abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:44:31 #1
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44243723
Toch jammer dat wanneer je in een topic klaagt over scholieren (in de bus in dit geval) dat mensen dan meteen gaan lopen vragen wat hun afkomst was. Lekker belangrijk, een puber is een puber. Die zijn lastig door de hormonale veranderingen in hun hoofd.
Maar wat ik me nou afvraag he; zijn er echt van die josti's die denken dat bv. een marokkaan (of welke anders gekleurde medelander dan ook) liever rotzooi trapt en het andere moeilijk maakt dan dat hij zelf gelukkig is?
Dan ben je echt dom. Het lijk me logisch dat iedereen gelukkig wil zijn, dat dat voor sommigen lastiger is/wordt gemaakt (bv. doordat ze altijd te horen krijgen dat zij het altijd gedaan hebben)
Denk eens na voor je dat soort beweringen maakt, je roept her met dit soort opmerkingen nl zelf ellende af. Die maroc zal je nu wel op je bek slaan, je gaf hem toch al geen eerlijke kans dus waarom zou hij het tegendeel proberen te bewijzen? Je bent toch al bevooroordeeld.

Mijn klacht? Hersenloze blanke nederlanders die denken dat ze beter zijn dan de rest, en geloven in hun eigen haat tegen alles wat vreemd is.
Voer eendjes, geen oorlog!
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:47:51 #2
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_44243821
Kijk eens aan!

Ik ben het heulemaal met je eens
Nederlanders WILLEN gewoon bepaalde mensen de schuld geven, dat geeft ze ws rust enzo... kansloos...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_44243954
Helemaal mee eens!
pi_44243972
Was vast een turk
pi_44243998
Je hebt gelijk.

Jammer alleen dat je in je laatste zin je eigen betoog compleet ontkracht. Je scheert over één kan, discrimineert en je zaait haat.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:55:39 #6
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44244046
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef FlyingFox het volgende:
Je hebt gelijk.

Jammer alleen dat je in je laatste zin je eigen betoog compleet ontkracht. Je scheert over één kan, discrimineert en je zaait haat.
Valt mee. Ik klaag alleen over die hersenloze nederlanders, niet over de nederlanders die het wel begrijpen.
Je opmerking over haat zaaien snap ik niet zo goed, ik hoop nl juist dat mensen na gaan denken door mijn post, en naar mensen als individu kijken.
pi_44244067
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:55 schreef Miksie het volgende:

[..]

Valt mee. Ik klaag alleen over die hersenloze nederlanders, Niet over de nederlanders die het wel begrijpen.
Dan nog!
pi_44244082
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:55 schreef Miksie het volgende:

[..]

Valt mee. Ik klaag alleen over die hersenloze nederlanders, Niet over de nederlanders die het wel begrijpen.
Come now. Je suggereert dat alle Nederlanders hersenloos zijn.

Kutmarrokanen. Hey, ik heb 't alleen over de Marrokanen die kut zijn. Yeah right.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:57:36 #9
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_44244102
Er is toch een zondebok nodig? Arbeit Macht Frei!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:58:34 #10
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44244134
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef LasTeR het volgende:
Er is toch een zondebok nodig? Arbeit Macht Frei!
Ja, dat inderdaad.
Maar we hebben toen met zn allen besloten: Dat nooit weer.
pi_44244246
dat ik negatief over het gros van de marokkanen denk komt niet door me opvoeding of vooroordelen!

ik ben geen rascist, ik ga om met antilianen, surinamers, turken, chinezen, marokkanen.... en juist daarom weet ik waar ik over praat!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:02:10 #12
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44244264
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:56 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Come now. Je suggereert dat alle Nederlanders hersenloos zijn.

Kutmarrokanen. Hey, ik heb 't alleen over de Marrokanen die kut zijn. Yeah right.
T is goed. Dan wil je het niet begrijpen. Ik hoop alleen dat er een hoop anderen zijn die het wel willen begrijpen, en eens gaan nadenken, en gaan proberen dingen objectief te bekijken (zo objectief als mogelijk is that is).
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:04:26 #13
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_44244337
Wat is de afkomst van TS?
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:05:08 #14
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44244362
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef rival het volgende:
dat ik negatief over het gros van de marokkanen denk komt niet door me opvoeding of vooroordelen!

ik ben geen rascist, ik ga om met antilianen, surinamers, turken, chinezen, marokkanen.... en juist daarom weet ik waar ik over praat!
Ik beweer ook zeker niet dat het niet goed gaat met die groep, dat zie ik ook wel (zit in het onderwijs en zo). Het gaat me er vooral om dat dat niet alleen hun schuld is. Zolang wij ze als minderwaardig blijven behandelen, zullen zij zich zo gedragen. En dat moet je zien te voorkomen.
daaromm zei ik ook, je moet het objectief proberen te bekijken. Maar als je een hond blijft slaan wordt ie vanzelf vals.
En rotte appels zitten natuurlijk in elke groep.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:05:59 #15
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44244389
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef hele_nare_user het volgende:
Wat is de afkomst van TS?
NL
Zowel ouders als grootouders zijn NL.
pi_44244555
Ondenkbaar natuurlijk dat er in de ene groep wat meer rotte appels zitten dan de ander.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:11:52 #17
161938 wmml
Code Duello
pi_44244584
Ik erger me altijd maar aan 2 soorten mensen in de bus.

Dat zijn diegene die van voor tot achter (eentje voor en eentje achter) in de bus communiceren met een zeer irritante stemveheffing. En mochten ze dan geen tien meter van elkaar afzitten dan gebruiken ze nog een zulke luide stem dat de hele bus ze kan horen (een soort gezoem met woorden erin). Daarbij komt het dan ook nog dat een zulk soort mensen (inclusief bontkraag) het een soort sport ervan maken. Om te kijken hoe hard hun KUTmobieltje wel niet KUTmuziek (in the eye of the beholder) kan afspelen. En conversaties van een zulk soort mensen komt heel vaak het woordje "Walla" en de twee/drie woordjes "Je weet (toch)" in voor. Ik constateer... ik veroordeel (nog) niet.

De tweede catagorie zijn de 13 á 14 jarige meisje die met hun scherpe en hoge stemmetjes over allemaal onbelangrijke onzin aan het praten zijn. Wat dan gepaart gaat met onuitstaanbaar gegiechel.

Als ik in de bus zit houd ik gewoon me kop dicht, en als ik dan al met iemand praat dan op gedempte wijze. Op deze manier heeft niemand last van mij. Helaas heeft niet iedereen zulk een instelling.
Pistols at Dawn!
pi_44244633
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Miksie het volgende:

[..]

Zolang wij ze als minderwaardig blijven behandelen, zullen zij zich zo gedragen.
pardon? het probleem met die gasten is juist dat ze de westerse mens minderwaardig vinden!
ze voelen zich boven de rest staan en dat doet niemand!
pi_44244638
Pot en ketel
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:15:44 #20
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44244710
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef wmml het volgende:
Ik erger me altijd maar aan 2 soorten mensen in de bus.

Dat zijn diegene die van voor tot achter (eentje voor en eentje achter) in de bus communiceren met een zeer irritante stemveheffing. En mochten ze dan geen tien meter van elkaar afzitten dan gebruiken ze nog een zulke luide stem dat de hele bus ze kan horen (een soort gezoem met woorden erin). Daarbij komt het dan ook nog dat een zulk soort mensen (inclusief bontkraag) het een soort sport ervan maken. Om te kijken hoe hard hun KUTmobieltje wel niet KUTmuziek (in the eye of the beholder) kan afspelen. En conversaties van een zulk soort mensen komt heel vaak het woordje "Walla" en de twee/drie woordjes "Je weet (toch)" in voor. Ik constateer... ik veroordeel (nog) niet.

De tweede catagorie zijn de 13 á 14 jarige meisje die met hun scherpe en hoge stemmetjes over allemaal onbelangrijke onzin aan het praten zijn. Wat dan gepaart gaat met onuitstaanbaar gegiechel.

Als ik in de bus zit houd ik gewoon me kop dicht, en als ik dan al met iemand praat dan op gedempte wijze. Op deze manier heeft niemand last van mij. Helaas heeft niet iedereen zulk een instelling.
Ja klopt. Heeft niks te maken met afkomst.
Zoals je die meisje beschrijft, zo was ik ook , maar dan in de trein.
En tegenwoordig, nu ik groot ben, gedraag ik me ook zo netjes mogelijk als ik in het ov zit.
pi_44244766
Ik kan met alle mensen omgaan. Cultuur, leeftijd, huidskleur maakt niet uit. Maar toch kan ik het niet met de Nederlanders. Het zou ook aan mij kunnen liggen maar vrienden kan ik echt niet worden met ze. Daarom wil ik ook graag weg uit dit land, maar ja, eerst dimploma's halen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:17:52 #22
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44244768
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:13 schreef Rekkie het volgende:
Pot en ketel
Ja, en dus hebben beide schuld.
Alleen hebben nederlanders over het algemeen net iets meer mogelijkheden.
pi_44244797
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef Miksie het volgende:

[..]

Ja, en dus hebben beide schuld.
en niet alle nederlanders en misschien ook niet alle buitenlanders.

Opgelost
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:21:29 #24
161300 Miksie
m'n lievelingsdrank
pi_44244858
.iM wat is jouw afkomst dan?

Ik begin nu trouwens wel het idee te krijgen dat ik ook best wel alleen sta in mijn idee. NIet dat ik daar mee zit hoor Ik gedij op tegenslag. Maar het geeft me ook een erg naar gevoel. Een samenleveing waar zoveel haat is, en waar zo weinig wil is om er iets aan te veranderen. Volgens mij is dat geen mooi toekomstbeeld.
pi_44244889
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef Miksie het volgende:

[..]

T is goed. Dan wil je het niet begrijpen. Ik hoop alleen dat er een hoop anderen zijn die het wel willen begrijpen, en eens gaan nadenken, en gaan proberen dingen objectief te bekijken (zo objectief als mogelijk is that is).
Wie begrijpt hier wie nu niet? Ik snap wat je bedoelt, alleen verwijt de pot hier de ketel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')