Ze wilde wel graag op zijn nachtelijke feestje komen. Dus het lijkt wel zo.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:48 schreef Frasier het volgende:
Het is me alleen nog niet duidelijk of zij er hetzelfde over denkt.
Dus als jij op iemand zijn feestje wil komen wil je er ook gelijk een relatie mee?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wilde wel graag op zijn nachtelijke feestje komen. Dus het lijkt wel zo.
ik voorzie geen Bart & Lesley effect..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef shefan het volgende:
zou dit huup zijn kop gaan kosten.ik vind hem persondelijker leuker bij syl dan bij lieke
Een extra verhaallijn is welkom.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Zal Lieke de nieuwe 'Lesley' worden?
oh ja daarom zet ze ook een foto van haar en Huub op haar hyvesquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef smiley1982 het volgende:
Lieke moet weg blijven want ze voelt echt niks voor huub ze doet als of
(Masterroom en Champagne )quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef smiley1982 het volgende:
Lieke moet weg blijven want ze voelt echt niks voor huub ze doet als of
Hinnikt ze?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef Gigageil het volgende:
Wat een irritant wijf zeg......ken ze ook normaal lachen ?![]()
Kweenie hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef timmeeeh het volgende:
OMFG van die lieke dr hyves
[afbeelding]
Alleen op hyves?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hinnikt ze?
Ik vind dat ze op die foto's op Hyves een beetje een paardenkop heeft.
*kuch* iedereen is tegenwoordig model *kuch*quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef carpediem23 het volgende:
Ze is een fitness model, dus dat was haar net wel....zo bruin.....staat op haar hyves
Tuurlijk.. lekker van het meest negatieve uitgaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef havefun het volgende:
Typisch geval van een golddigger.
maar geen topmodel zeker, wel camera-geilquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Gigageil het volgende:
[..]
*kuch* iedereen is tegenwoordig model *kuch*![]()
pssst Lesley is ook een actrice.. dat ze nu een relatie heeft met Bart is allemaal spel om de streamers van een forum waar ze nooit komt te overtuigen.. anders valt ze natuurlijk door de mand.. snap dat danquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. lekker van het meest negatieve uitgaan![]()
Lesley was ook een golddigger volgens iedereen
Zijn die twee eigenlijk nog bij elkaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef Suikeroom het volgende:
pssst Lesley is ook een actrice.. dat ze nu een relatie heeft met Bart is allemaal spel om de streamers van een forum waar ze nooit komt te overtuigen.. anders valt ze natuurlijk door de mand.. snap dat dan
![]()
![]()
yup.. ze zijn laatst bij de kok wezen eten die nu op de streams te zien isquote:
Maar van een 'relatie' wil ik nog niet praten, eerder een nieuwe verhaallijn en maar's kijken wat het wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Na vele uren praten kwamen ze toch veel dichter bij elkaar en is een nieuwe relatie in de gouden kooi geboren
Vind ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 05:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het ziet er wel uit als echte liefde, van beide kanten
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef 026 het volgende:
Oef Huub is Gaby aan het bashen, dom dom dom...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
huub is echt een player, hij praat slecht over gaby![]()
![]()
Gaby, ik zal je heerlijke stem op de streams missen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef Crush65 het volgende:
Nee, Huub...Gaby bashen is niet netjes!
nee idd vlak voor dat Lieke kwam werd Huub naar achter geroepen en hebben ze nog ff samen het script doorgelezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Misschien als ze dóórgaan met dit opgelegde toneelspelletje, dat het dan nog wel wat wordt, zou best kunnen. Maar dit is m.i. geïnitieerd door de snackbar, en niét door overslaande vonken.
Vindt het allemaal nét even te toevallig dit. Lees ook even de 'side-bar' links...veelzeggend!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:30 schreef snkr-xxx het volgende:
hier ook maar even dan.. uit de glamour van april 2007
[afbeelding]
Ze zeggen net zelf in de COS van niet. Ik geloof ook niet dat ze zich daarvoor zou laten gebruiken voor het oog van honderdduizenden. Als het nep is komt ze er zelf wel echt heel beroerd vanaf naderhand. Lieke's gevoelens en reacties vannacht waren toch wel heel echt volgens mij. Eigenlijk geen twijfel over mogelijk. Als ze een rol zou spelen, had ze niet zo zoals afgelopen nacht overal op gereageerd. Dan had ze het heel anders gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Misschien als ze dóórgaan met dit opgelegde toneelspelletje, dat het dan nog wel wat wordt, zou best kunnen. Maar dit is m.i. geïnitieerd door de snackbar, en niét door overslaande vonken.
Die weblog is nep. die is gemaakt- en wordt bijgehouden door een User van FOK!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:33 schreef AJ3 het volgende:
Kijk maar eens op de weblog van Natasia, dan wordt ineens alles een stuk duidelijker wat betreft lieke
http://goudennatasia.web-log.nl/
Dat is een nep-blog.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:33 schreef AJ3 het volgende:
Kijk maar eens op de weblog van Natasia, dan wordt ineens alles een stuk duidelijker wat betreft lieke
Ben ik met je eens, hij verzwakt zijn positie, als hij ermee doorgaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:46 schreef AJ3 het volgende:
Helaas, had het wel een stunt gevonden haha
Maar denk hoe dan ook dat Huub uit moet gaan kijken, hij is alleen maar kwetsbaarder als hij wat voor haar gaat voelen
whwhwhahahahw zeg ff eerlijk heh heb je 1 moment gedacht dat dat verhaal echt was?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:33 schreef AJ3 het volgende:
JUIST zoiets bedoel ik ook,of het is om amanda los te weken,die is nu weer vol lof over rogier,maar een fles wijn en ze is het vergten,er moet een scheur in de relatie van die lellebel en die rat komen,hoe doe je dat amanda jaloers maken dat ze geen aandacht meer krijgt van huub,???????????????quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:22 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Vindt het allemaal nét even te toevallig dit. Lees ook even de 'side-bar' links...veelzeggend!
Een béétje scepsis is wel op zijn plaats hoor, bij dit soort TV-produkties.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar we krijgen gewoon weer het Bart/Lesley verhaal. 90% van FOK riep dat het zeker was dat Lesley helemaal niets voor Bart voelde. Ach ja, zo gaat dat nou eenmaal op een forum blijkbaar.
Ja, anno 2007 kan dat niet meer hè... affectie tonen door elkaars hand vast te houden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik moet pardoes luidkeels lachen bij het zien van de ineengevouwen handen.
Juist wél.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef smiley1982 het volgende:
Wat dachten jullie ervan om een kaarten actie te gaan beginnen om Huub te adviseren niet verder te gaan met Lieke
Er is weer een liefdesverhaallijn gecreëerd waarvan menig streamer zwijmelt. Bedrog of niet, de discussies die er uit voortvloeien zijn weer bijzonder vermakelijk om te volgen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ja, anno 2007 kan dat niet meer hè... affectie tonen door elkaars hand vast te houden.
Yep... en zoals wij beide weten werd die rol gespeeld door Elisha Cuthbertquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef Patch het volgende:
Leuke meid, normaal uiterlijk, beetje girl-next-door gevoel...
Leuke foto's.quote:
Wie zegt dat Huub zijn gevoel oprecht is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef Fano.effect het volgende:
Ik heb wel een beetje met Huub te doen, want zijn gevoelens zijn oprecht
ja, je was / bent een geduchte tegenstander, respectquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep... en zoals wij beide weten werd die rol gespeeld door Elisha Cuthbert![]()
![]()
Ik verwacht zelfs veel eerder dat het van Huub een spelletje is dan van Lieke. Huub had vorige week nog het idee dat zijn populariteit aan het dalen was door zijn vele gepest. En nu speelt er opeens een love-story? Maar kan natuurlijk toeval zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wie zegt dat Huub zijn gevoel oprecht is?
Kan van Huub ook nog een spelletje zijn.
Maar mevrouw "heeft geen internet hoor!"quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je een date met haar wilt
Ze staat op Lexa! Ik heb een lovematch met haar
wat? Dat is mij niet opgevallen. Ja las wel eens anti lesley reacties maar vond die nergens op slaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar we krijgen gewoon weer het Bart/Lesley verhaal. 90% van FOK riep dat het zeker was dat Lesley helemaal niets voor Bart voelde. Ach ja, zo gaat dat nou eenmaal op een forum blijkbaar.
Is het zeker dat dat deze lieke is?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Maar mevrouw "heeft geen internet hoor!"![]()
![]()
Dan wonen Huub en Lieke samen en in de garage hebben ze een plekje waar Eric groot kan worden!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
Ik hoop dat Huub en Lieke hééél erg gelukkig worden in de toekomst, samen met huisvriend Eric.
Eric heeft een grote kinderwens en wilt graag vader worden van 2 kinderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
Ik hoop dat Huub en Lieke hééél erg gelukkig worden in de toekomst, samen met huisvriend Eric.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je een date met haar wilt
Ze staat op Lexa! Ik heb een lovematch met haar
is volgens mij ook gedeeltelijk zo met al die aftrek-partijen, eric zal zijn best doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
Toen ik gister DGK keek dacht ik dat Huub homo was geworden met Eric.
Die jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Scan, heb je die naar Huub gestuurd, of andere?
Hmmm die uitspraken zetten mij aan het denken....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef Sebi het volgende:
Haar persoonlijke advertentie:
Ik ben een spontane, lieve, leuke, levenslustige meid, die altijd in is voor leuke dingen. What You see is what You get! Ik hou van puur, echt en oprecht, want dat ben ik zelf ook! een levensgenieter met altijd een lach op het gezicht! C'est moi!
En maandag 4 uurtjes soppen, bedden verschonen en ramen lappen ,quote:
2 x 4 uur per week schoonmaken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:03 schreef Fano.effect het volgende:
Het is niet erg voor de hand liggend dat een studente M&C tijdelijk voor een schoonmaakbedrijf gaat bijklussen, er zijn tig andere baantjes die veel aannemelijker leuker en beter verdienen.
Lieke heeft 2 keer meegewerkt aan een televisieprogramma,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:49 schreef Fano.effect het volgende:
bedoel je met het "meewerken aan een televisieprogramma" het schoonmaken, het acteren, of beide?
Voor jou vallen de eerste en laatste mogelijkheden af ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef Fano.effect het volgende:
Dus ze is figurant, actrice (met script), of een toevallige schoonmaakster die verlieft is op Huub.
De eerste en de laatste vallen af, want een figurant maakt niet echt schoon en dat laatste heb ik al eerder uitgelegd.
quote:Op zondag 25 maart 2007 07:52 schreef matar het volgende:
Wat is eigenlijk Lieke der achternaam...??
Recht voor zun raap aanpak.. Hij is in ieder geval wel eerlijk en duidelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub : Dit is geen Lingo,
dit is het televisieprogramma DGK,
ik zit hier niet voor een paar kiezelstenen.
Lieke: Je mag in een spel zitten,
maar tussen ons is het geen spel.
Huub Ik ga mij hier niet inhouden,
Brian droomt van mij, ik wil hem laten flippen.
Lieke: Als je wilt neuken met een ander,
dan zoek je dat maar lekker uit.
Als ik ergens mee zit, dan kom ik wel naar je toe.
Huub: Ik ga niet iedere dag verantwoorden
wat ik de vorige dag heb gedaan,
ik hoef geen verantwoording af te leggen aan jou.
lieke: Ja, maar als ik iets hoor of beelden zie,
je moet blij zijn dat ik naar je toe kom.
Huub: je weet dat ik het elke 2 minuten over jou heb,
Sylvia en Eric worden daar gek van.
Lieke: Het interesseert mij verder geen reet en ik heb toch
geen internet, ik woon in het bos, ik kan alleen kijken bij anderen.
Huub: Als jij jaloers bent aangelegd, kijk je maar niet.
Lieke: ik ben niet jaloers aangelegd.
.
quote:Huub en Lieke
Huub is de afgelopen vet vervelend geweest. Hij heeft Jaap en Brian zo erg gepest dat die jongens het er kapot moeilijk mee hebben. Brian slaapt slecht en ik heb hem al heel vaak moeten troosten. Maar als Huub denkt dat hij mij kan hebben dan heeft hij het mis. In het geheim heb ik een actrice ingehuurd en op Huub afgestuurd. En hij trapt er met beide benen in.
En hier is het lokaas dat ik heb uitgezet: Lieke. Misschien ken je haar al van Fear Factor of van andere programma's waar ze al in gespeeld heeft. Het is typisch een meisje waar Huubs hormonen harder van gaan stromen. Vanmiddag hebben ze de hele tijd in de slaapkamer op bed gelegen en Lieke heeft een sexkalender die ik had besteld aan Huub gegeven . Dat zijn niet echt mixed signals. En Huub gelooft het ook nog. Als Huub over een paar dagen echt helemaal verliefd is dan heb ik hem eindelijk in mijn macht. Want ik bepaal wanneer en hoe lang hij haar mag zien. Slim plannetje toch?
Let op mijn woorden: dit gaat binnen 2 maanden de ondergang van Huub worden.
Daag Moppies
Ik zei het met iets meer woorden, maar je hebt helemaal gelijk!! Aub weg met haar!! Vanaf het begin is zij al aan het drammen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef lady1 het volgende:
huub heeft gelijk wat een drammer dat meisje, naar huis ermee
Volgens mij is Huub verliefd op het verliefd zijn. Hij verwart dat gevoel met verliefd zijn op het meisje. Hij wil ook niet eens proberen om monogaam te zijn, want volgens mij wel wat zegt over hoe gek hij werkelijk op Lieke is. Ik denk dat de relatie vrij kort zal zijn. Komende feest kan Huub het al wel eens gaan verknallen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat zowel Huub als Lieke oprecht verliefd zijn; maar het zijn 2 verschillende persoonlijkheden.... en dan nog het DGK spel erbij...... nah.. gaat het denk ik niet worden.
Dat zou idd ook goed kunnen.... tja hij heeft een groot hart héquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub verliefd op het verliefd zijn.
Als ik ergens van overtuigd ben is het wel de oprechtheid van Lieke. De oprechtheid van Huub naar Lieke toe trek ik sterk in twijfel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef Grafikal het volgende:
Ik geloof totaal niet in de oprechtheid van die doos.
Ik weet zeker dat het niet zo is maar goed de tijd zal het leren:)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik ergens van overtuigd ben is het wel de oprechtheid van Lieke. De oprechtheid van Huub naar Lieke toe trek ik sterk in twijfel.
Waar kun je dat lezen op haar hyves want ik zie het niet zo snelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef foktp het volgende:
Ik vertrouw die Lieke voor geen meter!!!
Heb net haar Hyves eens even bekeken... dit krabbelde ze:
....Gaan binnenkort wel keertje stukkie rijden als je dat leuk vind! Gezellig... Team 'Gouden Kooi' on the road. Groetjes x Lieke (nog schoonmaakster haha)
Nog schoonmaakster... dat zegt al genoeg!!!
Maar deze slaat alles, hier geeft ze openlijk toe hoe zij er over denkt...
Hey meis, Gouden kooi was/is top. Zo lachen. Heb 2,5uur gewerkt en de andere anderhalf met Huub zitten koffie-leuten en gemasseerd, haha. Hij gaat woensdag mn nagels doen zei die. Hij heeft weer een nieuw slachtoffer om mee te flirten ja. Horny-devil, heeft echt een gebrek aan vrouwen... maar vind ik wel leuk. Hou wel van een spelletje ;-)
In de scraps van haar zus Jiske, Lieke heeft dat geschreven op 6 maart, inmiddels 3 weken geleden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Waar kun je dat lezen op haar hyves want ik zie het niet zo snel![]()
Ze vindt het nu nog steeds een leuk spelletje want enige affectie heb ik bij haar nog niet kunnen ontdekken. Bij Huub ook niet overigens, die ziet het ook als een leuk spelletje om de overige bewoners zijn nieuwe 'zwakte' in het spel te tonen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In de scraps van haar zus Jiske, Lieke heeft dat geschreven op 6 maart, inmiddels 3 weken geleden.
Zo raar is dat dus niet, dat ze het toen nog zag als een leuk spelletje.
Kijk jij eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze vindt het nu nog steeds een leuk spelletje want enige affectie heb ik bij haar nog niet kunnen ontdekken. Bij Huub ook niet overigens, die ziet het ook als een leuk spelletje om de overige bewoners zijn nieuwe 'zwakte' in het spel te tonen.
Huub speelt. Gisteren niet gehoord wat hij over Hedda zei? of kijk je niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel?
Die twee waren/zijn echt gek op elkaar. Misschien na gister minder.. dat weet ik niet.
Een blik zegt soms meer dan duizend woorden.![]()
Had jij het alleen over Huub dan? Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Huub speelt. Gisteren niet gehoord wat hij over Hedda zei? of kijk je niet?
Lieke speelt niet, en Huub voelt meer dan hij eigenlijk zou willen. Dat probeert hij te verbloemen met stoere praatjes, ook omdat hij zijn zwakte niet wil tonen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Huub speelt. Gisteren niet gehoord wat hij over Hedda zei? of kijk je niet?
Ik denk dat Huub ook echt niet trouw kan zijn aan één meisje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke speelt niet, en Huub voelt meer dan hij eigenlijk zou willen. Dat probeert hij te verbloemen met stoere praatjes, ook omdat hij zijn zwakte niet wil tonen.
Wat zijn uitspraken over Hedda betreft: Hij spreekt zichzelf gewoon tegen. Hij zei dat hij die hele Villa en teringbende eromheen zo zou willen inruilen als hij Hedda nog had.
En daarna zit hij heel stoer te roepen: 2 Miljoen Euro of Lieke! What The Fuck!
Huub weet donders goed dat 2 Miljoen Euro echt niet opwegen tegen echte liefde, maar hij durft, zoals zo vaak in zijn leven, nu ook weer geen echte keuze te maken. En dat siert hem niet.
Lieke heeft aangegeven geen problemen te hebben met sjansen en soortgelijke flauwekul, maar wel met het daadwerkelijke naar bed gaan met een ander.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub ook echt niet trouw kan zijn aan één meisje.
Hij zit de hele dag door te sjansen met dames die in zijn buurt zijn. En als een aan hem lag ging dat ook allemaal nog een stapje verder. Lieke zal dat moeten accepteren of anders er meteen mee kappen.
Zoiets vroeg Lieke ook al aan hem. Ze vroeg of hij ook Eric anaal zou nemen als het speltechnisch goed uit kwamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
En daarbij: Hij komt zelf steeds met het voorbeeld van seks met Amanda om Brainless over de zeik te halen, in het kader van 'Alles voor de Villa'. Lieke zou hem daarop dan eens moeten vragen of hij dan ook genegen om een seks-relatie aan te gaan met Jaap, om hem los te weken van Brainless. Ben wel benieuwd naar Huubjes ideeën daarover...
Hahaha. Dat heb ik dan gemist, was misschien een beetje teveel met zwijmelen bezig...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets vroeg Lieke ook al aan hem. Ze vroeg of hij ook Eric anaal zou nemen als het speltechnisch goed uit kwam
Dat heb ik helaas ook gemistquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat heb ik dan gemist, was misschien een beetje teveel met zwijmelen bezig...![]()
Maar wat was Huubjes reactie dan?
Beetje respectloos van Huub, dit soort gedoe, zeker omdat ie weet dat Lieke met een rotgevoel naar huis is gegaan gisteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef tuinfluiter het volgende:
(buiten op het gras)
Huub: Wat kan jij lekker masseren.
Brenda: Ik wil ook een cursus erotisch masseren gaan volgen.
Huub: Dan wil ik jouw oefenpersoon zijn.
Brenda: Ik ben nog wit.
Huub: Trek eens wat uit.
Brenda: Nee, nu niet , ik neem de volgende keer mijn bikini mee.
Huub: Wat zal Lieke nu doen?
Brenda: Mannen versieren in de sauna ?
Huub: Ik weet niet wat zij buiten de villa doet.
.
Huub: "Weet je wat een goeie site is? Fok.nl" (120x)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:39 schreef tuinfluiter het volgende:
(Huub en Brenda in gesprek)
Huub: Daar had ik ook al snel genoeg van tijdens mijn week thuis,
dan kijk je op zo'n topic met 300 reacties: Huub is een held, Huub is een lul, Huub is een sekreet.
Het wordt snel zo vlak op zo'n fora.
Lieke IS een leuke meid die zichzelf op waarde schat, en die maar 1 ding van Huub vraagt: Niet met een ander neuken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:45 schreef Lieve het volgende:
Ik vind die hele Lieke nix. Haar ogen staan wat te dicht bij elkaar, ze is vreselijk ...... Paradise By The Dasboard light
Zekerheid op de rand van seks om vooral je keurige gezicht niet te verliezen? Geen idee of hij en ik samen verder kunnen, samen passen, maar hij moet beloven, gekneed en gemangeld en vooral anders zijn dan hij is.
Om als hij dan anders is en anders doet en kruipt voor haar erachter te komen dat hij leuker was voordat hij zich ging aanpassen aan de Lieke Modus.
Ik heb een allergie voor dat soort meiden. (Zekerheid haal je uit jezelf en niet uit de ander, als je niet zeker weet of hij voor je gaat ben je kennelijk niet de moeite waard? Of heb je zelf het gevoel van binden om te hebben en te houden? Straks sta je met lege handen en een verloren gevoel omdat je jezelf in de ander zocht en niet in jezelf?)
Huub zoek gewoon een leuke meid die zichzelf op waarde weet te schatten en niet afhankelijk is van een LiekeModus. Ik geloof niet in haar tegenstrijdige gedrag.
Iemand is iemand omdat die zo is. En als dat niet mag... als de ander begint met eisen, met vormen, met afbakenen, met als... dan..., dan is er iets niet goed. Huub is Huub en als Huub uit zichzelf zo ver over zijn oren is of uit zichzelf besluit dat iedere vorm van seks met wie dan ook niet kan tippen aan seks met Lieke dan is dat de magie die er kan ontstaan. Er zijn mannen die na zeer grote losbandigheid omslaan en helemaal totaal volkomen in 1 vrouw opgaan. Maar dat kun je niet afdwingen. Niet eens vragen. Niet eens op spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke IS een leuke meid die zichzelf op waarde schat, en die maar 1 ding van Huub vraagt: Niet met een ander neuken.
Gezien de akties van Huub in zijn DGK-tijd is dat nou niet bepaald een vreemd verzoek.
Want jij weet ook wel dat áls Lieke het wel gewoon accepteert, zij binnen de kortste keren ook overal voor bimbo en domme slet wordt uitgemaakt door iets waar zij totaal geen invloed op heeft.
Vandaar haar voorzichtigheid.
Iets beginnen met iemand die in deze context leeft/geleefd wordt is nu eenmaal niet zomaar een verliefdheidje dat je lekker over je heen kan laten komen.
Ik snap je punt wel hoor. Maar de situatie voor Huub en Lieke is nou eenmaal gecompliceerd, en het is ook niet zo dat zij in de Villa nou eens even lekker ongeremd kunnen gaan uitproberen hoe magisch die seks dan wel niet kan zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:32 schreef Lieve het volgende:
[..]
Iemand is iemand omdat die zo is. En als dat niet mag... als de ander begint met eisen, met vormen, met afbakenen, met als... dan..., dan is er iets niet goed. Huub is Huub en als Huub uit zichzelf zo ver over zijn oren is of uit zichzelf besluit dat iedere vorm van seks met wie dan ook niet kan tippen aan seks met Lieke dan is dat de magie die er kan ontstaan. Er zijn mannen die na zeer grote losbandigheid omslaan en helemaal totaal volkomen in 1 vrouw opgaan. Maar dat kun je niet afdwingen. Niet eens vragen. Niet eens op spelen.
Filmpje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ladies en Gentlemen, We've Got Liftoff!
Lieke heeft vanochtend aangegeven ervoor te willen gaan, Hupert helemaal blij!
Woensdag 28 Maart 2007: De Officiele Start van het nieuwe DGK Love Duo Huub & Lieke!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor. Maar de situatie voor Huub en Lieke is nou eenmaal gecompliceerd, en het is ook niet zo dat zij in de Villa nou eens even lekker ongeremd kunnen gaan uitproberen hoe magisch die seks dan wel niet kan zijn.
Vandaar dat Lieke wel heeft moeten nadenken over hoe om te gaan met deze situatie, en blijkbaar is dit haar manier om eens heel goed te kunnen zien wat voor vlees ze in haar kuip haalt.
Om haar dan meteen een stempel op te plakken van zeikwijf of iemand die eisen stelt vind ik gewoon vreemd.
Op mij komt ze in ieder geval niet zo over, terwijl ik toch altijd redelijk allergisch ben gebleken voor 'zeikwijven'.
Dus dat!![]()
Wellichtquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef getl0st het volgende:
Sylvia reageert nu echt te belachelijk voor woorden.. Ze wil niet wakker gemaakt worden door Lieke, ze wil het nu dus gaan verneuken voor haar maatje Huub, wat doet ze moeilijk dat ze wordt wakker gemaakt door iemand anders.. sjaggooooo
Zou ze jaloers zijn?
van de now live sitequote:Kijk is bij coogle en lieke ze heb mee gedaan in temptation island.nou dan weet je wel waar ze op uit is .silvia en de rest hebben het goed gezien.ze is er alleen om huub er uit te werken.jammer dat we hem daar niet voor kunnen waarschuwen.
Waarom is het erg dat zij aan dat programma mee heeft gedaan?quote:
Leg uit?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Marelle het volgende:
Ik word een beetje erg moe van het puberale gedoe en gepraat van Huub en Lieke BLEH!!![]()
En waarom de vader van Lieke zo'n moeite heeft met Huub begrijp ik absoluut niet, nu ik lees dat Lieke meegedaan heeft aan Temptation Island (Jawel?!), trouwens van Lieke snap ik eveneens totaal geen drol. Als je aan een programma als Temptation Island hebt mee gedaan en nu weer in DGK zit ben je verschrikkelijk mediageil en een ongelofelijke actriceHet wordt tijd dat Huub zich weer gaat bezighouden met Syl en Eric, ik vind het gedoe met Lieke 10x niks, het gaat me steeds meer tegenstaan. Hoelang zitten we nu al tegen 2 streams met Lieke en Huub aan te kijken, ik word er misselijk van en heb de 2 streams op 'uit' gezet......
hoezo bezig houden met Ericquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Marelle het volgende:
Het wordt tijd dat Huub zich weer gaat bezighouden met Syl en Eric,
Duidelijk genoeg lijkt me, dit is mijn gevoel/mijn mening, niets meer en niets minder.......quote:
waarom zou hij jou dat moeten uitleggen. iedereen heeft recht op een eigen mening en hoeft die niet te ondebouwen om een ander te overtuigen.quote:
Mijn mening: Wanneer Huub echt serieus door blijft gaan met Lieke, meer afstand gaat houden van Syl en Eric, gaat Huub de eindstreep niet halen. Huub wordt door dit gedoe (verliefdheid) steeds minder allert, dit gaat ten koste van zijn spel en zijn vriendschap met Syl en Eric. Huub gaat het nog heel moeilijke krijgen vrees ik.......quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo bezig houden met Ericdie loopt al de hele dag achter zn reet aan.. iets minder Eric is juist verfrissend
![]()
nou en, er komen nog minimaal 2 nieuwe bij.. + de mensen die nog vervangen kunnen worden.. het gaat om nu en dit is een leuke verhaallijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
Mijn mening: Wanneer Huub echt serieus door blijft gaan met Lieke, meer afstand gaat houden van Syl en Eric, gaat Huub de eindstreep niet halen. Huub wordt door dit gedoe (verliefdheid) steeds minder allert, dit gaat ten koste van zijn spel en zijn vriendschap met Syl en Eric. Huub gaat het nog heel moeilijke krijgen vrees ik.......
Waar slaat dat nou weer op? Ik mag toch nieuwsgierig zijn of is dat verboden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
waarom zou hij jou dat moeten uitleggen. iedereen heeft recht op een eigen mening en hoeft die niet te ondebouwen om een ander te overtuigen.
Ik vraag me gewoon af waarom dat iemand dan meteen mediageil maakt en een actrice?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef Marelle het volgende:
[..]
Duidelijk genoeg lijkt me, dit is mijn gevoel/mijn mening, niets meer en niets minder.......
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
Mijn mening: Wanneer Huub echt serieus door blijft gaan met Lieke, meer afstand gaat houden van Syl en Eric, gaat Huub de eindstreep niet halen. Huub wordt door dit gedoe (verliefdheid) steeds minder allert, dit gaat ten koste van zijn spel en zijn vriendschap met Syl en Eric. Huub gaat het nog heel moeilijke krijgen vrees ik.......
Ik kan me wel voorstellen dat als je hoopt dat Huub de villa wint, Lieke dat een beetje in de weg lijkt te staan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou en, er komen nog minimaal 2 nieuwe bij.. + de mensen die nog vervangen kunnen worden.. het gaat om nu en dit is een leuke verhaallijn![]()
volgens mij maak ik dat altijd zelf nog wel uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik mag toch nieuwsgierig zijn of is dat verboden?:
Dan moet je maar niet op een forum gaan posten. Waar bemoei JIJ je eigenlijk mee?
Dat kan hij dan heel goed zelf bepalen, denk je niet?![]()
Nou, ik dus ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
volgens mij maak ik dat altijd zelf nog wel uit.![]()
De tijd zal het leren!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef Jm4nski het volgende:
hoe meer ik erover lees en hoor, hoe meer twijfels ik krijg over de echtheid van deze loveafair.
denk steeds meer dat het een nieuwe verhaallijn is die de redactie heeft bedacht, en dat of zaterdag of ingv zeer binnekort het sprookje ten einde komt als huub de liefde bedrijft neukt met een ander.![]()
om je te laten weten dat ik jou niet ben vergetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef Meaghan het volgende:
Is zij niet van die Hi Love reclame met dat irri liedje 'ik mis je dus stuur ik jou een berichtje..'?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor Lieke, die ik al twee dagen zo enorm mis op de streams...
[
Don't worry!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt het snel te pakken .....verder gaat het wel goed
![]()
Ahww wat een ontzettend lief berichtjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Don't worry!
Ik gooi gewoon af en toe wat hout dan wel olie op het knapperige Lieke-vuurtje.![]()
En verder vind ik Lieke gewoon een hele leuke meid, een stuk leuker om naar te kijken dan het grootste gedeelte van de Villa-bewoners.
En dat ze zo enorm lijkt, zeker qua hemelse lach, op degene aan wie ik voor het allereerst in mijn leventje mijn hart genadeloos en reddeloos verloor speelt waarschijnlijk ook wel een beetje mee... (Imke, waar ben je gebleven?)
Vraag het me ook of of ze met een vriend was of als verleidsterquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is het erg dat zij aan dat programma mee heeft gedaan?
Was ze er eigenlijk met haar ex in gestapt of was ze één van die verleidsters?
Hoe dan ook, ik zie het probleem niet zo.
Hoezo is ze dan meteen media geil? vraag ik me af.
Ze krijgt erg veel gezeik over zich heen door haar relatie met Huub, zelfs bedreigingen. Lijkt me erg sterk dat ze het dan alleen doet om de media. Ik denk hooguit dat ze de aandacht wel leuk vind én sowieso dat ze echt gevoelens heeft voor Huub. Niet overal wat achter zoeken mensen.![]()
Dat Lieke aan Temptation Island heeft meegedaan is een verhaaltje dat NIET waar is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef monique.t het volgende:
[..]
Vraag het me ook of of ze met een vriend was of als verleidster
De enige lieke die ik kan vinden is niet deze lieke
En liesbeth de lange was het vriendinnetje van adreis uit bb en die lijkt er ook niet eens op
Dat is lief.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dat ze zo enorm lijkt, zeker qua hemelse lach, op degene aan wie ik voor het allereerst in mijn leventje mijn hart genadeloos en reddeloos verloor speelt waarschijnlijk ook wel een beetje mee... (Imke, waar ben je gebleven?)
En dat is dan weer lief van jou! Zo zie je maar dat Lieke het beste in mensen naar boven haalt!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:52 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat is lief.....![]()
Ik ben zelf niet zo'n Lieke fan maar wanneer ze dan toch in beeld is hoop ik voor je dat ze veel lacht...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Don't worry!
Ik gooi gewoon af en toe wat hout dan wel olie op het knapperige Lieke-vuurtje.![]()
Sowwie hoor, ik moest even de schijn ophouden dat ik ook nog een echt leven heb...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik gooi nu ook ff wat hout op het vuurtje was bijna uit Pietje wel opletten...
![]()
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sowwie hoor, ik moest even de schijn ophouden dat ik ook nog een echt leven heb...![]()
Weinig Lieke morgen, de schoonmaaksters mogen niet komen, zo heeft 'achter' verordonneerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:50 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Tis je vergevenMorgen Lieke in the house en vast with a big smile...;-)
Ga nu ook even back in real life, dus slapen........trusten
![]()
Ben jij nu ook al de teksten voor de TV-voice-over aan het componeren?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond het feestje. Zal Huub zich weten in te houden?
Nee, ik vermoed dat hij het er eens even flink van gaat nemen..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond het feestje. Zal Huub zich weten in te houden?
Op de zaterdagen mag Lieke komen schoonmaken van 11 tot 2 uur in de middag.quote:
Je bedoelt dat ze huub zijn huig mag schoonmaken dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op de zaterdagen mag Lieke komen schoonmaken van 11 tot 2 uur in de middag.
Brian: Ik vind het wel prettig dat Lieke zaterdags komt,
want als er veel troep in de nacht wordt gemaakt,
blijft dit niet wachten tot maandagochtend.
Buurvrouw Flens van de snackbar achter,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:22 schreef itsme het volgende:
Je bedoelt dat ze huub zijn huig mag schoonmaken dan?![]()
Nope, dit is Alieke en volgens mij is zij vanavond aanwezig op het feestje in DGKquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Klopt het dat dit diezelfde Lieke is?
http://www.stichtingborderline.nl/stb-forum/profile.php?mode=viewprofile&u=19&sid=cd0a1a9ec4564a696ece5a794c78f00b
Oh, thanks voor de ophelderingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Nope, dit is Alieke en volgens mij is zij vanavond aanwezig op het feestje in DGK![]()
Yw...;-)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oh, thanks voor de opheldering![]()
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?quote:Op zondag 1 april 2007 01:15 schreef Sebi het volgende:
Ik vind Lieke 10x beter dan die snol waar Huub tijdens het feest 90% van zijn tijd mee heeft doorgebracht. Maar da's mijn bescheiden mening...
En die 100x mag je met mijn bescheiden 100x vermenigvuldigen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?
Dat magquote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:
Wat is daar de definitie van (ik = braaf meisje enzoquote:Op zondag 1 april 2007 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren iedereen op het feest 'afgewerkt'
quote:Op zondag 1 april 2007 10:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Wat is daar de definitie van (ik = braaf meisje enzo![]()
)
Leoni trouwens ook?? >>> http://sporty-lieke.hyves.nl/#
Leoni (360)
gisteren, 10:54
Heeey Lieke!
Vanavond vette party in DGK. Jammer dat je niet mag komen. Ik zal Huub wel verwennen
Wat een gehype rondom dat irritante ventje...![]()
Wat moet die lompe Oldenzaalse met haar ranzige smoel eigenlijk in een love-topic?quote:
En we doen er allemaal aan meequote:Op zondag 1 april 2007 10:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat een gehype rondom dat irritante ventje...![]()
quote:Lieke a.k.a Luka (264)
gisteren, 15:01
Heey, bedankt voor je berichtje. Doet me goed dat er mensen achter me staan! Normaal reageer ik op niemand, maar omdat je het zo lief vroeg... Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! Geniet van je weekend en van het lekkere zonnetje! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Liefs Lieke
We zullen zien!quote:Op maandag 2 april 2007 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
hehe dat hyves berichtje.. ben benieuwd wat zwaarder weegt..ze wilt tog op tv blijven komen neem ik aan
ik denk het ook niet. Zo hoog is zijn eigendunk wel.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef happyme28 het volgende:
Iets zegt mij dat het Huub totaal niet boeit en hij het meegenomen vindt als Lieke met hem doorgaat en het verder ook niet zo boeit als dat niet zo is. Hij zal het toneelstukje wel meespelen, maar verder denk ik niet dat hij er wakker van zal liggen.
Of gewoon niet open voor die gevoelens omdat hij in een spel zit dat hij wil winnen. Hij wil tv maken, maar niet ten koste van het doel om te winnen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik denk het ook niet. Zo hoog is zijn eigendunk wel.
Dan moet ie niet zeggen 'Ik hou van je' op de manier van verliefd zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Of gewoon niet open voor die gevoelens omdat hij in een spel zit dat hij wil winnen. Hij wil tv maken, maar niet ten koste van het doel om te winnen.
Hahaha! Jaaa en ze is echt pislink.. Wordt ze dan eindelijk verstandig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |