Lieke IS een leuke meid die zichzelf op waarde schat, en die maar 1 ding van Huub vraagt: Niet met een ander neuken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:45 schreef Lieve het volgende:
Ik vind die hele Lieke nix. Haar ogen staan wat te dicht bij elkaar, ze is vreselijk ...... Paradise By The Dasboard light
Zekerheid op de rand van seks om vooral je keurige gezicht niet te verliezen? Geen idee of hij en ik samen verder kunnen, samen passen, maar hij moet beloven, gekneed en gemangeld en vooral anders zijn dan hij is.
Om als hij dan anders is en anders doet en kruipt voor haar erachter te komen dat hij leuker was voordat hij zich ging aanpassen aan de Lieke Modus.
Ik heb een allergie voor dat soort meiden. (Zekerheid haal je uit jezelf en niet uit de ander, als je niet zeker weet of hij voor je gaat ben je kennelijk niet de moeite waard? Of heb je zelf het gevoel van binden om te hebben en te houden? Straks sta je met lege handen en een verloren gevoel omdat je jezelf in de ander zocht en niet in jezelf?)
Huub zoek gewoon een leuke meid die zichzelf op waarde weet te schatten en niet afhankelijk is van een LiekeModus. Ik geloof niet in haar tegenstrijdige gedrag.
Iemand is iemand omdat die zo is. En als dat niet mag... als de ander begint met eisen, met vormen, met afbakenen, met als... dan..., dan is er iets niet goed. Huub is Huub en als Huub uit zichzelf zo ver over zijn oren is of uit zichzelf besluit dat iedere vorm van seks met wie dan ook niet kan tippen aan seks met Lieke dan is dat de magie die er kan ontstaan. Er zijn mannen die na zeer grote losbandigheid omslaan en helemaal totaal volkomen in 1 vrouw opgaan. Maar dat kun je niet afdwingen. Niet eens vragen. Niet eens op spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke IS een leuke meid die zichzelf op waarde schat, en die maar 1 ding van Huub vraagt: Niet met een ander neuken.
Gezien de akties van Huub in zijn DGK-tijd is dat nou niet bepaald een vreemd verzoek.
Want jij weet ook wel dat áls Lieke het wel gewoon accepteert, zij binnen de kortste keren ook overal voor bimbo en domme slet wordt uitgemaakt door iets waar zij totaal geen invloed op heeft.
Vandaar haar voorzichtigheid.
Iets beginnen met iemand die in deze context leeft/geleefd wordt is nu eenmaal niet zomaar een verliefdheidje dat je lekker over je heen kan laten komen.
Ik snap je punt wel hoor. Maar de situatie voor Huub en Lieke is nou eenmaal gecompliceerd, en het is ook niet zo dat zij in de Villa nou eens even lekker ongeremd kunnen gaan uitproberen hoe magisch die seks dan wel niet kan zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:32 schreef Lieve het volgende:
[..]
Iemand is iemand omdat die zo is. En als dat niet mag... als de ander begint met eisen, met vormen, met afbakenen, met als... dan..., dan is er iets niet goed. Huub is Huub en als Huub uit zichzelf zo ver over zijn oren is of uit zichzelf besluit dat iedere vorm van seks met wie dan ook niet kan tippen aan seks met Lieke dan is dat de magie die er kan ontstaan. Er zijn mannen die na zeer grote losbandigheid omslaan en helemaal totaal volkomen in 1 vrouw opgaan. Maar dat kun je niet afdwingen. Niet eens vragen. Niet eens op spelen.
Filmpje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ladies en Gentlemen, We've Got Liftoff!
Lieke heeft vanochtend aangegeven ervoor te willen gaan, Hupert helemaal blij!
Woensdag 28 Maart 2007: De Officiele Start van het nieuwe DGK Love Duo Huub & Lieke!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor. Maar de situatie voor Huub en Lieke is nou eenmaal gecompliceerd, en het is ook niet zo dat zij in de Villa nou eens even lekker ongeremd kunnen gaan uitproberen hoe magisch die seks dan wel niet kan zijn.
Vandaar dat Lieke wel heeft moeten nadenken over hoe om te gaan met deze situatie, en blijkbaar is dit haar manier om eens heel goed te kunnen zien wat voor vlees ze in haar kuip haalt.
Om haar dan meteen een stempel op te plakken van zeikwijf of iemand die eisen stelt vind ik gewoon vreemd.
Op mij komt ze in ieder geval niet zo over, terwijl ik toch altijd redelijk allergisch ben gebleken voor 'zeikwijven'.
Dus dat!![]()
Wellichtquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef getl0st het volgende:
Sylvia reageert nu echt te belachelijk voor woorden.. Ze wil niet wakker gemaakt worden door Lieke, ze wil het nu dus gaan verneuken voor haar maatje Huub, wat doet ze moeilijk dat ze wordt wakker gemaakt door iemand anders.. sjaggooooo
Zou ze jaloers zijn?
van de now live sitequote:Kijk is bij coogle en lieke ze heb mee gedaan in temptation island.nou dan weet je wel waar ze op uit is .silvia en de rest hebben het goed gezien.ze is er alleen om huub er uit te werken.jammer dat we hem daar niet voor kunnen waarschuwen.
Waarom is het erg dat zij aan dat programma mee heeft gedaan?quote:
Leg uit?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Marelle het volgende:
Ik word een beetje erg moe van het puberale gedoe en gepraat van Huub en Lieke BLEH!!![]()
En waarom de vader van Lieke zo'n moeite heeft met Huub begrijp ik absoluut niet, nu ik lees dat Lieke meegedaan heeft aan Temptation Island (Jawel?!), trouwens van Lieke snap ik eveneens totaal geen drol. Als je aan een programma als Temptation Island hebt mee gedaan en nu weer in DGK zit ben je verschrikkelijk mediageil en een ongelofelijke actriceHet wordt tijd dat Huub zich weer gaat bezighouden met Syl en Eric, ik vind het gedoe met Lieke 10x niks, het gaat me steeds meer tegenstaan. Hoelang zitten we nu al tegen 2 streams met Lieke en Huub aan te kijken, ik word er misselijk van en heb de 2 streams op 'uit' gezet......
hoezo bezig houden met Ericquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Marelle het volgende:
Het wordt tijd dat Huub zich weer gaat bezighouden met Syl en Eric,
Duidelijk genoeg lijkt me, dit is mijn gevoel/mijn mening, niets meer en niets minder.......quote:
waarom zou hij jou dat moeten uitleggen. iedereen heeft recht op een eigen mening en hoeft die niet te ondebouwen om een ander te overtuigen.quote:
Mijn mening: Wanneer Huub echt serieus door blijft gaan met Lieke, meer afstand gaat houden van Syl en Eric, gaat Huub de eindstreep niet halen. Huub wordt door dit gedoe (verliefdheid) steeds minder allert, dit gaat ten koste van zijn spel en zijn vriendschap met Syl en Eric. Huub gaat het nog heel moeilijke krijgen vrees ik.......quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo bezig houden met Ericdie loopt al de hele dag achter zn reet aan.. iets minder Eric is juist verfrissend
![]()
nou en, er komen nog minimaal 2 nieuwe bij.. + de mensen die nog vervangen kunnen worden.. het gaat om nu en dit is een leuke verhaallijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
Mijn mening: Wanneer Huub echt serieus door blijft gaan met Lieke, meer afstand gaat houden van Syl en Eric, gaat Huub de eindstreep niet halen. Huub wordt door dit gedoe (verliefdheid) steeds minder allert, dit gaat ten koste van zijn spel en zijn vriendschap met Syl en Eric. Huub gaat het nog heel moeilijke krijgen vrees ik.......
Waar slaat dat nou weer op? Ik mag toch nieuwsgierig zijn of is dat verboden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
waarom zou hij jou dat moeten uitleggen. iedereen heeft recht op een eigen mening en hoeft die niet te ondebouwen om een ander te overtuigen.
Ik vraag me gewoon af waarom dat iemand dan meteen mediageil maakt en een actrice?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:10 schreef Marelle het volgende:
[..]
Duidelijk genoeg lijkt me, dit is mijn gevoel/mijn mening, niets meer en niets minder.......
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
Mijn mening: Wanneer Huub echt serieus door blijft gaan met Lieke, meer afstand gaat houden van Syl en Eric, gaat Huub de eindstreep niet halen. Huub wordt door dit gedoe (verliefdheid) steeds minder allert, dit gaat ten koste van zijn spel en zijn vriendschap met Syl en Eric. Huub gaat het nog heel moeilijke krijgen vrees ik.......
Ik kan me wel voorstellen dat als je hoopt dat Huub de villa wint, Lieke dat een beetje in de weg lijkt te staan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou en, er komen nog minimaal 2 nieuwe bij.. + de mensen die nog vervangen kunnen worden.. het gaat om nu en dit is een leuke verhaallijn![]()
volgens mij maak ik dat altijd zelf nog wel uit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik mag toch nieuwsgierig zijn of is dat verboden?:
Dan moet je maar niet op een forum gaan posten. Waar bemoei JIJ je eigenlijk mee?
Dat kan hij dan heel goed zelf bepalen, denk je niet?![]()
Nou, ik dus ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
volgens mij maak ik dat altijd zelf nog wel uit.![]()
De tijd zal het leren!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef Jm4nski het volgende:
hoe meer ik erover lees en hoor, hoe meer twijfels ik krijg over de echtheid van deze loveafair.
denk steeds meer dat het een nieuwe verhaallijn is die de redactie heeft bedacht, en dat of zaterdag of ingv zeer binnekort het sprookje ten einde komt als huub de liefde bedrijft neukt met een ander.![]()
om je te laten weten dat ik jou niet ben vergetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:00 schreef Meaghan het volgende:
Is zij niet van die Hi Love reclame met dat irri liedje 'ik mis je dus stuur ik jou een berichtje..'?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor Lieke, die ik al twee dagen zo enorm mis op de streams...
[
Don't worry!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt het snel te pakken .....verder gaat het wel goed
![]()
Ahww wat een ontzettend lief berichtjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Don't worry!
Ik gooi gewoon af en toe wat hout dan wel olie op het knapperige Lieke-vuurtje.![]()
En verder vind ik Lieke gewoon een hele leuke meid, een stuk leuker om naar te kijken dan het grootste gedeelte van de Villa-bewoners.
En dat ze zo enorm lijkt, zeker qua hemelse lach, op degene aan wie ik voor het allereerst in mijn leventje mijn hart genadeloos en reddeloos verloor speelt waarschijnlijk ook wel een beetje mee... (Imke, waar ben je gebleven?)
Vraag het me ook of of ze met een vriend was of als verleidsterquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is het erg dat zij aan dat programma mee heeft gedaan?
Was ze er eigenlijk met haar ex in gestapt of was ze één van die verleidsters?
Hoe dan ook, ik zie het probleem niet zo.
Hoezo is ze dan meteen media geil? vraag ik me af.
Ze krijgt erg veel gezeik over zich heen door haar relatie met Huub, zelfs bedreigingen. Lijkt me erg sterk dat ze het dan alleen doet om de media. Ik denk hooguit dat ze de aandacht wel leuk vind én sowieso dat ze echt gevoelens heeft voor Huub. Niet overal wat achter zoeken mensen.![]()
Dat Lieke aan Temptation Island heeft meegedaan is een verhaaltje dat NIET waar is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef monique.t het volgende:
[..]
Vraag het me ook of of ze met een vriend was of als verleidster
De enige lieke die ik kan vinden is niet deze lieke
En liesbeth de lange was het vriendinnetje van adreis uit bb en die lijkt er ook niet eens op
Dat is lief.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dat ze zo enorm lijkt, zeker qua hemelse lach, op degene aan wie ik voor het allereerst in mijn leventje mijn hart genadeloos en reddeloos verloor speelt waarschijnlijk ook wel een beetje mee... (Imke, waar ben je gebleven?)
En dat is dan weer lief van jou! Zo zie je maar dat Lieke het beste in mensen naar boven haalt!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:52 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat is lief.....![]()
Ik ben zelf niet zo'n Lieke fan maar wanneer ze dan toch in beeld is hoop ik voor je dat ze veel lacht...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Don't worry!
Ik gooi gewoon af en toe wat hout dan wel olie op het knapperige Lieke-vuurtje.![]()
Sowwie hoor, ik moest even de schijn ophouden dat ik ook nog een echt leven heb...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik gooi nu ook ff wat hout op het vuurtje was bijna uit Pietje wel opletten...
![]()
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sowwie hoor, ik moest even de schijn ophouden dat ik ook nog een echt leven heb...![]()
Weinig Lieke morgen, de schoonmaaksters mogen niet komen, zo heeft 'achter' verordonneerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:50 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Tis je vergevenMorgen Lieke in the house en vast with a big smile...;-)
Ga nu ook even back in real life, dus slapen........trusten
![]()
Ben jij nu ook al de teksten voor de TV-voice-over aan het componeren?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond het feestje. Zal Huub zich weten in te houden?
Nee, ik vermoed dat hij het er eens even flink van gaat nemen..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond het feestje. Zal Huub zich weten in te houden?
Op de zaterdagen mag Lieke komen schoonmaken van 11 tot 2 uur in de middag.quote:
Je bedoelt dat ze huub zijn huig mag schoonmaken dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op de zaterdagen mag Lieke komen schoonmaken van 11 tot 2 uur in de middag.
Brian: Ik vind het wel prettig dat Lieke zaterdags komt,
want als er veel troep in de nacht wordt gemaakt,
blijft dit niet wachten tot maandagochtend.
Buurvrouw Flens van de snackbar achter,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:22 schreef itsme het volgende:
Je bedoelt dat ze huub zijn huig mag schoonmaken dan?![]()
Nope, dit is Alieke en volgens mij is zij vanavond aanwezig op het feestje in DGKquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Klopt het dat dit diezelfde Lieke is?
http://www.stichtingborderline.nl/stb-forum/profile.php?mode=viewprofile&u=19&sid=cd0a1a9ec4564a696ece5a794c78f00b
Oh, thanks voor de ophelderingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:25 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Nope, dit is Alieke en volgens mij is zij vanavond aanwezig op het feestje in DGK![]()
Yw...;-)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oh, thanks voor de opheldering![]()
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?quote:Op zondag 1 april 2007 01:15 schreef Sebi het volgende:
Ik vind Lieke 10x beter dan die snol waar Huub tijdens het feest 90% van zijn tijd mee heeft doorgebracht. Maar da's mijn bescheiden mening...
En die 100x mag je met mijn bescheiden 100x vermenigvuldigen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?
Dat magquote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar naar MIJN bescheiden mening 100x van maken?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:
Wat is daar de definitie van (ik = braaf meisje enzoquote:Op zondag 1 april 2007 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren iedereen op het feest 'afgewerkt'
quote:Op zondag 1 april 2007 10:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Wat is daar de definitie van (ik = braaf meisje enzo![]()
)
Leoni trouwens ook?? >>> http://sporty-lieke.hyves.nl/#
Leoni (360)
gisteren, 10:54
Heeey Lieke!
Vanavond vette party in DGK. Jammer dat je niet mag komen. Ik zal Huub wel verwennen
Wat een gehype rondom dat irritante ventje...![]()
Wat moet die lompe Oldenzaalse met haar ranzige smoel eigenlijk in een love-topic?quote:
En we doen er allemaal aan meequote:Op zondag 1 april 2007 10:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat een gehype rondom dat irritante ventje...![]()
quote:Lieke a.k.a Luka (264)
gisteren, 15:01
Heey, bedankt voor je berichtje. Doet me goed dat er mensen achter me staan! Normaal reageer ik op niemand, maar omdat je het zo lief vroeg... Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! Geniet van je weekend en van het lekkere zonnetje! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Liefs Lieke
We zullen zien!quote:Op maandag 2 april 2007 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
hehe dat hyves berichtje.. ben benieuwd wat zwaarder weegt..ze wilt tog op tv blijven komen neem ik aan
ik denk het ook niet. Zo hoog is zijn eigendunk wel.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef happyme28 het volgende:
Iets zegt mij dat het Huub totaal niet boeit en hij het meegenomen vindt als Lieke met hem doorgaat en het verder ook niet zo boeit als dat niet zo is. Hij zal het toneelstukje wel meespelen, maar verder denk ik niet dat hij er wakker van zal liggen.
Of gewoon niet open voor die gevoelens omdat hij in een spel zit dat hij wil winnen. Hij wil tv maken, maar niet ten koste van het doel om te winnen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik denk het ook niet. Zo hoog is zijn eigendunk wel.
Dan moet ie niet zeggen 'Ik hou van je' op de manier van verliefd zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Of gewoon niet open voor die gevoelens omdat hij in een spel zit dat hij wil winnen. Hij wil tv maken, maar niet ten koste van het doel om te winnen.
Hahaha! Jaaa en ze is echt pislink.. Wordt ze dan eindelijk verstandig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |