Een béétje scepsis is wel op zijn plaats hoor, bij dit soort TV-produkties.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar we krijgen gewoon weer het Bart/Lesley verhaal. 90% van FOK riep dat het zeker was dat Lesley helemaal niets voor Bart voelde. Ach ja, zo gaat dat nou eenmaal op een forum blijkbaar.
Ja, anno 2007 kan dat niet meer hè... affectie tonen door elkaars hand vast te houden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik moet pardoes luidkeels lachen bij het zien van de ineengevouwen handen.
Juist wél.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef smiley1982 het volgende:
Wat dachten jullie ervan om een kaarten actie te gaan beginnen om Huub te adviseren niet verder te gaan met Lieke
Er is weer een liefdesverhaallijn gecreëerd waarvan menig streamer zwijmelt. Bedrog of niet, de discussies die er uit voortvloeien zijn weer bijzonder vermakelijk om te volgen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Ja, anno 2007 kan dat niet meer hè... affectie tonen door elkaars hand vast te houden.
Yep... en zoals wij beide weten werd die rol gespeeld door Elisha Cuthbertquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef Patch het volgende:
Leuke meid, normaal uiterlijk, beetje girl-next-door gevoel...
Leuke foto's.quote:
Wie zegt dat Huub zijn gevoel oprecht is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef Fano.effect het volgende:
Ik heb wel een beetje met Huub te doen, want zijn gevoelens zijn oprecht
ja, je was / bent een geduchte tegenstander, respectquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep... en zoals wij beide weten werd die rol gespeeld door Elisha Cuthbert![]()
![]()
Ik verwacht zelfs veel eerder dat het van Huub een spelletje is dan van Lieke. Huub had vorige week nog het idee dat zijn populariteit aan het dalen was door zijn vele gepest. En nu speelt er opeens een love-story? Maar kan natuurlijk toeval zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wie zegt dat Huub zijn gevoel oprecht is?
Kan van Huub ook nog een spelletje zijn.
Maar mevrouw "heeft geen internet hoor!"quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je een date met haar wilt
Ze staat op Lexa! Ik heb een lovematch met haar
wat? Dat is mij niet opgevallen. Ja las wel eens anti lesley reacties maar vond die nergens op slaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar we krijgen gewoon weer het Bart/Lesley verhaal. 90% van FOK riep dat het zeker was dat Lesley helemaal niets voor Bart voelde. Ach ja, zo gaat dat nou eenmaal op een forum blijkbaar.
Is het zeker dat dat deze lieke is?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Maar mevrouw "heeft geen internet hoor!"![]()
![]()
Dan wonen Huub en Lieke samen en in de garage hebben ze een plekje waar Eric groot kan worden!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
Ik hoop dat Huub en Lieke hééél erg gelukkig worden in de toekomst, samen met huisvriend Eric.
Eric heeft een grote kinderwens en wilt graag vader worden van 2 kinderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
Ik hoop dat Huub en Lieke hééél erg gelukkig worden in de toekomst, samen met huisvriend Eric.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je een date met haar wilt
Ze staat op Lexa! Ik heb een lovematch met haar
is volgens mij ook gedeeltelijk zo met al die aftrek-partijen, eric zal zijn best doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
Toen ik gister DGK keek dacht ik dat Huub homo was geworden met Eric.
Die jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Scan, heb je die naar Huub gestuurd, of andere?
Hmmm die uitspraken zetten mij aan het denken....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef Sebi het volgende:
Haar persoonlijke advertentie:
Ik ben een spontane, lieve, leuke, levenslustige meid, die altijd in is voor leuke dingen. What You see is what You get! Ik hou van puur, echt en oprecht, want dat ben ik zelf ook! een levensgenieter met altijd een lach op het gezicht! C'est moi!
En maandag 4 uurtjes soppen, bedden verschonen en ramen lappen ,quote:
2 x 4 uur per week schoonmaken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:03 schreef Fano.effect het volgende:
Het is niet erg voor de hand liggend dat een studente M&C tijdelijk voor een schoonmaakbedrijf gaat bijklussen, er zijn tig andere baantjes die veel aannemelijker leuker en beter verdienen.
Lieke heeft 2 keer meegewerkt aan een televisieprogramma,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:49 schreef Fano.effect het volgende:
bedoel je met het "meewerken aan een televisieprogramma" het schoonmaken, het acteren, of beide?
Voor jou vallen de eerste en laatste mogelijkheden af ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef Fano.effect het volgende:
Dus ze is figurant, actrice (met script), of een toevallige schoonmaakster die verlieft is op Huub.
De eerste en de laatste vallen af, want een figurant maakt niet echt schoon en dat laatste heb ik al eerder uitgelegd.
quote:Op zondag 25 maart 2007 07:52 schreef matar het volgende:
Wat is eigenlijk Lieke der achternaam...??
Recht voor zun raap aanpak.. Hij is in ieder geval wel eerlijk en duidelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub : Dit is geen Lingo,
dit is het televisieprogramma DGK,
ik zit hier niet voor een paar kiezelstenen.
Lieke: Je mag in een spel zitten,
maar tussen ons is het geen spel.
Huub Ik ga mij hier niet inhouden,
Brian droomt van mij, ik wil hem laten flippen.
Lieke: Als je wilt neuken met een ander,
dan zoek je dat maar lekker uit.
Als ik ergens mee zit, dan kom ik wel naar je toe.
Huub: Ik ga niet iedere dag verantwoorden
wat ik de vorige dag heb gedaan,
ik hoef geen verantwoording af te leggen aan jou.
lieke: Ja, maar als ik iets hoor of beelden zie,
je moet blij zijn dat ik naar je toe kom.
Huub: je weet dat ik het elke 2 minuten over jou heb,
Sylvia en Eric worden daar gek van.
Lieke: Het interesseert mij verder geen reet en ik heb toch
geen internet, ik woon in het bos, ik kan alleen kijken bij anderen.
Huub: Als jij jaloers bent aangelegd, kijk je maar niet.
Lieke: ik ben niet jaloers aangelegd.
.
quote:Huub en Lieke
Huub is de afgelopen vet vervelend geweest. Hij heeft Jaap en Brian zo erg gepest dat die jongens het er kapot moeilijk mee hebben. Brian slaapt slecht en ik heb hem al heel vaak moeten troosten. Maar als Huub denkt dat hij mij kan hebben dan heeft hij het mis. In het geheim heb ik een actrice ingehuurd en op Huub afgestuurd. En hij trapt er met beide benen in.
En hier is het lokaas dat ik heb uitgezet: Lieke. Misschien ken je haar al van Fear Factor of van andere programma's waar ze al in gespeeld heeft. Het is typisch een meisje waar Huubs hormonen harder van gaan stromen. Vanmiddag hebben ze de hele tijd in de slaapkamer op bed gelegen en Lieke heeft een sexkalender die ik had besteld aan Huub gegeven . Dat zijn niet echt mixed signals. En Huub gelooft het ook nog. Als Huub over een paar dagen echt helemaal verliefd is dan heb ik hem eindelijk in mijn macht. Want ik bepaal wanneer en hoe lang hij haar mag zien. Slim plannetje toch?
Let op mijn woorden: dit gaat binnen 2 maanden de ondergang van Huub worden.
Daag Moppies
Ik zei het met iets meer woorden, maar je hebt helemaal gelijk!! Aub weg met haar!! Vanaf het begin is zij al aan het drammen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef lady1 het volgende:
huub heeft gelijk wat een drammer dat meisje, naar huis ermee
Volgens mij is Huub verliefd op het verliefd zijn. Hij verwart dat gevoel met verliefd zijn op het meisje. Hij wil ook niet eens proberen om monogaam te zijn, want volgens mij wel wat zegt over hoe gek hij werkelijk op Lieke is. Ik denk dat de relatie vrij kort zal zijn. Komende feest kan Huub het al wel eens gaan verknallen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat zowel Huub als Lieke oprecht verliefd zijn; maar het zijn 2 verschillende persoonlijkheden.... en dan nog het DGK spel erbij...... nah.. gaat het denk ik niet worden.
Dat zou idd ook goed kunnen.... tja hij heeft een groot hart héquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub verliefd op het verliefd zijn.
Als ik ergens van overtuigd ben is het wel de oprechtheid van Lieke. De oprechtheid van Huub naar Lieke toe trek ik sterk in twijfel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef Grafikal het volgende:
Ik geloof totaal niet in de oprechtheid van die doos.
Ik weet zeker dat het niet zo is maar goed de tijd zal het leren:)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik ergens van overtuigd ben is het wel de oprechtheid van Lieke. De oprechtheid van Huub naar Lieke toe trek ik sterk in twijfel.
Waar kun je dat lezen op haar hyves want ik zie het niet zo snelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef foktp het volgende:
Ik vertrouw die Lieke voor geen meter!!!
Heb net haar Hyves eens even bekeken... dit krabbelde ze:
....Gaan binnenkort wel keertje stukkie rijden als je dat leuk vind! Gezellig... Team 'Gouden Kooi' on the road. Groetjes x Lieke (nog schoonmaakster haha)
Nog schoonmaakster... dat zegt al genoeg!!!
Maar deze slaat alles, hier geeft ze openlijk toe hoe zij er over denkt...
Hey meis, Gouden kooi was/is top. Zo lachen. Heb 2,5uur gewerkt en de andere anderhalf met Huub zitten koffie-leuten en gemasseerd, haha. Hij gaat woensdag mn nagels doen zei die. Hij heeft weer een nieuw slachtoffer om mee te flirten ja. Horny-devil, heeft echt een gebrek aan vrouwen... maar vind ik wel leuk. Hou wel van een spelletje ;-)
In de scraps van haar zus Jiske, Lieke heeft dat geschreven op 6 maart, inmiddels 3 weken geleden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Waar kun je dat lezen op haar hyves want ik zie het niet zo snel![]()
Ze vindt het nu nog steeds een leuk spelletje want enige affectie heb ik bij haar nog niet kunnen ontdekken. Bij Huub ook niet overigens, die ziet het ook als een leuk spelletje om de overige bewoners zijn nieuwe 'zwakte' in het spel te tonen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In de scraps van haar zus Jiske, Lieke heeft dat geschreven op 6 maart, inmiddels 3 weken geleden.
Zo raar is dat dus niet, dat ze het toen nog zag als een leuk spelletje.
Kijk jij eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze vindt het nu nog steeds een leuk spelletje want enige affectie heb ik bij haar nog niet kunnen ontdekken. Bij Huub ook niet overigens, die ziet het ook als een leuk spelletje om de overige bewoners zijn nieuwe 'zwakte' in het spel te tonen.
Huub speelt. Gisteren niet gehoord wat hij over Hedda zei? of kijk je niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel?
Die twee waren/zijn echt gek op elkaar. Misschien na gister minder.. dat weet ik niet.
Een blik zegt soms meer dan duizend woorden.![]()
Had jij het alleen over Huub dan? Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Huub speelt. Gisteren niet gehoord wat hij over Hedda zei? of kijk je niet?
Lieke speelt niet, en Huub voelt meer dan hij eigenlijk zou willen. Dat probeert hij te verbloemen met stoere praatjes, ook omdat hij zijn zwakte niet wil tonen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Huub speelt. Gisteren niet gehoord wat hij over Hedda zei? of kijk je niet?
Ik denk dat Huub ook echt niet trouw kan zijn aan één meisje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke speelt niet, en Huub voelt meer dan hij eigenlijk zou willen. Dat probeert hij te verbloemen met stoere praatjes, ook omdat hij zijn zwakte niet wil tonen.
Wat zijn uitspraken over Hedda betreft: Hij spreekt zichzelf gewoon tegen. Hij zei dat hij die hele Villa en teringbende eromheen zo zou willen inruilen als hij Hedda nog had.
En daarna zit hij heel stoer te roepen: 2 Miljoen Euro of Lieke! What The Fuck!
Huub weet donders goed dat 2 Miljoen Euro echt niet opwegen tegen echte liefde, maar hij durft, zoals zo vaak in zijn leven, nu ook weer geen echte keuze te maken. En dat siert hem niet.
Lieke heeft aangegeven geen problemen te hebben met sjansen en soortgelijke flauwekul, maar wel met het daadwerkelijke naar bed gaan met een ander.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub ook echt niet trouw kan zijn aan één meisje.
Hij zit de hele dag door te sjansen met dames die in zijn buurt zijn. En als een aan hem lag ging dat ook allemaal nog een stapje verder. Lieke zal dat moeten accepteren of anders er meteen mee kappen.
Zoiets vroeg Lieke ook al aan hem. Ze vroeg of hij ook Eric anaal zou nemen als het speltechnisch goed uit kwamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
En daarbij: Hij komt zelf steeds met het voorbeeld van seks met Amanda om Brainless over de zeik te halen, in het kader van 'Alles voor de Villa'. Lieke zou hem daarop dan eens moeten vragen of hij dan ook genegen om een seks-relatie aan te gaan met Jaap, om hem los te weken van Brainless. Ben wel benieuwd naar Huubjes ideeën daarover...
Hahaha. Dat heb ik dan gemist, was misschien een beetje teveel met zwijmelen bezig...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets vroeg Lieke ook al aan hem. Ze vroeg of hij ook Eric anaal zou nemen als het speltechnisch goed uit kwam
Dat heb ik helaas ook gemistquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat heb ik dan gemist, was misschien een beetje teveel met zwijmelen bezig...![]()
Maar wat was Huubjes reactie dan?
Beetje respectloos van Huub, dit soort gedoe, zeker omdat ie weet dat Lieke met een rotgevoel naar huis is gegaan gisteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef tuinfluiter het volgende:
(buiten op het gras)
Huub: Wat kan jij lekker masseren.
Brenda: Ik wil ook een cursus erotisch masseren gaan volgen.
Huub: Dan wil ik jouw oefenpersoon zijn.
Brenda: Ik ben nog wit.
Huub: Trek eens wat uit.
Brenda: Nee, nu niet , ik neem de volgende keer mijn bikini mee.
Huub: Wat zal Lieke nu doen?
Brenda: Mannen versieren in de sauna ?
Huub: Ik weet niet wat zij buiten de villa doet.
.
Huub: "Weet je wat een goeie site is? Fok.nl" (120x)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:39 schreef tuinfluiter het volgende:
(Huub en Brenda in gesprek)
Huub: Daar had ik ook al snel genoeg van tijdens mijn week thuis,
dan kijk je op zo'n topic met 300 reacties: Huub is een held, Huub is een lul, Huub is een sekreet.
Het wordt snel zo vlak op zo'n fora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |