Nee, ik vermoed dat hij het er eens even flink van gaat nemen..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond het feestje. Zal Huub zich weten in te houden?
Op de zaterdagen mag Lieke komen schoonmaken van 11 tot 2 uur in de middag.quote:
Je bedoelt dat ze huub zijn huig mag schoonmaken dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op de zaterdagen mag Lieke komen schoonmaken van 11 tot 2 uur in de middag.
Brian: Ik vind het wel prettig dat Lieke zaterdags komt,
want als er veel troep in de nacht wordt gemaakt,
blijft dit niet wachten tot maandagochtend.
Buurvrouw Flens van de snackbar achter,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:22 schreef itsme het volgende:
Je bedoelt dat ze huub zijn huig mag schoonmaken dan?![]()
Nope, dit is Alieke en volgens mij is zij vanavond aanwezig op het feestje in DGKquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Klopt het dat dit diezelfde Lieke is?
http://www.stichtingborderline.nl/stb-forum/profile.php?mode=viewprofile&u=19&sid=cd0a1a9ec4564a696ece5a794c78f00b
Oh, thanks voor de ophelderingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Nope, dit is Alieke en volgens mij is zij vanavond aanwezig op het feestje in DGK![]()
Yw...;-)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oh, thanks voor de opheldering![]()
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?quote:Op zondag 1 april 2007 01:15 schreef Sebi het volgende:
Ik vind Lieke 10x beter dan die snol waar Huub tijdens het feest 90% van zijn tijd mee heeft doorgebracht. Maar da's mijn bescheiden mening...
En die 100x mag je met mijn bescheiden 100x vermenigvuldigen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?
Dat magquote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:
Wat is daar de definitie van (ik = braaf meisje enzoquote:Op zondag 1 april 2007 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren iedereen op het feest 'afgewerkt'
quote:Op zondag 1 april 2007 10:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Wat is daar de definitie van (ik = braaf meisje enzo![]()
)
Leoni trouwens ook?? >>> http://sporty-lieke.hyves.nl/#
Leoni (360)
gisteren, 10:54
Heeey Lieke!
Vanavond vette party in DGK. Jammer dat je niet mag komen. Ik zal Huub wel verwennen
Wat een gehype rondom dat irritante ventje...![]()
Wat moet die lompe Oldenzaalse met haar ranzige smoel eigenlijk in een love-topic?quote:
En we doen er allemaal aan meequote:Op zondag 1 april 2007 10:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat een gehype rondom dat irritante ventje...![]()
quote:Lieke a.k.a Luka (264)
gisteren, 15:01
Heey, bedankt voor je berichtje. Doet me goed dat er mensen achter me staan! Normaal reageer ik op niemand, maar omdat je het zo lief vroeg... Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! Geniet van je weekend en van het lekkere zonnetje! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Liefs Lieke
We zullen zien!quote:Op maandag 2 april 2007 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
hehe dat hyves berichtje.. ben benieuwd wat zwaarder weegt..ze wilt tog op tv blijven komen neem ik aan
ik denk het ook niet. Zo hoog is zijn eigendunk wel.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef happyme28 het volgende:
Iets zegt mij dat het Huub totaal niet boeit en hij het meegenomen vindt als Lieke met hem doorgaat en het verder ook niet zo boeit als dat niet zo is. Hij zal het toneelstukje wel meespelen, maar verder denk ik niet dat hij er wakker van zal liggen.
Of gewoon niet open voor die gevoelens omdat hij in een spel zit dat hij wil winnen. Hij wil tv maken, maar niet ten koste van het doel om te winnen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik denk het ook niet. Zo hoog is zijn eigendunk wel.
Dan moet ie niet zeggen 'Ik hou van je' op de manier van verliefd zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Of gewoon niet open voor die gevoelens omdat hij in een spel zit dat hij wil winnen. Hij wil tv maken, maar niet ten koste van het doel om te winnen.
Hahaha! Jaaa en ze is echt pislink.. Wordt ze dan eindelijk verstandig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |