quote:Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Narkie het volgende:
Als PvdA er zat of SP dan hadden ze nog steeds mobieltjes met hun muziek hard aan en vielen ze nog steeds oude mensen lastig.
Nee dat hoeft ook niet, zoiets heet respect en inlevingsvermogen. Je zorgt dat anderen geen last van je hebben door muziek of wat dan ook als je in de bus zit en ze doen het alleen maar omdat ze stoer willen zijn en een reactie willen uitlokken door zich af te zetten tegen de 'Nederlanders' etc.quote:Op maandag 18 december 2006 18:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb VVD geen wet zien maken tegen muziek uit mobieltjes...jij?
Ga vooral even een discussie houden over de definitie van racisme. Als jij een pleurishekel aan moslims hebt omdat ze moslim zijn, ben je gewoon een racist. Dat jij een dikke Van Dale nodig hebt om aan te tonen dat je geen racist bent maar gewoon een pleurishekel aan moslims hebt, dan ben jij de enige die daar gelukkig wordt. De rest weet vast wel beter.quote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wie is hier nu hersenloos?![]()
Racisme is een mooi woord voor onderscheid maken van mensen op basis van huiskleur of ras
Bijvoorbeeld dat ik mijn negerbuurman niet zou mogen gewoon omdat hij zwart is en zonder verdere reden.
Hier beoordelen sommige users bijvoorbeeld bepaalde marokkanen op basis van hun gedrag en niet op basis van huidskleur of wat dan ook. Is dat racisme? Neen!!
Denk voortaan even wat beter na voor dat je het woord racisme te pas en te onpas op internet kwakt. Want hiermee toon je alleen maar aan dat jij degene bent die hersenloos is.![]()
Ga je mij nu vertellen dat praten met die jongens zin heeft? Joh....zou dat dan toch ook bij moslimjongeren nog helpen?quote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef wonko het volgende:
Vooral blijven trappen naar die mensen...je jaagt ze alleen maar nog verder de extreem-rechtse hoek in.
Daar gaat het hier toch ook niet over snuggere.quote:Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij een pleurishekel aan moslims hebt omdat ze moslim zijn, ben je gewoon een racist.
Weet jij dan uberhaupt wel waar het in eerste instantie over ging? En begin niet over je "bepaalde marokkanen", tenzij je voor iedereen spreekt.quote:Op maandag 18 december 2006 18:37 schreef cheqy het volgende:
Daar gaat het hier toch ook niet over snuggere.![]()
Ik zei ook bijvoorbeeld bepaalde marrokanen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Weet jij dan uberhaupt wel waar het in eerste instantie over ging? En begin niet over je "bepaalde marokkanen", tenzij je voor iedereen spreekt.
Druk op ctrl-f en tik "buitenlanders haten". Druk vervolgens op Enter.quote:Op maandag 18 december 2006 18:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik zei ook bijvoorbeeld bepaalde marrokanen.
Gewoon om een voorbeeld te stellen. Voortaan ook ff beter lezen dus
Je maakt jezelf belachelijk.![]()
En toch kan een regering heel veel doen, door het signaal dat ze afgeven. De manier waarop onze regering omgaat met bijvoorbeeld asielzoekers verdient nou ook niet echt de nobelprijs voor respect.quote:Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Narkie het volgende:
Samenvatting onderaan
Al die mensen die 'rita is het probleem' of 'balkenende II zorgt voor de problemen' roepen zijn een beetje dom. want dat heeft hier geen ene zak mee te maken. Als PvdA er zat of SP dan hadden ze nog steeds mobieltjes met hun muziek hard aan en vielen ze nog steeds oude mensen lastig. Dat gaat echt niet over door een beleid van een regering. Daar heb je acceptatie van de meeste buitenlanders voor nodig. Ze respecteren en accepteren nu alleen maar hun eigen volk en de Nederlanders hebben ze geen respect voor. OOK niet voor oudere mensen. En daar heb ik een schijt hekel aan. Zij mogen hier wonen dus respecteren en accepteren ze ons maar. En het moet van twee kanten komen maar een oud vrouwtje heeft hun echt niks misdaan.
Zo das dur uit
Samenvatting: kut buitenlanders moeten oprotten als ze (in ieder geval) onze ouderen niet kunnen of willen respecteren/accepteren.
En wat ga jij dan doen ... ? PS. Waarom zo'n negatieve klank aan het woordje racist, ik zou bijvoorbeeld kiezen vadelandsliefend.quote:Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als jij een pleurishekel aan moslims hebt omdat ze moslim zijn, ben je gewoon een racist.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef -Angelus- het volgende:
En wat ga jij dan doen ... ?
Er is een verschil tussen nationalisme en racisme, maar doe eerst maar je best met Nederlands.quote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En wat ga jij dan doen ... ? PS. Waarom zo'n negatieve klank aan het woordje racist, ik zou bijvoorbeeld kiezen vadelandsliefend.
Chauvinisme is een vorm van racisme ... het benadrukken van de identiteit door de taal. Kortom je bent zelf geen haar beter dan die mensen waar tegen je zo hard tegen ingaat stumperd. Maar ga maar weer bomen knufellen homo.quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef t-8one het volgende:
Er is een verschil tussen nationalisme en racisme, maar doe eerst maar je best met Nederlands.
Kortom? Mis ik wat? Wie zegt hier dat ie chauvinistisch is?quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef -Angelus- het volgende:
Chauvinisme is een vorm van racisme ... het benadrukken van de identiteit door de taal. Kortom je bent zelf geen haar beter dan die mensen waar tegen je zo hard tegen ingaat stumperd. Maar ga maar weer bomen knufellen homo.
Van mij mag je die spelfouten maken hoor, maar als je zo vaderlandslievend bent mag ik toch op z'n minst van je verwachten dat je normaal kunt spellen? Of kom je m'n vooroordeel over nationalisten en racisten bevestigen?quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Chauvinisme is een vorm van racisme ... het benadrukken van de identiteit door de taal. Kortom je bent zelf geen haar beter dan die mensen waar tegen je zo hard tegen ingaat stumperd. Maar ga maar weer bomen knufellen homo.
Dat is de gangbare definitie toch?quote:Op maandag 18 december 2006 19:14 schreef postmortum het volgende:
Wat bedoelen jullie eingelijk met allochtonen?
Iedereen die niet afokmstig is uit Nederland?
en de 2de en de 3de genaratie zien jullie die nog als allochtoon of toch als autochtoon?quote:Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is de gangbare definitie toch?
Ik niet (ik zie ze wel als autochtoon dus), maar ik ben dan ook geen "jullie"quote:Op maandag 18 december 2006 19:19 schreef postmortum het volgende:
en de 2de en de 3de genaratie zien jullie die nog als allochtoon of toch als autochtoon?
HIj is homo omdat hij geen racist is.quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En met deze reactie heeft díe discussie afgedaan aub.quote:Op maandag 18 december 2006 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
HIj is homo omdat hij geen racist is.
Jezus, wat een intelligentie.![]()
![]()
![]()
Whahahaha. Dit is wel de meest belachelijke onzin die ik hier sinds tijden heb gelezen. Dus als je het niet op Christenen hebt / cq. haat ben je ook een racist?quote:Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga vooral even een discussie houden over de definitie van racisme. Als jij een pleurishekel aan moslims hebt omdat ze moslim zijn, ben je gewoon een racist. Dat jij een dikke Van Dale nodig hebt om aan te tonen dat je geen racist bent maar gewoon een pleurishekel aan moslims hebt, dan ben jij de enige die daar gelukkig wordt. De rest weet vast wel beter.
Dus je haat alle allochtonen?quote:Op maandag 18 december 2006 20:38 schreef A_L_N_F het volgende:
niet de FP-ers zijn racistisch maar de meeste allochtonen met de islamitische cultuur.
als je bedenkt dat 80% fel anti homo is en dat ze vrouwen onderdrukken en dergelijke.
bedenk ook eens dat bepaalde groeperingen altijd tegen westerse fundamenten aan het schoppen zijn.
ikzelf ben trots op bepaalde waarden in nederland. trots dat vrouwen, homo's, gekleurden dezelfde rechten hebben als ieder ander.
een grote groep allochtonen is dat wat nederland zo bijzonder maakt kapot aan het maken.
en ja daarom haat ik die groep en zie ze het liefst oprotten.
Als een groot deel zichzelf nu ook eens als autochtoon zou zien, zou een groot deel van de problemen al weggenomen zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik niet (ik zie ze wel als autochtoon dus), maar ik ben dan ook geen "jullie"
Ja ga maar ff gezellig door met mierenneuken.quote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Whahahaha. Dit is wel de meest belachelijke onzin die ik hier sinds tijden heb gelezen. Dus als je het niet op Christenen hebt / cq. haat ben je ook een racist?
Ja of Geenstijl of Stormfront.quote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef cerror het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog gedegen sites als mocro.nl.
Hoe kan je jezelf nou als autochtoon zien als autochtonen jezelf als allochtoon zien.quote:Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Als een groot deel zichzelf nu ook eens als autochtoon zou zien, zou een groot deel van de problemen al weggenomen zijn.
Ja, het wordt inderdaad vaker gebruikt. Puur en alleen om iemand een stigma van 'slecht persoon' te geven, zonder daarvoor gedegen argumenten te hebben. Maar het bekt wel lekker; 'racist'. Maar dat rechtvaardigt het gebruik van het woord geenszins.quote:Op maandag 18 december 2006 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ga maar ff gezellig door met mierenneuken.
Racist wordt wel vaker gebruikt voor iemand die bepaalde bevolkingsgroepen haat, ook al zijn het geen etnische groepen.
Het gaat hier gewoon om de onderscheid, discriminatie, apartheid, als je andere woorden wilt hebben.![]()
Hear. Hear.quote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Metal_Mart het volgende:
En in het geval van het moslim-geloof is het allemaal discriminatie, apartheid, etc.?Verkoop die lulkoek alsjeblieft aan een paar domoren die hier wel intrappen.
Aha, dat doen 'alle' autochtonen natuurlijk. Die zien elke allochtoon als niet-Nederlander.quote:Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf nou als autochtoon zien als autochtonen jezelf als allochtoon zien.
Verder is het überhaupt onzinnig omdat je volgens het CPB gewoon een allochtoon bent.
(1 of meerdere van je ouders in het buitenland geboren)
Ja dat zijn zo andere situaties.quote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ja, het wordt inderdaad vaker gebruikt. Puur en alleen om iemand een stigma van 'slecht persoon' te geven, zonder daarvoor gedegen argumenten te hebben. Maar het bekt wel lekker; 'racist'. Maar dat rechtvaardigt het gebruik van het woord geenszins.
Ik wil geen andere woorden ervoor hebben voor iets dat er niet is. Er staan in de platenzakken schappen vol anti-christelijke CD's. NIEMAND die je erover hoort, afgezien van de laatste der Mohicanen die de 2 zetels van de SGP iedere 4 jaar veilig stellen en een enkele verdwaalde gereformeerde ex-CDA-minister van Justitie.
En in het geval van het moslim-geloof is het allemaal discriminatie, apartheid, etc.?Verkoop die lulkoek alsjeblieft aan een paar domoren die hier wel intrappen.
Ja of jij zegt dat alle allochtonen zichzelf niet als autochtoon zien.quote:Op maandag 18 december 2006 20:55 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Aha, dat doen 'alle' autochtonen natuurlijk. Die zien elke allochtoon als niet-Nederlander.
Dat je er niemand over hoort is niet waar, dat het geen racisme wordt genoemd ben ik met je eens. Discriminatie is het wel, of het racisme is weet ik niet zeker.quote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ja, het wordt inderdaad vaker gebruikt. Puur en alleen om iemand een stigma van 'slecht persoon' te geven, zonder daarvoor gedegen argumenten te hebben. Maar het bekt wel lekker; 'racist'. Maar dat rechtvaardigt het gebruik van het woord geenszins.
Ik wil geen andere woorden ervoor hebben voor iets dat er niet is. Er staan in de platenzakken schappen vol anti-christelijke CD's. NIEMAND die je erover hoort, afgezien van de laatste der Mohicanen die de 2 zetels van de SGP iedere 4 jaar veilig stellen en een enkele verdwaalde gereformeerde ex-CDA-minister van Justitie.
quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat zijn zo andere situaties.
Het Christendom is ook maar sinds 50 jaar immuun voor kritiek.
De overige 1950 jaar had je wel een probleem als je zulke liedjes maakte.
Verder heb ik nog weinig liedjes gehoord waarin wordt gezegd dat alle gristenen maar het land uitgezet moeten worden, of allerlei rare alternatieve "oplossingen" die je weleens op de FP leest.
Gelukkig zij wij er dan om ze te corrigeren.quote:Op maandag 18 december 2006 20:59 schreef t-8one het volgende:
punt is dat minderheden gevoeliger zijn voor racisme en discriminatie en in deze gevallen die termen ook eerder zullen vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |