefst oprotten.
ik ben lief :)
pi_44550528
quote:

[..]

HIj is homo omdat hij geen racist is.

Jezus, wat een intelligentie.
pi_44550550
Fok!kers
pi_44550566
TS heet zeker een punt trouwens.

De FP heet in de volksmond ook de Stormfrontpage.
pi_44550593
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

HIj is homo omdat hij geen racist is.

Jezus, wat een intelligentie.
En met deze reactie heeft díe discussie afgedaan aub.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_44550606
quote:

[..]

Ga vooral even een discussie houden over de definitie van racisme. Als jij een pleurishekel aan moslims hebt omdat ze moslim zijn, ben je gewoon een racist. Dat jij een dikke Van Dale nodig hebt om aan te tonen dat je geen racist bent maar gewoon een pleurishekel aan moslims hebt, dan ben jij de enige die daar gelukkig wordt. De rest weet vast wel beter.
Whahahaha. Dit is wel de meest belachelijke onzin die ik hier sinds tijden heb gelezen. Dus als je het niet op Christenen hebt / cq. haat ben je ook een racist?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_44550611
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:38 schreef A_L_N_F het volgende:
niet de FP-ers zijn racistisch maar de meeste allochtonen met de islamitische cultuur.

als je bedenkt dat 80% fel anti homo is en dat ze vrouwen onderdrukken en dergelijke.

bedenk ook eens dat bepaalde groeperingen altijd tegen westerse fundamenten aan het schoppen zijn.

ikzelf ben trots op bepaalde waarden in nederland. trots dat vrouwen, homo's, gekleurden dezelfde rechten hebben als ieder ander.

een grote groep allochtonen is dat wat nederland zo bijzonder maakt kapot aan het maken.
en ja daarom haat ik die groep en zie ze het liefst oprotten.
Dus je haat alle allochtonen?

Conclusie: je bent geen haar beter.

Ergo: Ik zie jou het liefst oprotten.
  maandag 18 december 2006 @ 20:46:41 #85
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_44550653
Gelukkig zijn er ook nog gedegen sites als mocro.nl.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_44550661
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef IHVK het volgende:

Dus je haat alle allochtonen?
Is daar iets mis mee ... ?
pi_44550668
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik niet (ik zie ze wel als autochtoon dus), maar ik ben dan ook geen "jullie"
Als een groot deel zichzelf nu ook eens als autochtoon zou zien, zou een groot deel van de problemen al weggenomen zijn.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_44550684
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Whahahaha. Dit is wel de meest belachelijke onzin die ik hier sinds tijden heb gelezen. Dus als je het niet op Christenen hebt / cq. haat ben je ook een racist?
Ja ga maar ff gezellig door met mierenneuken.

Racist wordt wel vaker gebruikt voor iemand die bepaalde bevolkingsgroepen haat, ook al zijn het geen etnische groepen.

Het gaat hier gewoon om de onderscheid, discriminatie, apartheid, als je andere woorden wilt hebben.
pi_44550688
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Ja.
pi_44550732
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef cerror het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog gedegen sites als mocro.nl.
Ja of Geenstijl of Stormfront.

De Nederlands/Vlaamse deel van Stromfront is het best bezochte deel.
pi_44550807
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Als een groot deel zichzelf nu ook eens als autochtoon zou zien, zou een groot deel van de problemen al weggenomen zijn.
Hoe kan je jezelf nou als autochtoon zien als autochtonen jezelf als allochtoon zien.

Verder is het überhaupt onzinnig omdat je volgens het CPB gewoon een allochtoon bent.

(1 of meerdere van je ouders in het buitenland geboren)
pi_44550924
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja ga maar ff gezellig door met mierenneuken.

Racist wordt wel vaker gebruikt voor iemand die bepaalde bevolkingsgroepen haat, ook al zijn het geen etnische groepen.

Het gaat hier gewoon om de onderscheid, discriminatie, apartheid, als je andere woorden wilt hebben.
Ja, het wordt inderdaad vaker gebruikt. Puur en alleen om iemand een stigma van 'slecht persoon' te geven, zonder daarvoor gedegen argumenten te hebben. Maar het bekt wel lekker; 'racist'. Maar dat rechtvaardigt het gebruik van het woord geenszins.

Ik wil geen andere woorden ervoor hebben voor iets dat er niet is. Er staan in de platenzakken schappen vol anti-christelijke CD's. NIEMAND die je erover hoort, afgezien van de laatste der Mohicanen die de 2 zetels van de SGP iedere 4 jaar veilig stellen en een enkele verdwaalde gereformeerde ex-CDA-minister van Justitie.

En in het geval van het moslim-geloof is het allemaal discriminatie, apartheid, etc.? Verkoop die lulkoek alsjeblieft aan een paar domoren die hier wel intrappen.
pi_44550973
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Metal_Mart het volgende:

En in het geval van het moslim-geloof is het allemaal discriminatie, apartheid, etc.? Verkoop die lulkoek alsjeblieft aan een paar domoren die hier wel intrappen.
Hear. Hear.
  maandag 18 december 2006 @ 20:55:18 #94
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_44551005
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

ja.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_44551008
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hoe kan je jezelf nou als autochtoon zien als autochtonen jezelf als allochtoon zien.

Verder is het überhaupt onzinnig omdat je volgens het CPB gewoon een allochtoon bent.

(1 of meerdere van je ouders in het buitenland geboren)
Aha, dat doen 'alle' autochtonen natuurlijk. Die zien elke allochtoon als niet-Nederlander.

Dit is er wel een van de categorie:
"Ik heb een hekel aan generaliseren. Dat doen Surinamers ook altijd.''
pi_44551070
quote:

[..]

Ja, het wordt inderdaad vaker gebruikt. Puur en alleen om iemand een stigma van 'slecht persoon' te geven, zonder daarvoor gedegen argumenten te hebben. Maar het bekt wel lekker; 'racist'. Maar dat rechtvaardigt het gebruik van het woord geenszins.

Ik wil geen andere woorden ervoor hebben voor iets dat er niet is. Er staan in de platenzakken schappen vol anti-christelijke CD's. NIEMAND die je erover hoort, afgezien van de laatste der Mohicanen die de 2 zetels van de SGP iedere 4 jaar veilig stellen en een enkele verdwaalde gereformeerde ex-CDA-minister van Justitie.

Ja dat zijn zo andere situaties.

Het Christendom is ook maar sinds 50 jaar immuun voor kritiek.
De overige 1950 jaar had je wel een probleem als je zulke liedjes maakte.

Verder heb ik nog weinig liedjes gehoord waarin wordt gezegd dat alle gristenen maar het land uitgezet moeten worden, of allerlei rare alternatieve "oplossingen" die je weleens op de FP leest.

Je mag van mij heus wel zeggen dat de islam stom is moslims dom zijn etc, maar als je zegt "alle moslims moeten gestreliseerd worden" dan heb je de grens wel bereikt.
pi_44551126
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:55 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Aha, dat doen 'alle' autochtonen natuurlijk. Die zien elke allochtoon als niet-Nederlander.
Ja of jij zegt dat alle allochtonen zichzelf niet als autochtoon zien.

Zo kunnen we wel ff doorgaan natuurlijk.

Ik heb overigens nergens gezegd dat alle autochtonen dat doen, maar goed.
  maandag 18 december 2006 @ 20:59:45 #98
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_44551166
quote:

[..]

Dat je er niemand over hoort is niet waar, dat het geen racisme wordt genoemd ben ik met je eens. Discriminatie is het wel, of het racisme is weet ik niet zeker.
punt is dat minderheden gevoeliger zijn voor racisme en discriminatie en in deze gevallen die termen ook eerder zullen vallen.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_44551214
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja dat zijn zo andere situaties.

Het Christendom is ook maar sinds 50 jaar immuun voor kritiek.
De overige 1950 jaar had je wel een probleem als je zulke liedjes maakte.

Verder heb ik nog weinig liedjes gehoord waarin wordt gezegd dat alle gristenen maar het land uitgezet moeten worden, of allerlei rare alternatieve "oplossingen" die je weleens op de FP leest.
Een nummer als 'Kill the christians' van Deicide wordt hier ongecensureerd verkocht hoor. Of het even smaakvol is, is een andere discussie.

Maar ik denk dat een nummer als 'Kill the muslims' op een wat heviger protest zou kunnen rekenen. Terwijl het toch puur en alleen de RELIGIE EN HAAR GEBRUKEN EN DOGMA'S is die bepaalde mensen gewoon niet aanstaat.
pi_44551244
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:59 schreef t-8one het volgende:

punt is dat minderheden gevoeliger zijn voor racisme en discriminatie en in deze gevallen die termen ook eerder zullen vallen.
Gelukkig zij wij er dan om ze te corrigeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')