Valt mee. Ik klaag alleen over die hersenloze nederlanders, niet over de nederlanders die het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef FlyingFox het volgende:
Je hebt gelijk.
Jammer alleen dat je in je laatste zin je eigen betoog compleet ontkracht. Je scheert over één kan, discrimineert en je zaait haat.
Dan nog!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:55 schreef Miksie het volgende:
[..]
Valt mee. Ik klaag alleen over die hersenloze nederlanders, Niet over de nederlanders die het wel begrijpen.
Come now. Je suggereert dat alle Nederlanders hersenloos zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:55 schreef Miksie het volgende:
[..]
Valt mee. Ik klaag alleen over die hersenloze nederlanders, Niet over de nederlanders die het wel begrijpen.
Ja, dat inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef LasTeR het volgende:
Er is toch een zondebok nodig? Arbeit Macht Frei!
T is goed. Dan wil je het niet begrijpen. Ik hoop alleen dat er een hoop anderen zijn die het wel willen begrijpen, en eens gaan nadenken, en gaan proberen dingen objectief te bekijken (zo objectief als mogelijk is that is).quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Come now. Je suggereert dat alle Nederlanders hersenloos zijn.
Kutmarrokanen. Hey, ik heb 't alleen over de Marrokanen die kut zijn. Yeah right.
Ik beweer ook zeker niet dat het niet goed gaat met die groep, dat zie ik ook wel (zit in het onderwijs en zo). Het gaat me er vooral om dat dat niet alleen hun schuld is. Zolang wij ze als minderwaardig blijven behandelen, zullen zij zich zo gedragen. En dat moet je zien te voorkomen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef rival het volgende:
dat ik negatief over het gros van de marokkanen denk komt niet door me opvoeding of vooroordelen!
ik ben geen rascist, ik ga om met antilianen, surinamers, turken, chinezen, marokkanen.... en juist daarom weet ik waar ik over praat!
pardon? het probleem met die gasten is juist dat ze de westerse mens minderwaardig vinden!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Miksie het volgende:
[..]
Zolang wij ze als minderwaardig blijven behandelen, zullen zij zich zo gedragen.
Ja klopt. Heeft niks te maken met afkomst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef wmml het volgende:
Ik erger me altijd maar aan 2 soorten mensen in de bus.
Dat zijn diegene die van voor tot achter (eentje voor en eentje achter) in de bus communiceren met een zeer irritante stemveheffing. En mochten ze dan geen tien meter van elkaar afzitten dan gebruiken ze nog een zulke luide stem dat de hele bus ze kan horen (een soort gezoem met woorden erin). Daarbij komt het dan ook nog dat een zulk soort mensen (inclusief bontkraag) het een soort sport ervan maken. Om te kijken hoe hard hun KUTmobieltje wel niet KUTmuziek (in the eye of the beholder) kan afspelen. En conversaties van een zulk soort mensen komt heel vaak het woordje "Walla" en de twee/drie woordjes "Je weet (toch)" in voor. Ik constateer... ik veroordeel (nog) niet.
De tweede catagorie zijn de 13 á 14 jarige meisje die met hun scherpe en hoge stemmetjes over allemaal onbelangrijke onzin aan het praten zijn. Wat dan gepaart gaat met onuitstaanbaar gegiechel.
Als ik in de bus zit houd ik gewoon me kop dicht, en als ik dan al met iemand praat dan op gedempte wijze. Op deze manier heeft niemand last van mij. Helaas heeft niet iedereen zulk een instelling.
Ja, en dus hebben beide schuld.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef Rekkie het volgende:
Pot en ketel
Wie begrijpt hier wie nu niet? Ik snap wat je bedoelt, alleen verwijt de pot hier de ketel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef Miksie het volgende:
[..]
T is goed. Dan wil je het niet begrijpen. Ik hoop alleen dat er een hoop anderen zijn die het wel willen begrijpen, en eens gaan nadenken, en gaan proberen dingen objectief te bekijken (zo objectief als mogelijk is that is).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |