En, afhankelijk van welke kant je kiest, het nog waar is ook...quote:Op zondag 17 december 2006 04:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mja, het is niet alleen op Fok! Maar overal.
Een blijvend probleem dat al jaren bekend is.
daar gaat het niet om...quote:Op zondag 17 december 2006 04:19 schreef -Angelus- het volgende:
Dat is geen probleem ... het probleem is dat sommige mensen niet kunnen leven met deze mening.
een edit op uw verzoekquote:Op zondag 17 december 2006 04:34 schreef Biogarde het volgende:
We houden het netjes!
De buitenlanders zijn een blijvend probleem, maar dat mag je niet zeggen schijnbaar.quote:Op zondag 17 december 2006 04:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Van mij wel.quote:Op zondag 17 december 2006 09:11 schreef okkie-man het volgende:
[..]
De buitenlanders zijn een blijvend probleem, maar dat mag je niet zeggen schijnbaar.
Het zijn niet de Turken, maar de Marokkanen die voor de meeste problemen zorgen.quote:Op zondag 17 december 2006 10:03 schreef Drumpie het volgende:
waarom zeggen jullie niet kut turken, dan heb je het gericht op het volk dat zich misdraagt, inplaats van dat je zegt kut buitenlanders, en het niet allemaal zijn?
en dat artikel in de OP gaat natuurkijk alleen maar over Marokkanen , lezen is ook een vakquote:Op zondag 17 december 2006 10:12 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Het zijn niet de Turken, maar de Marokkanen die voor de meeste problemen zorgen.
juist dat bedoel ikquote:Op zondag 17 december 2006 11:37 schreef Agiath het volgende:
FP is meer een soort Stormfront aan het worden langzamerhand
Zelfs bij berichten van neo-nazi's word het weer zo gedraaid dat ze lekker met z'n alle op links kunnen bashen..
Gebrek aan hersencapaciteit.quote:Op maandag 18 december 2006 08:47 schreef Soepoog het volgende:
Verdiep je eerder in de redenen waarom mensen buitenlanders haten, dan zal je alles beter begrijpen.
En dat geef jou dan het recht om racistisch te worden?quote:Op maandag 18 december 2006 08:47 schreef Soepoog het volgende:
Verdiep je eerder in de redenen waarom mensen buitenlanders haten, dan zal je alles beter begrijpen.
Typisch linkse opmerkingquote:Op maandag 18 december 2006 08:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat geef jou dan het recht om racistisch te worden?
Dat betekent eerder dat jij zelf niet in staat om de juiste oorzaak aan te wijzen, maar puur en alleen dat jij een zondebok wilt hebben.
Heb je nog meer "argumenten"?quote:Op maandag 18 december 2006 08:56 schreef Soepoog het volgende:
Typisch linkse opmerking
Juist wel. Maar de uitkomst kan nooit zijn dat je racistisch wordt. Racisme = voor hersenlozen.quote:Op maandag 18 december 2006 08:57 schreef Soepoog het volgende:
Jij wilt je gewoon niet verdiepen in de redenen...
Zo vind je wel de oorzaak
Kan, maar dat maakt je dan nog steeds hersenloos.quote:Op maandag 18 december 2006 09:00 schreef Soepoog het volgende:
Is het niet zo dat je na een aantal aanvaringen met buitenlanders heel anders over ze gaat denken ?
Kan, maar dat maakt je dan nog steeds hersenloos.quote:En dat je het dan helemaal gehad heb met ze ?
Dan noem je hem een kneus / klootzak / sukkel / supermongool i.p.v. zijn hele bevolkingsgroep erbij te betrekken.quote:Op maandag 18 december 2006 09:03 schreef Soepoog het volgende:
Praat jij het goed dan als je ruzie met ze hebt, en je bent alleen en hun komen met een hele groep ?
Dat getuigt toch van geen enkel respect
1 Van de vele voorbeelden
En wat heeft een hele bevolkingsgroep daarmee te maken?quote:Op maandag 18 december 2006 09:03 schreef Soepoog het volgende:
Praat jij het goed dan als je ruzie met ze hebt, en je bent alleen en hun komen met een hele groep ?
Dat getuigt toch van geen enkel respect
1 Van de vele voorbeelden
Wat een onzin!quote:Op zondag 17 december 2006 04:34 schreef Biogarde het volgende:
We houden het netjes!
Mensen die 'intelligent' als 'intilligent' schrijven daarentegen...quote:Op maandag 18 december 2006 08:54 schreef Soepoog het volgende:
Lijkt me niet, mensen die buitenlanders haten zijn zelfs zeer intilligent
Hehehe... Als dat waar was, had ik intussen al een grotere hekel gehad aan nederlanders dan aan zogenaamde "buitenlanders". Misschien was het je nog niet opgevallen, maar wij kaaskoppen zijn ook geen lieverdjes, zeker als we zelf in het buitenland zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 09:00 schreef Soepoog het volgende:
Is het niet zo dat je na een aantal aanvaringen met buitenlanders heel anders over ze gaat denken ?
En dat je het dan helemaal gehad heb met ze ?
Je word zo pissig om bepaalde redenen dat je ze niet meer kan uitstaan enzo
Dat je er in geslaagd bent om een simpele copy te vernielen......quote:Op maandag 18 december 2006 09:35 schreef Miksie het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Ik vind het helemaal niet netjes dat er altijd en meteen binnen 3 reply's gevraagd wordt naar iamdns afkomst. En wat ik ook niet netjes vind is hoe mensen reageren als je daar een topic over opent. toch jammer voor geinteresseerden, en nee, ik kan niet mooi linken, je copy paste maar)
Maar Ts ik heb in dat topic ook ontdekt dat wij wereldvreemd en raar zijn. Het is schijnbaar heel normaal om allochtonen te haten, en te pas en vooral te onpas naar iemand's afkomst te vragen, hoe nutteloos die wetenschap ook is.
Jouw land?quote:Op maandag 18 december 2006 10:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En aangezien het mijn land is bepaal ik zelf wel wat ik fatsoenlijk vind.
quote:Op maandag 18 december 2006 08:47 schreef Soepoog het volgende:
Ik wil geen geld aan Defensie besteden.quote:Op maandag 18 december 2006 10:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat je er in geslaagd bent om een simpele copy te vernielen......
![]()
Tsja ik ben ook niet blij met die toeloop van buitenlanders die 't verdommen om zich aan ons aan te passen. Ik heb hun niet uitgenodigd en wat mij betreft zijn ze dus niet welkom - al helemaal niet - als ze zich niet fatsoenlijk gedragen. En aangezien het mijn land is bepaal ik zelf wel wat ik fatsoenlijk vind.
Opzich niet gek dat het zo is begonnen...quote:Op zondag 17 december 2006 04:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Jaja, ach iedereen heeft zo z'n kwaliteitenquote:Op maandag 18 december 2006 10:42 schreef deedeetee het volgende:
Dat je er in geslaagd bent om een simpele copy te vernielen......
![]()
Maar wat dan als ik het niet met je eens ben? Het is namelijk ook mijn land.quote:En aangezien het mijn land is bepaal ik zelf wel wat ik fatsoenlijk vind.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef Ulreazj het volgende:
Turken
Marokkanen
Nederlanders
Bush
Talpa
Moet je zelf weten tochquote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef Miksie het volgende:
[..]
Jaja, ach iedereen heeft zo z'n kwaliteiten![]()
[..]
Maar wat dan als ik het niet met je eens ben? Het is namelijk ook mijn land.![]()
Zie hier een perfect voorbeeld van iemand die de TS'er bedoelde. Echter doet deze het voornamelijk op het forum.quote:Op maandag 18 december 2006 13:15 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
blablabla
Wie is hier nu hersenloos?quote:Op maandag 18 december 2006 08:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Juist wel. Maar de uitkomst kan nooit zijn dat je racistisch wordt. Racisme = voor hersenlozen.
Nee, bij iedereen met vragen over of problemen met buitenlanders gelijk het arsenaal nazi/fascist/racist uit de kast halen is lekker. Mensen die dat doen snappen niet dat ze zelf de grootste hand hebben in de creatie van een groot probleem met extreem-rechts. Die mensen met vragen of problemen worden/zijn het zat om telkens maar weer de mond gesnoerd te worden door de 'knuffelaars'. Dan gaan ze vanzelf de extreem-rechtse kant op. Daar wordt er wel naar ze geluisterd, alleen jammer dat het dan niet alleen bij luisteren blijft.quote:Op zondag 17 december 2006 11:37 schreef Agiath het volgende:
FP is meer een soort Stormfront aan het worden langzamerhand
Zelfs bij berichten van neo-nazi's word het weer zo gedraaid dat ze lekker met z'n alle op links kunnen bashen..
Vooral blijven trappen naar die mensen...je jaagt ze alleen maar nog verder de extreem-rechtse hoek in.quote:Op maandag 18 december 2006 08:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Juist wel. Maar de uitkomst kan nooit zijn dat je racistisch wordt. Racisme = voor hersenlozen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |