Als het fout gaat heb jij in ieder geval mooi zicht op de buitenlucht.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:29 schreef User_Name het volgende:
...Niets!
Het stinkt hier al een paar dagen (op de voorzolder waar de ketel staat) naar gas. Vandaag is die gaslucht veel sterker geworden en zonet kwam er gewoon 1 grote walm van die lucht op me af toen ik van m'n zolderkamer naar de voorzolder liep.
Ik vertel dus ook al een paar dagne en ook nu weer tegen m'n ouders dat het misschien verstandig is om een installateur te bellen of zelf even hier te komen ruiken hoe erg het wel niet stinkt.
Ik doe geen lampen meer aan of uit want voel me niet echt prettig met het idee dat er gas lekt, en m'n ouders geven er geen fuck om die hebben het te druk met andere dingen blijkbaar.
Mijn klacht dus: sterke gasgeur die volgens mijn vader niets voorsteld en waar dus niets aan gedaan gaat worden.
Lijkt mij idd de beste oplossing.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:30 schreef Biogarde het volgende:
Bel met spoed een monteur!
Of dat idd.quote:
Wat een kulargument! Als het dak eraf ligt is het nog veel kouder straks!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef User_Name het volgende:
Ik zeg net dat ik voor de zekerheid even het gaskraantje wil dichtdraaien dat ik hier niet de in de gaslucht zit en als antwoord krijg ik: ik moet nog in de douche dus die kraan mag niet dicht want anders heb ik koud water.
Bel zelf gewoon, heb je daarna voldoende de tijd om ze helemaal gek te 'ikzeitochdatikgelijkhad'-en.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef User_Name het volgende:
Ik zeg net dat ik voor de zekerheid even het gaskraantje wil dichtdraaien dat ik hier niet de in de gaslucht zit en als antwoord krijg ik: ik moet nog in de douche dus die kraan mag niet dicht want anders heb ik koud water.
Het is officieel ik ben geadopteerd![]()
subtielquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef Biogarde het volgende:
En als het een garp is van de TS, kan ie zich terugvinden in MED.
Niet als het een grap is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:48 schreef Koewam het volgende:
brandweer komt gratis btw
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:16 schreef MissHobje het volgende:
Moet je ine gaan slapen.. wordt je vet wazig wakkerals je mazzel hebt dan nog he
![]()
ramptoeristquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, doe eens een fotootje!
MJa.. eigen beleving laatstquote:
Whehehequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:36 schreef Keiichi het volgende:
[..]
FotoFoto
![]()
ziet er zoiets uit als de caravans van Brainiac?![]()
al beter,quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef User_Name het volgende:
de gaskraan is ondertussen dicht ramen staan open en de gaslucht is weg. Morgenvroeg word er eindelijk gebeld en is er duidelijkheid wat het probleem is.
Het is nu morgen (vroeg is het niet meer).quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef User_Name het volgende:
de gaskraan is ondertussen dicht ramen staan open en de gaslucht is weg. Morgenvroeg word er eindelijk gebeld en is er duidelijkheid wat het probleem is.
ja iddquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:43 schreef TheSorrow het volgende:
Ik snap je ouders echt niet hoor, sorry... hoe dom ben je als je een erge gaslucht ruikt en je doet er geen fuck aan
dat is levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:34 schreef User_Name het volgende:
Dankje
Zet ik het hier ook nog even neer:
De installateur is geweest en het bleken uiteindelijk afvalstoffen te zijn die niet werden afgevoerd. Daar kwam dus ook de gaslucht vandaan.
Ook zei hij erbij dat de kans op koolstofmonoxidevergiftiging erg groot was omdat ik op zolder slaap en die stoffen zo m'n kamer binnen kwamen.
Conclusie:
Ketel afvoer verstopt, veel te lang mee gewacht en dus was er kans op koolstofmonoxide vergiftiging.
Of die (adoptie-)ouders zijn een beetje billige honden, en hebben TS zelf het dak opgestuurd met een stel oude borstels en een end touw...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:52 schreef Mirage het volgende:
Gelukkig is het nu nageken (ook opgelost hoop ik)
haha ja heb het constant over mijn bijna dood ervaringquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:55 schreef Etcetera het volgende:
wat zeiden je oudersheb je het ze nog ingewreven? dat ze hun bloedeigen zoon bijna de dood ingejaagd hebben?
![]()
Kom maar op met dat MEDje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef Biogarde het volgende:
En als het een garp is van de TS, kan ie zichzelf terugvinden in MED.
Het fokforum redt levensquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
En wat hebben we hiervan geleerd?
Altijd een CO-detector plaatsen
Als het geen grap is ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef Biogarde het volgende:
En als het een garp is van de TS, kan ie zichzelf terugvinden in MED.
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik heb ze al gepost hoor![]()
ff goed kijken jij![]()
hmz dan heeft 1 of andere lolbroek mod (bio) ze weer verwijderd..quote:
Dusssquote:Op zondag 17 december 2006 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hmz dan heeft 1 of andere lolbroek mod (bio) ze weer verwijderd..
@ bio, je wilde ze zelf ook zien knaasje.. waarom verwijder je ze dan?
sry oosthoek.. ik had ze wel gepost maar bio vond 't blijkbaar leuk om mn post te verwijderen
Schoon aardgas (ontdaan van de zwavelwaterstof) is reukloos. Om ervoor te zorgen dat gaslekken snel kunnen worden opgespoord wordt aan aardgas dat aan huishoudens wordt geleverd een zeer sterk en vies ruikende stof toegevoegd. In Nederland wordt hiervoor 18 mg/m3 tetrahydrothiofeen toegepast, dat zorgt voor de in Nederland welbekende gaslucht. In delen van Duitsland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk wordt tert.-butylmercaptaan toegepast. Ook dimethylsulfide wordt gebruikt.quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef PlarkPlark het volgende:
Sorry, maar je ouders zijn wel echt erg dom en naief. Beetje foute instelling.
Gas heeft niet voor niets een geurtje gekregen van de maatschappij! (Normaal is het geurloos!)
Gelukkig goed afgelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |