Als het fout gaat heb jij in ieder geval mooi zicht op de buitenlucht.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:29 schreef User_Name het volgende:
...Niets!
Het stinkt hier al een paar dagen (op de voorzolder waar de ketel staat) naar gas. Vandaag is die gaslucht veel sterker geworden en zonet kwam er gewoon 1 grote walm van die lucht op me af toen ik van m'n zolderkamer naar de voorzolder liep.
Ik vertel dus ook al een paar dagne en ook nu weer tegen m'n ouders dat het misschien verstandig is om een installateur te bellen of zelf even hier te komen ruiken hoe erg het wel niet stinkt.
Ik doe geen lampen meer aan of uit want voel me niet echt prettig met het idee dat er gas lekt, en m'n ouders geven er geen fuck om die hebben het te druk met andere dingen blijkbaar.
Mijn klacht dus: sterke gasgeur die volgens mijn vader niets voorsteld en waar dus niets aan gedaan gaat worden.
Lijkt mij idd de beste oplossing.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:30 schreef Biogarde het volgende:
Bel met spoed een monteur!
Of dat idd.quote:
Wat een kulargument! Als het dak eraf ligt is het nog veel kouder straks!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef User_Name het volgende:
Ik zeg net dat ik voor de zekerheid even het gaskraantje wil dichtdraaien dat ik hier niet de in de gaslucht zit en als antwoord krijg ik: ik moet nog in de douche dus die kraan mag niet dicht want anders heb ik koud water.
Bel zelf gewoon, heb je daarna voldoende de tijd om ze helemaal gek te 'ikzeitochdatikgelijkhad'-en.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef User_Name het volgende:
Ik zeg net dat ik voor de zekerheid even het gaskraantje wil dichtdraaien dat ik hier niet de in de gaslucht zit en als antwoord krijg ik: ik moet nog in de douche dus die kraan mag niet dicht want anders heb ik koud water.
Het is officieel ik ben geadopteerd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |